اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!امنیت سایبری (Cyber Security)برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دوربرنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

آشنایی با لایگ بگیر اینستاگرام خودکار برای IOS

فضای مجازی هر روز تاثیرات بیشتری بر روی زندگی انسان‌ها دارد و نقش مهمی در زندگی هر شخص ایجاد کرده است. اینستاگرام، یکی از مهم‌ترین نرم افزارها در میان برنامه‌های تلفن همراه می‌باشد که اکنون نزدیک به یک میلیارد کاربر دارد و طبق آمارهایی که به دست آمده است، هر شخص نزدیک به سه ساعت از زمان خود را در اینستاگرام سپری می‌کند یا مشغول به کارهایی شبیه به اینستاگرام می‌باشد. به همین دلیل است که اکنون این نرم افزار اهمیت زیادی پیدا کرده است و همگی می‌خواهند نقش مهمی در آن داشته باشند.  لایگ بگیر اینستاگرام خودکار : در کنار این‌ها، کسب و کارهای زیادی هم در اینستاگرام ایجاد شده است که فروشگاه‌های آنلاین و … می‌باشند و به دنبال دیده شدن هستند. لایک های زیاد، یکی از راه‌های معتبر نشان دادن اکانت و دیده شدن است. یکی از آموزش‌هایی که در این بخش وجود دارد، چگونگی گرفتن لایک اینستاگرام در سیستم عامل IOS می‌باشد که اصطلاحاً به آن لایک بگیر اینستاگرام می گویند.

ربات اینستاگرام در گوگل کروم رایگان

آشنایی با لایگ بگیر اینستاگرام خودکار برای IOS
آشنایی با لایگ بگیر اینستاگرام خودکار برای IOS

معنای لایک در اینستاگرام چیست؟ 

عموماً در فضای اینستاگرام از واژه لایک زیاد استفاده می‌شود اما کم پیش می‌آید که کسی معنای دقیق آن را بداند. لایک کردن چه در اینستاگرام و چه در فضاهای دیگر، به معنای دوست داشتن آن محتوا و پست می‌باشد و یعنی اینکه شما آن چه که دیده‌اید را، پسندیده‌اید و از آن لذت برده‌اید. البته اصطلاحات دیگری هم همانند بیگ لایک و … برای چنین قابلیتی استفاده می‌شود. در فضاهای دیگر در کنار لایک، یک گزینه دیگر به عنوان دیس لایک وجود دارد که دقیقاً معنای برعکس می‌دهد. دیس لایک به معنای نپسندیدن آن محتوا است. در اینستاگرام چنین چیزی وجود ندارد و اگر کسی محتوایی را دوست نداشته باشد، آن را لایک نمی‌کند. به همین دلیل محتواهایی که معنای جالبی ندارند، کم لایک می‌خورند. لایک فراوان و زیاد می‌تواند تأییدیه یک شخص یا یک پست باشد. پستی که لایک زیادی به همراه داشته باشد، معتبر شمرده می‌شود و تعامل زیادی با دیگران ایجاد می‌کند. به همین دلیل است که افراد اهمیت زیادی به لایک بگیر اینستاگرام می‌دهند و دنبال راه‌هایی برای افزایش لایک پست‌های خود هستند. البته کامنت هم اهمیت زیادی دارد و نباید از آن غافل شد اما اولین چیزی که در دید هر بیننده وجود دارد، میزان لایک هر پست است و به تعداد آن توجه زیادی می‌کند. لایک به تنهایی اهمیت زیادی دارد و در هر اکانت مفهوم خاصی را دنبال می‌کند. در بخش زیر دلیل اهمیت لایک به خوبی بیان شده است.

دلیل اهمیت لایک 

لایک در اینستاگرام دارای اهمیت به شدت زیادی است. این اهمیت دلایل زیادی برای خود دارد. اولین دلیل محبوبیت افرادی است که به دنبال معروف شدن هستند. بسیاری از افراد در اینستاگرام کارهای خاصی مانند آموزش و … انجام می‌دهند اما هنوز به طور کافی دیده نشده‌اند. این افراد به لایک های زیادی نیاز دارند تا بتوانند دیده‌تر شوند و پست‌هایشان در اکسپلور اینستاگرام نقش داشته باشد. دلیل بعدی را می‌توان توجه بیشتر به صفحه دانست. زمانی که یک کاربر متوجه می‌شود پست دارای لایک زیادی است، مایل می‌شود که دیگر پست‌های آن اکانت را هم بررسی کند تا بداند چه چیزی دقیقاً در این اکانت وجود داشته است که لایک های زیادی را جمع کرده است. همین باعث می‌شود که پست‌های آن اکانت دیده‌تر شود و این خود ترفندی برای پیدا کردن کاربران فعال می‌باشد. برای کسب و کارهایی که به تازگی ایجاد شده‌اند، لایک بالا اهمیت بسیار زیادی دارد. این کسب و کارها نیاز زیادی به لایک دارند. درو اقع لایک زیاد نشانه دیده شدن محصول فروشگاهشان است و به همان میزان فروش آنها افزایش پیدا می‌کند. این کسب و کارها به وسیله لایک بگیر اینستاگرام و روش‌های دیگر، سعی می‌کنند که لایک های زیادی دریافت کنند تا تعامل‌های بیشتری در اکانت اینستاگرام شان وجود داشته باشد. البته مبحث لایک برای کسب و کارهای بزرگ و موفق هم اهمیت زیادی دارد و حتی آنها هم به دنبال دیده شدن هستند. در کنار تمامی این‌ها، دلایل کوچک و بزرگ دیگری هم برای اهمیت لایک وجود دارد که همگی مهر تاییدی بر نیاز به برنامه لایک بگیر اینستاگرام هستند و شما باید به چنین موضوعی اهمیت بدهید. البته گرفتن لایک زیاد، وابستگی زیادی به الگوریتم‌های خود اینستاگرام هم دارد و باید با این الگوریتم‌ها آشنایی داشته باشید.

تعریف الگوریتم اینستاگرام

بسیاری از افرادی که از اینستاگرام استفاده می‌کنند و می‌خواهند لایک های پست خودشان را افزایش بدهند، نمی‌دانند که الگوریتم اینستاگرام چه چیزی است. اخیراً اینستاگرام از یک الگوریتم به شدت حرفه‌ای برای پست‌های شما و اکانت ها استفاده می‌کند که باید با آن آشنایی پیدا کنید. برای مثال تصور کنید که شما دارای یک اکانت بیست هزار نفری هستید و می‌خواهید پستی بر روی این اکانت قرار بدهید. حال ممکن است فکر کنید که این پست در دسترس تمامی دنبال کننده‌های شما قرار می‌گیرد و حتی به اکسپلور می‌رود در صورتی که چنین چیزی نیست. اینستاگرام ابتدا واکنش اولیه به پست شما را تماشا می‌کند. این یعنی پست شما را به ده درصد از دنبال کننده‌های شما نشان می‌دهد  و منتظر واکنش آن‌ها می‌ماند. اگر پست شما بتواند واکنش مثبتی در این مدت داشته باشد، دیگر دنبال کننده‌ها هم به آن دسترسی پیدا می‌کنند. منظور از واکنش مثبت این است که آن دنبال کننده‌ها پست شما را لایک کنند و کامنت های مفیدی برای آن قرار بدهند. مدت زمانی که پست شما فرصت دارد مفید بودن خود را نشان بدهد، سی دقیقه است. به همین دلیل دو فاکتور در این بخش مطرح می‌شود. اولی مفید و کاربردی بودن پست شما برای دنبال کننده‌هایتان است که باعث می‌شود محتواهای با کیفیتی قرار بدهید و دومی استفاده از لایک بگیر اینستاگرام در چنین زمانی است که می‌تواند به پیشرفت پست شما در چنین الگوریتمی کمک کند. در کنار این الگوریتم، الگوریتم‌های دیگری هم وجود دارد که اینستاگرام از آنها استفاده می‌کند. دلیل این کار از سوی اینستاگرام، این است که کاربران خود وادار شوند پست‌های بهتر و مفیدتری تولید کنند تا بهره وری در اینستاگرام بیشتر از قبل شود.

روش‌های مختلف افزایش لایک 

حال زمان آن رسیده است که بدانید چه روش‌هایی برای لایگ بگیر اینستاگرام خودکار برای IOS وجود دارد. در بخش زیر برخی از بهترین روش‌های افزایش لایک بیان شده است:
  • ابتدایی‌ترین روش، این است که شما به وسیله نرم افزارهای لایک بگیر، سکه جمع کنید و برای خودتان لایک زیادی دریافت کنید.
  • شما می‌توانید به وسیله نرم افزارهای دیگر همانند توییتر و تلگرام، تبلیغاتی برای خودتان انجام بدهید و لایک بیشتری دریافت کنید.
  • یکی از بهترین روش‌ها برای گرفتن لایک زیاد، هشتگ زدن است. هشتگ باعث می‌شود که پست شما در اکسپلورهای آن هشتگ به خوبی دیده شود و همین باعث افزایش لایک و دنبال کننده‌های شما می‌شود.
  • طبیعتاً بهترین راهکار این است که دنبال کننده‌های خودتان را افزایش بدهید. دنبال کننده‌های شما، همیشه به پست‌های شما دسترسی دارند و می‌توانند با مرور کردن و لایک کردن آنها، افزایش لایک بیشتری برای شما داشته باشند.
  • انتخاب زمان مناسب، تأثیر زیادی بر روی دیده شدن پست شما دارد. پستی که در انتهای شب یا اواسط صبح قرار می‌دهید، لایک کمتری به همراه دارد زیرا افراد در چنین موقعی کمتر اینستاگرام خود را چک می‌کنند.
  • ربات‌های مختلفی در سایت‌ها و تلگرام وجود دارد که شما دسترسی اکانت تان را به آن می‌دهید و افزایش لایک برای شما را به همراه دارند. البته دقت کنید که همواره از یک ربات معتبر استفاده کنید.
  • یک نام کاربری ثابت برای خودتان داشته باشید. هنگامی که نام کاربری یا همان Username خودتان را مدام عوض کنید، دسترسی به اکانت شما سخت‌تر می‌شود و افراد نمی‌توانند صفحه شما را پیدا کنند.
  • سعی کنید تعامل زیادی با دیگر صفحه‌ها داشته باشید که عموماً به آن تبادل می گویند. چنین چیزی باعث می‌شود که افراد تازه‌ای از صفحه شما دیدار کنند و همین افزایش لایک را به همراه دارد.
  • لایگ بگیر اینستاگرام خودکار
  • در کنار پست گذاشتن، فعالیت‌های جانبی دیگری هم داشته باشید. مثلاً کامنت هایی که می‌توانید را جواب بدهید و زیر پست‌های دیگر افراد کامنت های مفیدی قرار بدهید تا افراد احساس راحتی با شما داشته باشند.
  • در نهایت، سعی کنید از نرم افزارهای ترکیبی استفاده کنید. این نرم افزارها راهکارهای مختلفی به شما برای افزایش لایک می‌دهند و از الگوریتم‌های مختلفی برای صفحه یا همان پیج شما استفاده می‌کنند.
این روش‌ها همگی به شما کمک می‌کنند که لایک های زیادی برای خودتان داشته باشید و نیازی به هزینه زیاد برای تبلیغات نباشد.
روش‌های مختلف افزایش لایک 
روش‌های مختلف افزایش لایک

روش‌های طبیعی برای افزایش لایک

در کنار تمامی روش‌هایی که در بخش بالا بیان شد، روش‌های دیگری هم وجود دارد که می‌توان با استفاده از آنها به طور طبیعی افزایش لایک داشت. در بخش زیر، برخی از مهم‌ترین روش‌های لایک بگیر اینستاگرام نیز بیان شده‌اند. استفاده از فیسبوک استفاده از فیسبوک چیزی است که آمارها نشان داده است. طبق بررسی و آمارها، 25 درصد از افراد ایرانی که دارای اینستاگرام اند، در فیسبوک هم فعالیت می‌کنند و حدود 5 درصد از کسانی که در فیسبوک فعال‌اند نیز اینستاگرام را هم دنبال می‌کنند. همین باعث شده است که استفاده از فیسبوک بخش مهمی برای افزایش دنبال کننده‌ها و لایک بگیر اینستاگرام باشد. به همین دلیل سعی کنید در کنار صفحه خود در اینستاگرام، یک صفحه دیگر در فیسبوک داشته باشید و در آنجا تبلیغات زیادی برای صفحه اینستاگرام خودتان انجام بدهید. فعالیت مداوم یکی از مهم‌ترین کارها برای افزایش لایک ها، فعالیت مداوم و روزانه در اینستاگرام است. همانطور که در بخش‌های قبلی هم بیان شد، اینستاگرام دارای الگوریتم‌های خاصی است. یکی از این‌ها مربوط به شناسایی اسپمرها می‌باشد. اگر اینستاگرام احساس کند شخصی فعالیت مداومی ندارد و فعالیت‌های وی در طول هفته کم و زیاد می‌شود، آن را اسپمر شناسایی می‌کند و محدودیت‌های زیادی برای صفحه اینستاگرامی شما به وجود می‌آید. به همین علت باید فعالیت مداومی داشته باشید تا چنین چیزی برای اکانت اینستاگرامی شما رخ ندهد و بتوانید فعالیت کافی داشته باشید.

ربات‌های مختلف لایگ بگیر اینستاگرام خودکار

یکی از اموری که اخیراً برای صفحه‌های اینستاگرامی استفاده می‌شود، ربات‌های لایک بگیر اینستاگرام هستند که فعالیت زیادی را به وجود آورنده‌اند. این ربات‌ها به خوبی می‌توانند به وسیله لایک های مختلف، برای شما سکه جمع کنند و به لایک های شما اضافه کنند. البته از لحاظ امنیتی نمی‌توان اعتماد زیادی به این ربات‌ها داشت زیرا باید دسترسی کامل صفحه اینستاگرامی خودتان را بدهید و سپس ممکن است محدودیتی برای صفحه اینستاگرام تان ایجاد کنند. به همین علت اگر می‌خواهید از ربات استفاده کنید، حتماً معتبرترینشان را پیدا کنید و از همان استفاده کنید.

فیلترهای محبوب

فیلترها در اینستاگرام، علاوه بر زیبایی عکس شما، طرفدار و لایک زیادی را هم به همراه دارد. فیلترهایی همانند Hefe و Lomo-fi یا … نیز طرفداران زیادی برای خودشان دارند. به همین دلیل هنگامی که یک شخص از این فیلترها استفاده می‌کند، سریعاً آن پست را لایک می‌کنند و سعی در انتشار آن مطلب دارند. چنین کاری می‌تواند لایک های دسته جمعی زیادی به همراه داشته باشد و باعث دیده شدن صفحه اینستاگرامی شما می‌شود. به همین علت تحقیقات زیادی در زمینه فیلترهای اینستاگرامی داشته باشید و از آنها برای عکس‌هایتان استفاده کنید.

انتشار لینک صفحه خود لایگ بگیر اینستاگرام خودکار

بهترین کار برای دیده شدن صفحه اینستاگرامی تان، این است که لینک صفحه‌تان را در فضاهای دیگری قرار بدهید تا افراد صفحه شما را دنبال کنند. دنبال کننده بالا رابطه مستقیمی با افزایش لایک دارد و تأثیر زیادی را در صفحه‌تان ایجاد می‌کند. به همین دلیل شما باید در ابتدا به دنبال دنبال کننده‌های زیادی باشید تا لایک های صفحه‌تان هم افزایش پیدا کند. البته سعی کنید دنبال کننده‌هایی را به سمت خود جذب کنید که فعالیت مداومی در اینستاگرام دارند و صفحه شما را به خوبی بررسی می‌کنند. این افراد باعث می‌شوند که صفحه شما هرچه سریع‌تر پیشرفت داشته باشد. کانال تلگرامی سایت SPY24.ir

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا