آموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهبرنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دوربرنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفون

برنامه هک اس ام اس از راه دور SMS Tracker و آموزش

یکی قدیمی ترین شیوه های برقراری رابطه ارسال اس ام اس با تلفن همراه گوشی هست. برنامه هک اس ام اس برنامه جاسوسی اس ام اس برنامه نظارت و کنترل واضح میباشد که تا کنون روش ها و برنامه های بسیاری برای روش از راه دور تشکیل شده باشد.

اما این روز ها با وجود نرم افزارهای پیام رسان اینترنتی مانند تلگرام، وایبر، واتساپ و … کاربرد اس ام اس بسیار کم تر شده‌است.

به همین خاطر بسیاری از هکر ها تمرکز خود را روی ساخت برنامه هک تلگرام یا این که دیگر پیام رسان ها معطوف نموده اند.

با تمام این ها باز هم اس ام اس یکی قابلیت های کاربردی تلفن های همراه است به این دلیل‌که در مواقعی که دسترسی به اینترنت ممکن نیست بسیار کارآمد هست.

در‌این مقاله قصد داریم ضمن معرفی تعدادی برنامه هک موبایل که توسط آن می‌توانید اس ام اس ها را هک فرمایید، روش های جلوگیری از هک شدن به‌این طریق را نیز توضیح دهیم.

تا به امروز راهکار ها و برنامه های زیادی برای هک تلفن همراه و اس ام اس توسط برنامه نویس ها مطرح دنیا ارائه شده‌است.

اما به جرات می توان گفت یکی شایسته ترین و کارآمدترین برنامه ها برای هک تلفن همراه برنامه  SPY24  میباشد.

برنامه هک SPY24 با هدف کنترل و نظارت بر کودک ها طراحی و ارائه شده‌است و علاوه بر مشاهده پیامک ها و حتی پیامک های پاک شده، قابلیت و امکان های بسیار دیگری را در اختیار پدر و مادر قرار میدهد.

شیوه های هک اس ام اس

یک کدام از ابتدایی ترین و ساده ترین شیوه های هک اس ام اس، دایورت کردن پیام ها هست. که در این شیوه میتوانید با دسترسی به موبایل شخص مورد نظرتان پیام های او را به شماره خود دایورت نمائید. اما این روش در عین سادگی، نقض های بسیاری نیز دارد که مطرح ترین این نقض ها این میباشد که پیام های آن شخص دیگر برای خود او ارسال نمیشود و فقط شما قادر به مشاهده پیام ها هستید.

اما امروزه راهکار های بسیار کاربردی تر و ساده تری برای هک اس ام اس موجود است که دارای نقض های بسیار کمتری نیز می‌باشند و بسیار راحت تر می‌توانید به پیام های فرد موردنظر خود دسترسی داشته باشید.

اپلیکیشن هک اس ام اس

یکی‌از شایسته ترین و ساده ترین شیوه ها برای دسترسی به پیامک های دیگران استفاده از برنامه هک تلفن همراه هست. برنامه هایی که به منظور هک و کنترل گوشی دیگران طراحی و ساخته شده اند به دو دسته تقسیم میگردند، دسته اولیه اپلیکیشن هایی می‌باشند که می بایست بر روی تلفن همراه فرد مورد نظر نصب شوند و دسته دوم نیز برنامه هایی می باشند که نیازی به نصب برروی موبایل طرف مقابل ندارند و فقط با نصب برروی تلفن همراه یا این که کامپیوتر هکر و از طریق شماره تلفن قربانی عمل هک و جاسوسی را انجام می‌دهد. نرم افزارهای سیار متعددی برای این منظور طراحی شده اند که به دنبال تعدادی از آنها‌را برای دوستداران معرفی خوا‌هیم نمود.

برنامه هک اس ام اس Spyera

یک کدام از قدرتمندترین برنامه های هک و کنترل موبایل که تا به امروز دوست داران زیادی را نیز به خود جلب کرده، برنامه Spyera می‌باشد. با استفاده از این نرم افزار می‌توانید تمامی پیامک های فرد موردنظرتان، حتی آنهایی که پاک گردیده اند را مشاهده فرمایید. این برنامه علاوه بر اس ام اس ها، دیگر اطلاعات موجود در موبایل را نیز برای شما به نمایش می گذارد.  Spyera  به زبان انگلیسی نوشته شده و برای کار با آن پرداخت درون برنامه باید انجام دهید.

برنامه هک Ispyoo

Ispyoo یکی پرطرفدارترین برنامه های هک موبایل هست که علاوه بر اس ام اس بسیاری از داده ها دیگر را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. با نصب این برنامه برروی موبایل شخص موردنظرتان تمامی اطلاعات موجود در تلفن همراه وی برای شما نشان داده میشود. برای استفاده از این اپلیکیشن می بایست به صورت ماهیانه هزینه ای را پرداخت نمائید.

برنامه جاسوسی اس ام اس mSpy

این اپلیکیشن یکی دوست داستنی ترین برنامه ها میان دوست داران به بحث هک و جاسوسی هست. mSpy نیز مانند برنامه های گذشته علاوه بر پیامک ها دیگر اطلاعات تلفن همراه گوشی مورد نظرتان را در اختیار شما می گذارد و همچنین در مقابل ارائه خدمات هزینه ای را نیز دریافت می‌نماید. با به کار گیری از این نرم افزار علاوه بر هک و مشاهده اطلاعات گوشی دیگران، از موقعیت مکانی آن ها نیز باخبر میشوید.

برنامه نظارت و کنترل SPY24

برنامه هایی که تا به اینجا معرفی شدند، همگی به زبان انگلیسی نوشته شده و دارنده پشتیبانی فارسی نمی باشند اما برنامه SPY24 توسط کارشناسان به زبان فارسی ترجمه  گردیده و تغییراتی درخور یوزرها ایرانی در آن داده شده‌است. این برنامه دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته و آنلاین است تا کاربران بتوانند به راحتی آن را نصب کرده و استعمال کنند. SPY24 با هدف کنترل و نظارت بر عملکرد فرزندان در فضای مجازی در جمهوری اسلامی ایران ترجمه و عرضه شده‌است. با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود تمامی اطلاعات موجود در موبایل فرزندان خود را مشاهده نموده و نظارت کاملی بر عملکرد آن‌ها داشته باشید. این برنامه نیازی به نصب برروی موبایل فرزند ندارد و از طریق شماره تلفن و سریال گوشی تمام اطلاعات موردنیازتان را برای شما ارسال میکند. SPY24 قابلیت و امکان های فراوانی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره میکنیم.

  • ردیابی لحظه به لحظه موقعیت مکانی
  • مشاهده پیامک ها و تماس ها حتی آنهایی که توسط فرزند حذف شده باشند
  • نظارت بر شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام، واتس اپ، اینستاگرام، وایبر و…
  • مشاهده گالری و دیگر اطلاعات موجود در تلفن همراه
  • دارای پنل کاربری بسیار ساده و در عین حال پیشرفته
  • تعرفه مناسب با توجه به کیفیت ارائه خدمات و پشتیبانی
  • برنامه جاسوسی اس ام اس

برنامه جاسوسی اس ام اس

برای کسب اطلاعات بیشتر و دانلود برنامه SPY24 می‌توانید برروی لینک و پیوند قرمز رنگ زیر کلیک فرمایید.

SMS Tracker یک اپلیکیشن هک اس ام اس اندروید است! در حالتی که شما هم دوست دارید تمامی پیامک‌ها، تماس‌ها و ارتباطات فرزند یا این که دوست خود را تحت نظر قرار دهید و اس ام اس دیگران را بخوانید، برنامه SMS Tracker شایسته ترین گزینه میباشد. با نصب این برنامه روی تلفن همراه فرد موردنظر، شما می توانید از طریق مرورگر خود متن تمام پیام‌های فرد موردنظر و همینطور موقعیت وی در GPS را ببینید. در ضمن با این برنامه شما می توانید دریابید که فرد موردنظرتان در مرورگر موبایل خود به چه وبسایت‌های مراجعه مینماید و چه چیزهایی دانلود مینماید.

SMS Tracker علاوه بر اینکه موقعیت دقیق فرد را نشان می دهد، بلکه موقعیت‌های قبلی وی را هم در نقشه نمایان می‌نماید. فقط دقت داشته باشید که پس از نصب این برنامه، ممکن میباشد برخی از آنتی‌ویروس‌ها آن را به منزله ویروس تلقی نمایند و مانع کارش شوند.

در‌این اموزش ابزار اندرو رات را معرفی می کنیم و یک فایل الوده با استفاده از ان میسازیم در ادامه این آموزش هک و ساخت رات با ما همراه باشید

ایجاد فایل الوده یا این که ساخت رات apk

توضیح کوتاه درباره رات ها

رات ها ابزار هایی برای جاسوسی و کنترل سیستم از راه دور می باشند که امروزه بسیار پیشرفته گردیده اند در اموزش های قبل رات های مختلفی را معرفی کرده ایم  اما در این اموزش به رات دیگری برای سیستم عامل اندروید می‌پردازیم

پیشنهاد ویژه

توصیه میشود آموزش های قبل یعنی نفوذ به اندروید را مشاهده کنید
و همینطور می توانید اموزش هک اندروید با کالی لینوکس را به همراه اموزش ویدئو ای مشاهده کنید

معرفی اندرو رات و اموزش ساخت رات

اندرو رات یک ابزار برای نفوذ به اندروید میباشد که بسیار فراگیر شده‌است و قابلیت و امکان های جالبی در خود جای داده میباشد
از قابلیت‌های اندرو رات می‌توان قابلیت و امکان بایند ترکیب دو فایل apk را گفت اما
رات های پیشرفته تری با امکانات بیشتری هم وجود دارند
که در آموزش های قبلی و در لینک و پیوند بالا معرفی کردیم اندرو رات هم یک کدام از
رات های قدیمی اما کاربردی میباشد که هنوز دوست داران خود را دارد  

آموزش کار با اندرو رات

نخست ابزار اندرورات را از بخش دانلود دریافت فرمایید و در پوشه ان AndroRat Binder را اجرا نمائید
AndroRat Binder برای ساخت رات یا این که همان فایل apk و یا این که ترکیب ان با فایل دیگر می باشد

در قسمت ip سرور خود را وارد گنید و در قسمت port پورتی مانند ۹۰۹۰ از پورت های شبکه را وارد نمایید
می‌توانید برای این کار از سرور مجازی استفاده نمایید دقت داشته باشید سرور های مناسب برای تست نفوذ را از اول سرور تهیه نمایید
در غیر این صورت از بخش no ip تنظیمات خود را انجام دهید
در صورتی‌که با no ip کار نکرده اید اموزش no ip را مشاهده کنید
در قسمت target apk می‌توانید برای ساخت رات فایل apk دیگری بدهید
تا با فایل رات شما ترکیب شود و در اخر go را وارد نمایید
در غیر اینصورت در صورتی‌که نیازی به ترکیب فایل نداشتید می توانید از منو بالا build را بزنید و go را بزنید تا فایل رات شما ایجاد شود

تا به اینجا کار ما فایل رات را ساخته ایم اما پس از نصب باید ان را کنترل کنیم در پوشه ای درون Androrat فایلی به اسم Androrat
موجود هست ان را اجرا کرده و پنل کنترل رات را مشاهده خواهید کرد در منو بالای ان select port را بزنید  هک کلش اف کلنز ( Clash of Clans )

Port

و پورتی که هنگام ساخت فایل رات وارد کرده اید را وارد فرمائید و بعد از نصب فایل رات می توانید دستگاه اندرویدی را از پنل کنترل فرمائید
برای انجام عملیات های مختلف بر روی گوشی بر روی دستگاه متصل گردیده کلیک راست کرده
و لیست امکانات انرو رات را مشاهده خواهید کرد و به اسانی می توانید از ان ها استفاده فرمائید
نکته : توجه داشته باشید هنگام ساخت رات انتی ویروس خود را خاموش نمایید

دانلود برنامه هک اس ام اس

SMS Tracker یک نرم افزار روش های هک اس ام اس اندروید می باشد! اگر شما هم دوست دارید تمامی پیامک‌ها، تماس‌ها و ارتباطات فرزند یا دوست خود را تحت نظر قرار دهید و اس ام اس دیگران را بخوانید، برنامه SMS Tracker بهترین گزینه است. با نصب این برنامه روی گوشی فرد موردنظر، شما می‌توانید از طریق مرورگر خود متن تمام پیام‌های فرد موردنظر و همچنین موقعیت وی در GPS را مشاهده کنید. ضمنا با این برنامه شما می‌توانید دریابید که شخص موردنظرتان در مرورگر گوشی خود به چه سایت‌های مراجعه می‌کند و چه چیزهایی دانلود می‌کند.


SMS Tracker علاوه بر اینکه موقعیت دقیق فرد را نشان می‌دهد، بلکه موقعیت‌های قبلی وی را هم در نقشه نمایان می‌کند. فقط دقت داشته باشید که پس از نصب این برنامه، ممکن است برخی از آنتی‌ویروس‌ها آن را به منزله ویروس تلقی کنند و مانع کارش شوند.

 

برنامه نظارت و کنترل

هک با شماره موبایل با نرم افزار SPY24

برنامه جاسوسی اس ام اس

برنامه فارسی برنامه نظارت و کنترل  Xspy

اما برنامه دیگری که از برنامه های ارائه شده در فوق از محبوبیت بیشتری برخوردار است، برنامه SPY24 می باشد که کاملا از زبان فارسی پشتیبانی کرده و همچنین دارای پشتیبانی 24 ساعته فارسی زبان می باشد. با استفاده از این برنامه علاوه بر نظارت و کنترل روی اس ام اس ها، می توان نظارت کاملی روی مخاطبین، پیام ارسال و دریافتی در شبکه های اجتماعی واتس اپ، تلگرام، اینستاگرام و غیره داشت. همچنین با استفاده از این برنامه می توان موقعیت لحظه به لحظه فرد را نیز بدست آورد که می تواند بسیار مفید باشد. برای استفاده از این برنامه کافیست به صفحه ثبت نام SPY24 وارد شده و پس از ثبت نام اقدام به نصب برنامه و استفاده از آن نمایید.

 

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

SMS Tracker یک نرم افزار هک اس ام اس اندروید می باشد! اگر شما هم دوست دارید تمامی پیامک‌ها، تماس‌ها و ارتباطات فرزند یا دوست خود را تحت نظر قرار دهید و اس ام اس دیگران را بخوانید، برنامه SMS Tracker بهترین گزینه است. با نصب این برنامه روی گوشی فرد موردنظر، شما می‌توانید از طریق مرورگر خود متن تمام پیام‌های فرد موردنظر و همچنین موقعیت وی در GPS را مشاهده کنید. ضمنا با این برنامه شما می‌توانید دریابید که شخص موردنظرتان در مرورگر گوشی خود به چه سایت‌های مراجعه می‌کند و چه چیزهایی دانلود می‌کند.


SMS Tracker علاوه بر اینکه موقعیت دقیق فرد را نشان می‌دهد، بلکه موقعیت‌های قبلی وی را هم در نقشه نمایان می‌کند. فقط دقت داشته باشید که پس از نصب این برنامه، ممکن است برخی از آنتی‌ویروس‌ها آن را به منزله ویروس تلقی کنند و مانع کارش شوند.

هک اس ام اس بدون دسترسی به گوشی:روش های هک اس ام اس دیگران از دور بدون دسترسی به گوشی از جمله روش های قدیمی برای برقراری ارتباط ارسال اس ام اس و پیامک می باشد که همچنان خیلی از افراد برای دسترسی راحت آن و بدون فیلتر بودن و عدم نیاز به اتصال به اینترنت از این روش استفاده می کنند. بدیهی است که برای نفوذ و هک پیام یا اس ام اس دیگران نیز برنامه های فراوانی نوشته شده باشد و ترفند های بسیاری برای هک پیام ایجاد شده باشد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن تلفن های همراه هوشمند، استفاده از اس ام اس تقریبا جای خود را به اپلیکیشن های پیام رسان اینترنتی مانند تلگرام و واتس اپ داده است. به همین سبب بیشتر هکرها کار خود را روی موضوعاتی نظیر هک کردن و دسترسی به اکانت دیگران در تلگرام و دیگر شبکه های اجتماعی متمرکز نموده اند. اما همچنان اس ام اس یکی از قابلیت های کاربردی موبایل ها محسوب می شود که در نقاطی که دسترسی به اینترنت محدود می باشد می تواند بسیار کارآمد باشد. در این مطلب قصد داریم تعدادی از برنامه ها و شیوه هایی که با استفاده از آن می توان اقدام به هک اس ام اس دیگران از راه دور نمود را معرفی و بررسی کرده و همچنین روش مقابله با این عمل را نیز فرا بگیریم.

تا به حال شاهد روش ها و برنامه های بسیار زیادی در زمینه هک پیامک و اس ام اس بوده ایم. اما می توان گفت به کمک برخی از برنامه های نظارتی می توان حتی به پیامک هایی که پاک شده اند نیز دسترسی داشته باشید و هیچ حرکتی از دید شما مخفی باقی نماند. به عنوان نمونه یکی از این برنامه های کاربردی برنامه sfp می باشد که برای این منظور ساخته شده و کاربران زیادی تاکنون از آن رضایت داشته اند. می توانید در سطح اینترنت سرچ کنید و بهترین برنامه را در این زمینه پیدا کرده و از آن استفاده نمایید.

در مجموع باید گفت هک کردن به سرقت اطلاعات شخصی دیگران بدون اجازه یا بدون اینکه شخص متوجه شود گفته می شود. یکی از ابتدایی ترین و ساده ترین روش های هک اس ام اس ، دایورت کردن پیام ها می باشد. در این روش، شخص هکر با دسترسی داشتن به گوشی فرد اقدام به دایورت کردن پیام های وی به شماره مورد نظر خودش می باشد. اما این شیوه همانطور که بسیار ساده می باشد، دارای نقص های عمده ای نیز می باشد. بزرگترین نقص این روش این است که پیام های شخص هک شده دیگر برای خود او ارسال نمی شود و فقط هکر قادر به مشاهده پیام ها می باشد.

اما به جز روشی که در اینجا به آن اشاره کردیم، روش های بسیار ساده تر و همچنین کاربردی تری نیز برای انجام عمل هک اس ام اس وجود دارد که اینگونه نقص ها را دارا نبوده و هکر راحت تر می تواند به پیام های شما دست پیدا کند.

استفاده از برنامه هایی که به طور خاص به منظور هک کردن طراحی شده اند یکی از ساده ترین روش های هک اس ام اس می باشد. این برنامه ها روی گوشی طرف مقابل نصب می شوند و سپس اطلاعات آن فرد و پیامک های ارسال و دریافت شده در گوشی وی برای هکر ارسال می شود. برنامه های بسیار زیادی برای این منظور طراحی و نوشته شده اند.

 

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا