آموزش کامل صفرتا صد اندرویدآموزش تصویری کرک کردنکسب و کار

آموزش خرید کالا از سایت آمازون به صورت رایگان

آموزش خرید کالا از سایت آمازون به صورت رایگان خرید رایگان از آمازون نحوه دور زدن خرید از آمازون هر آنچه که برای خرید کالا از سایت آمازون از ایران بایستی بدانید

چرا ایرانی ها به خرید از آمازون روی آورده اند؟

همانطور که می ‌دانید آمازون بزرگترین فروشگاه اینترنتی آنلاین در دنیاست که تقریبا در کل دنیا محصولاتش را به فروش می رساند. ولی متاسفانه به دلیل پیروی از سیاست های خارجی ایالت متحده آمریکا، چند کشور مانند ایران، یمن، کره شمالی و … را تحریم کرده است لذا فروش محصولاتش برای ایرانیان قطع شده ولی این محدودیت منجر به میل و اشتیاق بیشتر مردم برای استفاده از آن شده است بطوریکه ایرانیان راه کارهایی جهت دور زدن آن تحریم ها ایجاد کرده و تعداد زیادی سایت های واسطه خرید کالا از آمازون ایجاد شده است.

سایت های واسطه برای خرید محصول از آمازون

قبل از تحریم ها، این سایت ها صرفا لینک سفارشات را دریافت می کردند و با بررسی آن محصول با تاخیر قیمت تمام شده را به مشتری ها اعلام می کردند. هر چند هنوز هم سایت هایی هستند که این کار را انجام می دهند ولی اکثر استارتاپ های شکل گرفته در این حوزه در حال حاضر تمام این پروسه را به صورت اتوماتیک و آنلاین انجام می دهند که شامل مراحل زیر است:

  1. دریافت کردن لینک محصول مورد نظر شما از وب سایت آمازون و نمایش هزینه آن به واحد پول مربوطه و تبدیل آن به تومان با توجه به نرخ روز ارز
  2. اعلام هزینه نمایش داده شده آمازون برای دریافت کالا در کشور مربوطه (که معمولا رایگان است)
  3. با استفاده از API سایت آمازون وزن و حجم محصول را پیدا و هزینه پست به ایران را تعیین می کنند
  4. تعیین هزینه گمرک با استفاده از فرمول محاسبه گمرک بر اساس مشخصات فیزیکی و نوع محصول
  5. هزینه پست داخلی

و سپس هزینه نهایی تمام شده ارسال کالا به مشتری های در ایران را محاسبه می کنند. این فرمول معمول محاسبه پشت پرده سایت‌های ایرانی خرید محصول از آمازون است که در تصویر پایین یک نمونه آن را مشاهده می‌کنید.

آموزش خرید کالا از سایت آمازون به صورت رایگان
آموزش خرید کالا از سایت آمازون به صورت رایگان 5

نحوه خرید سایت های واسطه از آمازون

در ابتدا این سایت ها سفارشات را تک به تک در آمازون ثبت می کردند که منجر به هزینه بیشتر و طی زمان طولانی‌تری برای آن‌ها می شد ولی در حال حاضر که تعداد سفارشات دریافتی آن ها در ایران بیشتر شده، آن‌ها این سفارشات خرید کالا از آمازون را با استفاده از سایت‌های تخفیفی که کد تخفیف در اختیار مشتریان آمازون قرار می دهد، انجام می‌دهند که این کار باعث شده حاشیه سود آن ها بالاتر بیاید، در صورتی که خریداران در ایران از این کدهای تخفیف که گاهی تا ۹۰% هم هست بی اطلاع هستند و آن‌ها هزینه کامل محصول را پرداخت می‌کنند!


ریسک های خرید از سایت های واسطه خرید از آمازون

جز مورد بالا که خریداران ضرری به آن صورت متحمل نمی شوند، روش‌های دیگری برای خرید کالا از آمازون وجود دارد که بعضی از این سایت ها از آن استفاده می ‌کنند که خریداران ازین موضوع بی اطلاع هستند در صورتی که ضرری به آن‌ها تحمیل می‌شود.

  • در آمازون صرفا محصولات نو و دسته اول فروخته نمی‌شود! در همان صفحه محصول که خریدار ایرانی لینک آن محصول را به سایت واسط خرید محصول از آمازون ارسال می‌کند، چندین نوع محصولات غیر دسته اول و نو مانند محصولات تعمیری، بازگشت داده شده، دست دوم و… وجود دارد که طبیعتا هزینه آن‌ها پایین‌تر از محصولات دسته اول می‌باشد، لذا این سایت‌ها با بهره‌یافتن از این ویژگی سایت آمازون و بی اطلاعی خریداران، سود هنگفتی را از فروش محصولات غیر نو در آمازون، کسب می‌کنند.

در قسمت Condition می‌بینید که برای شرایط مختلف این محصول از نظر نو و جدید بودن، ۴ قیمت متفاوت در نظر گرفته شده است که خریداران ایرانی از آن‌ها بی اطلاع هستند

  • آمازون سایتی است که به علت اعتبار بالای آن، فروشنده‌ها با قیمت و کیفیت به نسبت بالاتری محصولاتشان را عرضه می‌کنند، سایت های خارجی هم هستند که با دادن لینک یک محصول، محصولات مشابه آن را از همان برند در تمام فروشگاه های اینترنتی جستجو می کنند و پایین ترین قیمت ها را پیشنهاد می‌‌دهند مانند سایت‌های PricePirates و BuyVia یا از خود Google Shopping (سایت emalls.ir یک نمونه فارسی برای فروشگاه‌های ایرانی هست) لذا بعضی از این سایت‌های واسطه خرید جنس از آمازون، با استفاده از این سایت ها همان محصول را ولی با کیفیت و قیمت پایین تر به دست خریدار ایرانی می‌فرستند. (نکته: ساختن اینویس آمازون هم کاری ندارد! کافیست یک اینویس قبلی را با نرم افزارهای ویرایش پی دی اف ویرایش کنید و تحویل مشتری دهید!! پس اگر بهانه آنها ارائه اینوویس خرید یا همان صورت حساب خرید از آمازون بود، حتما تراکنش بانکی آنها را هم از آنها بخواهید)
  • بسیاری از سایت‌های خرید جنس از آمازون که در ایران فعال هستند و مشتریان زیادی دارند، به خرید با تخفیف زیاد که آمازون به آن‌ها Lightning Deals می‌گوید و انبار کردن محصولات پر فروش خود و سپس تبلیغات این محصولات در وب سایت خود می‌پردازند. یعنی شما گمان می‌کنید که شما خرید با تخفیف از آمازون انجام داده‌اید، در صورتی که محصولات موجود در انبار آن‌ها را خریداری کرده‌اید! به طور مثال محصول زیر یک محصولی است که در Lightning Deals آمازون با تخفیف ۸۰% عرضه شده است و چون فروش بالای دارد می‌شود حاشیه سود بالایی را ازآن کسب کرد. این محصولات را هم معمولا با لیبل “تحویل فوری” نمایش می‌دهند!

نمونه‌ای از محصولات پر فروشی که با استفاده از Lightning Deals در سایت آمازون با تخفیف بالا عرضه می‌گردند

  • بعضی از این سایت‌های خرید محصول از آمازون نیز در صورت داشتن سفارشات تعداد بالا، این محصولات را از خود تامین کننده آن که در سایت‌های Alibaba یا Aliexpress موجود هستند پیدا می‌کنند و از آن‌ها سفارش تعداد بالا می‌دهند که هزینه تمام شده آن بسیار پایین تر از هزینه آمازون است.

این محصول تخفیف دار که فروش فوق العاده بر روی آن گذاشته شده است، به دلیل پر فروش بودن آن توسط خود این سایت واسط ایرانی خرید از آمازون خریداری شده است و به انبار آن‌ها منتقل می‌شود تا در فروش‌های فوق‌العاده، به فروش رسانده شود

آیا خودتان هم می توانید بدون استفاده از این سایت ها از آمازون خرید کنید؟

قطعا پاسخ به این سوال مثبت است. شما حتی می توانید خرید کالا از آمازون را با کارت بانکی ایران خود انجام دهید! حال سوال اینجاست که نحوه خرید کالا از آمازون چیست؟
شما در صورت داشتن یک آشنا در خارج از ایران، می‌توانید با خرید گیفت کارت آمازون خرید مستقیم از آمازون را انجام دهید. کافیست که مشخصات آشنا و فامیل خود را در سایت آمازون وارد کنید و با خرید گیفت کارت، خرید مستقیم از آمازون را تجربه کنید. اگر که شما آشنا یا فامیلی ندارید می‌توانید در گروه‌های دانشجویی فیسبوک و یا انجمن‌های آن‌ها از آن‌ها بخواهید که برای شما محصول را بفرستند ولی خوب کمی باید به آن فرد نیز اعتماد داشته باشید.

جدای از گیفت کارت می توانید با صرافی هزینه محصول را به حساب دوست یا آشنای خود ارسال کنید و سپس از او درخواست خرید کالا را کنید. بهتر است خودتان با آی پی ایران از آمازون خرید نکنید وگرنه به احتمال زیاد محصولی برای شما ارسال نمیشود و سفارش شما نیز کنسل خواهد شد و حتی ممکن است پول شما بازگشت داده نشود!

خرید از سایت های خارجی مشابه آمازون

سایت‌های مشابه آمازون بسیار زیاد هستند ولی چند تا از معروف‌ترین آن‌ها مانند eBay, Etsy, Aliexpress و… هستند که می‌توانید خرید از آنها را از همین سایت‌های واسط ایرانی انجام دهید، ولی ریسک دریافت محصولی که کیفیت مورد انتظار شما را برآورده نکند را باید بپذیرید.

سایت ای بی eBay:

در کشور های مختلف شعبه دارد و می توانید از آن خرید کنید، مشکل این سایت این است که انواع محصول با کیفیت های مختلف در آن وجود دارد و به راحتی نمی توان کیفیت محصولی که در حال فروش است را فهمید. قوانین بازگشت پول و محصول در این سایت نیز بسیار محکم و سخت گیرانه است ولی چون از داخل ایران خرید می کنید این قوانین برای شما صدق نمیکند. مگر اینکه فامیل یا دوستی در خارج برای شما این خرید را انجام دهد و در صورت مشکل دار بودن محصول از فروشنده شکایت کند که در اکثر موارد پول شما به حساب شما بر میگردد.

سایت ویش Wish:

این سایت نیز یک سایت خرید اجناس ارزان است و اکثر فروشنده های آن در چین هستند، اگر محصول از این سایت خرید کنید ممکن است یا یک ماه و حتی بیشتر زمان برد که به دست شما برسد. کیفیت محصولات این سایت اصلا جالب نیست، البته مشتریان این سایت از خریدشان همیشه راضی هستند چون قبول دارند که هر چقدر پول بدهند آش می خورند و به دنبال کیفیت عالی از این سایت نیستند.

سایت علی اکسپرس Aliexpress:

این سایت مانند ای بی هست ولی مستقیم در چین قرار دارد و محصولات آن از چین ارسال می شود. معمولا تولید کنندگان چینی که در علی بابا فعالیت دارند اجناس خود را از طریق این سایت و سایت ۱۶۸۸ & Taobao به فروش می رسانند. زمان ارسال کالا از این سایت به آدرس شما معمولا طولانی است چون چینی ها از China post برای ارسال کالای خود به آدرس شما استفاده می کنند که برای آنها رایگان است ولی حدود ۳۰ تا ۴۰ روز تحویل کالا به طول می انجامد. البته شما می توانید هزینه بیشتری برای ارسال پرداخت کنید و نحوه ارسال سریعتر و بهتری را انتخاب کنید اما به هزینه آن نمی صرفد.

سایت اتسی Etsy: 

این سایت برای فروش محصولات دست ساز است، محصولات بی نظیری در این سایت وجود دارد که توسط دست هنرمندان نقاط مختلف دنیا ساخته شده اند و گاهی اوقات قیمت بالایی هم دارند.

خرید کالا از سایت آمازون
آموزش خرید کالا از سایت آمازون به صورت رایگان 6

اگر خودتان از این سایت ها خرید کنید

اگر خودتان می توانید از سایت های واسطه خرید کنید، از قوانین بازگشت کالا (ریفاند و ریترن Refund & Return) می توانید استفاده کنید و در صورت خرابی کالا می توانید پول خود را از آمازون پس بگیرید.

نکته: شما همچنین می توانید بعد از خرید کالا ابراز نارضایتی کنید و درصدی از پول خود را از فروشنده مورد نظر پس بگیرید بدون اینکه محصول را برای اون بازگشت بدهید ولی خواهشا این کار را نکنید و از ما نشنیده بگیرید ?

خرید از آمازون بدون گمرک

بخش قابل توجهی از هزینه خرید کالا از سایت آمازون و سایر سایت های مشابه خارجی را هزینه گمرکی آن تشکیل داده است. راهی وجود دارد که شما خرید از آمازون بدون گمرک را تجربه کنید. توجه کنید کالاهایی که به آن گمرک تعلق گرفته است درب منزل شما تحویل داده نمی‌شود. گمرک پست مرکزی شما را با فرستادن نامه جهت انجام کارهای تشریفات گمرکی مطلع و احضار میکند. در این حالت شما با مراجعه به پست مرکزی استان محل سکونت پس از پرداخت حق گمرکی کالای خود را دریافت می کنید.

نکته مهم: به لوازم لوکس الکتریکی مانند تلفن همراه، دوربین عکاسی و خرید در تعداد بالا جزو مواری هست که به آن حق گمرکی تعلق می گیرد.
نکته مهم: از ابتدای پاییز ۹۵ دولت جمهوری اسلامی ایران در جهت حمایت از تولید کنندگان داخلی اقدام به دریافت حق گمرکی از اجناس خرد و جزء کرده است که در این بین سهم کالاهای دسته پوشاک از بقیه کالاها بیشتر است.


این نکته را مد نظر داشته باشید که طبق قوانین گمرک کشور هر شخص در سال می‌تواند ۵۰ دلار کالا بدون پرداخت حق گمرکی وارد کند. بطور مثال اگر ارزش کالای شما ۱۵۰ دلار تخمین زده شود شما فقط حق گمرکی ۱۰۰ دلار آن را باید پرداخت کنید. این موضوع زمانی که شما از یک سایت واسطه خرید جنس از آمازون استفاده می‌کنید طبیعتا صادق نیست و شما همچین فرصتی را از دست می‌دهید!

موزش خرید کالا از سایت آمازون به صورت رایگان
آموزش خرید کالا از سایت آمازون به صورت رایگان 7

جمع‌بندی

در کل برای خرید کردن از سایت آمازون آمریکا یا هر کشور دیگر، بهترین گزینه استفاده از فامیل، دوست و یا آشنای خودتان است. اگر که این موقعیت را نداشتید، از دانشجوهایی که در این کشورها مقیم هستند یا مسافرانی که قصد برگشت را دارند تقاضا کنید که محصول خریداری شده را به دست شما برسانند. اگر هیچ کدام ازین گزینه ها را نداشتید، آن وقت این سایت‌های واسط می‌توانند در خرید شما از آمازون کمک کنند ولی حتما به نکته‌های بالا توجه کنید تا از کیفیت و قیمت محصولی که به دست شما می‌رسد، اطمینان حاصل کنید.

آموزش خرید کالا از سایت آمازون به صورت رایگان

سلام به کاربران عزیز سایت SPY24 امروز برای شما آموزشی رو قرار دادیم که با اون میشه بصورت کاملا رایگان از وب سایت آمازون خرید کرد.

شما میتوانید در هر روز با صرف ۵ ساعت وقت بین ۵۰۰ دلار تا ۱۵۰۰ دلار ( معادل ۲ ملیون تا ۶ ملیون تومان ) جنس بخرید. بنده خودم مشاهده کردم این آموزش رو دارن به قیمت های ۵۰۰ هزار تومان تا ۱ ملیون میفروشند.

سایت SPY24 این آموزش را بصورت کاملا رایگان برای شما آماده کرده و برای دانلود قرار داده با ما در ادامه مطلب همراه باشید…

آموزش های توضیح داده شده در این پکیج شامل :

✔️ آموزش خرید جنس از آمازون (بدون پرداخت پول)

✔️ ارسال جنس به انبار شخصی و اختصاصی خود

✔️ ارسال به ایران

✔️ تحویل درب منزل

⚠️ تمام گیفت کارت های دیجیتالی داخل ایران از همین روش بدست اومده و غیر قابل بن هست چون آمازون توانایی پیگیری این ها رو نداره.

❌ توجه داشته باشید : هرگونه سوء استفاده از این آموزش برعهده کاربر خاصی می باشد و سایت SPY24 هیچگونه مسئولیتی را در قبال این مسائل برعهده نمیگیرد. (دیگر مطالب آموزشی را مشاهده کنید)

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا