برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

رهگیری مرسولات پستی عادی ، پیشتاز و سازمانی

رهگیری مرسولات پستی دقدقه همه ماست مخصوصا وقتی که بسته پستی مورد نظرمان به دستمان نرسیده باشد. همه ما در زندگی کم و بیش با پست و بسته های پستی سر و کار داریم. از خرید در وب سایت های اینترنتی گرفته تا خرید کتاب های کنکور و دریافت گواهینامه همگی نیازمند آشنایی با سیستم پستی کشور می باشند.

وقتی چیزی را پست می کنیم و یا منتظر دریافت بسته ای از پست هستیم شرکت پست حدود زمان دریافت مرسولات پستی را به ما می گوید.گاهی مرسولات پستی برگشت می خورند دلیل این امر آن است که ارسال کننده به طور کامل اطلاعات گیرنده را وارد نکرده. بعضی اوقات دریافت کننده مدت زمان زیادی را به دنبال بسته خود نمی آید در نتیجه پست بسته را برگشت می زند (در صورتی که مدت زیادی گذشته باشد).

دلیل عدم دریافت بسته یا مرسوله پستی هر چه که باشد شما می توانید به سادگی مرسوله خود را پیگیری کیند.شاید منطقی ترین راهی که مد نظر شما باشد این است که به طور فیزیکی در اداره پست حضور داشته باشیم تا بسته مورد نظر را پیگیری کنیم .اما بیش از دو سال است خدمات مربوط به رهگیری مرسولات پستی (عادی و پیشتاز) به صورت اینترنتی انجام می شود.

فهرست مطالب [مخفی]

  • مرسولات پستی را چگونه رهگیری کنیم؟
  • پیگیری مرسولات پستی عادی و پیشتاز
  • پیگیری مرسولات سازمانی (مرسولات نظام وظیفه ، گواهینامه ، کارت سوخت ، شناسنامه ، کارت خودرو و غیره)
  •  رهگیری مرسولات پستی به وسیله کد USSD موبایل
  • پیگیری مرسولات بوسیله اس ام اس
  • رهگیری مدارک واسناد گم شده
  • رهگیری مرسولات پستی بین المللی

مرسولات پستی را چگونه رهگیری کنیم؟

برای پیگیری مرسولات پستی نیاز به دانستن کد ملی و یا نام و نام خانوادگی نمی باشد. به طور معمول نیاز به داشتن کد رهگیری است (کد ۱۰ تا ۲۰ رقمی که بر روی رسید پست نوشته می شود).در این مقاله به بررسی رهگیری انواع مرسولات پستی (عادی ، پیشتاز و سازمانی ) می پردازیم با spy24 همراه باشید. حتما مطالعه کنید  آسانترین روش های دانلود ویدیو از یوتیوب (راهنمای قدم به قدم)

نکته قابل توجه این که پیگیری مرسولات پستی بدون کد رهگیری تنها برای نظام وظیفه و گواهینامه می باشد. برای این دو مورد در دست داشتن کد ملی کافی می باشد. البته موارد دیگری نیز وجود دارد که به چیزی جز کد رهگیری نیاز دارد مثل:

دیوان عدالت اداری : برای پیگیری این نوع مرسوله باید شماره پرونده داشته باشید انواع اسناد موتورسیکلت : برای رهگیری این مورد نیز شمار پلاک موتور مورد نیاز است.همچنین برای کارت ماشین نیز به شماره پلاک احتایج دارید.

به طور کلی مرسولات پستی به دو دسته تقسیم می شود

  • مرسولات پستی عادی و پیشتاز
  • مرسولات پستی سازمانی و یا ناجا (مثل کارت ماشین ،کارت پایا ن خدمت و یا گواهینامه)

پیگیری مرسولات پستی عادی و پیشتاز

رهگیری مرسولات پستی با در دست داشتن رسیدی که اداره پست به شما می دهد بسیار آسان می باشد.

۱- ابتدا وارد سایت رسمی پست شوید نشانی newtracking .post .ir

پیگیری مرسولات پستی عادی و پیشتاز

پیگیری مرسولات پستی عادی و پیشتاز

۲ – شماره ۱۰ تا ۳۰ رقمی  (معمولا ۲۴ کاراکتر) موجود بروی رسید در سایت وارد کنید.

نکته : منظور از کد رهگیری همان شناسه موجود در رسید می باشد.\

track post

۳ – پس از مشاهده اطلاعات در قسمت پایین صفحه می توانید با کلیک بروی “مشاهده جزییات کامل مرسوله” تمامی اطلاعات مربوط به بسته خود از زمانی که وارد پست شده تا زمان تحویل مشاهده نمایید.

کد رهگیری همان شناسه موجود در رسید

کد رهگیری همان شناسه موجود در رسید

مشاهده جزییات کامل مرسوله

مشاهده جزییات کامل مرسوله

پیگیری مرسولات سازمانی (مرسولات نظام وظیفه ، گواهینامه ، کارت سوخت ، شناسنامه ، کارت خودرو و غیره)

برای رهگیری مرسولات سازمانی مراحل زیر را دنبال کنید :

۱-  ابتدا وارد سایت سامانه رهگیری مرسولات سازمانی به نشانی najatracking .post .ir
شوید.

رهگیری مدارک واسناد گم شده

رهگیری مدارک واسناد گم شده حتما مطالعه کنید  ۱۰ روش کاربردی تبدیل pdf به word (به روزترین روش ها)

۳- گزینه جستجو در پایین صفحه را فشار دهید

 رهگیری مرسولات پستی به وسیله کد USSD موبایل

۱ – ابتدا گوشی خود را بردارید و کد # ۱۱۰* را شماره گیری نمایید

۲ – سپس همانند شکل زیر دو گزینه را مشاهده می کنید

رهگیری مدارک واسناد گم شده

رهگیری مدارک واسناد گم شده

الف) خدمات قابل ارائه : این گزینه برای استعلام گرفتن از خلافی خودرو می باشد

ب  ) خدمات در دست اقدام : شما این گزینه را انتخاب کنید

۳ – در صفحه بعد گزینه پلیس +۱۰، بعد گزینه ۲ یعنی مدارک مورد نیاز انتخاب کنید. پس از آن از بین گزینه ها نظام وظیفه ،خلافی خودرو گواهینامه ، گذرنامه یا کارت پایان خدمت یکی را انتخاب کنید.

استعلام گرفتن از خلافی خودرو

استعلام گرفتن از خلافی خودرو

انتخاب گواهینامه شماره گواهینامه

انتخاب گواهینامه شماره گواهینامه

۴ –  اگر قصد پیگیری گواهینامه خود را دارید پس از انتخاب گواهینامه شماره گواهینامه خود را وارد کنید و اگر گزینه مورد نظر شما گذرنامه یا کارت پایان خدمت است کافیست کد ملی خود را وارد کنید.

گواهینامه شماره گواهینامه

گواهینامه شماره گواهینامه

گواهینامه شماره گواهینامه

گواهینامه شماره گواهینامه

نکته : این کد برای مشترکین ایرانسل و همراه اول فعال می باشد

پیگیری مرسولات بوسیله اس ام اس

شما می توانید با اضاف کردن حرف R به ابتدای شناسه رسید پستی (کد ۱۰ تا ۳۰ رقمی) و ارسال آن به شماره ۲۰۰۰۴۴۱ از وضعیت مرسوله پستی خود آگاه شوید.البته به علت حجم بالای اس ام اس ها ممکن است با تاخیر اس ام اس برای شما ارسال شود.

رهگیری مدارک واسناد گم شده

بد نیست بدانید یکی از ویژگی های عالی شرکت پست به اسم پست یافته می باشد. پست یافته در اصل خدمت جالب از پست می باشد به این صورت که اگر شما مدارک خود نظیر گواهینامه ، شناسنامه ، کارت ملی و انواع دیگری از اسناد و مدارک را گم کرده باشید به جستجو آن در سایت می پردازید.

برای رهگیری اسناد و مدارک خود کافیست وارد سایت postyafteh .post .ir شوید و به جستجو اسناد خود بپردازید. حتی اگر مدارک خود را پیدا نکردید می توانید با پرداخت مبلغ ۵۰۰۰ تومان مدارک خود را ثبت کنید. چنانچه مدارک شما پیدا شد افراد حاضر در پست با شما تماس می گیرند. حتما مطالعه کنید  استخراج بیت کوین چگونه انجام می شود ؟ (آسانترین روش استخراج)

رهگیری مرسولات پستی بین المللی

شرکت های خصوصی زیادی کارهای پستی بین المللی را انجام می دهند. معمولاً مرسولات پستی بین المللی با تاخیر بیشتری به دست ما می رسد. در ادامه با چند شرکت بین المللی خصوصی و نحوه پیگیری مرسولات آن آشنا می شویم.

نکته : اگر از خود شرکت پست ایران اقدام به ارسال بین المللی کرده اید همان مراحل بالا را انجام دهید.

  • شرکت پست بین المللی تی ان تی TNT (تهران ناوگان ترابر)

برای پیگیری مرسولات بین المللی خود ابتدا وارد سایت پست تی ان تی به ادرس tntiran .com شوید سپس در قسمت بالا گزینه رهگیری مرسولات پستی را انتخاب کنید.

پست بین المللی تی ان تی TNT

پست بین المللی تی ان تی TNT

  • شرکت پست بین المللی اکسپرس (PDE)

وارد سایت پست بین المللی اکسپرس به نشانی pdexp .com/Fa/Home شوید سپس در قسمت بالا کنار گزینه “تماس با ما ” در قسمت جستجو شماره مرسوله خود را وارد کنید.

رهگیری مرسولات پستی عادی ، پیشتاز و سازمانی

رهگیری مرسولات پستی عادی ، پیشتاز و سازمانی

رهگیری مرسولات پستی عادی ، پیشتاز و سازمانی

  • شرکت پست بین المللی تی پی جی (tpg)

به منظور رهگیری مرسولات بین المللی خود از این شرکت ابتدا وارد سایت این شرکت به نشانی  tpg.ir شوید پس از آن در قسمت بالا از گزینه خدمات ، گزینه رهگیری مرسولات پستی را انتخاب کنید و در صفحه بعد شماره قبض خود را وارد نمایید.

شرکت پست بین المللی کاراپست

شرکت پست بین المللی کاراپست

  • شرکت پست بین المللی کاراپست

پس از ورود به سایت کاراپست به نشانی اینترنتی karapost .com/fa ، در قسمت بالای صفحه گزینه رهگیری را انتخاب کنید و شماره بارنامه خود را وارد کنید.

پیگیری مرسولات پستی با استفاده از سامانه شرکت ملی پست ایران

رهگیری پست :پیگیری مرسولات پستی با کد ملی

سامانه رهگیری مرسولات پستی یکی از مهمترین اقدامات مورد تاکید دولت در دوره های اخیر، اتوماسیون سازی و الکترونیک کردن بسیاری از امور اداری می باشد.

اداره پست جمهوری اسلامی ایران نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با سرعت خوبی در حال اتوماسیون سازی و غیر حضوری کردن خدمات خود می باشد.

یکی از خدماتی که در گذشته با سختی فراوانی انجام می شد و امروزه به صورت غیر حضوری و ساده تر درآمده است، امکان پیگیری مرسولات پستی می باشد.

در جدیدترین اقدام اداره پست ایران، شاهد رونمایی از سامانه ای بوده ایم که برای پیگیری مرسولات پستی طراحی شده است و افراد می توانند با استفاده از آن، در هر لحظه وضعیت بسته پستی خود را مشاهده کرده و در صورت بروز مشکل، نسبت به رفع آن اقدام نمایند.

در ادامه با ما همراه باشید تا در رابطه با سامانه پیگیری مرسولات پستی بیشتر صحبت کرده و نحوه ورود و استعلام مرسولاتمان را در این سامانه آموزش دهیم.

ورود به سامانه پیگیری مرسولات پستی

در گذشته نیز در رابطه با سامانه های پیگیری و شکایات متعددی سخن گفته ایم که سامانه ثبت شکایات شبکه های ارتباطی و موبایلی یکی از این موارد است.

سامانه پیگیری مرسولات پستی نیز سامانه دیگری در جهت افزایش خدمات غیر حضوری دولت می باشد که در ادامه به معرفی و آموزش چگونگی ورود به آن صحبت خواهیم نمود.

در مرحله اول لازم است که به این سامانه متصل شویم.

برای این امر از طریق باز کردن مرورگر گوشی یا کامپیوتر و اتصال به اینترنت، آدرس newtracking.post .ir را وارد کرده و یا مستقیما از طریق لینک زیر به این سامانه وارد می شویم.

ورود به سامانه

سامانه پیگیری مرسولات پستی

سامانه پیگیری مرسولات پستی

پس از ورود به سامانه، با صفحه ای همانند تصویر زیر مواجه می شویم که در آن از کاربر خواسته شده تا شماره مرسوله پستی خود را وارد نماید.

این شماره را می توانید از طریق برگه ای که در هنگام ارسال بسته خود، از طریق پست دریافت کرده اید، مشاهده کرده و در قسمت مروبطه در سامانه، وارد کنید.

پیگیری مرسوله پستی :رهگیری پست

سامانه رهگیری مرسولات پستی ورود به سامانه پیگیری مرسولات پستی پس از اینکه شماره مرسوله پستی خود را وارد کنید، تمامی اتفاقاتی که در رابطه با بسته ارسالی شما روی داده است نمایش داده می شود.

این اطلاعات عبارتند از: تاریخ ارسال، تاریخ دریافت، تایید رسیدن بسته به گیرنده، نام دریافت کننده بسته و سایر موارد.

اما در خصوص بسته های مرتبط با مرسولات سازمانی، باید از طریق سامانه دیگری اقدام نمایید که در ادامه به معرفی و ارائه آدرس آن پرداخته ایم.

سامانه پیگیری مرسولات سازمانی منظور از مرسولات سازمانی، آن دسته از بسته های پستی هستند که شامل مواردی همچون گواهینامه، کارت پایان خدمت و یا مواردی از این دست می باشند.

برای پیگیری مرسولات پستی سازمانی، ابتدا باید از طریق آدرسnajatracking.post .ir/SaipaSearch.aspx یا کلیک کردن روی لینک زیر، وارد سامانه پیگیری مرسولات پستی سازمانی شوید.

ورود به سامانه مرسولات سازمانی

سامانه رهگیری مرسولات سازمانی

سامانه رهگیری مرسولات سازمانی

سامانه رهگیری مرسولات سازمانی

پس از وارد شدن به سامانه، با صفحه ای همچون تصویر بالا مواجه خواهید شد که در قسمت بالای صفحه باید ابتدا نوع مرسوله خود را انتخاب کنید.

پس از انتخاب نوع مرسوله، می توانید در قسمت زیرین، اطلاعات مربوط به مرسوله خود را وارد کرده و با فشردن کلید جستجو،

نتیجه مربوط به بسته پستی خود را دریافت کنید. مرسوله هایی که از طریق این سامانه می توانید اطلاعات آن ها را دریافت کنید، عبارتند از:

  • شناسنامه یا برگ سبز خودرو
  • کارت خودرو
  • اسناد موتورسیکلت
  • گواهینامه
  • نظام وظیفه
  • ابلاغیه دیوان عدالت اداری
  • پیگیری مرسوله پستی
  • رهگیری پست
  • پیگیری مرسولات پستی با کد ملی
  • رهگیری پست پیشتاز

پیگیری مرسولات پستی با کد ملی –  سامانه رهگیری مرسولات پستی

وضعیت و پیگیری مرسولات پستی ارسالی توسط اداره پست

چگونه می توان وضعیت کالای ارسالی خود را پی گیری کرد.برای پی گیری وضعیت کالای پستی خود نیاز به یک آموزش ساده دارید که در این مقاله ما سعی می کنیم آن را برای شما شرح دهیم. یکی از خدماتی که اداره پست به مشتریان ارائه می دهد اطلاعاتی نظیر تاریخ و ساعت تحویل کالا از شخص فرستنده، مشخصات فرستنده و گیرنده، وزن کالا و […]

چگونه می توان وضعیت کالای ارسالی خود را پی گیری کرد.برای پی گیری وضعیت کالای پستی خود نیاز به یک آموزش ساده دارید که در این مقاله ما سعی می کنیم آن را برای شما شرح دهیم.

یکی از خدماتی که اداره پست به مشتریان ارائه می دهد اطلاعاتی نظیر تاریخ و ساعت تحویل کالا از شخص فرستنده، مشخصات فرستنده و گیرنده، وزن کالا و هزینه ارسال کالا می باشد. هم چنین یکی دیگر از خدمات مهم ادراه پست این است که هر زمان شما برای پیگیری وضعیت کالای خود به آن ها مراجعه کردید، آخرین وضعیت و مکانی که کالای شما در آن می باشد را اعلام نمایند.

رهگیری پست پیشتاز
رهگیری مرسولات پستی عادی ، پیشتاز و سازمانی 22

مشاهده وضعیت و پیگیری کالای ارسالی توسط اداره پست

هر کالایی که برای شما پست می شود، دارای یک کد رهگیری می باشد که توسط این کد می توانید وضعیت ارسالی کالای خود را پیگیری کنید. شما می توانید وضعیت کالای مورد نظرتان را از زمان ارسال تا زمان تحویل در اداره پست پیگیری و مشاهده نمایید. به هر حال شما با استفاده از این خدمات متوجه می شوید که چه زمانی کالا را تحویل خواهید گرفت. این خدمت از زمانی که خریدهای اینترنتی رایج شده است بسیار بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

 پیگیری الکترونیکی کالاهای ارسالی توسط اداره پست

اگر شما بخواهید کالا، نامه و یا هر بسته ای را با پست پیشتاز ارسال کنید و هم چنین بسته ای را برای شما با پست پیشتاز ارسال کنند. اداره پست بعد از ارسال شماره بارنامه ( شناسه و یا کد رهگیری ) رسیدی که شامل یک عدد ۱۰ الی ۲۰ رقمی می باشد، را به شخص فرستنده تحویل می دهد. شخص گیرنده با استفاده از این کد می تواند بسته ی مورد نظر خود را پی گیری کند. بهتر است از این کد  تا زمان تحویل بسته نگهداری کنید و به یاد داشته باشید.

در صورتی که می خواهید بسته ارسالی را پی گیری کنید، به سایت newtracking .post.ir  مراجعه نمایید.

زمانی که برای پی گیری به سایت newtracking .post.ir مراجعه نمودید . از شما شماره مرسوله ۱۰ الی ۲۰ رقمی را می خواهد. این شماره همان کدی می باشد که زمان ارسال کالا اداره پست به شما تحویل داده است.

کد رهگیری را وارد کنید

بعد از این که شماره مرسوله را وارد کردید، علامت جستجویی که کنار کادر به رنگ زرد مشاهده می کنید را کلیک کنید.

رهگیری پست پیشتاز

 اطلاعات نمایش داده شده در هنگام پیگیری بسته ارسالی

اطلاعات اولیه ای که در مورد کالای ارسالی شما اداره پست در اختیار شما قرار می دهد را می توانید از طریق این سامانه ( سامانه رهگیری مرسولات اداره پست ) مشاهده نمایید.

  •  تاریخ و ساعت تحویل کالا از شخص فرستنده
  •  نوع سرویس
  •  دفتر پستی مبدا
  •  مبدا
  •  مقصد
  •  نام گیرنده
  •  نام فرستنده
  •  کدپستی گیرنده
  •  کد پستی فرستنده
  •  وزن بسته
  • رهگیری پست پیشتاز
  •  هزینه پست

رهگیری پست پیشتاز

کمی به پایین تر بروید. در این قسمت آخرین وضعیت بسته ارسالی را می توانید مشاهده کنید.

  • تاریخ و ساعت آخرین مکانی وضعیت مرسوله
  • نقطه پستی
  • نام نامه رسان
  • تصویر مامور پست
  • رویداد آخرین وضعیت فعلی مرسوله
  • رهگیری پست پیشتاز
  • امضا و نام گیرنده مرسوله

رهگیری پست پیشتاز

اگر می خواهید جزئیات بیشتری مشاهده نمایید، کمی به پایین تر بروید و گزینه زرد رنگ مشاهده جزئیات کامل مرسوله را انتخاب کنید

رهگیری پست پیشتاز

لطفا دیدگاه ها و سوال ها یا پیشنهادات خود در خصوص وضعیت و پیگیری مرسوله پستی را از بخش ارسال نظر در همین صفحه درج بفرمایید. تا مطالب و سوال های مطرح شده توسط شما جهت پیگیری در سایت منعکس گردد.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا