آموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآموزش رایگان هک اینستاگرام مارکتینگآموزش کامل هک و امنیت شبکه رایگانآیا اینستاگرام من هک شده است؟!اینستاگرام ترفند جالببرنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفون

آموزش تامین امنیت اکانت های اینستاگرام

باسلام خدمت دوستان گلم ، با آموزش تامین امنیت اکانت اینستاگرام همراه شما هستیم. خب همانطور میدانید ابزارهای بسیار متنوعی برای هک اکانت های اینستاگرام وجود دارد که متاسفانه تعدادی زیادی از افراد هستند که با کمی بی احتیاطی اکانت خود را از دست داده اند. خب من روش های مقابله با هر روش هکینگ اینستاگرام را برای شما بازگو خواهم کرد :

1. تامین امنیت در مقابل حملات فیشینگ

فیشینگ یک جز از روش کلی مهندسی اجتماعی برای هک اکانت ها می باشد که میان جوجه هکرهای ایرانی بسیار جا افتاده میباشد. حملات فیشینگ برای هک اینستاگرام معمولا در قالب اپلیکیشن (فیک اپ) با ظاهری مانند صحفه لاگین اینستاگرام و با عنوان فالوئر ، لایک و کامنت نامحدود در بین کاربران ساده لوح پخش میشوند و فرد مورد حمله با وارد کردن اطلاعات حساب کاربری خود برای دریافت به اصطلاح فالوئر ، لایک و… یوزر و پسوورد انرا به اطلاع به هکر خواهد داد. در 95 درصد این فیک اپ ها ، پس از آنکه شما اطلاعات حساب کاربری خود را وارد میکنید با ارور ، خطار و کلا سردرگمی مواجه خواهید شد و پس از چند دقیقه اکانت خود را هک شده خواهید دید. چند نکته مهم برای اسیر نشدن در حملات فیشینگ و فیک اپ ها :

هرگز به افرادی که اپلیکیشن هایی با عنوان لایک ، فالوئر ، کامنت و… نامحدود در شبکه های اجتماعی منتشر میکنند اعتماد نکنید ، زیرا اکثر این برنامه ها فیک اپ بوده و طراح آن به دنبال سرقت اکانت شما می باشد.

اگر اطمینان کردید و این برنامه ها را نصب کردید ابتدا یک یوزر و پسوورد الکی بزنید و ببینید آیا برنامه با خطا و ارور و بهانه های واهی همراه است یا خیر؟؟! یا حداقل با یک اکانت دیگر که برای شما ارزشی ندارد ابتدا آنرا امتحان کنید!

کلا برای جلوگیری از فیشینگ شدن این دو نکته را مورد توجه خود قرار دهید هیچگاه از فیک اپ های مضخرف رو دست نخواهید خورد.

آموزش تامین امنیت اکانت اینستاگرام – کاری از آقای کرکر

2. تامین امنیت اکانت اینستاگرام به منزله جلوگیری از هرگونه کرک شدن

آموزش تامین امنیت اکانت اینستاگرام – کاری از آقای کرکر

اگر این نکات را با دقت رعایت کنید فرد هکر به هر روشی عمل کند نمیتواند به اکانت شما دسترسی پیدا کند و آن را هک نماید. تامین امنیت اکانت اینستاگرام :

نماید. تامین امنیت اکانت اینستاگرام :

مهمترین کار برای جلوگیری از هک و کرک شدن اکانت اینستاگرام ، گذاشتن یک رمز مناسب شامل اعداد + حروف کوچک و بزرگ + سمبل ها خواهد بود. فعال کردن تایید دو مرحله ای برای اکانت اینستاگرام از طریق بخش ….. Factory two ، که کمک میکند حتی اگر هکر به اکانت شما دسترسی پیدا کرد نتواند وارد اکانت شما شود و کد تایید به شماره همراه شما ارسال شود.

(البته روش های برای دور زدن تایید دو مرحله ای – بایپس وجود دارد که کار هرکس نخواهد بود) حتما و حتما حداقل یک عکس شخصی از خود در اکانت اینستاگرام خود منتشر کنید تا اگر خدای نکرده اکانت شما هک شد از طریق تماس با پشتیبانان بتوانید آنرا برگردانید. در صورت امکان زمینه اتصال اکانت به فیسبوک و توئیتر را فراهم نمایید زیرا در صورتی که اکانت شما به دست فرد ناشناسی افتاد به راحتی از طریق بخش ورود از طریق فیسبوک به اکانت خود دسترسی پیدا کنید و رمز آنرا عوض کنید. (آموزش ورود از طریق فیسبوک به اکانت اینستاگرام را میتوانید از طریق گوگل دریافت نمایید.)

حتما و خواهشا یک ایمیل فعال و در دسترس را به اکانت خود متصل کنید زیرا همانطور که در ویدیوی بازیابی اکانت اینستاگرام توضیح داده ام با ایمیل خود در کمتر از پنج دقیقه میتوانید اکانت هک شده خود را بک بدهید. اگر افراد مشهور و پیج های فالور بالا را فالو کرده اید حتما و حتما این نکات را بیشتر مورد توجه قرار بدید زیرا کرکرها اکثرا از طریق پیج های فالوربالا ، یوزرلیچ (جمع اوری لیست یوزر) میکنند. حتما و حتما یک آنتی ویروس عالی بر روی گوشی خود نصب داشته باشید و یا اگر فایلی را در تلگرام دانلود میکنید قبل از نصب آنرا به ربات DRWEBBOT فروارد کنید تا از عدم وجود هرگونه رات ، تروجان ، کیلاگر و سایر بدافزارها در این فایل ها مطمعن شوید.

فیلم آموزش فیشینگ اینستاگرام


بازگردانی پیج های هک شده اینستاگرام

باسلام خدمت دوستان گلم ، با آموزش تامین امنیت اکانت اینستاگرام همراه شما هستیم.

خب همانطور میدانید ابزارهای بسیار متنوعی برای هک اکانت های اینستاگرام وجود دارد که متاسفانه تعدادی زیادی از افراد هستند که با کمی بی احتیاطی اکانت خود را از دست داده اند.

خب اگر ایمیل روی پیج طرف ذخیره بود و به ایمیل دسترسی داشتید مانند ویدیوی قبلی عمل کنید در غیر این صورت به این روش عمل کنید :

اکانت هک شده اگر یک پیج شخصی بوده باید حتما یک عکس واضح از صاحب اکانت در پیج در قبل وجود داشته باشد وگرنه در اکثر موارد این پیگیری ها بی نتیجه خواهند ماند.

اگر اکانت هک شده یک پیج شرکتی باید باید حتما از مدارک لازم برای اثبات شرکت مانند قبض ها یا مدارکی که شرکت شما را برای پشتیبانان اینستا قابل شناسایی میکند ، عکس بفرستید.

1. مرحله یک بازگردانی اکانت اینستاگرام

در ابتدا آخرین نسخه از برنامه اینستاگرام را دانلود کنید که میتوانید آن را دریافت و نصب کنید از پایین صفحه گزینه Log in را انتخاب کنید.

بازگردانی پیج های هک شده اینستاگرام
آموزش تامین امنیت اکانت های اینستاگرام 7

هک اکانت های اینستاگرام

در صفحه جدید گزینه Get help singing را انتخاب کنید.

در مرحله بعد گزینه اول را انتخاب کنید یعنی Use Username or Email سپس نام کاربری خود را وارد کنید.

هک اکانت های اینستاگرام

عکس پروفایل شما را نمایش میدهد که در این مرحله باید گزینه Don’t have access to any of these را انتخاب کنید

هک اکانت های اینستاگرام

در قسمت باید با توجه به مشکل گزینه های مورد نیاز را انتخاب کنید در کادر اول باید ایمیلی که با آن اکانت ساخته اید را وارد کنید در صورتی که داخل اکانت از خودتون عکس دارید گزینه دوم را انتخاب کنید یعنی Personal account with photos me را انتخاب در غیر این صورت گزینه اول را انتخاب کنید.

هک اکانت های اینستاگرام
آموزش تامین امنیت اکانت های اینستاگرام 8

برای کادر دوم هم گزینه هک شدن را انتخاب کنید یعنیmy account was hacked

در کادر آخر هم توضیح کمی در رابطه را مشکل بنویسید و در آخر گزینه Submit Request را انتخاب کنید تا ایمیل ارسال شود از طرف شما.

امنیت اکانت اینستاگرام

2. مرحله دو بازگردانی اکانت اینستاگرام
سپس پس از حداکثر یک روز اینستاگرام به ایمیل شما یک پیام حاوی متن زیر خواهد داد ؛

Hi,
Thanks for contacting Instagram. In order to help you get back into your account, we’ll need the following information:
1. A brief description of the issue you’re experiencing, including the date you last had access to your account and how you lost access.
2. The email address or mobile phone number you used to sign up for your account. If you signed up using your phone number, please also include your device type (example: iPhone, Android, iPad, Other). 3. Any previous usernames you’ve had.
Keep in mind that we won’t be able to help you until we receive this information. For help logging into your account, you can also visit the Help Center:
https://help.instagram.com/374546259294234/?ref=cr

امنیت اکانت اینستاگرام

که از کاربر میخواهد اطلاعات لازم جهت احراز اکانت را به آنها بدهید. خب ما نیز جواب انگلیسی آماده ای را برای شما عزیزان تهیه کردیم که میتوانید برای پاسخ به آنها بدهید.

Hello, My Account Instagram was hacked on

(تاریخ میلادی هک شدن اکانت).
)ایمیل ذخیره شده بر روی اکانت قبل از هک شدن( The email I had on my account is
)شماره همراه ذخیره شده بر روی اکانت قبل از هک شدن( The mobile number I have saved on my account is (یوزر نیم قبل از هک شدن) My last username was
Please help me, Thanks.

3. مرحله سه بازگردانی اکانت اینستاگرام
پس از چند روز اینستاگرام دوباره جواب ایمیل قبلی حاوی یک کد را در صورت درست پاسخ دادن شما و در

صورت وجود یک تصویر از فردی که اکانتش هک شده (حتی اگه شده قبل از هک) ؛ میدهد.

از شما میخواهد که این کد را به صورت درشت و واضح با رنگ مشکی بر روی یک کاغذ A4 نوشته و در دست خود گرفته و با گرفتن تصویر و فرستادن آن عکس در جواب همان ایمیل و مدت زمانی منتظر ماندن برای تایید احراز هویت شما و بازپس گیری اکانت منتظر بمانید.

اگر در مرحله اول اکانت خود را به عنوان یک اکانت کسب و کار و شرکتی هک شده اعلام کرده اید باید کد مربوطه را بر روی یک کاغذ A4 نوشته و در کنار سایر مدارک که اثبات کننده مالکیت شرکت (مانند قبوض و پروانه ساخت و…) باشد بگذارید و عکس گرفته و آن عکس را برای تایید احراز هویت در جواب همان ایمیل بفرستید و منتظر بمانید.

شاد و پیروز باشید…!


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا