اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلههک اکانت های پلی استیشن 4 PlayStationهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

هک حساب بانکی با شماره کارت | هک کارت بانکی با cvv2

هک حساب بانکی با شماره کارت با پیشرفت دنیای تکنولوژی غیر ممکن نیست و اطلاعات بانکی افراد همیشه در معرض خطر بوده است. به تازگی تحقیقات جدیدی هم در مجله دانشگاهی IEEE Security & Privacy منتشر شده که نشان می دهد شماره کارت، تاریخ انقضا و کد امنیتی هر ویزا کارت یا کارت های اعتباری و نقدی در کمتر از ۶ ثانیه هک می شوند.

هک کارت بانکی با cvv2 به این روش چیزی فراتر از حدس و گمان نیست. این روش که به اصطلاح حمله بروت فورس (Brute Force) نامیده شده می تواند تمام ویژگی های امنیتی را که برای جلوگیری از کلاهبرداری در پرداخت های آنلاین طراحی شده، دور بزند. محققان دانشگاه نیوکاسل انگلستان اعلام کردند که در سیستم پرداخت ویزا نقص هایی وجود دارد که نه شبکه و نه بانک‌ها نمی توانند هویت هکرها، که بارها تلاش کردند اطلاعات کارت بانکی را هک کنند، تشخیص دهند. در ادامه از این مطلب از سایت اسپای 24 شما را بیشتر با این موضوع اشنا می کنیم. 

آموزش هک حساب بانکی با شماره کارت

هکرها می توانند بطور خودکار و بصورت سیستمی با ایجاد تغییرات مختلف در اطلاعات امنیتی کارت و وارد کردن آن در چندین سایت، تنها در کمتر از چند ثانیه همه اطلاعات مورد نیاز را تایید کنند. پژوهشگران بر این باورند که از حمله بروت فورس هم احتمالا در حمله سایبری بانک تسکو Tesco استفاده شده است. روشی که اگر یک لپ تاپ و اینترنت داشته باشید به راحتی قابل انجام است. این حملات به دلایل مختلفی را انجام می شود که مهم ترین آن را گفته ایم.

ضعف های امنیتی در سیستم های بانکی

این نوع حمله از دو ضعف امنیتی سوء استفاده می کند که به خودی خود خیلی جدی نیستند اما وقتی در کنار هم استفاده شوند، خطری برای کل سیستم پرداخت ایجاد می کند. سیستم پرداخت آنلاین درخواست های پرداخت نامعتبر را از چندین وبسایت مختلف تشخیص نمی دهد.

در این صورت تعداد حدس های مجاز برای وارد کردن اطلاعات کارت بدون محدودیت می شود (معمولا وارد کردن اطلاعات هر کارتی در هر وبسایت بین ۱۰ تا ۲۰ حدس مجاز است.) نقص دوم به این صورت است که سایت های مختلف برای تایید هر خرید آنلاین موارد متفاوتی از اطلاعات کارت را درخواست می کنند. این به این معنی است که به راحتی و مانند یک پازل می توان اطلاعات کارت های بانکی را جمع آوری کرد.

حدس‌های نامحدود، زمانی که با تغییر در اطلاعات پرداخت ترکیب شوند، باعث می شود هکرها به راحتی تمامی جزئیات اطلاعات کارت را بدست آورند. آن ها با استفاده از اطلاعات کارت های تایید شده به ترتیب موفق به یافتن اطلاعات کارت های بعدی می شوند و به راحتی می توانند اقدام به هک حساب بانکی با شماره کارت کنند.

بنابراین یک هکر می تواند بدون هیچ اطلاعات خاصی _ با ۶ رقم اول کارت بانکی که بانک و نوع کارت را مشخص می کند و برای هرکارتی یکسان است _ سه بخش مهم اطلاعات کارت بانکی شما را در ۶ ثانیه برای یک خرید آنلاین هک کند.

چگونه هک کارت های بانکی با بروت فورس انجام می شود؟

این نوع هک سایت های پرداخت آنلاین برای بدست آوردن اطلاعات کارت از طریق بروت فورس استفاده می کند. نتیجه تراکنش مشخص می کند که حدس درست بوده یا نادرست.

سایت های مختلف برای اعتبارسنجی خرید موارد متفاوتی را درخواست می کند که به سه بخش تقسیم می شود:

  • شماره کارت + تاریخ انقضا ( بسیار بندرت)
  • شماره کارت + تاریخ انقضا و CVV ( کد سه رقمی امنیتی)
  • شماره کارت + تاریخ انقضا و CVV
  • آموزش هک کارت بانکی
  • هک کارت های بانک

تیم تحقیقاتی دریافتند که تنها شبکه ویزا کارت آسیب پذیر است. در مقایسه با سیستم پرداخت ویزا کارت، شبکه مرکزی مسترکارت توانست حمله بروت فورس را بعد از کمتر از ۱۰ بار تلاش کردن حتی در سایت های دیگر در چندین شبکه تشخیص دهد. بسیاری از هکر ها ابتدا شماره کارت معتبر را بدست می آورند اما حتی بدون داشتن شماره کارت هم ایجاد شماره کارت های مختلف نسبتا آسان است. آن ها اطلاعات را برای تایید اعتبار در چندین سایت وارد می کنند.

مرحله بعدی هک حساب بانکی، تاریخ انقضا است. بانک ها به طور معمول کارت هایی را صادر می کنند که ۶۰ ماه اعتبار دارند، بنابراین بروت فورس تاریخ تا حداکثر ۶۰ تلاش امکان پذیر است.

آخرین گزینه برای حفاظت از سرمایه شما کد سه رقمی CVV است که فقط دارنده کارت آن اطلاعات را دارد. این کد جای دیگری ذخیره نمی شود.

اما برای حمله به منظور حدس زدن این سه رقم ۱۰۰۰ بار مجاز هستید تا آن را در سایت های مختلف وارد کنید. احتمالا یکی از این کدها که برای هک حساب بانکی لازم دارید، در کمتر از ۴ ثانیه تایید خواهد شد.

هک کارت های بانک

برنامه دریافت CVV2 از روی شماره کارت بانکی

چگونه از هک حساب بانکی جلوگیری کنیم؟

یک پرداخت آنلاین موفق یا تراکنش بدون کارت، به وارد کردن اطلاعاتی بستگی دارد که تنها صاحب کارت آن را می داند.

متاسفانه هیچ جلیقه نجاتی وجود ندارد اما درصورتی که در معرض هک شدن باشیم می توانیم با گام هایی ساده تاثیرات هک را به حداقل برسانیم. به عنوان مثال تنها از یک کارت برای خریدهای آنلاین استفاده کنید و موجودی حساب را تا پایین ترین حد مجاز آن نگه دارید. درصورتی که کارت شما متصل به حساب بانکی است، در صورت لزوم مقداری را که نیاز دارید به کارت خود انتقال دهید. به علاوه مرتبا صورت حساب و موجودی خود را بررسی کنید و مراقب پرداخت های مشکوک باشید.

البته تنها راه مطمئن برای جلوگیری از هک شدن، پنهان کردن پول ها در تشک تان است و این چیزی نیست که من توصیه می کنم!

مدیر دانشگاه نیوکاسل انگلستان

نوشته آموزش هک کارت های بانکی در سریع ترین زمان اولین بار در وبلاگ سامانه مراقبت از خانواده. پدیدار شد.

هک کارت های بانک

آموزش هک کارت بانکی , آموزش هک کارت های بانکی در سریع ترین زمان , هک کارت های بانکی , آموزش هک کارت های بانکی , هک کارت های بانک

 

آموزش هک کارت بانکی

اسکیمر چیست و چه عملکردی دارد ؟ اگر با اسکیمر و نحوه کپی کردن کارت های اعتباری آشنا نیستید در ادامه‌ با بسیج دانشجویی دانشگاه شهیدآیت همراه باشید تا از کلاهبرداری به این روش در امان بمانید.

سرقت اطلاعات کارت های بانکی و کلاهبرداری در این زمینه روز به روز در حال افزایش است و مجرمان هر روز به دنبال دستیابی به ابزارها و روش‌های جدید برای موفقیت بیشتر در این زمینه هستند. جدیدا مجرمان از ابزاری به نام اسکیمر برای کپی کردن کارت های اعتباری و سرقت اطلاعات کارت های بانکی استفاده می‌کنند.

اسکیمر چیست ؟

امروزه بسیاری از عملیات بانکی مختلف از طریق کارت‌های بانکی انجام می‌شود. از کمترین خریدها تا بیشترین آنها از طریق کارت بانکی قابل انجام است. اما سرقت اطلاعات کارت های بانکی نیز با افزایش استفاده از کارت‌های اعتباری افزایش یافته است. پیش از این تصور می‌شد که فقط خرید اینترنتی است که می‌تواند مشکل ساز شود اما اکنون در دنیای واقعی هم، برای خرید حتی از طریق دستگاه‌های پوز یا استفاده از عابربانک باید نگران بود.

اسکیمر یک دستگاه است که از طریق آن مجرم اقدام به کپی برداری از کارت اعتباری می‌کند؛ این یک تعریف ساده برای اسکیمر چیست است. همچنین اسکمیر را می‌توان یک دستگاه کارتخوان در نظر گرفت که اطلاعات کارت بانکی افراد را سرقت می‌کند. اسکیمر را می‌توان هم دستگاه و هم شخصی که اقدام به انجام این کار می‌کند، در نظر گرفت. منظور از اسکیمینگ نیز منتقل کردن اطلاعات کارت‌های عابر بانک به یک کارت دیگر بدون اطلاع و رضایت مالک کارت است.

در این روش این دستگاه از نوار مغناطیسی کارت‌های بانکی یک کپی تهیه می‌کند. در ادامه فرد مجرم اطلاعات کپی شده را در کارت‌های بانکی خام کپی می‌کند و به این طریق از حساب قربانی به صورت غیر مجاز، برداشت می‌کند.

آنگونه که گفته شده سرقت اطلاعات کارت های بانکی از طریق اسکیمر ، هم با دستگاه‌های پوز و هم با دستگاه‌های عابر بانک امکان پذیر است.

نحوه کپی کردن کارت های اعتباری از طریق اسکیمر

اکنون اسکیمر چیست را تعریف کردیم نوبت به بررسی نحوه سرقت اطلاعات کارت بانکی از طریق اسکیمر می‌رسد. لازم به ذکر است که برای سرقت اطلاعات از طریق اسکیمر یک بخش جدید نیاز است. یک روش آن استفاده از عابر بانک است و روش دیگر استفاده از کارت‌های پوز است.

استفاده از عابربانک برای سرقت اطلاعات کارت های اعتباری

سارق در این روش برای کپی کردن کارت بانکی و سرقت اطلاعات کارت های اعتباری یک بخش جدیدی را به عابر بانک اضافه می‌کند. این قسمت جدیدی که به عابر بانک اضافه می‌شود از نظر ظاهری تفاوت بسیار کمی با شکل اصلی عابربانک دارد به همین دلیل نمی‌توان متوجه این موضوع شد.

آموزش هک کارت بانکی

وقتی کاربر کارت اعتباری خود را در دستگاه قرار می‌دهد اطلاعات کارت وی ذخیره می‌شود. در ادامه کاربر رمز را وارد می‌کند و رمز نیز سرقت می‌شود که به دو روش امکان سرقت وجود دارد:

  • روش اول
  • آموزش هک کارت بانکی
  • هک کارت های بانک

در این روش یک دوربین بسیار ریز قرار داده می‌شود تا وقتی کاربر رمز را وارد می‌کند، ضبط شود.

  • روش دوم
  • آموزش هک کارت بانکی
  • هک کارت های بانک

در روش دوم برای سرقت رمز از یک کیبورد جدید که بر روی کیبورد قبلی دستگاه قرار داده می‌شود، استفاده می‌کنند. این کیبورد از نظر ظاهری بسیار شبیه به کیبورد اصلی است. این کیبورد جدید اطلاعات وارد شده را ذخیره می‌کند.

آموزش هک کارت بانکی

تا اینجا سارق توانست به اطلاعات مورد نظر خود دست یابد. اکنون برای اینکه بتواند مراحل کپی کردن کارت های بانکی را به پایان برساند نیاز به کارت بانکی خام دارد تا بتواند اطلاعات را بر روی ان بریزد. در ادامه پس از انجام کار به یک عابر بانک مراجعه کرده و اقدام به خالی کردن حساب می‌نماید. همچنین می‌تواند از طریق آن کارت خرید کند.

آموزش هک کارت بانکی

استفاده از دستگاه‌های پوز برای کپی کردن کارت های بانکی

علاوه بر اینکه می‌توان از طریق عابربانک نسبت به کلاهبرداری از کارت های بانکی و کپی کردن آنها اقدام کرد، این کار از طریق دستگاه‌های پوز هم امکان پذیر است. یعنی سارق می‌تواند دستگاه اسکیمر را بر روی کارت خوان‌های فروشگاهی هم نصب کند. در ایران نمونه‌هایی از این سرقت کشف شده است.

آموزش هک کارت بانکی

برای کلاهبرداری و سرقت اطلاعات کارت بانکی از طریق دستگاه پوز، اسکیمر بر روی دستگاه نصب می‌شود. فروشندگانی که قصد سرقت اطلاعات کارت بانکی را داشته باشند کارت‌خوان را پشت پیشخوان قرار داده و کارت و رمز مشتری را دریافت کرده و خود اقدام به کشیدن کارت می‌کنند. بنابراین اطلاعات مشتری و کارت وی در اختیار فروشنده یا سارق قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است که در این حالت علاوه بر اینکه کارت بر روی پوز کشیده می‌شود بر روی دستگاه دیگری که در کنار پوز قرار دارد نیز کشیده می‌شود.

برای جلوگیری از این مشکل در هنگام خرید بهتر است که خریدار خود اقدام به کشیده کارت و وارد کردن رمز نماید.

استفاده از دستگاه‌های آنتی اسکیمر بر روی عابربانک‌ها

عملکرد اسکیمر بسیار جالب است. این ایده می‌تواند علاوه بر مردم برای بانک‌ها نیز یک تهدید بزرگ باشد. البته برای حل این مشکل راه‌هایی نیز وجود دارد که بانک‌ها باید آنها را پیاده کنند. بانک‌ها می‌توانند از دستگاه‌های آنتی‌اسکیمر (Anti mer) استفاده کنند.

آموزش هک کارت بانکی

ممکن است استفاده از این دستگاه برای بانک‌ها هزینه بر باشد اما با این وجود نیز بانک‌ها موظف به نصب این دستگاه‌ها روی عابربانک هستند. چندی پیش بانک مرکزی قانونی را اجرا کرد که بانک‌ها را مجبور به نصب آنتی‌اسکیمر می‌کرد. البته گفتنی است که این موضوع در تمام عابربانک‌ها در حال حاضر اجرا نشده است.

اقدامات لازم در صورت روبه رو شدن با دستگاه‌های اسکیمر

پلیس تاکنون در این زمینه بسیار هشدار داده است و از مردم خواسته است تا در هنگام خرید اطلاعات کارت خود را در اختیار فروشنده قرار ندهند و خود اقدام به وارد کردن رمز کارت خود در هنگام خرید نمایند. البته لازم بود که پلیس با اشخاصی که دستگاه‌های خود را پشت میزها قرار می‌دهند نیز برخورد کند که البته تاکنون اقدامی در این مورد انجام نداده است.

بهتر است کشیدن کارت و خرید کردن با حضور دو نفر صورت گیرد؛ یعنی هم خریدار و هم فروشنده. همچنین در صورت استفاده از عابربانکی که نسبت به آن مشکوک بودید می‌توانید از آن استفاده نکنید.

داشتن اطلاعات کافی در مورد موارد امنیتی می‌تواند به رفتار بهتر و تصمیم گیری در مواقع مهم کمک کند. اسکیمینگ نیز یکی از این موارد امنیتی مهم است که بهتر است به ان توجه داشت. اکنون که متوجه شدیم اسکیمر چیست و عملکرد آن چگونه است، باید با دقت بیشتری عملیات بانکی را انجام داد.

کلاهبرداری فیشینگ چیست؟

فیشینگ راهی است که تبهکاران، اطلاعاتی نظیر کلمه کاربری، رمز عبور، شماره ۱۶ رقمی عابر بانک، رمز دوم و CVV2 را از طریق ابزارهای الکترونیکی ارتباطات به سرقت می برند. شبکه های اجتماعی، سایت های حراجی و درگاه های پرداخت آنلاین نمونه ای از ابزار های الکترونیکی ارتباطات می باشند. 

کلاهبرداری فیشینگ از طریق ایمیل ها و پیامها صورت می پذیرد و قربانیان به صورت مستقیم اطلاعات حساس و محرمانه خود را در وب سایت های جعلی که در ظاهر کاملا شبیه وب سایت های سالم و قانونی می باشد وارد می نمایند.

حقه ی فیشینگ یکی از تکنیک های مهندسی اجتماعی برای فریب کاربران می باشد که علی‌القاعده از ضعف امنیتی یک وب سایت برای انجام عملیات مجرمانه خود استفاده می کنند. برای اولین بار حقه ی فیشینگ در ۱۹۸۷ تعریف شد و اولین باری که واژه فیشینگ برای نام گذاری این واژه استفاده گردید، سال ۱۹۹۶ بود.

 انواع تکنیک هایی که در حقه فیشینگ مورد استفاده قرار می گیرد: دستکاری و تقلب در لینکها و آدرس ها یکی از شیوه های متداول و رایج در فیشینگ ارسال لینک ها و آدرس های متعلق به سازمانهای غیر واقعی و جعلی  از طریق ایمیل می باشد. آدرس هایی که تنها تفاوت آنها با آدرس اصلی یک یا دو حرف است یا از دامین های فرعی گمراه کننده برای ایجاد آنها استفاده گردیده است. دور زدن فیلتر فیشرها با استفاده کردن از عکس به جای متن، کار فیلترهای ضد فیشینگ را که برای شناسایی متن هایی که عموماً در ایمیل های حاوی آدرس های جعلی یافت می شوند، را سخت می کنند.

 وب سایت جعلی تنها با ورودو بازدید یک قربانی به سایت جعلی عمل کلاهبرداری صورت نمی پذیرد . در برخی از روش های فیشینگ از دستورات جاوا اسکریپت استفاده می شود تا نوار آدرس را اصلاح کند و تغییر دهد. این کار با قرار دادن تصویر یک آدرس اینترنتی قانونی و موجه در نوار آدرس یا بستن نوار آدرس اصلی و باز کردن یک نوار آدرس جدید که حاوی آدرس اینترنتی قانونی و موجه است، انجام می شود. یک فیشر(مهاجم) حتی می تواند از نقایص موجود در برنامه جاوا اسکریپت یک سایت معتبر و قانونی علیه قربانیان خوداستفاده نمایند.

این نوع حمله ها ( که به کراس سایت اسکریپتینگ معروف هستند) به طور خاص سخت و پیچیده هستند، چون آنها قربانی را به صفحه اینترنتی ثبت نام خدمات بانکی خود ارجاع می دهند. صفحه ای که در آن همه چیز از آدرس سایت گرفته تا گواهی امنیتی، همه درست و صحیح به نظر می رسند. در حقیقت لینک دادن به صفحه اصلی حقه ای برای به ثمر رساندن سرقت و انجام دادن حمله است. با انجام این کار کشف این حمله برای افرادی که دانش لازم را ندارند، کار بسیار سختی است.

در سال ۲۰۰۶ چنین حمله ای علیه سایت Pay Pal انجام شد. یک برنامه فیشینگ در سطح جهانی با عنوان Man-in-the-middle، که در سال ۲۰۰۷ کشف شد، از یک رابط ساده استفاده می کرد که به فیشر (مهاجم) اجازه می داد به دون هیچ مشکلی سایت هایی خاصی را مجدداً ایجاد کند و جزئیات اطلاعات ورود یا لاگین افراد (نام کاربری و رمز عبور) وارد شده در وب سایت جعلی را برای ورود به سایت های اصلی ثبت و ضبط کند. برای از کار انداختن تکنیک ها و برنامه هایی که وب سایت ها را با هدف پیدا کردن متون و علائم مرتبط با فیشینگ اسکن و بررسی می کنند، فیشرها به تازگی شروع به استفاده از وب سایت هایی کرده اند که با برنامه های فلش ،ساخته شده اند.

این گونه سایت ها بسیار واقعی به نظر می رسند اما در واقع در این سایت ها متون و علائم مرتبط با فیشینگ پشت ظاهر برنامه های فلش پنهان شده اند. فیشینگ از طریق تلفن تمامی حملات فیشینگ نیاز به استفاده از یک وب سایت جعلی و ساختگی ندارند. این نوع حملات شامل پیام هایی هم می شوند که ادعا می کند از طرف بانک هستند و از مشتری ها (استفاده کنندگان خدمات بانکی) می خواهند با توجه به مشکلی که برای حساب های آنها به وجود آمده است، با یک شماره تماس بگیرند. به محض این که مشتری با این شماره تلفن (که متعلق به مهاجم است و یک سرویس تلفن اینترنتی است) تماس بگیرد، دستوراتی به مشتری داده می شود تا شماره حساب و رمز خود را وارد کند.

هک کارت های بانک

فیشرهایی که از سرویس تلفن اینترنتی استفاده می کنند، گاهی اوقات از داده های جعلی برای آی دی کالر استفاده می‌نمایند تا برای مشتریان این گونه به نظر برسد که این تماس از طرف یک سازمان مطمئن و معتبر انجام می شود. سایر روش ها   • نوع دیگری از حمله که موفقیت آمیز بودنش ثابت شده است، ارجاع دادن قربانی به وب سایت اصلی بانک است.

سپس یک پنجره پاپ آپ در بالای صفحه سایت به نمایش در می آید و به شکلی که به نظر برسد این صفحه و این سایت متعلق به بانک است، اطلاعات حساس قربانی را درخواست می کنند.   • یکی از جدیدترین روش های فیشینگ تب نبینگ است. این برنامه از صفحاتی که کاربر باز کرده استفاده می کند و به طور آهسته کاربر را به سایت ساختگی ارجاع میدهد.

   • دوقلوهای شر یا Evil twins روشی است که شناسایی و کشف آن کار بسیار سختی است. یک فیشر یک شبکه بی سیم (وایرلس) ساختگی ایجاد می کند. این شبکه همانند شبکه های معتبر عمومی و قانونی می تواند در مکان هایی مانند فرودگاه ها، هتل ها و کافی شاپ ها وجود داشته باشد. وقتی که یک نفر وارد شبکه جعلی می شود، کلاهبرداران سعی می کنند رمزهای عبور و یا سایر اطلاعات مرتبط با کارت اعتباری او را ثبت و ضبط کنند.

چگونه امنیت رمز وای فای را ارتقا دهیم؟

آموزش هک کارت بانکی – آموزش هک کارت های بانکی در سریع ترین زمان هک کارت های بانک آموزش هک کارت های بانکی

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا