چگونه پیام رسان تلگرام خود را آپدیت

چگونه از پیام دادن افراد ناشناس در پیوی تلگرام جلوگیری کنیم؟

با توجه به اینکه تلگرام دارای ۴۰ میلیون کاربر ایرانی عضو دارد. بدیهی است که در این شبکه مزاحمت هایی که باعث نقض حریم خصوصی کاربران می شود نیز به رخ دهد. به عنوان مثال اگر فردی دارای شماره موبایل و آیدی یک کاربر تلگرام را داشته باشد به راحتی می تواند به آن شخص پیام متنی ارسال کند. البته به جز در دست داشتن شماره و آیدی اینگونه افراد می توانند با ضربه زدن روی پیام فوروارد شده یا حتی رجوع از طریق گروه هایی که در آن عضو هستید به پی وی شما مراجعه کنند که نتیجه آن مزاحمت برای شما است! ما در این مقاله نکاتی را در رابطه با چگونگی جلوگیری از پیام دادن افراد مزاحم در پی وی شما آموزش خواهیم داد. برای این منظور در ادامه همراه ما باشید. چگونه ریپورت کنیم در تلگرام :


لوگیری از پیام دادن افراد ناشناس در پی وی تلگرام

متاسفانه هنوز امکان بستن پی وی تلگرام و جلوگیری از ارسال پیام توسط افراد مزاحم وجود ندارد. به زبان ساده تر هنوز گزینه ای برای اینکه تعیین کنید چه کسی به شما در تلگرام پیام دهد وجود ندارد و شما برای جلوگیری از مزاحمت بایستی افراد مزاحم را بلاک و ریپورت (گزارش) کنید.

برای اینکه از شر شخص مزاحمی که به پی وی تلگرام شما مراجعه کرده است کافیست آن را بلاک کنید. برای این منظور از مطلب ” آموزش بلاک کردن افراد در تلگرام ” استفاده کنید.

شما حتی می توانید بدون مراجعه به چت و خواندن پیام فرستاده شده فرد مزاحم را برای کنید. برای این منظور ابتدا در تلگرام به مسیر زیر مراجعه کنید: چگونه ریپورت کنیم در تلگرام

Settings > Privacy and Security > Blocked Users

سپس بر روی آیکون (+) که در بالا سمت راست وجود دارد ضربه بزنید و با انتخاب چت فرد مزاحم آن را بلاک نمایید.

اما برخی افراد مزاحم پس از بلاک شدن، برای دور زدن بلاک حذف اکانت می کنند. برای خلاص شدن از شر اینگونه افراد کافیست به چت آن مراجعه کرده و با انتخاب گزینه Report Spam آن را گزارش کنید تا برای چند وقت توسط تلگرام جریمه شود.

چگونه از پیام دادن افراد مزاحم در تلگرام جلوگیری کنیم؟
چگونه از پیام دادن افراد ناشناس در پیوی تلگرام جلوگیری کنیم؟ 3

  • اگر دوست ندارید فرد مزاحم را بلاک کنید، کافیست بدون اینکه صفحه چت را باز و پیامش را بخوانید، از صفحه اصلی تلگرام پیام آن را برای چند ثانیه لمس کرده و سپس حذف کنید. با اینکار پیام هایی که فرد مزاحم ارسال کرده است تیک نمیخوره و به احتمال زیاد از ایجاد مزاحمت برای شما منصرف می شود.

امیدواریم این آموزش برای شما مفید واقع شده باشد. در صورت وجود هرگونه سوال و مشکل در این زمینه از بخش دیدگاه ها همراه ما باشید. 


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا