برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

آموزش تست نفوذ ویندوز از طریق smb

آموزش تست نفوذ ویندوز از طریق smb , smb چیست؟ , آموزش هک و امنیت , آموزش هک ویندوز ۱۰ , آموزش نفوذ به ویندوز

سلام خدمت کاربرانspy24

یکی از مباحث قشنگ این حوزه تست نفوذ شبکه(هک شبکه) هستش مبحثی با تکنیک های مختلف تو این بخش ما میخوایم آموزش هک ویندوز تو شبکه از طریق سرویس smb به شما ارائه بدیم هک سیستم تو یک شبکه روش های مختلفی ما تو این بخش هک کلاینک از طریق smb آموزش میدیم.

هک ویندوزxp ,هک ویندوز۷,هک ویندوز۸ ,هک ویندوز ۱۰ همه اینا ممکن هستش پس حواستون جمع کنید امنیت شبکه داخلی جدی بگیرید.

تو بخش های بعدی راجب هک ویندوز خیلی بیشتر صحبت میکنم روش های مختلف هک ویندوز یاد تشریح میکنیم.

امیدوارم براتون مفید باشه امنیت ویندوز و روش های جلوگیری از هک شدن ویندوز تو آموزش توضیح داده شده. پایین این بخش سرویس smb تعریف میکنیم تا دوستانی که با این

سرویس آشنا نیستن به خوبی یاد بگیرن کسانی که میخوان حرفه ای دنبال کنن پیش نیاز هک و امنیت که آموزش شبکه هستش حتما بگذرونن.

آموزش تست نفوذ ویندوز از طریق smb
آموزش تست نفوذ ویندوز از طریق smb

smb چیست؟

smb مخفف server message block پروتکل اشتراک گذاری فایل,پرینتر, پورت ها در شبکه هستش.سرویس smb روی پورت tcp 445 کار میکنه امنیت smb رو جدی بگیرید یک بخش کامل راجب امنیت smb توی شبکه صحبت میکنیم تو این آموزش قصد داریم تست نفوذ روی سرویس smb انجام بدیم در پایین راجب اینکه اصلا smb چیست صحبت کردیم و نحوه اجرا این حمله رو به صورت کامل توضیح دادیم پس با ما همراه باشید.

شاید شما هم توی یک شبکه قرار دارین که تعدادی سیستم وجود داره و هر کدوم از سیستم ها پسورد دارن, و شما میخواهید از طریق پسورد به سیستم دسترسی بگیرید , فکر کنید پسورد یه سیستم رو توی شبکه دارین و به دست آوردن یوزر و ایپی هم خب کاری نداره و میمونه قضیه نفوذ , ما یه سرویس داریم توی سیستم عامل ویندوزی به نام smb که کارش اشتراک گذاری داده توی شبکه هست.

یعنی اگر شما میخواین از داده های سیستم دیگر توی شبکه استفاده کنید اگر یوزر و پسورد اون سیستم داشته باشین میتونید به اون سیستم متصل بشید و داده های اون سیستم رو انتقال بدید خب ما میخوایم از همین روش استفاده کنیم و با اکسپلویت این اسیب پذیری نفوذ رو انجام بدیم.

در این ویدیو ما از متااسپلویت (Metasploit) استفاده میکنیم و به کمک این فریمورک قدرتمند حمله خودمون رو اجرا میکنیم و به سیستم های درون شبکه دسترسی میگیریم.

ما تست نفوذ ویندوز با کالی لینوکس انجام میدیم هک ویندوز با کالی بسیار روش های جذابی داره سعی میکنم یک دوره کامل هک ویندوز با کالی در سایت ارائه بدیم

امیدوارم از آموزش لذت ببرید

ویدیو آموزش تست نفوذ ویندوز از طریق smb فقط با داشتن پسورد

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا