آموزش کامل صفرتا صد اندرویدآموزش کامل هک و امنیت شبکه رایگاناخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینبرنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دوربرنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونچگونه از هک شدن گوشی موبایلروش عالی برای ردیابی گوشیساده ترین روش هک واتس اپ از راه دور اندرویدفناوریهک آیفونهمه چیز درباره سیستم عامل اندروید

ردیابی گوشی اندروید و استفاده از روش های مختلف برای انجام آن

در برخی از مواقع نیاز داریم تا ردیابی گوشی اندروید را به دلایل مختلف انجام دهیم. برای این کار آسان ترین راه شاید نصب نرم افزارهای ردیابی گوشی اندروید باشد که به راحتی می توانید از منابع معتبر آنها را دانلود نمایید. اما اگر نخواهیم تحت هیچ شرایطی فرد مورد نظر از این موضوع مطلع شود باید از راه های دیگر اقدام کنیم. گاهی خودمان گوشی را گم کرده ایم و یا آن را دزدیده اند که باز هم نیاز به ردیابی خواهیم داشت، نصب این نرم افزارها در یافتن گوشی گم شده و یا دزدیده شده می تواند بسیار موثر باشد. باید بدانید که گوشی های اندروید را هم می توان از روش های مختلف ردیابی کرد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

ردیابی گوشی اندروید

گاهی اتفاق می افتد که می خواهیم گوشی خود را که فراموش کرده ایم در کجا گذاشته ایم و یا کودکی آن را به جای نامعلومی برده است پیدا کنیم. یا شاید می خواهیم گوشی یکی از عزیزان و یا نزدیکان خود را با هدف مراقبت و محافظت از وی ردیابی کنیم.

باید بدانید که این کار به دو شکل آنلاین و آفلاین قابل انجام است. در حالت آنلاین باید حتما اینترنت گوشی شما روشن باشد. شاید بتوان گفت بهترین و مطمئن ترین راه از طریق آفلاین است. برای این کار باید درخواست ردیابی توسط اپراتورهای شبکه ثبت شده باشد تا مجوز این کار را از طریق مراجع مربوطه داشته باشید.

ردیابی گوشی اندروید و استفاده از روش های مختلف برای انجام آن
ردیابی گوشی اندروید و استفاده از روش های مختلف برای انجام آن

ردیابی گوشی اندروید با سیم کارت همراه اول

در صورتی که می خواهید گوشیی را ردیابی کنید که در آن سیم کارت همراه اول وجود دارد، با بردن جعبه گوشی خود به مراجع قضایی می توانید این کار را از طریق سیستم های آنان انجام دهید.

همچنین اگر پیش از این از مخابرات درخواست ردیابی را داده باشید با کمک دریافت فرکانس سیم کارت شما توسط آنتن های این شبکه قادر به ردیابی خواهید بود. باید اگر مشترک اپراتور همراه اول هستید سیم کارت را بسوزانید و سپس سرویس ردیابی گوشی اندروید خود را با ارسال IMEI فعال نمایید:

  • ارسال شماره سریال به کد #2141*111*

  • و یا با ارسال پیامک 2141 به شماره 111

ردیابی گوشی اندروید با سیم کارت همراه اول

چگونه می توان فهمید که گوشی ما ردیابی می شود

اگر شما هم از آن دسته هستید که دائم نگران ردیابی گوشی اندروید خود و یا هک گوشی خود هستید، باید بدانید که هیچ کاری در دنیای دیجیتال غیر ممکن نبوده و امکانات و برنامه های زیادی برای این کار وجود دارد. چند مورد وجود دارد که در صورت اتفاق افتادن می توانید به ردیابی و حتی هک گوشی خود شک کنید.

  • دسترسی داشتن افراد فرصت طلب به گوشی شما

  • حواستان به صورت حساب هایی که برای شما می آید، باشد

  • دریافت پیام های نامفهوم و بی ربط به شما

  • باطری گوشی شما سریع تر از حالت نرمال خالی شود

  • به صدای بوق و یا نویزها در زمان مکالمه و استفاده از گوشی دقت کنید

  • خاموش شدن ناگهانی تلفن شما و روشن شدن آن

  • داغ شدن دائمی گوشی

  • پیدا کردن برنامه ردیابی بین برنامه های خود

چگونه می توان فهمید که گوشی ما ردیابی می شود

ردیابی گوشی اندروید با سیم کارت های ایرانسل

اگر در گوشی اندرویدی که قصد ردیابی آن را دارید سیم کارت ایرانسل وجود دارد،  از طریق کد IMEI که بر روی جعبه گوشی نوشته شده، می توانید این کار را انجام دهید. برای انجام عمل ردیابی کد مورد نظر بر روی جعبه را به سامانه ردیابی این اپراتور ارسال نمایید. با شماره گیری کد #6101* و انجام مراحل بعدی، ردیابی گوشی اندروید شما با سیم کارت ایرانسل انجام می گیرد.

ردیابی گوشی اندروید با سیم کارت های ایرانسل

آیا گوشی خاموش را می توان ردیابی کرد؟

گاهی ردیابی گوشی اندروید را می خواهید برای مراقبت از یک سالمند و یا بیمار انجام دهید که ممکن است فراموش کرده تا گوشی خود را خاموش کند. یا می خواهید از خطری که یکی از عزیزان شما را تهدید می کند باخبر شده و به کمک او بروید که متاسفانه با گوشی خاموش مواجه می شوید. یا گوشی شما گم شده و یا به سرقت رفته است.

ردیابی گوشی اندروید از طریق دکل های مخابراتی تنها زمانی امکان پذیر می باشد که گوشی از آنتن ها استفاده نماید در غیر این صورت باید به دنبال راه دیگری باشیم. این توان با کمک سیستم های قوی و سامانه هایی مانند همیاب 24 امکان پذیر می شود.

برای این کار IMEI گوشی را که بر روی جعبه گوشی درج شده است، در این سامانه ثبت نمایید. این سامانه از هرگونه معامله و خروج و تغییر رجیستری گوشی مورد نظر شما نیز جلوگیری به عمل می آورد.

آیا گوشی خاموش را می توان ردیابی کرد؟

برنامه های ردیابی

در این راستا و به هدف ردیابی گوشی اندروید، برنامه ها و نرم افزارهایی نیز تولید شده اند که شما می توانید با نصب بر روی گوشی در هر زمان که خواستید آن را ردیابی نمایید. البته باید بگوییم که می توان این نرم افزارها را به حالت مخفی بر روی گوشی قرار داد که صاحب گوشی از وجود آنها باخبر نشود. این برنامه ها به غیر از ردیابی دارای مزایای دیگری نیز هستند.

مزایایی چون حذف برنامه ها و اطلاعات از روی گوشی از راه دور، به صدا درآوردن گوشی مورد نظر از فاصله دور، قابلیت تعویض رمز از راه دور و مشاهده موقعیت مکانی گوشی بر روی نقشه هستند. شما می توانید این برنامه ها را از طریق سایت های معتبر و یا حتی پلی استور دریافت، دانلود و بر روی گوشی نصب نمایید.

برنامه های ردیابی

نرم افزار ردیابی گوشی اندروید

همانطور که گفته شد، برای ردیابی گوشی اندروید می توان از نرم افزارهایی نیز در این راستا استفاده کرد. فرض می کنیم که شما کودکی دارید که می خواهید در هر زمانی از راه دور مراقب او باشید و یا یکی از عزیزان شما به دلیل کهولت سن نیاز به مراقبت بیشتری دارد. در این صورت نصب این نرم افزار می تواند بسیار سودمند باشد.

یکی از بهترین نرم افزارها در این راستا ” دستگاهم را پیدا کن” است که به راحتی نصب شده و به سهولت نیز می توان از آن استفاده کرد. این نرم افزار از طریق جیمیل گوشی اندروید قابل ردیابی است و نه تنها گوشی مورد نظر را ردیابی می کند بلکه دارای قابلیت های دیگری نیز می باشد.

قابلیت هایی از قبیل پاک کردن اطلاعات روی گوشی از راه دور، اطلاعات مربوط به مکان و زمان، اطلاعات مربوط به تماس ها و پیام ها و همچنین قفل کردن گوشی در زمان مورد نظر از راه دور که تک تک آنها می تواند بسیار کارآمد باشند.

نرم افزار ردیابی گوشی اندروید

شرایط لازم برای برقراری ردیابی گوشی از طریق برنامه Find My Device

شرایط لازم برای نصب و برقراری ارتباط با این نرم افزار و ردیابی گوشی اندروید مورد نظر به شرح زیر می باشد:

  • باید بر روی گوشی اندروید جیمیل را فعال کرده باشید و در آن ثبت نام کرده و اکانت خود را ساخته باشید.

  • بخش دسترسی به اینترنت و همچنین مکان یابی گوشی نیز باید در حالت فعال قرار بگیرد. در این روش گوشی باید آنلاین باشد.

این دو آیتم باید حتما بر روی گوشی فعال شده باشد زیرا استفاده از این نرم افزار از طریق جیمیل امکان پذیر می باشد.

شرایط لازم برای برقراری ردیابی گوشی از طریق برنامه Find My Device

ردیابی گوشی اندروید با کمک جیمیل

پیدا کردن و ردیابی گوشی با کمک نرم افزار دستگاهم را پیدا کن و جیمیل یکی از روش هایی است که می توان از آن استفاده کرد. از این طریق به غیر از ردیابی و پیدا کردن گوشی و مکان آن، می توان اطلاعات مورد نظر را از راه دور از سیستم پاک کرده و یا حتی گوشی را قفل کرد.

این قابلیت در واقع از طریق اکانت گوگل شما قابل دسترسی است. برای استفاده از این سیستم باید شرایطی را فراهم کرد:

  • قدم اول باید جیمیل را راه اندازی کنید.

  • قدم دوم باید در زمان استفاده از این سیستم حتما دستگاه مورد نظر روشن باشد.

  • قدم سوم اتصال گوشی به اینترنت است که باید برقرار باشد.

  • در قدم بعدی باید قابلیت مکان یابی گوشی نیز برای انجام این کار روشن باشد.

  • در آخر و از همه مهمتر قابلیت نرم افزار “دستگاهم را پیدا کن” فعال و روشن باشد.

ردیابی گوشی با پیامک از طریق نرم افزار

نکات پایانی:

با توجه به اینکه برخی از افراد این کار را کار درستی نمی دانند و آن را ورود به حریم خصوصی تلقی می کنند اما باید گفت که در شرایط خاص این کار لازم و حتی گاها ضروری می باشد. به طور مثال شما کودک و یا نوجوانی دارید که برای آسودگی خیال خود و حفاظت از وی بهتر است که او را از این طریق ردیابی نمایید و یا بیماری در خانه دارید که نیاز به مراقبت ویژه دارد مانند بیماران آلزایمری و یا سالمندی دارید که باید در هر لحظه از حال او باخبر شده و دورادور از او مراقبت نمایید. پس می بینیم که کمک گرفتن از این نرم افزار ها بدون سوء استفاده نه تنها تجاوز به حریم خصوصی افراد نیست، بلکه می تواند به ما در زندگی کمک کرده و آرامش خیال را به همراه آورد.

پس اینکه مدل گوشی شما چه باشد و یا سیم کارت مورد استفاده شما (همراه اول، ایرانسل، رایتل) مربوط به کدام اپراتور باشد، اصلا مهم نیست بلکه شما می توانید به راحتی از طرق مختلف گوشی مورد نظر خود را ردیابی نمایید و اطلاعات زمانی مربوط به آن را در هر لحظه داشته باشید.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا