برنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفون

دانلود اپلیکیشن مسافر تپسی (TAP30) سامانه تاکسی آنلاین

دانلود تپسی موضوعی است که هم اکنون در آن هستید. در این دوران که شهر‌ها بزرگ و پرجمعیت شده‌اند، استفاده از خودرو‌های شخصی شاید به صرفه نباشد و باعث می‌شود ترافیک در شهر‌ها سنگین‌تر شود. همیشه ارگان‌های مربوطه به مردم توصیه می‌کنند به جای استفاده از خودرو‌های شخصی از وسایل نقلیه عمومی برای رفت و ‌آمد استفاده کنند تا با این کار هم سطح ترافیک پایین بیاید و هم از آلودگی هوا کاسته شود. اپلیکیشن تپسی TAPSI تپ‌ سی برای آیفون و اندروید

یکی از معایبی که وسایل نقلیه عمومی دارند، این است که باید برای سوار شدن به ایستگاه مربوط به آن برویم و در برخی مواقع هم باید مدتی را صبر کنیم تا بتوانیم از آن‌ها استفاده کنیم.

راه جایگزین استفاده از تاکسی‌های تلفنی است. ولی باید برای استفاده هزینه زیادی را پرداخت کنید که راه به صرفه‌تری نیست. به خاطر این مسائلی که وجود داشت سرویس‌هایی با نام تاکسی‌های اینترنتی به وجود آمدند که بخش عظیمی از این مشکلات را حل کردند. تپسی یکی از شرکت‌هایی است که ۴ ساله پا به این عرصه گذاشته و با ارائه اپلیکیشن درخواست تاکسی به صورت آنلاین به مردم کمک می‌کند تا سریع‌تر و با هزینه کمتری به مقصد برسند.

تپ‌سی کار خود را از سال ۱۳۹۵ در تهران آغاز کرد و هم اکنون در بسیاری از شهر‌های ایران فعالیت می‌کند. در این نوشته تصمیم داریم به معرفی و دانلود تپسی (TAP30) که یک سامانه درخواست تاکسی آنلاین و حمل نقل اینترنتی از طریق گوشی‌های اندرویدی است بپردازیم.

معرفی تپسی – TAP30 سامانه تاکسی اینترنتی

Tap30 یک سامانه مجازی هوشمند است که افراد از طریق آن می‌توانند در هرکجای شهر و در هر زمان از روز درخواست تاکسی بدهند. بعد از درخواست رانندگانی که برای تپسی کار می‌کنند، مسافر را در مکانی که قرار دارد سوار می‌کنند و به مقصد می‌رسانند. در این صورت هم افراد نگران هزینه نیستند و لازم نیست به ایستگاه بروند و هم رانندگان نیز نگران پیدا کردن مسافر نیستند.

تپ‌سی دارای دو نوع سرویس متفاوت شامل عادی و تپ‌سی لاین (اشتراک سفر) است و همچنین شما در مسیر‌های طرح ترافیک نیز می‌توانید درخواست تاکسی دهید. روش کار در اپلیکیشن تپ‌سی به این صورت است که مسافر ابتدا مبدا و مقصد خود را روی نقشه انتخاب می‌کند.

دانلود اپلیکیشن مسافر (TAP30) سامانه تاکسی آنلاین تپ‌ سی برای آیفون و اندروید
دانلود اپلیکیشن مسافر تپسی (TAP30) سامانه تاکسی آنلاین 3

سپس نوع پرداخت خود را مشخص می‌کند که نقدی باشد یا آنلاین. در مرحله بعد درخواست سفر می‌دهد. بعد از درخواست سفر اطلاعات راننده را مشاهده می‌کند و در صورت تمایل می‌تواند با راننده تماس بگیرد.

بعد از اینکه به مقصد رسید می‌تواند به راننده امتیاز بده و رضایت و یا عدم رضایت خود را از راننده اعلام کند. برای اطمینان از امنیت بیشتر می‌توانید با زدن دکمه “امنیت سفر”، مشخصات راننده شامل نام و نام‌خانوادگی و مدل و شماره خودرو و مسیر حرکت را برای نزدیکان خود بفرستید.


ویژگی‌های اپلیکیشن تپسی – TAP30

⦁ تشخیص خودکار مکان کاربر و ارسال آن به راننده تاکسی
⦁ سرعت بالا در پاسخگویی به درخواست تاکسی
⦁ دارا بودن نقشه‌های دقیق و به روز برای پیدا کردن سریع مقصد
⦁ نمایش مشخاصات راننده به مسافر و امکان انتخاب و یا عدم انتخاب راننده
⦁ امکان انتخاب مسیر دوم

تپسی تلفنی ۱۶۳۰

درخواست تاکسی بدون نیاز به اپلیکیشن و اینترنت

برای همه کسانی که به نرم افزار تپسی یا اینترنت دسترسی ندارند، ۱۶۳۰ یک راه سریع و آسان برای درخواست آنلاین خودرو است. با ۱۶۳۰ تماس بگیرید تا برای شما تپسی بگیریم!

بخش دانلود تپسی برای مسافران و رانندگان

  • تاریخ انتشار: اسفند ۹۸
  • شماره نسخه: ۳.۱.۰
  • حجم: ۲۰ مگابایت
  • اندروید مورد نیاز: ۴.۲ به بالا
  • اپلیکیشن TAPSI

برای سیستم‌عامل اندروید (Android)

برای سیستم‌عامل iOS

اپلیکیشن تپسی – اپلیکیشن TAPSI تپ‌ سی برای آیفون و اندروید


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا