برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دورترفند افزایش ممبر کانال تلگرامچگونه پیام رسان تلگرام خود را آپدیتکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک تلگرام و نظارت بر عملکرد

برنامه هک تلگرام رایگان با همراه آموزش

شما که در حال خواندن این نوشته هستید ممکن است انگیزه های زیادی برای هک کردن تلگرام اطرفیانتان داشته باشید. ممکن است بخواهید از کودکتان در فضای مجازی حافظت کنید و یا از چت های افراد خانوادتان در فضای تلگرام آگاه شوید. در این نوشته می خواهیم برنامه هک تلگرام رایگان را بررسی کنیم. آیا امکان هک تلگرام وجود دارد؟ این کار چه ابعاد روانی در پی دارد؟ تفاوت بین هک و نفوذ چیست؟ اگر این سوالات از دغدغه های شماست لطفا تا انتهای این نوشته همراه ما باشید.

تیتر1: برنامه هک تلگرام رایگان

اگر شما هم جز کاربران این سرویس پیام رسانی حرفه ای باشید، حداقل یکبار در مورد هک تلگرام شنیده اید. برنامه ی هک تلگرام، هک تلگرام به صورت رایگان، هک تلگرام بدون نیاز به شماره همراه و برنامه های رنگارنگ و ربات هک تلگرام تنها تعدادی از عناوین اغوا کننده در این فضاست. اما حقیقت چیست و اصولا منظور از هگ تلگرام چیست؟ 

تیتر2: منظور از هک تلگرام چیست؟

شاید بهتر است در ابتدا بپرسیم: منظور از هک چیست؟به تعریفی ساده هک یعنی شما از ضعف های یک سیستم با شبکه ی اجتماعی سو استفاده کنید. البته تعریف متداول تری از هک وجود دارد و آن ردیابی دستگاه هایی مثل گوشی های هوشمند و تبلت ها و کامپیوترهاست. هدف از هک کردن الزاما دنبال کردن نیت های بدخواهانه نیست؛ هر چند با آمدن اسم هک صرفا کارهای غیرقانونی و سرقت اطلاعات از راه های نادرست به ذهن متبادر می شود. در هر صورت باید بدانید که عمل هک کردن و افرادی که آنها را بعنوان هکر می شناسیم، در واقع طیف وسیع و متنوعی از افراد و روشها هستند که البته پرداختن به آنها در این نوشته نمی گنجد. به طور ساده همینکه شما بتوانید با روش هایی به حساب کاربری شخص در تلگرام دسترسی پیدا کنید، تلگرام یک شخص را هک کرده اید.

با اینهمه تلگرام یک شبکه ی اجتماعی رو به رشد است. این اپلیکیشن اجتماعی توسط کاربران زیادی استفاده می شود و بر بستر گفتگو و چت بنا شده است. در واقع تلگرام یک سرویس پیام رسانی فوق امن است که توسط دو برادر توسعه دهنده ی روس یعنی پاول و نیکولای دوروف بنا شده است. به این بخش دقت کنید: “توسعه دهندگان تلگرام مبلغ 200 هزار دلار در بیتکوین برای شخصی که بتواند از پروتکل های رمزنگاری آن عبور کند در نظر گرفته اند.” 

منظور از این مبلغ هنگفت چیست؟ منظور این است که تلگرام به اندازه ای امن است که هک کردن آن تقریبا غیر ممکن است. از واژه ی تقریبا استفاده می کنیم چون هیچ اپلیکیشنی صد در صد امن نیست. همچنین از واژه ی غیرممکن استفاده می کنیم چرا که معتقد هستیم رمزگشایی تلگرام یا هک تلگرام نیازمند صرف مبلغی کمابیش به اندازه ی جایزه ای است که برادران دروف تعیین کرده اند. با این حال این موضوعات سبب نشده است که افراد خواسته یا ناخواسته حساب تلگرام خود را در اختیار دیگران قرار ندهند. پس آیا هک کردن تلگرام ممکن است؟ بخش بعدی به این موضوع اختصاص دارد.

تیتر2: آیا هک کردن تلگرام ممکن است؟

با اوصافی که در بند قبل گذشت هک کردن تلگرام به شیوه ای که گفته شد ممکن نیست. یعنی شما نمی توانید با استفاده از روش هایی نظیر کدنویسی یا استفاده از ربات ها و برنامه های موجود وارد حساب تلگرام دیگران شوید. البته اگر اصرار به این موضوع داشته باشید ما یک برنامه هک تلگرام غیررایگان به شما معرفی می کنیم:

تیتر2: معرفی برنامه های هک تلگرم رایگان

برای اینکه بتوانید تلگرام شخص دیگری را هک کنید و نظارت دقیقی بر فعالیت وی داشته باشید، برنامه هک تلگرام کیدزگارد در نسخه ی پرو برای شما طراحی شده است. این برنامه ادعا می کند که می تواند تمامی پیام های رد و بدل شده و حتی پیام های پاک شده یک حساب تلگرام را به شما نشان دهد. شما می توانید به راحتی از روی پیام های چت شخص مورد نظر اسکرین شات تهیه کنید. علاوه بر اینها شما می توانید به راحتی به فایل های جابجا شده در تلگرام شخص نیز دسترسی داشته باشید. خبر خوبتر آنکه طی انجام همه ی این فعالیت ها شخص مورد هک واقع شده هیچ مورد مشکوکی مشاهده نمی کند.

این برنامه ی تحت وب توانسته توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. نسخه ی اپلیکیشن اندرویدی این برنامه نیز وجود دارد که اندرویدهای 4 تا 10 می توانند از آن استفاده کنند. اپلیکیشن اندرویدی این برنامه را از این قسمت دانلود کنید. توجه کنید که برای استفاده از این برنامه، نسخه ی اپلیکیشنی آن باید بر روی گوشی همراهی که قصد مانیتور کردن آن را دارید نصب شود. برای ورود به صفحه ی برنامه ی هک تلگرام کیدزگارد به این لینک مراجعه کنید.صفحه ی اول برنامه را در تصویر می بینید:

آیا هک تلگرام شدنی‌ست؟

آیا هک تلگرام شدنی‌ست؟

البته هدف اولیه ی این برنامه حفاظت والدین از فرزندانشان است. استفاده از بسیاری از خدمات این برنامه رایگان نیست  اما مدعی هستند که ارزان ترین خدمات را ارائه می کنند. برای ورود به برنامه هک تلگرام طبق مسیر زیر پیش بروید:

  1. ابتدا به این آدرس بروید و مراحل ثبت نام را طی کنید:

  1. بعد از پرکردن این فرم با صفحه ای مواجه می شوید که پلن های برنامه ی کیدزگارد را به شما نمایش میدهد. شما می توانید با توجه به دستگاه خود از تب های بالا یکی از موارد اندروید  یا ios را انتخاب کنید و پلن موردنظرتان را در بسته های ماهانه، سه ماهه و یکساله به دلار خریداری کنید:

برنامه هک تلگرام رایگان با همراه آموزش
برنامه هک تلگرام رایگان با همراه آموزش 6

  1. بعد از این مرحله در حالیکه اپلیکیشن بر روی گوشی مقصد نصب است باید وارد سایت کیدزگارد شوید. مراحل راه اندازی اپلیکیشن روی گوشی مقصد به این شکل است:

آیا هک کردن تلگرام ممکن است؟
برنامه هک تلگرام رایگان با همراه آموزش 7

وارد حساب کاربری خود در وبسایت این نرم افزار هک تلگرام شوید. خبر خوب اینکه می توانید علاوه بر حساب های تلگرام، حساب های فیسبوک، واتس اپ و سایر شبکه های اجتماعی گوشی طرف مقابلتان را ببینید. 

تصور ما این است که آشنایی با این نرم افزار شما را هیجان زده نکرده باشد. چرا که:

  • استفاده از این برنامه نیازمند پرداخت دلاری است که برای کاربران ایرانی به آسانی قابل انجام نیست.
  • نیازمند نصب یک برنامه بر روی گوشی مورد هک است که طبعا بدون اطلاع صاحب آن ممکن نیست. مگر شخص مورد نظر دانش کافی نداشته باشد.

اما به هر صورت برای معرفی یک برنامه ی هک تلگرام معرفی کیدزگارد بررسی شد. فراموش نکنید که رسالت این برنامه و مشابه آن حفاظت والدین از فرزندانشان در فضای مجازی است.با اینهمه می توانیم نتیجه بگیریم که تمامی برنامه های با این مضمون و روش کاری به همین ترتیب قابل استفاده هستند. یعنی شما در ابتدا باید نسخه ای از اپلیکیشن هک تلگرام را در گوشی طرف مقابلتان نصب و راه اندازی کنید. با اینهمه در بخش بعدی دو روش هک رایگان تلگرام معرفی می کنیم.

تیتر1: روش های نفوذ به تلگرام سایر اشخاص

برای عنوان این بخش از کلمه ی نفوذ استفاده کردیم چرا که همانطور که گفتیم هک تلگرام و ورود به حساب کاربری افراد غیرممکن است. نفود به تلگرام یعنی با استفاده از روش های مختلف و البته سو استفاده از ناآگاهی ایشان و البته با کمک خودشان وارد حساب کاربری افراد شویم. همانطور که می دانید روش ورود به حساب تلگرام چند مرحله ی ساده دارد:

  1. در صفحه start در اپلیکیشن و یا صفحه ی sign in در نسخه ی تحت وب شماره تلفن خود را وارد می کنید.
  2. یک کد 6 رقمی به گوشی همراه شما ارسال می شود. البته اگر قبلا روی دستگاه دیگری لاگین شده باشید کد به آن تلگرام ارسال می شود. 
  3. باید این کد شش رقمی را وارد کنید تا به فضای چت تلگرام وارد شوید.

در این نقطه ممکن است رمز دومی بر روی تلگرام وجود داشته باشد که باید آن را وارد کنید. بعد از لاگین شدن یک پیغام از طرف تلگرام ارسال می شود. مضمون این پیام این است که از دستگاه دیگری وارد حساب کاربری شما شده اند، اگر این شخص شما نیستید به روشی که در ادامه توضیح می دهیم از حسابتان در آن دستگاه خارج شوید:

همانطور که دیدید طی کردن این مراحل برای رسیدن به حساب تلگرام یک شخص یا هک تلگرام آن در اصطلاح عامیانه لازم است. شخص هوشیار نیز به این پیام ها حساس است. اما با چه روش هایی می توان به تلگرام افراد دسترسی داشت؟

روش اول: مهندسی اجتماعی

از این روش بعنوان مهندسی اجتماعی یاد می شود.یعنی شما بتوانید با فریب دادن اشخاص با روش های مختلف کد ارسالی تلگرام آنها را دریافت کنید. افرادی که اطلاعاتی در مورد برنامه نویسی دارند با طراحی صفحاتی در اینترنت تحت عناوین مختلف مثل بیمه، مسابقه، قرعه کشی و جایزه از افراد می خواهند که کد ارسالی به گوشی همراهشان را در این صفحات وارد کنند. افراد ناآشنا به موضوع نمی دانند که کد ارسالی مربوط به تلگرام است. پس به سادگی تلگرام خود را در اختیار دیگران قرار می دهند. این افراد ممکن است کار را فراتر ببرند و با طراحی بد افزارها و نصب آن روی سیستم کاربران اقدام به سرقت اطلاعات کنند.    

حتی ممکن است برای جلب رضایت افراد طی یک تماس تلفنی از آنها بخواهند تا شماره ای که هم اکنون برای آنها ارسال شد را با صدای بلند بخوانند، تا با اینکار نام آنها برای استفاده از خدماتشان ثبت کنند. در این میان نیز برای تشویق هر چه بیشتر افراد از عناوین جذب کننده استفاده می کنند. بدیهی است که استفاده از این روش مخصوص افرادی است که از برنامه نویسی و روش های اینچنینی اطلاعات کافی دارند.

روش دوم: در اختیار داشتن فیزیکی گوشی همراه شخص

این روش احتمالا بدیهی ترین روش ممکن برای نفوذ به تلگرام افراد است. در این روش اگر گوشی مقصد حتی برای مدت کوتاهی در دست شما باشد میتوانید کد شش رقمی ارسال شده به دستگاه را بردارید. البته باید بلافاصله پیام هشدار تلگرام مبنی بر ورود دستگاه جدید را حذف کنید. اگر شانس با شما یار باشد و رمز دومی وجود نداشته باشد می توانید ادعا کنید که به تلگرام شخص نفوذ کرده و یا در اصطلاح عامیانه آن را هک کرده اید. در این صورت اگر شخص نتواند ورود دستگاه دیگری به حساب کاربری اش را متوجه شود، می توان گفت که کنترل حساب تلگرام شخص در دست شماست.

تیتر2: آیا کسی به تلگرام من نفوذ کرده است؟

اگر هک تلگرام یا استفاده از برنامه ها و ربات های هک تلگرام جز موضوعات مورد علاقه ی شما باشد، احتمالا میدانید که ممکن است خودتان نیز در معرض این موضوع قرار بگیرید. برای اینکه بدانیم آیا کسی وارد حساب تلگرام ما شده است یا خیر از روش زیر استفاده کنید:

  1. در صفحه ی اصلی تلگرام بر روی سه خط بالای صفحه بزنید.
  2. در منوی کناری بر روی تنظیمات یا setting بزنید.
  3. صفحه را کمی به سمت بالا بکشید و بر روی privacy and security یا امنیت و حریم خصوصی بزنید.
  4. ذیل بخش security بر روی عبارت active sessions یا نشست های فعال بزنید.
  5. در صفحه ی باز شده تمامی دستگاه هایی که در حال استفاده از این حساب هستند ظاهر می شود.
  6. اگر هر کدام از این دستگاه ها متعلق به شما نیست می توانید با ضربه زدن بر روی آن عبارت terminate یا پایان دادن را بزنید. 

آیا کسی به تلگرام من نفوذ کرده است؟
برنامه هک تلگرام رایگان با همراه آموزش 8

با انجام این کار می توانید آسوده باشید که هیچ دستگاه دیگری وارد حساب کاربری شما نشده است. در صورتیکه هر زمان شخص دیگری وارد حساب شما شده باشد، نشست مربوط به او در مطلقا در این بخش ایجاد می شود.

نتیجه گیری : SPY24

همانطور که بررسی کردیم هک تلگرام به دلیل پروتکل های امنیتی قوی که بر روی آن وجود دارد، ممکن نیست. اگر قصد دارید به تلگرام افراد نفوذ کنید صرفا می توانید اینکار را با سواستفاده از ناآگاهی و یا اطلاعات کم افراد انجام دهید. از طرف دیگر با شنیدن عباراتی مثل “هک تلگرام صد در صد واقعی” و یا جملاتی از طرف افراد که ادعا می کنند که هک شده اند، فریب نخورید.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا