برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دورروش عالی برای ردیابی گوشیکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانواده

آشنایی با قابلیت ردیابی موقعیت مکانی گوگل مپ

ردیابی موقعیت مکانی گوگل مپ … برایتان پیش آمده که با دوستی قرار ملاقات داشته و لحظاتی منتظرش باشید؟ این انتظار و تاخیر گاهی کلافگی و خستگی برایتان به همراه دارد. اما با قابلیت جدیدی که گوگل مپ در آخرین نسخه به روز شده خود ارائه کرده است شما میتوانید موقعیت مکانی دوست و یا هر شخصی که با او قرار دارید را بر روی نقشه گوگل مشاهده و از لحظهی رسیدن او مطلع شوید.

آشنایی با برنامه TRUECALLER

قابلیت ردیابی موقعیت که به تازگی از طریق گوگل امکان پذیر شده است طرفداران بسیاری پیدا و مورد استفاده فراوانی قرار گرفته است. ناگفته نماند که با این قابلیت نیاز نیست نگران افراد سودجو و همچنین زندگی شخصی خود باشید. زیرا گوگل این امکان را برای کاربران خود در نظر گرفته است که تا هر فاصله و هر فردی که خود در نظر دارند به موقعیت آنها دسترسی داشته باشند.

آشنایی با قابلیت ردیابی موقعیت مکانی گوگل مپ
آشنایی با قابلیت ردیابی موقعیت مکانی گوگل مپ

همچنین شما میتوانید در هر زمان و مکانی که نیاز بود این قابلیت را لغو کرده و از اشتراک موقعیت خود برای دیگران جلوگیری کنید. استفاده از ردیابی موقعیت از طریق شماره تماس خصوصا برای افرادی که در روز قرارهای دوستانه و یا کاری فراوانی دارند بسیاری کاربردی است. اگر تا آخر این مقاله با پونه مدیا همراه باشید به طور کامل با این قابلیت آشنا خواهید شد.

نحوه عملکرد قابلیت ردیابی موقعیت

حال که متوجه این امکان جدید گوگل مپ شده اید میخواهید بدانید که چگونه باید از آن استفاده کنید. به منظور استفاده از این قابلیت به روش اقدام کنید:

1- نخست منوی داخلی برنامه گوگل مپ را باز کنید

2- مرحله بعد موافقت کردن با گوگل مپ برای دسترسی این برنامه به موقعیت مکانی خود میباشد.

3- بعد از اعلام موافقت خود با شرایط گوگل مپ وارد مرحله بعد میشوید که در این مرحله باید GPS دستگاه خود را به حالت روشن درآورید.

4- یک آدرس که در آن موقعیت شما مشخص میباشد در اختیارتان قرار گرفته که شما میتوانید این لینک را از هر طریقی که مایل هستید برای شخص مورد نظر ارسال کنید. برای دسترسی هر فرد به موقعیت شما لینکی جداگانه باید ساخته و در اختیار آن فرد قرار گیرد.

5- بعد از دریافت لینک و کلیک روی آن، شخص مورد نظر میتواند به طور لحظهای موقعیت مکانی که در آن قرار دارید را دنبال کند. هرکدام از لینکها که توسط شخص ارسال شده قابل توقف میباشد.

توجه داشته باشید که با کلیک بر روی موقعیت شخصی مسیر و زمان رسیدن آن شخص به شما به طور کامل نمایش داده خواهد شد. این امکان به شما اجازه میدهد تا طول روز و ساعات خود را به درستی برنامه ریزی کرده و از وقت خود بهترین بهره را ببرید.

نحوه عملکرد قابلیت ردیابی موقعیت
آشنایی با قابلیت ردیابی موقعیت مکانی گوگل مپ 5

مزایای ردیابی موقعیت مکانی از طریق گوگل مپ

همان طور که اشاره شد برای کوتاه تر کردن زمان انتظار در قرارهای ملاقات و بهره مندی صددرصدی از وقت این قابلیت بسیار مفید میباشد. همچنین برای دنبال کردن کودکان و یا افراد سالخورده نیز میتواند مفید باشد. هنگامی که دوستتان موقعیت خود را با شما به اشتراک میگذارد، زمانی تقریبی برای رسیدن به مقصد توسط گوگل پیش بینی میشود که برای شخصی که لینک را دریافت کرده قابل مشاهده است.

این امکان در موارد بسیاری کاربردی است تصور کنید با تعدادی از دوستان خود در مقصدی خاص قرار گذاشتهاید که با ردیابی موقعیت میتوان از مکان دقیق هرکدام و این که چه زمانی به مقصد مورد نظر میرسند مطلع شد. 

با اشتراک گذاشتن مسیر سفرهای خود میتوانید در ادامه و یا هنگام بروز مشکل احتمالی تاریخچهای از مسیر حرکتی خود در حساب گوگل داشته و در صورت نیاز از آن استفاده کنید. شما میتوانید با انتخاب هر فردی که دوست دارید عکسهایی که در طول مسیر سفرتان گرفته اید را با آنها به اشتراک بگذارید تا دوستانتان بدانند که کجا هستید و حتی چه زمانی به مقصد خواهید رسید. فراموش نکنید که هر لحظه که بخواهید میتوانید موقعیت مکانی خود را از دید سایرین مخفی کنید.

زمانی که امکان ردیابی موقعیت خود را به فردی داده باشید تا آن را غیر فعال نکنید فرد مورد نظر به موقعیت لحظهای شما دسترسی خواهد داشت البته یکسری تنظیمات در گوگل مپ موجود میباشد که شما در همان ابتدا میتوانید تعیین کنید که تا چه زمانی موقعیتتان به اشتراک گذاشته شود. اگر این تنظیمات را انجام نداده باشید باید به صورت دستی این قابلیت را متوقف کنید.

سامانه مراقبت از خانواده : برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

  • برخی از ویژگی های برنامه ردیابی SPY24
  • تماس ها و پیامک ها و مکاتبات با دوستان و مخاطبین
  • ارتباطات شبکه های اجتماعی همچون تلگرام ، واتس اپ
  • موقعیت مکانی لحظه ای و مسیر های پیموده شده روزانه
  • برنامه ها و بازی های مورد استفاده و مدت زمان استفاده از آنها

کنترل و ردیابی اینستاگرام

کنترل و ردیابی اینستاگرام Instagram بهمراه لیست پیام ها و فایل های ورودی و خروجی

کنترل و ردیابی تلگرام

کنترل و ردیابی تلگرام Telegram بهمراه لیست کامل پیام ها و فایل های ورودی و خروجی

کنترل و ردیابی واتس آپ

کنترل و ردیابی واتس آپ WhatsApp بهمراه لیست کامل پیام ها و فایل های ورودی و خروجی

کنترل و ردیابی تمام شبکه های اجتماعی

کنترل و ردیابی تمام شبکه های اجتماعی بهمراه لیست کامل پیام ها و فایل های ورودی و خروجی

مزایای ردیابی موقعیت مکانی از طریق گوگل مپ
آشنایی با قابلیت ردیابی موقعیت مکانی گوگل مپ 6

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

11 Eclectic Employee Monitoring Apps For Modern-Day Workplaces

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا