آموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!امنیت سایبری (Cyber Security)بهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونچگونه از هک شدن گوشی موبایلروش عالی برای ردیابی گوشیکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

هکر اینستاگرام میخوام هکر خوب میخوام برای استخدام هکر hack

سلام خدمت دوستان عزیز:هکر اینستاگرام میخوام هک (کرک) کردن تلگرام , اینستاگرام , واتس اپ , فیس بوک هک اینستاگرام خیلی ها به بنده پیام دادن دنبال شماره هکر بودن برای کارهای مختلف خواستم چندین مورد بگم که چجوری یک هکر واقعی پیدا کنید که خدایی نکرده کلاه سرتون نره. هکر ها خیلی دوس ندارن تو چشم باشن و خیلی مخفی کار میکنن اونایی که توی چشم بقیه کار میکنن و ادعا های عجیب غریبی دارن قطعا نمیتونن برای شما مورد مناسبی باشن.

یک موضوع دیگه کار هک هیچ جادوگری داخلش نیست که یک شخص بتونه با یک کلیک خیلی کارها بکنه هرچی سیستم پیچیده تر باشه دانش بالا تری میخواد و لازمه شخص هکر سواد بیشتری داشته باشه.

قبل از اینکه با هر شخصی صحبت کنید که خودش هکر معرفی کنید اولش تحقیق کنید چقدر ادعاش درسته وقتتون و پولتون پایمال نشه. این محتوا گذاشتم چون سر خیلی دوستان کلاه رفته بود. افراد سودجویی هستن که خودشون هکر معرفی میکنن که بتونن از افرادی که سواد کافی ندارن پول بگیرن.

با سایت spy24 در ادامه همراه شوید

هکر اینستاگرام میخوام هکر خوب میخوام

آیا تاکنون به فکر استخدام هکر افتاده‌اید؟ یا شاید برخی اوقات به این فکر افتاده‌اید که ای کاش از مهارت یک هکر برخوردار بودید اما توانایی‌اش را نداشتید؟ نگران نباشید به تازگی یک وب‌سایت امکانی را فراهم کرده که می‌توانید در آن هکر رؤیایی خود را پیدا و استخدام کنید تا کارهای مورد نظرتان را انجام دهد.

اگر چه استخدام هکر حرفه ای در نگاه اول کار سختی به نظر برسد و موضوعاتی مانند استخدام هکر گوشی یا استخدام هکر واتساپ از موضوعات مورد علاقه کاربران است اما جالب است که بنابر گزارش نیویورک تایمز یک وب‌سایت جدید به آدرس hackerslist .com لیستی از مشتریان علاقمند به این موضوع را دارد و هکرها می‌توانند در این وب‌سایت پروژه هک مورد علاقه خود را انتخاب و با دریافت مبلغی ان را انجام دهند!

وب‌سایت استخدام هکر | از هک واتساپ تا هک گوشی و ..

در این وب‌سایت مثلا می‌توانید مردی از سوئد را پیدا کنید که حاضر است دو هزار دلار برای هک کردن سایت صاحب‌خانه‌اش بپردازد یا زنی در کالیفرنیا که تا 500 دلار برای کسی که فیس‌بوک و جیمیل دوست‌پسرش را هک کند می‌پردازد. چقدر جالب!

تاکنون بیش از 500 مورد کاری در این وب‌سایت ثبت شده و حالا هکرهایی هستند که برای گرفتن پروژه‌ها رقابت می‌کنند. مطمئنا خودتان حدس زده‌اید که تمام این پروسه‌ها به‌صورت ناشناس انجام خواهد شد و هنگامی‌که کارها با موفقیت انجام شود این وب‌سایت مبالغ را جابجا خواهد کرد و هیچ‌کس از هویت افرادی که در آن دخیل هستند خبر ندارد.

درحالی‌که این روزها هکرها قادر به شنود و استراق سمع شما از طریق لامپ خانه شما هستند، برخی از کارهای موجود در این سایت به نظر معصومانه و مفید به نظر می‌رسند، مثل حذف کردن تصاویری که سوژه نمی‌خواهد آن‌ها در اینترنت موجود باشند!

اما برخی دیگر جدی‌تر هستند مثل به دست آوردن دسترسی به پایگاه داده‌ی یک شرکت. با این وجود این وب‌سایت ادعا می‌کند که کار غیرقانونی انجام نمی‌دهد و تاکید دارد که از فعالیت‌های غیرقانونی پشتیبانی نکرده و یا از آنها چشم‌پوشی نمی‌کند.

در این وب‌سایت شرایط و قوانین استفاده‌ی ده صفحه‌ای وجود دارد که همه باید با آن موافقت کنند. در این ده صفحه به‌روشنی شرح داده‌اند که قرار است در این وب‌سایت به دنبال استخدام هکر کلاه سفید باشید و هیچ‌کس نباید از این وب‌سایت استفاده غیرقانونی انجام دهد. البته اصلا مشخص نیست که استناد به این ده صفحه در یک دادگاه قانونی تا چه حد ادعای محکمی خواهد بود!

خوب حالا چجوری شماره هکر پیدا کنیم یا هر راه ارتباطی با اون؟

اول اینکه یک هکر شماره تلفن به کسی نمیده و شما بتونید راه ارتباطتون تلگرام یا ایمیل باشه. این به کنار برای تبادلات مالی معمولا از بیت کوین استفاده میکنن یعنی هر اتفاقی افتاد فردا دست شما هیج جایی بند نیست و اینکه کار هک هیچ صدرصدی توش وجود نداره ممکنه بشه ممکنه هم نشه.شما درصورتی میتونید یک کار هک با خیال راحت سفارش بدید که کارتون قانونی باشه مثلا تست نفوذ پذیری یک شرکت یا یک سازمان که اجازه نامه کتبی داشته باشید در غیر این صورت تمام معاملات پر از ریسکه و احتمال اینکه پولتون خورده بشه بسیار بالاست نخواستم خیلی طولانی بشه چون روزانه افراد زیادی پیام میدن که ازشون کلاهبرداری شده و دچار ضرر های مالی سنگینی شدن در آخر من یه سری تیم های هکری معرفی میکنم که میتونید ازشون مشاوره فقط فقط کارهای قانونی کارهای که خلاف قوانینن جمهوری اسلامی باشه انجام نمیدن این پست خواستم آپدیت کنم یک هکر خیلی خوب تو اینستاگرام فعالیت میکنه آموزش های خیلی خوبی داره دوستانی که سوال یا مشکلی دارن این شخص میتونه کمکشون کنه

با نام پروردگار

ما کَِرکر هایی (هکِر) هستیم که سال ها در فضای دارک وب  فعالیت کرده ایم

و حال تصمیم گرفته ایم تا در اینترنت پاک برای کمک رسانی به مردم اقدام به دریافت پروژه های: هک ((کَِرک) کردن انواع حساب کاربری : تلگرام ، اینستاگرام ، تویتر ، فیس بوک ، جیمیل ، واتس اپ و انواع وب سایت و انواع سرور کنیم!!! بله امنیت تمامی شبکه های نامبرده شده بالا بسیار بالا است و ما این مسئله را انکار نمی کنیم ، اما ما افرادی (هکرهایی) را میشناسیم که به روش های مختلف ( مهندسی اجتماعی و روش های پیش پا افتاده نه!!!)

که عموما هم دارای تخصص بالا هستند توانایی دسترسی گرفتن از شبکه هایی مثل تلگرام ، اینستاگرام ، فیس بوک و … هستند و میتوانند شما را برای رسیدن به اهدافتان کمک کنند ما به حریم خصوصی بسیار پایبند هستیم و برای حفاظت از خودمان و از شما هیچ گونه نام و نشانی رد و بدل نخواهیم کرد.

خیلی از ماها دنبال هکری هستیم تا بتواند چیزی که ما می خواهیم برای ما هک کند، آن هم در سرچ گوگل آیا به نظر شما هست.

 من نمی‌گویم هکری وجود ندارد و نمی‌تواند پیجی یا تلگرام یا گوشی رو هک کند بلکه از طریق مهندسی اجتماعی امکان پذیر این کار وجود دارد هکرهای مدعی از این روش بیشتر استفاده می کنند همان روشی که شما را وارد این سایت کرده است خواهشاً گول این اشخاص رو نخورید ممکن است از شما درخواست پول کند و برای دریافت پول شماره کارت به شماره حساب یا از بیت کوین استفاده کنند خواهش می کنم اول این اشخاص و در این جای سرعت اینترنت نخورید آنها آمده اند تا از شما کلاهبرداری کند شرکت ما تلاش دارد سامانه کنترل اعضای خانواده شما را به دست بیاورد برنامه SPY24 به شما اجازه می دهد فعالیت های فرزند خود را درست اینستاگرام در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام ، واتساپ بتوانید به صورت نامحسوس کنترل کنید. هکر اینستاگرام

هکر اینستاگرام میخوام هک واتس اپ

هکر اینستاگرام میخوام

به راحتی آب خوردن هکر استخدام کنید!

لیست هکرها وب سایتی است که به شما اجازه می دهد زمانی که در خانه خود هستید بزرگترین هکرها را پیدا کرده و برای پیشبرد اهداف احتمالاً شوم خود! آنها را استخدام نمایید. البته این وبسایت چیزی فراتر از این است و امکان برقراری رابطه بین مشتریان و هکرها را به صورت حرفه ای فراهم می آورد. در واقع کافی است تا شما برای هک چیزی نیاز به کمک داشته باشید آنگاه این وب سایت پیش روی شماست تا در این راه شما را یاری کند.

وب سایت و ماهیت آن

در این وب سایت شاهد نمایش حدود ۷۰ پروفایل از هکرهای مختلف در سرتاسر دنیا هستیم اما به نظر نمی رسد که خیلی از آنها فعالیتی داشته باشند. در بخشی از این وب سایت می خوانیم:

استخدام هکرها نباید پروسه ای زمان بر و سخت باشد. ما معتقدیم که استخدام یک هکر حرفه ای باید تجربه ای بدون نگرانی و رایگان باشد.

ظاهراً هک از یک مفهوم کاملاً مهم که برای شرایط پرمخاطره بین الملی به مفهومی عمومی تر بدل شده. مطمئناً هک هایی همچون حمله به شرکت سونی پیکچر کاری پیچیده و بزرگ بود اما گاهی اوقات مردم به کمک هکرها برای مواردی بسیار پیش پا افتاده نیاز پیدا می کنند. مثلاً اگر کسی گمان می کند همسرش به او خیانت می کند! کافی است سری به این سایت بزند و به طور ناشناس یکی از این هکرها را بکار گیرد تا حساب توییتر همسرش را هک کند. لیست های کاری برای انواع فعالیت ها با نام پروژه بر روی وب سایت نمایش داده می شوند که از هک و نفوذ به آی فون ها تا دستکاری نمرات دانشگاهی را شامل می شود!

هنگامی که کاربری درخواست کاری را پست می کند، قیمتی که برای این کار پرداخت خواهد کرد را ذکر می کند. هکرها به آن پاسخ می دهند و در آن به معرفی ایده خود برای انجام پروژه می پردازند و حتی ممکن است رقم پولی بیشتری را درخواست نمایند. هنگامی که استخدام و توافق بر قیمت شکل گرفت شما مجبورید تا اولین پرداخت هزینه را به حساب سایت واریز کنید اما به ادعای سایت، تا زمانی که پروژه تکمیل نشود پرداخت کامل به هکر صورت نمی گیرد. یکی از خوبی های این سایت پیشنهاد قیمت و روش انجام آن است، در واقع شما می توانید رقم مد نظر خود برای استخدام هکر را از ۱ دلار تا مقادیر بیشتر دسته بندی کنید مثلاً ۱ دلار تا ۱۰ دلار. این روش باعث خواهد شد تا هکری که قیمت پایین تری می گیرد را استخدام نمایید که البته به نظر نمی رسد در حال حاضر چنین اتفاق خوشایندی رخ دهد و احتمالاً همان یک هکر را هم به سختی گیر خواهید آورد. دیده شده که مشتریان تا ۴۰۰۰ دلار نیز برای برخی پروژه ها، مبلغ پیشنهاد داده اند، با  کل بکارگیری این وب سایت به این معنا نیست که الزاماً هکرها کار شما را قبول می کنند چرا که بسیاری از پست های داده شده توسط مشتریان، بی پاسخ مانده است! از این روست که می گوییم به نظر بسیاری از هکرهای عضو این سایت اکتیو نیستند و فعالیتی ندارند.

هک ساده تر از آب خوردن

با این اوصاف هک وب سایتها و اکانت های ما ساده ترین کار دنیا خواهد بود چرا که تنها کافی است کمی پول خرج کنید تا بتوانید یک هکر را برای کارهای مختلفی استخدام کنید. برای کمک به امن نگه داشتن سایت ها استفاده از ابزارهای مدیریت پسورد همچون LastPass و همینطور احراز هویت دو فاکتوره ( که علاوه بر پسورد به وارد کردن کد منحصربفرد تولید شده نیاز دارد) برای محافظت از ایمیل ها و سیستم های کامپیوتری و اکانت ها و وب سایتها می توان امنیت بهتر و البته دسترسی سخت تر هکرها را سبب شد.

استخدام آنلاین هکرها چیز جدیدی نیست مثلاً می توان به SPY24.appاشاره کرد که شماره ای با رقم ۱-۸۸۸ (پیش شماره ایالات متحده آمریکا) و همینطور به پاسخ دهی چت آنلاین مجهز است. جالب است بدایند که حتی وب سایتی برای بررسی و ریویو هکرها وجود دارد و اگر اوضاع بین هکر و مشتری نیز به هم بریزد بخش حل اختلاف نیز برای آنها در سایت لیست هکرها نظر گرفته شده.

با وجود تمام این بحث ها همچنان قانونی بودن چنین کارهایی تامل بر انگیز است چرا که در وب سایت هکرلیست هرگونه بکار گیری هکرها برای کارهای غیرقانونی ممنوع اعلام شده است! اما قطعاً ما میدانیم که مثلاً هک ایمیل فردی برای شخص دیگری هیچوقت قانونی نبوده مگر اینکه دنیا عوض شده باشد! بنیانگذاران این وب سایت به نقل از نیویورک تایمز، ترس و واهمه زیادی از عمومی شدن هویتشان دارند. در نیویورک تایمز به این موضوع اشاره می شود که بنیانگذران سایت از مشاوران حقوقی برای تهیه قوانین و ساختار وب سایت بهره گرفته اند که حداکثر راه فرار قانونی را برای خود ایجاد نمایند. باید دید که سرنوشت این سایت که در نیوزلند ثبت شده است به کجا خواهد کشید.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام من برنامه یکماه خرید کردم نمی توانم دانلود کنم از کجا میشه دانلود کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا