هک آیفون

هک اسکرین شات گوشی

هک اسکرین شات گوشی

دنیا امروزه را باید عصر اطلاعات و ارتباطات دانست. در هر عصری نیازهای دانشی ما متفاوت است. یک واقعیت موجود در ارتباطات و اطلاعات قابلیت هک کردن است. ما در این مقاله به هک اسکرین شات گوشی می پردازیم.

 با سلام . ایتدا برای اینکه به موضوع بپردازیم نیاز است با واژه هایی که ما را در این مقاله درگیر می کند آشنا بشویم .

یک تعریف از هک: هک کردن را تلاشی قانونی و یا غیر قانونی برای دسترسی و سو استفاده از یک سیستم (کامپیوتر ، موبایل، تبلت یا یک شبکه‌ی خصوصی)می دانند این تلاش می تواند برای سرگرمی و یا برای سوء استفاده از اطلاعات صورت گیرد . یا دسترسی بدون مجوز و مخفیانه به اطلاعات یک سیستم (کامپیوتر ، موبایل، تبلت یا یک شبکه‌ی خصوصی) را هک می نامیم .

هکر کیست؟

هکر فردی است که با مهارت بالای برنامه نویسی و دارای مهارت و دانش در موارد مختلف که از این مهارت ها  برای نفوذ در سیستم‌های رایانه‌ای استفاده می‌کند.

هک در تمامی دنیا یک عمل مجرمانه است و در ایران نیز به این نحو برخورد می شود مگر  در دو صورت ابتدا کنترل والدین بر روی فرزندان زیر 18 سال و یا برابر دستور مقامات قضایی.

ما در این مقاله به دو روش هک برای گرفتن اسکرین شات توسط دو برنامه اشاره می کنیم. لارزم به تذکر است که هک کردن بوسیله اسکرین شات هم امکان پذیر است که در مقالات بعدی خواهد آمد.

معرفی یک برنامه برای استفاده هکرها

در این برنامه  که قابلیت اسکرین شات از گوشی دیگر را داشته باشد.  برنامه dendroid نرم افزار خوبی برای هک است .با دانلود و نصب برنامه dendroid و کار با این برنامه شما توانایی خواهید داشت که  اقدامات زیر را انجام بدهید.

  • می توانید با استفاده از این برنامه گوشی موبایل را هک کرده و طی آن پیامک های ارسالی و دریافتی را  یا ببینید  و همینطور می توانید آنان را پاک کنید.
  • می توانید با استفاده از این برنامه گوشی موبایل را هک کرده و طی آن لیست مخاطبین و لاگ تماس های دریافتی و ارسالی مشاهده  کرده و یا  ضبط مکالمات را پاک کنید.
  • می توانید با استفاده از این برنامه گوشی موبایل را هک کرده و طی آن قادر خواهید بود ضبط فیلم و تصویر برداری به طور مخفیانه از دوربین های اصلی و دوربین سلفی انجام داده یا پاک کنید.
  • باز کردن برنامه های دیگر از دیگر امکانات نصب این برنامه است.
  • با نصب این برنامه می توانید هیستوری و تاریخچه مرورگرهای اینترنت را دریافت و مشاهده نمایید.
  • موردی که با نصب این برنامه که مد نظر این مقاله است قابلیت گرفتن اسکرین شات از صفحه موبایل است.
  • قابلیت دیگری که ایجاد می کند تعیین موقعیت گوشی است که برای خانواده ها به خصوص برای کنترل فرزندانشان بسیار مهم است.
  • و امکانات دیگری هم دارند که در فرصت این مقاله نمی گنجد.

 نحوه هک گوشی توسط  نرم افزار چگونه است؟

قابلیت های  برنامه dendroid  را برایتان تشریح کردیم  ملاحظه فرمودید این یک برنامه  بسیارقدرتمند در زمینه هک و نفوذ به گوشی اندروید است که  مورد علاقه هکرها قرار دارد  . حالا ببینیم چگونه باید هک را انجام داد.

ابتدا باید بگوییم که این برنامه  از سه قسمت Binder ، panel و Trojan تشکیل شده است . وظیفه  قسمت بایندر این است که تولید برنامه مخرب و تروجان را بر عهده داشته باشد و کار قسمت پنل، مدیریت و نفوذ به گوشی است که این کار را پس از اجرای تروجان در گوشی قربانی، انجام خواهد داد.

کارکردن با این برنامه متاسفانه راحت نیست و لازم است کمی با برنامه نویسی آشنایی داشته باشید. پس افراد تازه کار نمی توانند به راحتی از این برنامه  استفاده کنند.

در این  قسمت از مقاله به معرفی ابزار SpyEye برای دریافت اسکرین شات از سیستم تارگت می پردازیم با ما همراه باشید.

چگونه با نفوذ به ویندوز هدف از آن  اسکرین شات بگیریم ؟

هک اسکرین شات

هک اسکرین شات گوشی

یکی از روش های گرفتن  اسکرین شات به وسیله  نفوذ به ویندوز هدف ما  است . روش های  زیادی برای هک و نفوذ  وجود دارد که از هر کدام برای دریافت اطلاعات  مختلف می شود استفاده کرد . یکی از این روش ها برای دریافت اطلاعات از سیستم ، گرفتن اسکرین شات (عکس از صفحه) است که با دریافت ان ها مشخص می شود هدف مورد نظر ما در حال چه کاری است که به همین دلیل اهمیت بسیار زیادی دارد ، ، ما در این مقاله  قصد داریم ابزاری برای اینکار که به صورت تخصصی بر روی اسکرین شات از سیستم هدف مورد نظر ما  عمل می کند را به شما  معرفی کنیم.

نرم افزار SpyEye:

SpyEye ابزاری مناسب برای سیستم عامل های لینوکسی  است که با به کار گیری  از ان می توانید یک فایل الوده برای گرفتن اسکرین شات از سیستم هدف مورد نظرتان ایجاد کنید که با اجرای فایل در سیستم هدف مورد نظر فعال خواهد شد و  طی آن بعد از هر 10 ثانیه یک تصویر جدید ارسال می کند ، این ابزار با زبان php و bash نوشته شده است و بهتر است در سرور های لینوکس از ان استفاده نمایید.

نحوه آموزش استفاده از SpyEye و دریافت اسکرین شات از سیستم های هدف های مورد نظر  را برایتان تشریح می کنیم

ابتدا دانلود کردن با وارد کردن دستور زیر در ترمینال لینوکس خود ابزار را از لینک گیت هاب ان :

git clone https://github.com/thelinuxchoice/spyeye

بعد از آن وارد دایرکتوری spyeye شوید :  با نوشتن دستور زیر فایل نصبی ابزار را اجرا نمایید:

 : install.sh/

توجه داشته باشید  سطح دسترسی فایل spyeye را قبل از اجرا ابزار ازتقاء داده و بالا ببرید.

 : chmod 777 spyeye

حالا در مرحله انتهایی  می توانید با دستور زیر ابزار را اجرا کنید :

spyeye/.

در این مرحله بعد از اجرای نرم افزار  ،

 یک پورت از پورت های شبکه را انتخاب کنید.

یک اسم  برای فایل انتخاب کنید و Enter را بزنید

حالا  توسط نرم افزار یک فایل خروجی در پوشه ابزار ساخته می شود و لینک فایل و لینک کوتاه شده ان را برای دانلود فایل در اختیار شما قرار خواهد داد و بوسیله آن  می توانید ان ها را به هدف مورد نظرتان  خود ارسال کنید ، و با اجرا ی این مرحله  ، هر 10 ثانیه از سیستم  هدف مورد نظرتان  اسکرین شات گرفته می شود و برای شما ارسال خواهد شد.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

معرفی برنامه plc spy

اگر بخواهید با یکی از موفق ترین و بهترین برنامه های نظارتی برای کنترل و نظارت بر واتساپ کودکتان آشنا شوید ، ما به شما نرم افزار plc spy را معرفی می کنیم.

plc spy بهترین برنامه کنترلی برای سسستم‌عانل اندروید و همچنین دستگاه های iOS است. مهم ترین و بهترسن چیز در مورد استفاده از برنامه plc spy به عنوان برنامه نظارتی این است که بدون داشتن دسترسی به تلفن طرف مقابل می توانید آن را نصب و تمام اطلاعات مورد نیاز را به دست آورید. و به این صورت می توان به نوعی هک واتساپ بدون دسترسی را انجام داد. و نیازی هم به ربات هک واتساپ نداشت.

اگر این مسئله برایتان پیش آمده که جطور می توان نصب نرم افزار را از راه دور انجام داد ؟ باید توضیح دهیم که شما بعد از دانلود اسن نرم افزار یک نسخه را توسط تیم پشتیبانی برنامه دریافت می کنید که باید آن را برای فرد موردنظر ارسال نمایید. این برنامه می تواند با آیکون ها و اسامی مختلف برای مثال یک بازی خاص یا تلگرام بدون فیلترشکن یا هر نام دیگری باشد و تحت این عنوان ارسال شود. بعد از ارسال و به محض کلیک فرد مقابل برروی آن ، نرم افزار به شکل خودکار نصب شده و سپس بلافاصله از منوی گوشی مخفی می شود. تا دیگر قادر به حذف و یا لغو نصب نباشند.

پس ، اگر نگران هستید که امکان دارد هدف شما درباره برنامه دیتا و اطلاعات کسب کند ، نگران نباشید چونکه plc spy قصد دارد فعالیت های فرزندان در واتساپ و دیگر پیام رسان ها را به شکل مخفی رصد کند. برنامه اجازه این را نمی دهد هدف شما آن را دستکاری کند.

 

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا