اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهامنیت سایبری (Cyber Security)دارک وب Dark Web مرورگر Torدانلود برنامه شنود صداروش عالی برای ردیابی گوشیقانون جرایم رایانه‌ای

آموزش پیکربندی مرورگر تور و دسترسی به دارک وب

آموزش پیکربندی مرورگر تور و دسترسی به دارک وب این آموزش به درخواست شما کاربران گرامی منتشر شده است . در این ویدیو ما به صورت قدم به قدم مرورگر تور را نصب ، پیکربندی و در نهایت به دارک وب متصل می شویم . پروسه موارد انجام شده در این فیلم آموزشی بسیار ساده است و می توانید آن را به راحتی فراگیرید .

دانلود فایل آموزش

قیمت : رایگان

زمان : ۵ دقیقه

حجم فایل : ۲۹ مگابایت

کیفیت : HD

محیط آموزش : ویندوز

زبان : فارسی

ورود به دارک وب | این اموزش برای علاقه مندان برای اشنایی با دارک وب و دیپ وب میباشد مه میتوانند وارد ان شوند و از ان بهره مند شوند
در ادامه اموزش ورود به دارک وب با ما همراه باشید..

ورود به دارک وب

دارک وب چیست ؟

دارک وب در کلمه به معنی وب تاریک میباشد در این مجموعه وب سایت هایی وجود دارند که قابل شناسایی و ردیابی از طریق ip نیستند به طور کامل تر در دارک وب وبسایت هایی که دیده میشوند از دامنه هایی استفاده میکنند که ای پی سرور ان نامشخص است اما راه هایی برای پیدا کردن ان ها وجود دارد که به راحتی گفتن ان نیست در دارک وب موتور های جستجو عادی قابلیت اینکس صفحات ان را ندارند و با روش های دیگری پیدا و استفاده میشوند که در ادامه ورود به دارک وب به ان ها میپردازیم دلیل مخفی بودن این در دارک وب که از شبکه Tor استفاده میکند رمزنگاری بسیار قدرت مند ان میباشد که باعث حفظ امنیت ان میشود
پسوند دامنه ها در دارک وب .onion میباشد و اغلب نام دامنه ها بطور رندوم میباشد

دیپ وب چیست ؟ و تفاوت ان با دارک وب چیست ؟

دیپ وب و دارک وب تفاوت چندانی ندارند  دارک وب زیر مجموعه دیپ وب میباشد با این تفاوت که صفحات دیپ وب به کلی در هیچ موتور جستجویی یافت نمیشوند و بسیاری از نسخه های وبسایت ها در ان میمانند به همین دلیل بسیاری از هکر ها و خلاف کار ها از ان استفاده میکنند اما از ان جایی که حجم بزرگی از اطلاعات در دنیا در این شبکه میباشد و با ورود به دارک وب میتوان اطلاعات کاربردی و مفیدی پیدا کرد و به درستی در هر زمینه ای استفاده کرد

ایا دارک وب خطر امنیتی دارد؟

بله از ان جایی که در شبکه دارک وب بسیاری از هکر ها و متخصصان وجود دارند میتوانند با روش های مختلفی مشکلات امنیتی جدی به وجود اورند اما برای استفاده امن و با خیال اسوده راه هایی وجود دارد که تا حد زیادی به امنیت شما کمک میکند

  • وارد سایت های نامعتبر و ناشناخته در دارک وب نشوید
  • از الوده نبودن فایل های دانلود شده مطمئن شوید
  • هنگام ورود امنیت سیستم خود را بالا ببرید درصورتی که از ویندوز استفاده میکنید اموزش هک ویندوز و امنیت را مشاهده کنید
  • برای استفاده از شبکه TOR از ابزار مورد اعتماد استفاده کنید

ورود به دارک وب

برای ورود به دارک وب چندین راه وجود دارد که ما ساده ترین ان را برای درک و بهتر و اسان بودن ان اموزش میدهیم در ابتدا نیاز به مرورگر Tor دارید این مرورگر بر پایه مرورگر فایرفاکس میباشد که بعد از استفاده از ان تفاوت چندانی در ظاهر ان با فایرفاکس نخواهید دید فایل برنامه تور را دانلود کنید و در ویندوز خود نصب کنبد بعد از اتمام نصب بر روی ایکن Tor ظاهر شده در دسکتاپ کلیک کنید منتظر باشید تا اتصال برقرار شود و وارد مرورگر شویدحال بعد از ورود کافیست ادرس سایت دارک وب مورد نظر خود را وارد کنید در صورتی که میخواهید در موتور های جستجو دارک وب سایت های مورد نظر خود را پیدا کنید میتوانید از ادرس موتور جستجو زیر استفاده کنید http://onion.link/

آموزش پیکربندی مرورگر تور و دسترسی به دارک وب

در صورتی که به موتور های جستجوگر بهتر و بیشتری نیاز دارید داخل بخش نظرات اعلام کنید تا قرار بگیرد حال با ورود به دارک وب و جستجو در سایت های دارک وب میتوانید در بسیاری از موارد مطالب بیشتری را پیدا کنید و استفاده مفیدی داشته باشید

مرورگر Tor :

.:: مرورگر تور چیست ؟ و همه چیز درمورد آن ::.

» باسلام، با یکی دیگر از مقالات تیم آموزشی امنیتی سیاه با شما کابران محترم هستیم..
اینبار با موضوع مرورگر محبوب TOR و اینکه مرورگر تور چیست ؟ و هر آنچه نیاز دارید در مورد این مرورگر بدانید !

مرورگر (TOR) تور چیست ؟

» TOR نرم افزار آزاد و متن باز است که ارتباطات ناشناس را فعال می کند
و برای ناشناس ماندن کاربران در محیط اینترنت به کار می‌رود.که بر اساس نرم‌افزار Client و شبکه‌ای از سرویس دهنده‌ها (سرورها) بنا می‌شود و می‌تواند داده‌هایی از کاربران را مانند موقعیت مکانی و نشانی پروتکل اینترنت پنهان کند.بهره‌گیری از این سامانه، ردگیری و شنود داده‌های کاربر را به دست دیگران بسیار سخت می‌کند و..

» راحت تر بخوایم بررسی کنیم..

TOR (تور) یک شبکه آزاد است که این امکان را به مخاطب میدهد
تا به صورت مخفیانه در سطح شبکه آزاده بچرخد و کارهای خود را انجام دهد. TOR این امکان را به مخاطبان خود میدهد که نشانی و اطلاعات آنها در سطح اینترنت مخفی بماند . Tor دریچه ورود به دارک و دیپ وب است !

تاریخچه مرورگر تور

» در دهه 1990 کمبود امنیت در اینترنت و امکان استفاده از آن برای ردیابی و نظارت آشکار شد
در سال 1995، دیوید گلدنشلاگ، مایک رید و پل سیورسون در آزمایشگاه نیروی دریایی ایالات متحده (NRL) از خود پرسیدند که آیا ؟

راهی برای ایجاد اتصالات اینترنتی وجود دارد که هویت شخص را آشکار نکند
حتی برای کسی که شبکه را نظارت می کند که باعث ایجاد و پیاده سازی اولین طرح های تحقیقاتی و نمونه های اولیه از مسیریابی پیاز یا همان Tor شد.

هدف از TOR، داشتن راهی برای استفاده از اینترنت با حریم خصوصی بیشتر بود
و ایده این بود که مسیر عبور و مرور را از طریق چندین سرور در هر مرحله از راه رمزگذاری کنند. این هنوز توضیحی ساده برای نحوه عملکرد Tor امروز است.

بررسی ساختار TOR 

» مسیریابی در Tor با رمزگذاری در لایه application مدل osi در پروتکل ارتباطی پشته انجام می شود
مانند لایه های یک پیاز لاه لایه شده است. Tor داده ها را از جمله آدرس IP مقصد گره بعدی (node destination) را چندین بار رمزگذاری می کند و آن را از طریق یک مدار مجازی (Virtual Circuit) متشکل از رله های انتخاب تصادفی پی در پی ارسال می کند. هر رله یک لایه رمزنگاری را رمزگشایی می کند تا رله بعدی در مدار نشان داده شود

تا داده های رمزگذاری شده باقیمانده را به آن منتقل کند.
رله نهایی رمزهای داخلی ترین رمزنگاری را رمزگشایی می کند و داده های اصلی
را بدون شناسایی یا اطلاع از آدرس IP منبع به مقصد می فرستد. از آنجا که مسیریابی ارتباطات تا حدودی در هر Hub در مدار Tor پنهان شده است، این روش هر نقطه ای را که در آن می توان همسالان ارتباط برقرار کرد از طریق نظارت شبکه که به دانستن منبع و مقصد آن متکی است، از بین می برد.

ممکن است یک طرف مقابل سعی کند ناشناسانه کاربر را به طریقی از بین ببرد.
یک راه ممکن برای دستیابی به این امر با سوء استفاده از نرم افزار آسیب پذیر در رایانه کاربر است. NSA تکنیکی داشت که یک آسیب پذیری را هدف قرار داد، که آنها را با نام “EgotisticGiraffe” رمزگذاری کردند !

 بررسی رمزنگاری و امنیت در TOR !

» در حال حاضر تور امن‌ترین سامانه ارتباطی جهان و بهترین نرم‌افزار برای ناشناس ماندن در فضای سایبری است؛ به گونه‌ای تاکنون که هیچ سازمان و نهاد امنیتی قادر به شکافتن کدهای آن نبوده‌ است ( البته هیچ چیز نشدنی نیست و من شخصا اعتقاد دارم هیچ چیزی صد در صد امن نیست ) !

» اگر خواهان نصب مرورگر بی نظیر تور (TOR) روی لینوکس و یا ویندوز خود هستید این پست را دنبال کنید !
صفر تا صد آموزش نصب مرورگر TOR بر روی لینوکس و ویندوز اینجا کلیک کنید !

TOR راهی برای ورود به دارک وب

» تمام این فعالیت ها، این چشم انداز یک بازار شلوغ دارک وب و زیر مجموعه های آن !
ممکن است باعث شود شما فکر کنید که مرور در دارک وب آسان است. اینطور نیست این مکان به همان اندازه آشفتگی و در هم ریختگی است که انتظار دارید وقتی همه ناشناس هستند، و اقلیت قابل توجهی برای کلاهبرداری دیگران تلاش می کنند..

دسترسی به وب تاریک نیاز به استفاده از یک مرورگر ناشناس به نام Tor دارد.
مرورگر Tor درخواست های صفحه وب شما را از طریق یک سری سرورهای پروکسی که توسط هزاران داوطلب در سراسر جهان اداره می شوند، مسیریابی می کند، آدرس IP شما را غیرقابل شناسایی و غیرقابل ردیابی می کند. Tor مانند جادو کار می کند، اما نتیجه آن تجربه ای است که مانند خود وب تاریک است: غیرقابل پیش بینی، غیرقابل اعتماد و دیوانه کننده کند.

دارک وب (Dark Web) چیست ؟

» دارک وب یا عبارت صحیح آن دارک نت، محتوای جهانی وب است
که در قسمت های تاریک شبکه وجود دارد. که از اینترنت استفاده می کنند اما برای دسترسی
به آن نیاز به نرم افزار و پیکربندی یا مجوز خاص دارند. دارک وب بخش کوچکی از دیپ وب (Deep Web) را تشکیل می دهد، بخشی از وب که توسط موتورهای جستجوگر وب نشان داده نمی شود، اگرچه گاهی اوقات اصطلاح دیپ وب به اشتباه به منظور اختصاص دادن به Dark Web استفاده می شود !

آموزش ساخت سایت در دارک وب اینجا کلیک کنید !

دیپ وب (Deep Web) چیست ؟

» دیپ وب یا وب مخفی بخش هایی از شبکه جهانی وب هستند که محتویات
آنها توسط موتورهای جستجوگر استاندارد وب فهرست نشده است. اصطلاح مخالف دیپ وب “Surface Web” است که برای هر کس که از اینترنت استفاده می کند قابل دسترسی است !

معرفی موتور های جستجوی دیپ وب، دارک نت اینجا کلیک کنید !

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا