اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابله

صفحه های جعلی فیک پیج اینستاگرام چیست؟( فیک پیج چیست ؟ )

فیک پیج چیست؟ صفحه های جعلی فیک پیج اینستاگرام آموزش ساختن پیج فیک اینستاگرام همانطور که اینستاگرام با گذشت سالها محبوبیت بسياري پيدا كرده است و اين اهمیت بر اساس داشتن تعداد زیادی دنبال کننده در اینستاگرام مرتبط  است. امروزه داشتن پیروان به معنای اعتبار و محبوبیت بیشتر نسبت به حساب ديگر اينستاگرام است.

اما كاربران وقت و حوصله افزايش دنبال كنندگان و پيروان خود را به طور واقعی پیندارند و در عوض تصمیم می گیرند از راه میانبر و ايجاد پيچ هاي فيك و جعلي پیروان جعلی در اینستاگرام خریداری کنند . امروزه شرکت های بزرگ ، تأثیر گذار انواع افراد دنبال کننده در اینستاگرام خریداری می کنند ، حتی اگر انجام این کار جنبه های منفی زیادی داشته باشد. با افزایش تقاضا برای خريد  دنبال کنندگان جعلی به مراتب پيچ هاي فيك و جعلي نيز درحال افزايش است.

بنابراین ، در این مقاله اسم سايت  یاد می گیرید چگونه یک حساب کاربری فيك در اینستاگرام را پیدا کنید .

جدیدترین و آسانترین راه تشخیص پیج فیک اینستاگرام instagram fake account
جدیدترین و آسانترین راه تشخیص پیج فیک اینستاگرام
جدیدترین و آسانترین راه تشخیص پیج فیک اینستاگرام

اکانت فيك اینستاگرام 

به طور معمول ، یک حساب کاربری فيك اینستاگرام به شخص خاصی تعلق ندارد و به دلایل دیگری ایجاد می شود،به طور معمول اکانت های جعلی اینستاگرام برای اهداف تجاری ایجاد می شوند .

با خرید این موارد ، افراد می توانند پيروان خود را در اینستاگرام زياد كرده و از این طریق اعتبار و محبوبيت خود را افزايش دهيد ، بسیاری از افراد این کار را با خرید دنبال کننده یا سرویس هایی که حساب های فيك اینستاگرام ارائه مي دهند.

در اینستاگرام موضوع اکانت های فيك به طور گسترده ای مورد بحث قرار گرفته است حتي افراد مشهور نيز تعداد زیادی دنبال کنندگان جعلی در اینستاگرام دارند.

چكونه اکانت فيك اینستاگرام را شناسايي كنيم؟

اما چگونه یک حساب کاربری فيك در اینستاگرام را شناسایی كنيم، مشاهده حساب هاي کاربری جعلی در اینستاگرام مربوط به شناسایی رباتها است ، اما مشخص کردن دنبال کننده های جعلی كاري بس دشوار است.

یک حساب کاربری جعلی در اینستاگرام را با چند ترفند زير به راحتي مي شود پيدا كرد:

  • غير واقعي بودن عکس نمایه 

اغلب اوقات یک دختر یا پسر زیبا نمايش داده مي شود از آنجا که حساب های جعلی سعی در فريفتن دارند ، بدیهی است که از تصویر واقعي خودشان در پروفایل استفاده نمی کنند و اغلب اوقات نمایه ای که آنها استفاده می کنند ، عکسی هیچ شخص واقعی نيست. همچنین اغلب عکس پسربچه یا دختری جذاب است.

2.پست های عجیب و غریب

همه حساب های جعلی جهانی پست های بسیار عجیب و غریبی در فید خود دارند ، پست هایی که هیچ شخص واقعی آنها را هرگز بارگذاری نمي کند. اغلب اوقات پر از سلفی است و کاملاً غیر عادی نیست که سلفی هایی که به اشتراک می گذارند حتی از شخصي واقعي نيز نيست.همچنین یک حساب کاربری فيك می تواند حاوی تصاویر زیبا و ترکیبی از مطالب بسیار زرق و برق دار و آماتور است.

3.در يك روز پست های زيادي به اشتراک گذاشته مي شود

افراد داراي اکانت های فيك اینستاگرام کارشان را بسیار استراتژیک انجام مي دهند. به عنوان نمونه برای کارآیی بيشتر ابتدا  اکانت اینستاگرام ایجاد می کنند سپس نمایه اش را تنظیم می کنند ، چند تصویر بارگذاری می کنند تا اصیل به نظر برسند و بعد كسب درامد. به عبارت دیگر ،با فهميدن نوع ایجاد اکانت انها مي توانيد به فيك و جعلی بودن ان پي ببريد.

بنابراین ، برای مشاهده یک حساب کاربری فيك ، به زمان آپلود شدن پست ها نگاه کنید. اگر در باره يك موضوع طي یک روز یا چند روز بارگذاری شدند ، نشان از حساب کاربری جعلی مي باشد.

4.تعداد دنبال كننده 

تعداد دنبال كننده رایج ترین روش برای پي بردن به یک حساب کاربری فيك در اینستاگرام است. به یاد داشته باشید حساب های جعلی دنبال کننده خریداری می کنند به همین ترتیب حساب های جعلی اینستاگرام با هدف دنبال کردن افراد ایجاد می شود. این بدان معنی است كه بسیاری از حساب های جعلی نیز به افراد حقيق را دنبال نمي كنند در حقیقت ، تمام اکانت های جعلی اینستاگرام سایر حساب های جعلی را دنبال مي كنند.

فیک اینستاگرام :

اکانت فيك اینستاگرام 
اکانت فيك اینستاگرام
  1. دقت به اولین پست 

دنبال كنندگان فيك به سرعت اقدام به پرورش حساب های جعلی اینستاگرام می کنند. دلیل این امر اینست که اینستاگرام روی حساب های جعلی و رباتها سخت گيرانه است و به محض فهميدن آنها را ممنوع می کند. به همین دلیل بسیاری از اکانت های فيك اینستاگرام تازه ايجاد شده هستند.برای روشن شدن بيشتر این موضوع ، به اولین پست آنها نگاهی بیندازید و ببینید که چه زمانی پستي را به اشتراک گذاشته اند. اگر تازه يا همين اواخر باشد پس یک حساب کاربری فيك هستند ، اما به یاد داشته باشید که قبل از نتیجه گیری به فاکتورها ي ديگر نيز توجه كنيد.

6.تعداد كم عکس هاي به اشتراک گذاشته 

افراد حسابهای اینستاگرامي را دنبال می کنند كه ارزشمند باشند. در اینستاگرام ، گزاره ارزش محتوا است. قطعا تنها با انتشار چند پست در اینستاگرام دنبال كنندگان زيادي نخواهيد داشت ، مگر اینکه این حساب متعلق به یک فرد مشهور باشد. 

دلیل این امر این است که به اشتراک گذاشتن یک پست در اینستاگرام وقت و تلاش زيادي مي خواهد و خدماتی که این اکانت ها را ایجاد می کنند روند کار خود را تا حد امکان ساده تر انجام مي دهند تا درآمد بیشتری کسب کنند و این بدان معنی است که تنها به اشتراک گذاشتن چند عکس با حداقل پست اكتفا مي كنند.

7.افزایش ناگهانی پیروان

اگر حسابي ناگهاني تعداد دنبال کنندگان چشمگیری پيدا كند ، ممکن است به این دلیل باشد که این حساب جعلی است و از همه حساب های جعلی دیگر پیروی می کنند تا اصیل تر به نظر برسند.علاوه بر این ، با ممنوعیت مداوم و فعال حساب های جعلی با گذشت زمان تعداد زیادی از دنبال کننده ها ازبين مي روند.

8.نظرات اسپم پیج فیک اینستاگرام

دنبال کنندگان جعلی اینستاگرام نه تنها عکس های عجیب و غریب و ناخواسته ارسال می کنند ، بلکه معمول است که نظرات اسپم نيز ارائه مي كنند و اغلب اين اظهار نظرها توسط ربات ها نوشته مي شود. اول از همه ، این اظهار نظرها بسیار عمومی هستند (مناسب نوع پست نيست) .

ابزارهای بررسی دنبال كنندگان فيك اینستاگرام 

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه یک حساب کاربری فيك اینستاگرام را شناسایی کنید تا بتوانید آنها را از پيروان و دنبال كنندگان خود حذف کنید.

  • Socialblade
  • پیج فیک اینستاگرام

Socialblade یکی از محبوب ترین ابزارهاي جستجوی فعالیت هاي مشکوک و فيك در اینستاگرام است با استفاده از این ابزار آنلاین ، می توانید پیروان فيك و هرگونه رفتار یا اتفاقات عجیب یک حساب  خاص را شناسایی کنید .

  • Checker Credibility Checker 

ابزار Checker Credibility Checker به طور خاص برای مشاهده اکانت های جعلی اینستاگرام ایجاد نشده است ، اما پيروان و مخاطبان جعلي را از واقعي تميز مي دهد را بررسی می کند. 

خلاصه پیج فیک اینستاگرام

یکی از بزرگترین مشکلاتی که اینستاگرام دارد حساب های جعلی است . احتمالاً اگر مدت زمانی در اینستاگرام فعاليت داشته ايد شايد به یک حساب جعلی برخورد باشيد، اما آن را به عنوان اکانت جعلی نشناختيد.افرادی که حساب های جعلی با تعداد پیروان بالا می خرند كه به طور موثر کلاهبرداری كنند.

با گذشت سالها ، رباتهای موجود در اینستاگرام پیچیده تر و کمتر دیده می شوند و شناسایی آنها چندان مشکل نیست. برای مشاهده پیروان جعلی اینستاگرام ، موارد و ويژگي هاي زيادي را بايد در نظر بگيريد  و زمانيكه  فاکتور هاي زيادي حاكي با مشخصات یک حساب جعلی مطابقت داشته باشد قطعا خواهيد فهميد آن حساب فيك است.

مفهوم کلی فیک پیج

فیک پیج یا همون صفحه جعلی از اسمی که داره کاملا پیداست. fake(جعلی) + page(صفحه) = fakepage(صفحه جعلی) معمولا این اسم رو خیلی جاها شنیدید. ولی خب امروز اومدیم تا با یه مقاله کوتاه ولی کاربردی بیشتر بهش بپردازیم.

در واقع صفحه جعلی ایجاد میشه تا با فریب دادن کاربران، سازنده اش رو به خواستش برسونه!!! درسته خیلی ترسناک شد. فیک پیج چیست؟ صفحه های جعلی فیک پیج اینستاگرام آموزش ساختن فیک پیج اینستاگرام

با چند نمونه از صفحات غیر واقعی آشنا شوید:

صفحه های جعلی درگاه پرداخت میشه گفت خطرناک ترین صفحه فیک همین صفحه های جعلی درگاه پرداخت هست. چون همه اطلاعات پرداختتون برای اون هکر یا سازنده ارسال میشه.و میدونم که میتونید بقیشو حدس بزنید….

فیک پیج اینستاگرام

یکی از رایج ترین فیک پیج ها، فیک پیج اینستاگرام هست. شما یک صفحه ورود به حساب اینستاگرام رو در نظر بگیرید. خب شما میرید و اطلاعاتتونو اونجا وارد میکنید، چه اتفاقی میفته؟ آره، درست حدس زدید. اطلاعات شما به سرور اینستاگرام ارسال میشه. ولی خب تا حالا به این فکر کردید که اگه اون صفحه اطلاعات رو به جای دیگه بفرسته چی میشه؟آره، بازم درست حدس زدید. اطلاعاتتون به دست سازنده او صفحه فیک میفته. و شما باید سریعا اطلاعاتتونو تغیر بدید، مثل گذرواژه!!!توجه کنید که تنها صفحه ورود به اینستاگرام می باشد. برای یادگیری با روند کار هک اکانت اینستاگرام این صفحه رو هم ببینید.

در عکس زیر یه مثال از یک صفحه فیک براتون زدیم:

فیک پیج چیست؟ صفحه های جعلی فیک پیج اینستاگرام آموزش ساختن فیک پیج اینستاگرام
صفحه های جعلی فیک پیج اینستاگرام چیست؟( فیک پیج چیست ؟ ) 5

آموزش ساختن فیک پیج اینستاگرام

توی این آموزش، یاد میگریم که چجوری بک فیک پیج اینستاگرام طراحی و ایجاد کنیم. اگه کسی راه ایجاد یک چیز رو بدونه طبیعتا راه نفوذ به اون رو هم بهتر میدونه. بنابراین توی این آموزش یاد قصد همین کار رو داریم. شما اگه راه ایجاد فیک پیج رو بلد باشید، راه جلوگیری از نفوذ اون رو هم یاد میگرید.

توی این آموزش یک سورس رو روی هاست خودمون آپلود کردیم و از اون استفاده میکنیم به نام خداوند فروان ، آسمان روشن ، با سلام خدمت کاربران توسینسو امید وارم خوب باشید .. اولین پست آموزشیمه امید وارم مورد پسند واقع بشه XD ، خب در خدمتیم با تشخیص فالور های اصل یا فیک … در اینجا مثال های قشنگی هم داریم 🙂 خب اصل این پست برای اینه که اینستاگرام شبکه اجتماعی محبوبیه و کلا… مردم خیلی تو کارشن.. یعنی بعضی از کسب در آمد ها و نمونه کار ها و .. در این شبکه گذاشته میشه ..با توجه به این امر نرم افزار ها و روش های متنوعی برای افزایش لایک فالو کامنت ویو و … استفاده میشه که امروز یه اشاره ای به همه میکنیم .. خب چند تا روش میگیم برای تشخیص(دستی و بدون هیچ نرم افزاری) ، اول اینکه اگر پیج پرایویت باشه باید فالوش کنید ک بتونید فالور ها لایک ها کامنتا و ویو هاشو ببینید … یعنی خب کلا این مرحله نیاز ! اگر پیج پرایویت نیست که نیاز نداره .مرحله بعد دوتا حالت وجود داره :

یکی مثل این تصویر که میبینید ، تعداد فالوینگ هاش بیشتر از فالور هاشه (فالوینگ(Following) :کسایی که صاحب پیج اونارو فالو میکنه ، فالور (Follower):کسایی که صاحب پیجو فالو میکنن) اگر تعداد فالوینگ ها از فالور بیشتر باشه یعنی پیج واقعیه و طرف دنبال فالور نیست (Following>Follower) ولی اگر نباشه اونجا بحث فرق داره !

  • روش اول: اینه که فالور هاش ایرانی نیستن و خارجی ان .. خب خیلی جالبه یه ادم ایرانی رو ۲ هزار نفر ادم خارجی فالو کنن… خب معلومه جریان چیه و فیک بودن مشخص میشه .
  • روش دوم : باید تعداد لایک هاش ۳//۴ تعداد فالور هاش باشه .. یعنی چی ؟ مثال : تعداد فالو ۴ کا باشه … باید ۲ یا ۳ کا میانگین لایک داشته باشه… یعنی فرض میکنیم ۱ کا از فالوراش اصلا پستو ندیدن یا خوششون نیامده … ولی مثلا اگر فالور ۴ کا باشه و لایک ۱۵۰ تا خب معلومه فیکه …. این اولین راه که همه استفاده میکنن .راه بعدی کامنت میشه .. که معمولا مردم کامنت نمیدن !!! ولی اگر بخوان بدن میشه ۱//۱۰ ام در نظر بگیرید . مثال: اگر فالورا ۱ کا باش حدود ۱۰۰ تا کامنت یعنی واقعیه ..
  • فیک پیج چیست؟ صفحه های جعلی فیک پیج اینستاگرام آموزش ساختن فیک پیج اینستاگرام

نکته : من اعداد رو بر اساس تجربه میگم وگر نه دلیل و فرمول ثابت شده نیست … ) ولی خب کلا کامنتو برای ملت ما در نظر نگیرید ، حالا یه مثال خیلی خوب از لایک و کامنت ک درک کنید چی میگم با دلیل ، یه خانومی هست به نام دنیا جهان بخت … (مثالی که در اول پست گفتم)

این پیجشه که تیک آبی هم دار (تیک آبی یعنی این پیج اصلی شخص هست ، مثلا اگر ۲۰ تا پیج مسی داشته باشیم ، اونی که تیک آبی داره پیج خود مسیه و بقیه توسط افراد دیگری ایجاد شده ) خب میگفتم ایشون تیک آبی هم داره حالا چرا گرفته رو نمیدونم ؟ ولی دقت کنید ۴ میلیون فالور داره .. ولی نکته اینجاس که اگر یه پست اش رو که حدود ۱ ماهی میشه بررسی کنیم میفهمیم که فقط ۱۳۰ کا لایک داره .

علت سانسور هارم نپرسید ، خب این معلومه فیکه ..و خب نوسانی که در بخش کامنتش داره رو هم ببینید پست قدیم ترش ۱۰۰ کا کامنت داشته .. پست بعدی به فاصله ۲ روز گذاشته رو بررسی کنیم ۴۰ کا کامنت داشته … حالا جدیداش ۱۸۰ کا کامنت … نمیدونم به این نگیم فیک به چی بگیم ، البته ی دلیل دیگم دارم برای فیک بودن :

موقع ارز یابی امنیتی یکی از این برنامه های فروش فالوو… به این صحنه بر خوردیم که ایشون یه مقدار زیادی از این نرم افزار و نرم افزار های دیگه کمک گرفته ! خب بریم سراغ متد های دیگه :

  • روش سوم: میریم سراغ کامنت .. یعنی اگر ما بریم سراغ کامنتا یه سری چیزا رو میفهمیم .. ببینید اینکه متن ضایع باشه رو کاری ندارم .. موضوع من اینه اگر زیر پست های یک فرد افراد متنوعی کامنت بزارن .. یعنی پست تقریبا فیک داره … منظورم اینه که اگر من زیر پست های اینستاگرام توسینسو کامنت بزارم یعنی پست واقعیه و فالور داره !! ولی امرزو اقای x زیر ی پست کامنت میزاره .. فردا قای y زیر یه پست دیگ و پس فردا هم آقای z زیر یه پست دیگ ! خب این یه دلیلیه که میشه گفت پیج تقریبا فیک میزنه .
  • روش چهارم: میریم توی بحث تطابق فالور ها و فالوینگ ها … یعنی اگر من پیج اقای نصیری رو فالور کردم ایشون هم منو فالو میکنه (نه همیشه ولی ۵۰ ۵۰ میشه گفت اره ) مثلا به عنوان مثال یکی امده پیج فامیلاشو فالو کرده با پیج اشخاص معروف و دوسه نفرم همینطوری… ولی میبینی چند کا فالور داره و هیچکدومم فالو نکرده …
  • فیک پیج چیست؟ صفحه های جعلی فیک پیج اینستاگرام آموزش ساختن فیک پیج اینستاگرام خب این داره زار میزنه من با نرم افزار فالو زدم ولی بک ندادم … خیلی معلومه

یه نکته ای که باید توجه داشته باشید اینه که چرا یه شخصی یه پیجی رو فالو میکنه ؟ یا اون شخص اندام خوبی داره و کلا باشگاه میره … یا معروفه .. یا خوشگله … یا پولداره ..یا پیج فانه … و…. ولی پیج شخصی مثلا یه ادمی که نمیشناسیم و از جوجه کباب عکس گذاشته چرا باید ۵ کا فالور داشته باشه ؟ دیدم که میگم ، خب این یعنی فیکه …. خودتون ببینید چیارو فالو میکنید … بعد ببینید طرف ارزش فالو داره که ۵ کا فالور جمع شده عکس جوجه کباب ببینه ؟ و یه نشونه اخرم اینه که افرادی که فالو فیک دارن .. هر روز از تعداد فالوراشون کم میشه … یعنی من امروز فیک ۴ کا فالور دارم دو روز بعد میشه ۳۹ به فرض مثال …و بعد یه مدت مثلا میشه ۳۵ یعنی اونایی که با نرم افزار فالوتون کردن فهمیدن کیو فالو کردن( ???????? شوخی بود ) و آنفالوتون میکنن .

یه نکته دیگم بگم ؟ خب ببینید اگر با نینجا گرام کار کرده باشید میفهمید… اگر کسی امد پیجتون رو فالو کردن و ۱ یا ۲ عکس اخرتون رو لایک کرد… (معمولا آخرین پست )اون رباته و بعد چند روز آنفالتونو میکنه …. چرا؟ ببینید این ربات امده شمارو فالو کرده و پست اخرو لایک زده .. حالا !! شما فالوش میکنید و لذت میبرید که عه چه فالور خوبی… بعد ۵ روز دیگ میبینید آن فالوتون کرده !!! اینا روشای جذب فالوره که خیلی زیاده .. اگر خواستید بعدا پست آموزشی راجب تک تکشون میزارم (بنا به درخواست ) خب قصه ی ما به سر رسید ، هیچکی به خونش نرسید :/ چقدر من با نمکم ، امید وارم خوشتون آمده باشه هر سوالی چیزی هم بود بفرمایید… اگر مطلب جدیدی هم دستم رسید در ادامه همین پست براتون کامنت میکنم.

امروز من قصد دارم در رابطه با یکی از روش های به سرقت بردن پسورد مطلبی رو خدمتتون تقدیم کنم.

فیک پیج ( fakepage ) یکی از روش های کلاهبرداری اینترنتی است.معنی عبارت فیک پیج،صفحه ی جعلی می باشد.

فیک پیج چیست ؟

همون طور که گفتیم فیک پیج به معنای صفحه ی جعلی است.این روش یکی از روش های معمول برای دزدیدن پسورد ایمیل یا هر حساب کاربری دیگری میباشد.هکر با ساخت صفحه ای شبیه به صفحه ی لاگین (ورود) یاهو یا هر سیستم دیگری، پسورد شما رو به سرقت میبرد. به مثال زیر توجه کنید :

هکری قصد دارد که پسورد جیمیل شخصی را به دست بیاورد. او ابتدا صفحه ای شبیه صفحه ی ورود جیمیل طراحی می کند و آن را در یک هاست آپلود می کند. همین طور یک فایل تکست و یک فایل php هم همراه آن آپلود می کند که پسورد وارد شده توسط شخص، در فایل متنی ذخیره شود؛ سپس از طریقی مثل ایمیل آدرس صفحه ی جعلی خودش رو برای قربانی میفرستد و با مطرح کردن دلایلی قربانی، وارد صفحه می شود و رمز عبور جیمیل خودش رو تقدیم هکر می کند!
روش تشخیص
بهترین راه تشخیص فیک پیج نگاه کردن به آدرس صفحه است. در کل اگر آدرس صفحه ی مورد نظر، همان آدرس سایت مورد نظر یا زیر دامنه* ی آن باشد میتوانید به سایت اطمینان کنید، در غیر این صورت مواظب باشید رمز عبور خود را تقدیم هکر نکنید.
برای پیدا کردن آدرس صفحه هم هنگامی که موس خود را روی لینک مورد نظر می برید آدرس صفحه ی مقصد در نوار وضعیت (status bar) مرورگرتان ظاهر می شود. اگر هم روی لینک کلیک کردید و وارد صفحه شدید، به نوار آدرس (address bar) مرورگر خود نگاه کنید.
اقدامات بعدی
حالا اگر رمز عبور خود را به هکر تحویل دادیم چه کنیم ؟
اوّلین توصیه ی من این است که رمز عبور حساب خود را عوض کنید.در مرحله ی بعد اگر رمز عبورتان با حساب های دیگرتان مشترک است،رمز آن ها را هم عوض کنید.
دوّمین کاری که باید انجام بدید این است که به حساب کاربریتان بروید و ببینید که هکر در اونجا کاری انجام نداده باشد.به قسمت ف/ی/ل/ت/ر* ها بروید و بررسی کنید که ف/ی/ل/ت/ر ی را هکر تعریف نکرده باشد.

*زیر دامنه : منظور از زیر دامنه آدرسی از سایت است که بخشی به اوّل آدرس سایت اضافه شده باشد مثلا:یکی از زیر دامنه های yahoo.com ، این آدرس است:mail.yahoo.com
*ف/ی/ل/ت/ر:منظور از ف/ی/ل/ت/ر در این جا،برنامه هایی است که به طور خودکار کاری را انجام میدهند.این امکان در جیمیل و یاهو به کار رفته است.

فیک پیج چیست؟ صفحه های جعلی فیک پیج اینستاگرام آموزش ساختن فیک پیج اینستاگرام

موفق باشید

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

فیک پیج چیست؟ صفحه های جعلی فیک پیج اینستاگرام آموزش ساختن فیک اینستاگرام، شبکه اجتماعی که با محبوبیت فراوان میان مردم، بستری ایده‌آل برای کسب درآمد از راه‌های مختلف فراهم کرده است. در این میان اما صفحات فیک هم به وجود آمدند. صفحاتی که در ظاهر تعداد زیادی دنبال‌کننده دارند، اما بیشتر این دنبال‌کننده‌ها در واقع صفحاتی غیرفعال و یا ربات‌ها هستند.

ممکن است به دلایل مختلف قصد داشته باشید که از یک اکانت قدیمی برای شروع فعالیت خود استفاده کنید، یا صفحه‌ای که قبلا توسط فرد دیگری اداره شده را دوباره راه اندازی کنید. در این صورت احتمالا دوست دارید بدانید که میزان مشارکت در روزهای ابتدایی چه قدر خواهد بود و آیا در این صفحه از فالوئر فیک استفاده شده است یا نه؟

علاوه بر آن در بسیاری از موارد دیگر بنا به دلایل مختلف می‌خواهیم فرق یک صفحه با دنبال‌کننده‌های واقعی را از صفحه فیک تشخیص دهیم.

برای اینکه بتوانیم تفاوت بین پیج فیک و واقعی را متوجه شویم، اول باید بدانیم پیج فیک چه ویژگی‌هایی دارد؟ فرق بین فالوورهای فیک و واقعی چیست؟ پیج‌های فیک چه شکلی هستند؟

در این مقاله همراه ما باشید تا به این سوال جواب دهیم که پیج فیک اینستاگرام چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

فالوور فیک اینستاگرام چیست؟

برخی صفحات در اینستاگرام فالوورهای زیادی دارند اما اگر به لیست دنبال کنندگان آن‌ها سر بزنید، اکثر آن‌ها غیرواقعی هستند و هویت واقعی ندارند. افراد زیادی هستند که با هزینه‌ کم این کار را برای شما انجام می‌دهند، اما این کار نه تنها به سود شما نیست بلکه به ضرر کسب‌وکار شما است.

 افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام باعث افزایش اینگیجمنت پیج شده و در نهایت فروش محصول یا خدمات شما را افزایش می‌دهد. اما فالوور فیک اینستاگرام نه تنها به افزایش فروش شما کمک نمی‌کند، بلکه میزان تعامل صفحه شما را نیز کاهش می‌دهد.

راه‌های تشخیص پیج فیک در اینستاگرام را بشناسید

بستن پیج فیک در اینستاگرام امنیت پیج اینستاگرام اکانت فیک اینستاگرام حذف دائمی اکانت حذف پیج فیک و جعلی شما. افرادی که دارای فالوور زیادی هستند

فیک پیج اینستاگرام چگونه حذف می شود؟

همانطور که مطلع هستید، شبکه اجتماعی اینستاگرام دارای یک سری قوانین است که تمامی کاربران باید جهت استفاده صحیح از این شبکه اجتماعی، قوانین از قبل تایین شده را بپذیرند در غیر این صورت ممکن است صفحه موردنظر در اینستاگرام دچار مشکل شده و از طرف اینستاگرام یک صفحه قانونی در راستای صحیح شناخته نشود.

نحوه بستن پیج فیک اینستاگرام سریع ترین زمان ممکن

متاسفانه بسیاری از افراد این قانون را زیرپا گذاشته و از آنجایی که، یکی از قوانین بسیار مهم در این شبکه اجتماعی به این صورت است که تمامی کاربران مستلزم استفاده از هویت اصلی خود می باشند و در غیر این صورت یکی از قوانین های حائز اهمیت در اینستاگرام را نقض خواهند کرد و همچنین خارج از قوانین از پیش تایین شده در اینستاگرام ساختن صفحات جعلی برای اشخاص و کسب و کار ها در فضای مجازی جرم محسوب شده و جزء جرائم رایانه ای می باشد. اما متاسفانه افرادی در جهت سوء استفاده و فریب دادن دیگران با هویت اصلی اشخاص دیگر، اقدام به ساخت صفحه در اینستاگرام می نمایند و جهت سوء استفاده، خودشان را به جای فرد اصلی صفحه معرفی خواهند کرد.

پیج فیک اینستاگرام , حذف دائمی اکانت
صفحه های جعلی فیک پیج اینستاگرام چیست؟( فیک پیج چیست ؟ ) 6

دلیل اصلی ساخت صفحه جعلی چیست؟

این مورد بستگی به اهداف شخص مجرم خواهد داشت. در بعضی از اوقات فرد فریب دهنده قصد دارد تا با هویت دروغی، اقدام به افزایش فالوور و افزایش بازدید نموده و حتی در خیلی از مواقع قصد سوء استفاده و انتشار عکس ها و اطلاعات محرمانه افراد را خواهند داشت.

چطور باید از صفحات جعلی ساخته شده جلوگیری نمایید؟

در زمانی که شما اطلاعات شخصی خودتان را در صفحات مجازی از جمله اینستاگرام، آپلود یا به عبارتی دیگر بارگذاری خواهید کرد، این اجازه از طرف خودتان صادر خواهد شد، مخصوصا زمانی که صفحه شما در حالت عمومی (Public) باشد. در نتیجه اگر قصد دارید تا همیشه در امان بوده و حریم خصوصی خود را از خطرات احتمالی در امان نگه دارید، از نشر اطلاعات خود به صورت همگانی در اینستاگرام خودداری فرمایید. متاسفانه فضای اینترنت یک فضای بسیار همگانی است، در نهایت با انتشار اطلاعات شخصی خود همچون عکس ها، فیلم ها، اطلاعات شخصی … و غیره در حال نشر اطلاعات خود برای همگان می باشید و متاسفانه پس از آن نگهداری آن ها با حفظ حریم خصوصی،  به صورت کامل از دسترس شما خارج خواهد شد.

برای من یک صفحه جعلی ساخته شده است باید چه کاری انجام دهم؟

اگر برای شما صفحات جعلی و یا به عبارت دیگر فیک پیج ساخته اند و تمامی اطلاعات شخصی شما در معرض خطر می باشد، در مرحله اول از هرگونه ارسال پیام برای فرد تخریب کننده خودداری فرمایید، این عمل باعث می شود که فرد فریب دهنده تحریک شده، و درصد آزار و اذیت افزایش یابد. spy24 به عنوان قوی ترین گروه امنیتی و تبلیغاتی اینستاگرام در خاورمیانه، با حرفه ای ترین روش و در کمترین زمان ممکن اقدام به جلوگیری از انتشار اطلاعات شما خواهد کرد.

چطور صفحات جعلی را حذف خواهیم کرد؟

پس از مطلع شدن از وجود فیک پیج برای شما، گزارشی را در این صفحه ارسال کرده، تا کارشناسان ما پس از دریافت درخواست/سفارش شما، به سرعت اقدام به جلوگیری از انتشار اطلاعات خصوصی و محرمانه شما نمایند. کاری که توسط ما انجام خواهد شد این است که سریعا پس از بررسی و تشخیص هویت اصلی با فرایند احراز هویت، اقدام به بستن صفحات جعلی در اینستاگرام خواهیم کرد و در صورت تمایل به ثبت شکایت و پیگیری پرونده از نظر قانونی، افراد سوء استفاده گر را به مراجع قضایی برای اجرای احکام معرفی می کنیم. در جهت شناسایی افراد مجرم و مستند سازی با شماره تلفن از واتس اپ   تماس حاصل فرمایید.

فیک پیج های ارسالی، در چه زمانی حذف خواهند شد؟

کارشناسان مجرب spy24 همواره سعی خواهند کرد تا تمامی درخواست های کاربران محترم را در سریع ترین زمان ممکن بررسی نمایند. چرا که زمان برای کاربران بسیار محدود است و ممکن است فرد سوء استفاده گر سریعا اقدام به افزایش فالوور و تبلیغات کذب نموده و این امر باعث خواهد شد که شدت انتشار اطلاعات محرمانه شما افزایش یابد. در نهایت، تمامی گزارش های ارسالی پس از تکمیل مرحله احراز هویت طی حداقل ۱۰ دقیقه تا حداکثر ۲۴ ساعت با موفقیت انجام خواهد شد.

  • پیج فیک اینستاگرام
  • امنیت پیج اینستاگرام
  • اکانت فیک اینستاگرام
  • حذف دائمی اکانت

هویت شما جعل شده است؟ قصد ثبت درخواست و حذف صفحه جعلی را دارید؟

جهت ارسال گزارش و ثبت سفارش بستن پیج فیک اینستاگرام از انتهای همین  صفحه اقدام فرمایید.

  • ابتدا از فرم زیر در این صفحه درخواست را با تکمیل اطلاعات درخواستی تکمیل و ارسال نمایید.
  • در مرحله دوم بلافاصله پس از فشردن دکمه “ثبت درخواست” به درگاه اینترنتی بانک متصل خواهید شد و پس از پرداخت هزینه مذکور کد ۶ رقمی رهگیری برایتان قابل مشاهده است تا بتوانید به صورت لحظه ای وضعیت درخواست خود را مشاهده نمایید.
  • جهت مطرح کردن هرگونه سوالات و یا مشکلات با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.

  • پیج فیک اینستاگرام
  • امنیت پیج اینستاگرام
  • اکانت فیک اینستاگرام
  • حذف دائمی اکانت

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا