برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دورروش عالی برای ردیابی گوشیکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانواده

ردیابی همراه اول سرقتی یا مفقود شده

ردیابی گوشی همراه اول این روزها؛ گوشی‌های هوشمند به بخشی جداناپذیر از زندگی‌مان تبدیل شده‌اند به‌گونه‌ای که تقریبا تمامی امور توسط این فناوری دیجیتالی دوست داشتنی صورت می‌گیرد. هر چند مشکلاتی توسط این وسیله کوچک برایمان پدید می‌آید اما تقریبا بدون آن‌ها نمیتوان زندگی کرد. حال فکرش را کنید که گوشی همراه اول شما ربوده شود!! چه احساسی به شما دست می‌دهد؟ مطمئنا در به در به دنبال راهی خواهید بود تا آن را پیدا کنید. خصوصا در این دوران اقتصادی سخت و بی‌ثبات که خرید یک گوشی همراه بسیار سخت است. فارغ از هزینه‌های تحمیل شده، اطلاعات، عکس‌ها و محتوایی که درون گوشی‌های همراه نگه‌داری می‌شوند از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند. به همین دلیل ردیابی گوشی همراه اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند. اما سوال اینجاست که این ردیابی چگونه امکان‌پذیر است؟ در ادامه این مقاله با ما همراه باشید زیرا در نظر داریم توضیحاتی در این زمینه خدمت شما ارائه دهیم. 

چگونه ردیابی پیدا کردن گوشی خاموش امکان پذیر است؟

سامانه اعلام گوشی سرقتی ردیابی گوشی همراه اول
سامانه اعلام گوشی سرقتی

چگونه گوشی همراه اول را ردیابی کنیم؟

این روزها اخبار بسیار زیادی به گوش می‌رسد که گوشی‌های همراه افراد به سرقت رفته است. به همین دلیل است که ردیابی گوشی همراه اول یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های افراد می‌باشد. اگر جزء افرادی هستید که گوشی‌تان را گم کرده‌اید یا آن را بنا به دلایل دیگری همراه خود ندارید و نمیدانید که چگونه پیدایش کنید، توصیه می‌کنیم این مقاله را از دست ندهید. زیرا راهکارهایی برای مشترکین همراه اول فراهم آمده که میتوانند برای ردیابی گوشی از کدهای USSD و پیامک کمک گرفته بگیرند و گوشی‌هایشان را دوباره بدست آورند.  در ادامه با این راهکارها آشنا خواهید شد.

قطع سیم کارت همراه اول ردیابی گوشی همراه اول
قطع سیم کارت همراه اول

روش‌های زیادی برای ردیابی گوشی هوشمند وجود دارد، اما متاسفانه تمامی آن‌ها با فعال بودن دیتا گوشی ارتباط مستقیمی دارند. خب مسلما هر دزدی میداند که بلافاصله پس از سرقت باید گوشی را خاموش کند و یا اینکه با کمک اینترنت میتوان به راحتی گوشی را پیدا کرد پس به سرعت دیتا را خاموش می‌کند. پس بهترین راهکاری که پیش روی افراد قرار دارد آشنایی با روش‌های ردیابی گوشی همراه اول آن هم بدون نیاز به اینترنت است. 

برای اینکه بتوانید به ردیابی گوشی همراه اول خود بپردازید ابتدا باید IMEI گوشی را که بر روی جعبه درج شده است، از طریق خطوط همراه اول، به یکی از دو روش زیر ارسال نمائید. دقت کنید قبل از این کار باید سیمکارت موجود بر روی گوشی را مسدود کنید. 

* شماره IMEI گوشی را با شماره‌گیری کد  # شماره سریال *۲۱۴۱* ۱۱۱* ارسال نمائید.

* شماره 2141  را به شماره 111 از طریق خدمات پیامکی همراه اول ارسال نمائید. 

ردیابی گوشی سرقتی ردیابی گوشی همراه اول
ردیابی گوشی سرقتی

با انجام این کار، ردیابی گوشی همراه اول شما به مدت 10 روز پس از دریافت شماره سریال آغاز می‌شود و در پایان نیز نتیجه به اطلاع مشترک موردنظر می‌رسد. دقت داشته باشید که در طول مدتی که اپراتور در حال جستجوی گوشی مفقود شده شماست مبلغ 3000 تومان به حساب شما منظور خواهد شد و سپس کد رهگیری در اختیار شما قرار می‌گیرد تا بتوانید مراحل قانونی و حقوقی آن را صورت دهید. این مسئله را نیز به خاطر داشته باشید که در صورت عدم موفقیت، هیچ هزینه‌ای از مشترک کسر نمی‌شود و شما میتوانید برای ردیابی مجدد گوشی خود اقدامات دیگری را آغاز کنید. 

البته برای اقدام دوباره باید کد دستوری قبل را غیرفعال کرده و مجددا آن را فعال نمائید. برای غیرفعال کردن نیز لازم است کد دستوری #۲۱۴۲*۱۰* را شماره گیری نمایید. 

ردیابی گوشی سامسونگ با شماره سریال ردیابی گوشی همراه اول
ردیابی گوشی سامسونگ با شماره سریال

ردیابی گوشی خاموش چگونه است؟ 

در قسمت بالا اشاره کردیم که دیتا یکی از روش‌هایی‌ست که با کمک آن میتوان به ردیابی گوشی همراه اول پرداخت. اما سوال اینجاست؛ زمانی که گوشی سرقت شده خاموش می‌شود چه باید کرد؟ زمانی که نمیدانیم گوشی خود را کجا گذاشته‌ایم چه کنیم؟ 

خب بیایید کمی داستان رو پلیسی کنیم! مطمئنا در رابطه با ماجراهای شنود و ردیابی موقعیت مکانی گوشی توسط سازمان‌های جاسوسی داستان‌های زیادی را شنیده‌اید و فیلم‌های زیادی را دیده‌اید. مسئله‌ای که در این حالت کاملا واقعی و منطقی به نظر می‌آید، به این گونه است که در زمان ردیابی، گوشی موردنظر باید روشن باشد تا سیگنال‌های مخابراتی به دکل‌ها ارسال شده و سازمان مربوطه از آن سیگنال‌ها برای ردیابی استفاده نماید. اما در زمان خاموشی گوشی همراه اول چه راهکاری پیش روی ما قرار دارد؟ سازمان‌های جاسوسی چگونه گوشی‌های خاموش را ردیابی می‌کنند؟ 

ردیابی گوشی گم شده ردیابی گوشی همراه اول
ردیابی گوشی گم شده

قبل از اینکه راهکارها را به شما گوشزد کنیم باید بدانید؛ صرفا حالت خاموش و یا فلایت که آنتن گوشی را از دسترس خارج می‌کند، نمیتواند راه کافی و معقولی برای جلوگیری از ردیابی به حساب آید. 

از مهم‌ترین راهکارها؛ 

هیچ اهمیتی ندارد که گوشی شما سامسونگ، آیفون، هوآوی و… است زیرا سیستم عامل دومی به نام فریمور مودم در داخل آن‌ها تعبیه شده که همواره در حال فعالیت می‌باشد. این فریمور وظیفه شناسایی دکل‌های موبایل و تشخیص اتصال به هر یک را در پس زمینه برعهده دارد. 

جالب اینجاست که فعالیت این بخش از گوشی‌های همراه، حتی در زمان خارج کردن سیم‌کارت نیز متوقف نمی‌شود و میتواند گزارش‌هایی را در خود به ثبت برساند که در هر لحظه کدام دکل‌های موبایل در موقعیت شما قرار دارند. 

حفاظت از گوشی سرقتی یا گم شده 

خوشبختانه امروزه راهکارهای بسیار زیادی برای حفاظت از گوشی یا اطلاعات موجود در آن وجود دارد، در این قسمت شما را با این راهکارها آشنا خواهیم کرد؛ 

* گوشی‌های اندروید 

اگر میخواهید ردیابی گوشی همراه اول سرقتی یا گم شده خود را آغاز کنید میتوانید به آن زنگ بزنید. اگر گوشی شما سیستم عامل اندروید دارد میتوانید به آدرس https://www.google.com/android/find بروید و پس از اعتبارسنجی و وارد شدن به اکانت جیمیلی که از قبل روی گوشی خود فعال کرده‌اید، گزینه‌های موجود (پخش صدا، مکان یابی دستگاه، ایمن کردن دستگاه، پاک کردن داده‌های دستگاه) را انتخاب نمائید. 

دقت داشته باشید اگر نتوانستید با کمک گزینه های پخش صدا و مکان یابی گوشی موردنظر را پیدا کنید، بهترین راهکاری که پیش روی شما قرار دارد، ایمن کردن دستگاه یا پاک کردن تمامی داده‌های آن است. درواقع در گزینه ایمن کردن دستگاه شما می‌توانید پیام یا شماره تلفنی را که بتوان از طریق آن با شما تماس بگیرند را اضافه کنید. به عبارتی با استفاده از این گزینه شما امیداورید اگر شخصی گوشی شما را پیدا کرد با دیدن این پیام با شما ارتباط برقرار کند. 

این مسئله اما در رابطه با پاک کردن دستگاه کاملا متفاوت است. انتخاب این گزینه به معنی ناامید شدن شما از پیدا شدن گوشی است. اگر بر این عقیده‌اید که اشخاص از اطلاعات شما سوءاستفاده می‌کنند باید این گزینه را فعال نمائید. این نکته را هم به خاطر بسپارید انتخاب این گزینه به معنی پاک کردن تمامی داده‌های دستگاه، آن هم برای همیشه است. همچنین پس از حذف داده‌های دستگاه، دیگر نمی‌توانید به موقعیت مکانی آن دست پیدا کنید. حتی اگر دستگاه شما آفلاین باشد پس از اینکه آنلاین شد عملیات حذف داده‌ها آغاز می‌شود.

* گوشی‌های ios

این مسئله در رابطه با گوشی‌های آیفون کمی متفاوت است. در اکثر مواقع زمانی که گوشی آیفون خاموش می‌شود پیدا کردن آن غیرممکن است. اما نباید از هیچ تلاشی برای رسیدن به خواسته‌مان دست برداریم. 

* اگر گوشی شما سیستم عامل ios دارد، باید وارد سایت iCloud شوید و پس از وارد کردن اپل آیدی و پسورد آن به اکانت خود وارد شوید. پس از وارد شدن به اکانت، با برنامه‌های فعال بر روی دستگاه‌تان روبرو خواهید شد. لطفا برنامه Find Iphone را انتخاب کنید و مجددا رمز عبورتان را وارد نمائید تا دستگاه اپل شما شناسایی شود. سپس گزینه Play Sound را انتخاب کنید.

با انتخاب این گزینه؛ حتی اگر گوشی شما در حالت بی صدا قرار داشته باشد باز هم به صدا درخواهد آمد. اما دقت داشته باشید برای رسیدن به این خواسته نیاز است که گوشی شما به اینترنت متصل باشد و البته در دسته گوشی‌های خاموش قرار نگرفته باشد. در این صورت است که مکان‌یابی دستگاه فعالیت خود را آغاز می‌کند و با نشان دادن مکان تقریبی آن روی نقشه، گوشی‌تان را پیدا می‌کند. توجه داشته باشید که استفاده از روش های ردیابی و پیگیری موقعیت مکانی گوشی، تقریبی بوده و صرفا جهت اطلاع خودتان می باشد و از این طریق در مراجع قضایی نمی توانید اقدامی انجام دهید. 

* گزینه Last Mode را نیز باید به گزینه‌های موجود برای حفاظت از گوشی و اطلاعات آن در برابر سارقان اضافه کنید. این گزینه همچون گوشی‌های اندرویدی به شما این امکان را می‌دهد تا یک پیغام و شماره تماس تنظیم کنید که روی صفحه گوشی شما نمایش داده شود. درواقع اگر امیدوارید که شخصی دیگر به گوشی شما دسترسی پیدا کرده با دیدن این پیغام با شما تماس بگیرد. 

* گزینه Erase Iphone در صورتی مورد استفاده قرار می‌گیرد که شما اطمینان پیدا کرده‌اید گوشی‌تان نمیتوانید پیدا کنید. در این صورت پاک کردن اطلاعات ذخیره شده بر روی دستگاه‌تان بهترین راهکاری‌ست که پیش روی شما قرار دارد. با کمک این گزینه می‌توانید تمامی راه‌های سوء استفاده را بر سارق ببندید. 

کلام آخر

در این مقاله راهکارهایی را که میتوان به ردیابی گوشی همراه اول چه در حالت خاموش، چه در حالت روشن و چه با اینترنت و… پرداخت خدمت شما معرفی کردیم. حتی توضیحاتی در رابطه با چگونگی محافظت از اطلاعات خدمت شما ارائه دادیم. امیدواریم که این اطلاعات کاربردی باشد و بتواند بخش بزرگی از نگرانی‌ها و دغدغه‌های شما را کاهش دهد. مطمئنا مسائل بسیار زیاد دیگری در این زمینه وجود دارد که میتواند کمک کننده باشد. از همین رو میتوانید به بخش تماس باما مراجعه کرده و با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید تا نسبت به تمامی مسائل آگاه شوید. 

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا