برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

آشنایی با نحوه استعلام سیم کارت با کد ملی

در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در رابطه با استعلام سیم کارت با کد ملی بپردازیم در صورتی که به دنبال استعلام سیم کارت با کد ملی هستید در این مقاله ما را همراهی کنید با استعلام سیم کارت با کد ملی می توانید متوجه تعداد سیم ها کارت های خود در اپراتورهای مختلف مطلع شوید و در صورت لازم برای غیرفعالسازی آنها اقدام کنید.

استعلام سیم کارت با کد ملی

با توجه به تنوعی که در بین اپراتورهای مختلف در ایران وجود دارد بسیاری از مردم تعدادی سیم کارت از چند نوع اپراتور دارند، بسیاری از سیم کارت هایی که از اپراتورهای مختلف تهیه می شود شاید جز مدت کوتاهی مورد استفاد قرار نگیرند و پس از مدتی این سیمکارت ها غیرفعال شود و یا این که به دلیل سهل انگاری گم شده و در دست افراد دیگری بیفتد و شخص صاحب سیم کارت نیز حتی ممکن است که تعداد سیمکارت ها و شماره های آنها را فراموش کند لذا در این صورت استعلام سیم کارت با کد ملی به روش های مختلف می تواند بسیار کمک رسان باشد.

با این روش در واقع شما می توانید به تعداد سیم کارت های خود در اپراتورهای مختلف پی ببرید و شماره های آن ها را در اختیار داشته باشد. از چندین روش متفاوت می توانید استعلام سیم کارت با کد ملی ار انجام دهید که در کل پروسه زمانبری نیست و چند دقیقه بیشتر طول نمی کشد.

استعلام سیم کارت با کد ملی

ضرورت استعلام سیم کارت با کد ملی

سیم کارت های مفقودی می توانند دردسر بزرگ و جبران ناپذیری را برای صاحبان سیم کارتها بوجود بیاوردند برخی از افراد که تعداد زیادی سیم کارت از اپراتورهای مختلف خریداری می کنند و پس از مدتی آنها را گم می کنند و در واقع به آنها دسترسی ندارند ممکن است که دچار عواقب مفقودی سیم کارت ها شوند. کافی است که سیمکارت مفقود شده دست افراد سودجو بیفتند در این صورت هزاران احتمالی برای سودجویی از آن خصوصا برای مواردی چون کلاهبرداری وجود دارد و به دلیل این که صاحب اصلی این سیمکارت ها شخص دیکری است در صورت بوجود آمدن مشکلاتی مانند کلاهبرداری قانون متوحه وی خواهد بود و در نتیجه باید در مورد اقدامات و سو استفاده های انجام شده پاسخگو باشد.

 بر همی اساس نیز استعام تعداد سیم کارت با کارت ملی و شناسایی شماره های مختلفی که از اپراتورهای گوناگون به اسم شما هستند بسیار دارای اهمیت است. با این روش امکان سو استفاده از سیمکارت های شما به حداقل می رسد چرا که شما می توانید در مدت کوتاهی برای غیرفعالسازی آن ها اقدام کنید.

استعلام سیم کارت با کد ملی

روش های استعلام شماره سیم کارت های به نام من

از سوالات متداولی که پرسیده می شود این است که از چه طریقی می توان استعلام سیم کارت با کد ملی را انجام داد. خبر خوشی که در این جا وجود دارد این است که با روش های مختلفی امکان استعلام سیم کارت هایی که به نام شما هست وحود دارد و همه کسانی که سیم کارتی به نام خود دارد می توانند استعلام سیم کارت از طریق کد ملی را با چند روش انجام دهند از جمله این روش ها می توانیم به موارد ذیل اشاره داشته باشیم:

  •   استعلام سیم کارت از طریق سایت
  •  استعلام سیم کارت از طریق اپلیکیشن
  •  استعلام سیم کارت از طریق پیامک

استعلام سیم کارت با کد ملی از طریق سایت

از روش های استعلام سیم کارت با کد ملی، استعلام از طریق وب سایت است، برای استعلام سیم کارت با کد ملی از سایت کافی است که طبق مراحلی که یاد داده می شود به ترتیب موارد را انجام دهید.

  • در ابتدا وارد سایت گوگل شود و سایت تنظیم مقررات رادیویی را سرچ کنید.
  • پس از آن، گوگل شروع به جست و جوی سایت مورد نظر شما می کند و معمولا در اولین حست و جو آدرس سایت آورده می شود و شما با کلیک بر روی آدرس نشان داده شده می توانید وارد سایت شوید.
  • زمانی که سایت باز شد از طریق منوها سایت به بخش حقوق کاربران بروید در این بخش خدمات زیادی قابل مشاهده هستند به منظور استعلام تعداد سیم کارت هایی که به اسم شما وجود دارد کافی است بر روی ادامه حقوق کاربر کلیک کنید.
  • در بخش خدمات گوناگون مربوط به حقوق کاربران بر روی قسمت استعلام خدمات مشترکین کلیک کنید.
  • در این مرحله از استعلام سیم کارت لازم است که دو گزینه را تیک زده و با کلیک وارد مرحله بعدی شود، تیک زدن این گزینه در واقع برای ورود به مرحله بعدی ضروری است که باید در هر صورت انجام پذیرد.
  • در مرحله بعد برای دسترسی به تعداد سیم کارت های مورد نظر از منو در نظر گرفته شد با شناسه هویتی را انتخاب کنید که توصیه می شود از استعلام سیم کارت با کد ملی استفاده کنید.
  • پس از این که از کد ملی به عنوان شناسه هویتی خود استفاده کردید، چند گزینه برای شما باز خواهد شد در قسمت اول کد ملی، در قسمت دوم شماره همراه و قسمت سوم کد امنیتی را وارد کنید و سپس با کلیک وارد مرحله بعدی شید.
  • در صورتی که همه مراحل به خوبی انجام پذیرف و اطلاعات را به خوبی وارد کردید در مرحله بعد پیامی به شما نشان داده خواهد شد و پس از گذشت مدت زمانی اندک پیام کوتاهی را در شماره تلفن همراه خود دریافت خواهید کرد که در این پیامک تعداد سیم کارت هایی که در هر اپراتور به صورت مجزا به نام شما وجود دارد نمایش داده خواهد شد.

استعلام سیم کارت با کد ملی

استعلام تعداد سیم کارت از طریق اپلیکیشن

یکی دیگر از مواردی که می توانید از طریق آن استعلام سیمکارت خود را انجام دهید از طریق اپلیکیشن های موبایل است. در رو استفاده از سایت و همچنین در روش پیامکی فقط تعداد سیم کارت هایی که در اپراتورهای مختلف به نام شما است نمایش داده می شود و شما از شماره موبایل خود آگاهی پیدا نخواهید کرد اما با استفاده از اپلیکیشن های تلفن همراهی که وجود دارد و برای هر کدام از اپراتورهای ایرانسل، همراه اول و رایتل تهیه شده است امکان مشاهده سیم کارت و شماره های آنها برای شما فراهم است.

برای همین منظور در صورتی که سیمکارت شما همراه اول است، نرم افزار همراه من را نصب کنید و بدون هیچ محدودیت در هر بازه زمانی می توانید شماره های بنام خود را مشاهده کنید. علاوه بر این در سایر اپراتورها از جمله ایرانسل و همراه اول نیز این امکان برای شما فراهم است و کافی است نرم افزار مرتبط را نصب کنید.

استعلام سیم کارت با کد ملی

استعلام سیم کارت با کد ملی از طریق پیامک

یکی از روش های استعلام سیم کارت با کدملی استفاده از روش پیامکی است، در صورتی که به اینترنت دستری ندارید و یا می خواهید خیلی سریعتر تعدادم سیمکارتهای بنام را مشاهده کنید توصیه می شود که این روش را انتخاب کنید  استفاده از این روش بسیار آسان است و به همین منظور نیز دو کد استعلان در نظر گرفته شده است. کافی است که از طریق شماره های ۳۰۰۰۱۵۰ و ۳۰۰۰۵۰۴۹۰۱ اقدام کنید .

استعلام سیم کارت با کد ملی

روش استعلام با کارت ملی

برای این که بتوانید استعلام را از طریق کارت ملی در این روش انجام دهید، لازم است کد ملی خود را کامل و دقیق و بدون استفاده از متن اضافی به یکی از شماره های درج شده ارسال فرمایید. پس از گذشت مدت زماتی کوتاه از ارسال کدملی پیامکی به شما ارسال خواهد شد و در این پیامک تعداد سیم کارت هایی که متعلق به شما است درج می شود. در این پیامک های ارسالی اطلاعاتی مانند تعداد سیم کارت های ایرانسل و همراه اول که به نام شما است درج خواهد شد ولی شماره سیمکارت ها برای شما ارسال نمی شود و شما تنها می توانید از طریق اپلیکیشن شماره های خود را مشاهده کنید و در صورت نیاز برای غیرفعالسازی آن ها اقدامات لازم را انجام دهید.

استعلام سیم کارت با کد ملی


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا