بهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونبرنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دوربرنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونساده ترین روش هک واتس اپ از راه دور اندرویدکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفون

راه های کنترل واتساپ همسر گوشی اندروید و ایفون

همانطور که می دانید، واتساپ یکی از قدیمی ترین و بزرگترین شبکه های پیام رسان در جهان است. اگر قصد کنترل واتساپ همسر و یا فرزندان خود را دارید و می خواهید فعالیت های آنان را در این شبکه پایش کنید، می توانید از این مقاله تا انتهای آن استفاده کنید. در این مقاله می خواهیم به روش های کنترل واتساپ، این پیام رسان معروف جهانی پرداخته و راه های هک کردن آن را با نصب برنامه های جاسوسی، Mac Address و برنامه های نظارتی برای شما بیان کنیم.

واتساپ

واتساپ از محبوب ترین و پرشمارترین برنامه های ارتباطی در جهان است که کاربران آن بیش از 2 میلیارد نفر ذکر شده است (که این رقم مربوط به سال 2018 است). این برنامه در سال 2009 توسط فردی به نام یان کوم و بریان اکتون طراحی و ارائه شد و توانست پس از 4 سال از زمان انتشار تعداد کاربرانش را به 300 میلیون نفر برساند. با افزایش محبوبیت این شبکه پیام رسانی، فیسبوک آن را در سال 2014 به مبلغ 19 میلیارد دلار خریداری نمود که رقم بسیار بزرگی برای این برنامه پیام رسانی در آن زمان و در زمان حال است. این پیام رسان از سیستم رمزنگاری End to End یکی از پیشرفته ترین سیستم های امنیتی استفاده می کند که تنها کاربر هدف و کاربران ارسال کننده پیام ها را می توانند مشاهده کنند.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

راه های کنترل واتساپ همسر
راه های کنترل واتساپ همسر

کنترل واتساپ همسر

ممکن است در روابط بین زوجین، در موقعیت هایی بنا به دلایل مختلف، افراد از یکدیگر اطلاعات و مسائلی را پنهان کنند که در این صورت، برای فهمیدن این مطلب باید اقدام به جاسوسی نمود. از آنجایی که امروزه تلفن های هوشمند، بهترین دستگاه ها برای ذخیره داده های کاربران شناخته می شوند، هک کردن تلفن می تواند پیشنهاد خوبی باشد.

اگر همسر شما دارای برنامه پیام رسان واتساپ است و قصد هک کردن این برنامه را دارید، می توانید از روش هایی که در امه برای کنترل واتساپ همسر بیان می کنیم، استفاده کرده و چت ها، پیام ها، تماس ها، تصاویر و فایل مالتی مدیا و … را به کمک راه های کنترل واتساپ همسر کنترل کنید.

کنترل واتساپ همسر
کنترل واتساپ همسر

برنامه My Control

یکی از راه های ردیابی و کنترل واتساپ همسر در واقع استفاده از برنامه جاسوسی My Control می باشد. از جمله ویژگی های این برنامه می توان به موارد زیر اشاره نمود که عبارتند از:

  • شما می توانید به راحتی اطلاعات مختلفی اعم از تماس ها، موقعیت های مکانی، پیامک ها، فعالیت های همسر در فضای مجازی اعم از کنترل واتساپ همسر، کنترل و مشاهده فعالیت های همسر در شبکه های اجتماعی واتساپ، فیس بوک و … را دریافت کنید.
  • این برنامه توانسته است امتیاز خوبی را از کاربران خود دریافت کند.
  • شما همچنین می توانید اقدام به کنترل و فیلتر وب سایت ها نموده و آمار کارکرد موبایل را مشاهده کنید.
  • امکان فیلمبرداری و عکسبرداری از محیط
  • امکان بازیابی تماس ها و پیامک ها

برنامه My Control می تواند به عنوان یک برنامه کنترل واتساپ همسر، لیست کامل پیام ها و فایل های ورودی و خروجی را در این شبکه پیام رسان برای شما هک نماید.

برنامه My Control
برنامه My Control

کنترل واتساپ همسر با اتصال واتساپ وب

یکی دیگر از روش های بسیار کاربردی برای کنترل فعالیت های پارتنرتان در فضای مجازی در واقع همان اتصال اکانت فرد به حساب واتساپ وب یا دسکتاپ در کامپیوتر خودتان است. شما می توانید به کمک این روش به راحتی در اوقاتی که واتساپ اندروید فعال است، پیام ها، فایل های مالتی مدیا، گزارش های تماس و پیام های گروهی همسر خود را در این شبکه پیام رسانی مشاهده کنید.

روش و نحوه کنترل واتساپ همسر از این طریق بدین شرح است که:

  • ابتدا لازم است واتساپ دسکتاپ را دانلود کنید. همچنین می توانید به جای این کار، وارد واتساپ وب شوید. (از طریق وب سایت اصلی WhatsApp)
  • حال سپس لازم است تا برای مدت کوتاهی (کمتر از 1 دقیقه)، به شبکه پیام رسان واتساپ همسر خود دسترسی داشته باشید.
  • در این مرحله باید از گزینه سه نقطه در بالا سمت راست اپلیکیشن، گزینه Whatsapp Web را مشاهده نمایید.
  • این گزینه را کلیک کرده و وارد یک صفحه اسکن بارکد می شوید.
  • حال کافیست بارکدی را که روی واتساپ وب یا دسکتاپ مشاهده می کنید را یکبار اسکن کنید.
  • عملیات هک تمام است.

حال شما می توانید به خود اکانت همسر خود دسترسی مستقیم داشته باشید. توجه کنید که تنها زمانی که واتساپ موبایل فعال است، می توانید پیام های وی را در بستر واتساپ وب یا دسکتاپ مشاهده کنید.

کنترل واتساپ همسر با اتصال واتساپ وب
کنترل واتساپ همسر با اتصال واتساپ وب

استفاده از روش هک Mac Spoofing

یکی از روش های هک کردن واتساپ، جا زدن دستگاه خودمان با دستگاه هک مقابل است. این روش با دستیابی به Mac Address از طریق تنظیمات ، گزینه About Phone و قسمت Mac Address قابل دسترسی است. چگونگی کنترل واتساپ همسر در این روش بدین شرح است که ابتدا باید مک آدرس گوشی همسر خود را از طریق آدرس گفته شده ، در جایی ثبت کنیم. حال باید برنامه واتساپ را حذف کنید. سپس برنامه WifiSpoof یا BusyBox ( به ترتیب برای آیفون و اندروید) ، را نصب کرده و مک آدرس همسر خود را در آن وارد کنید.

حال برنامه واتساپ را نصب کنید و درخواست ورود به اکانت همسر خود را نموده و وارد آن شوید. در این روش ، واتساپ به دلیل تغییر مک آدرس و یکسان بودن آن، می تواند فریب خورده و عملیات هک انجام شود.

استفاده از روش هک Mac Spoofing
استفاده از روش هک Mac Spoofing

کنترل واتساپ همسر با Mspy

حال که تا به اینجای مقاله آمده اید، شاید بتوان گفت بهترین روش کنترل واتساپ همسر، استفاده از برنامه Mspy می باشد. این برنامه یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای مانیتور کردن و کنترل فعالیت های دستگاه موبایل کاربران است که به خوبی می تواند تمام پیام های ورودی و خروجی، تاریخچه های تماس، دسترسی به شبکه های اجتماعی و همچنین دسترسی به اطلاعات و داده های پیام رسان های واتساپ ، اسنپ چت و … را برای شما فراهم کند.

از جمله ویژگی های این برنامه می توان گفت:

  • در حالت پس زمینه کار می کند. برنامه در دستگاه هدف قابل مشاهده نیست.
  • نصب آسان و نظارت از راه دور نصب آن کمتر از 10 دقیقه طول می کشد.
  • اطلاعات به روز داده ها در مورد فعالیت های تلفن هدف هر 5 دقیقه به روز می شوند.
  • پشتیبانی شبانه روزی. تیم پشتیبانی چند زبانه به صورت 7 روز هفته و 24 ساعته می توانند پاسخگوی سوالات کاربران باشند.
کنترل واتساپ همسر با Mspy
کنترل واتساپ همسر با Mspy

جمع بندی

در یک جمع در انتها این مقاله می توان راجع به کنترل واتساپ همسر گفت، امروزه با پیشرفت تکنولوژی به خصوص برنامه نویسی و علم هک ، روش ها و برنامه های مختلفی جهت هک کردن اکانت های واتساپ و پیام رسان ها وجود دارد که هکر ها می توانند از آن برای دسترسی به داده های کاربران استفاده کنند.

این روش ها می توانند از نصب نرم افزار های جاسوسی ، نصب برنامه های کنترلی و نظارتی، استفاده از روش های هک مانند Mac Spoofing و همچنین اتصال بستر های دیگر واتساپ مانند واتساپ وب یا دسکتاپ قابل انجام باشد. روش های هک بیان شده در این مقاله ، صرفا در جهت آشنایی کاربران با روش های مختلف هک بوده و مسئولیت استفاده از این روش ها در راستای فعالیت های غیر قانونی ، به عهده خود فرد می باشد.

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا