آموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهاخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینبرنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفون

هک شدن گوشی بدون اجازه شما از طریق اس ام اس – وای فای

گوشی های هوشمند تبدیل به محلی برای نگه داری از اطلاعات شخصی و اطلاعات محرمانه ای همانند: کلمات عبور، اطلاعات کارت های اعتباری و….شده‌اند. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که ممکن است اطلاعات گوشی شما مورد سوء استفاده قرار بگیرد؟ با استفاده از چه نشانه هایی می توان متوجه هک کردن گوشی و سرقت اطلاعات آن توسط افراد دیگر شد؟ این سوال و تمامی سوالات مشابه با آن دغدغه مشترک بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند است و با توجه به این که گوشی برای اغلب افراد در حکم یک ابزار همه کاره است، اطلاعات مهمی نیز در آن ذخیره می شود، بنابراین هک گوشی و به سرقت رفتن اطلاعات آن می تواند خسارات زیادی را ایجاد کند. برای این که بدانید گوشی هوشمند شما در حال جاسوسی است یا نه، نشانه هایی وجود دارد که در ادامه با آن ها اشنا خواهید شد. همچنین راهکارهای امنیتی را به شما معرفی خواهیم کرد که باید برای جلوگیری از هک گوشی و حفظ اطلاعات خود در برابر افراد سودجو رعایت کنید.

هک شدن تلفن همراه کابوس بسیاری از افراد است و متاسفانه هک گوشی از طریق شماره تلفن نیز در دنیای امروز امکان پذیر است. حتما برایتان پیش آمده که لحظه ای به گوشی تان نگاه کنید و با خود بگویید که آیا گوشی من هک شده؟ اینبار در SPY24 تلاش کرده ایم برای بالا بردن آگاهی هرچه بیشتر شما را با روش های جلوگیری از هک گوشی از طریق شماره تلفن ، اس ام اس و.. مطلع کنیم.

برنامه SPY24 :

محتوا پنهان

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

هک گوشی با شماره موبایل و اس ام اس چگونه انجام میشود؟ روش مقابله با هک

Is Possible hack Someones Phone By Number And SMS ?

اما نگران نباشید، چرا که یک هکر با اطلاعات معمولی نمی تواند هک گوشی با شماره تلفن یا اس ام اس ساده را انجام دهد و اگر اینگونه نبود همه افراد دفترچه تلفن شما در حال خواندن ایمیل شخصی تان بودند و یا پیامک ها، عکس ها و اطلاعات شما را می دیدند. در نتیجه اموزش هک گوشی از طریق شماره تلفن کار آسانی نیست، پس مطمئن باشید که هک از طریق شاره موبایل کار آسانی نیست اما برای جلوگیری از این موضوع در این مطلب برخی روش های جلوگیری از هک و حفظ امنیت بیشتر را درSPY24 به شما معرفی می کنیم.

هک تلگرام از راه دور
هک تلگرام از راه دور

برای پیشگیری از هک از طریق شماره موبایل گوشی خود را دست هر کسی ندهید

قبلا راه های جلوگیری از هک شدن گوشی بدون اجازه شما از طریق اس ام اس ، وای فای و.. را معرفی کردیم اما معمولا هکرها برای دسترسی به اطلاعات شما نیاز به نصب برنامه هک گوشی با شماره بر روی تلفن دارند، بنابراین توجه داشته باشید که تلفن همراه خود را به دست هر کسی ندهید و به همه ی افراد اطمینان نکنید. با این حال روش های هک گوشی اندروید با شماره تلفن متنوع هستند و در نتیجه قبل از نصب هر نرم افزاری که دسترسی به شماره تلفن و یا مکان یابی شما را می خواهد با احتیاط و بررسی اولیه عمل کنید.

احتمال هک از طریق شماره موبایل با وجود رمز کاهش می یابد

شاید ابتدایی ترین اقدام برای جلوگیری از هک موبایل از طریق شماره تلفن گذاشتن رمز بر روی گوشی و نرم افزار ها باشد. فراموش نکنید که برای پیشگیری از هک گوشی از طریق تلگرام و یا موارد این چنینی باید رمز خوب و مناسب برای گوشی خود تنظیم کنید و اگر گوشی شما قابلیت استفاده از اثر انگشت که یکی از بهترین روش های امنیتی است را به عنوان رمز عبور را دارد، حتما از آن استفاده کنید تا دانلود هک گوشی اندروید از طریق دستگاه شما انجام نشود. اگر میخواهید بفهمید که چگونه بفهمیم گوشی ما تحت کنترل و جاسوسی است ؟ این مطلب را در انزل و حتما بخوانید.

برای جلوگیری از هک کردن موبایل از طریق اینترنت از ایمیل های متنوع استفاده کنید

اگر تا به امروز برای همه کارها و اکانت های خود از یک ایمیل مشابه استفاده می کردید، همین حالا از انجام اینکار منصرف شوید. چرا که با قرار دادن یک ایمیل مشابه برای همه اطلاعات خود این امکان را به هکر ها می دهید تا با پیدا کردن تنها یک رمز به کلیه اطلاعات شما دسترسی پیدا کنند. پیشنهاد ما این است که برای نرم افزار های معمولی که اطلاعات خاصی را در آن ها ذخیره نمیکنید یک ایمیل جداگانه به کار ببرید. همچنین برای حساب های بانکی و اطلاعات مالی از ایمیل های گوناگون با رمز قوی استفاده کنید.

هک گوشی با اس ام اس چگونه اتفاق می افتد؟

ایمن بودن اینترنت شما نیز در هک نشدن گوشی تاثییر فراوانی دارد، پس بهترین راه های جلوگیری از هک شدن وای فای ( Wi-Fi ) را مطالعه کرده و انجام دهید. اما در جواب سوال چگونگی هک گوشی با شماره تلفن و پیامک باید گفت که این کار عموما از طریق پیامک های نامربوط نرم افزارهای مختلف انجام می شود یعنی ممکن است برایتان پیامکی بیاید و از شما بخواهد تا برای مثال نرم افزار اینستاگرام یا فیسبوک خود را تایید (Verify) کنید و یا یک پیامک از بانک خود دریاف کنید که باید آن ها را نادیده بگیرید این موضوع به صورت کامل در مطلب هک کردن تلگرام ، اینستاگرام و.. شما و دیگران چگونه انجام میشود ؟ روش های مقابله چیست؟ بررسی کردیم. مسئله اینجاست که اگر از یک شماره موبایل برای ایمیل، حساب های بانکی و نرم افزار ها استفاده کنید، هکر می تواند با دسترسی به شماره شما و دریافت تنها یک پیامک به هک موبایل از طریق شماره تلفن برسد و تمامی اطلاعات شما را تغییر دهد. بنابراین برای پیشگیری از چنین اتفاقی به هر پیامکی پاسخ ندهید و تعبیرات لازم را در نظر بگیرید.

استفاده از سوال های امنیتی برای هک موبایل از طریق شماره تلفن

روش معمولی که هکرها برای پیدا کردن رمز افراد استفاده می کنند سوال های امنیتی (Security Questions) است. یعنی افراد سودجو با داشتن اطلاعات عمومی و عادی شما به جواب سوالات امنیتی و در نتیجه بازیابی و تغییر رمز عبور شما می رسند. در نتیجه از قرار دادن پاسخ آسان و قابل حدس برای این سوال ها خودداری کنید و سعی کنید جواب خیالی به این سوالات بدهید تا قابل پیش بینی نباشند. همچنین پیشنهاد می کنیم در استفاده از اینترنت بانک از رمز یکبار مصرف استفاده کنید.

برای جلوگیری از نصب نرم افزار هک گوشی بدون اجازه با شماره از اینترنت عمومی استفاده نکنید

استفاده از Wifi آزاد و اینترنت مجانی در مکان های عمومی ریسک و آسیب پذیری اطلاعات شما را بالا می برد، همانطور که قبلا در مطلب 10 نکته امنیتی مهم که در هنگام استفاده از وای فای عمومی باید رعایت کنید! SPY24 نیز به آن اشاره کردیم سعی کنید از Wifi عمومی استفاده نکنید و اگر هم مجبور به استفاده از این نوع اینترنت شدید به هیچ وجه اطلاعات بانکی مانند رمز دوم خود را از طریق آن وارد نکنید چون هک کردن این نوع شبکه اینترنتی برای هکرها کار آسانی است و به راحتی تلفن شما هک می شود. آیا می دانید حملات هک Spear Phishing چیست و چگونه از آن جلوگیری کنیم؟ اگر کلمه ی فیشینگ به گوش شما خورده و به دنبال معنی آن می گردید با SPY24 و این مطلب همراه باشید.

تجربه و نظر شما ؟

نظر شما در رابطه با هک موبایل با طریق شماره تلفن ، اس ام اس ، ایمیل و.. چیست؟ آیا به نظر شما روش های پیشنهادی SPY24 برای مقابله با هک کاربردی دارند؟ تجربه ی خود را از روش های هک از طریق شماره موبایل با ما به اشتراک بگذارید.

 

نشانه های ظاهری و سخت افزاری هک و جاسوسی گوشی

هکرها می‌توانند پیام‌های متنی را که حاوی لینک مخرب هستند ارسال کنند و تا وقتی که روی آن کلیک نکنید اجازه خواندن متن را نمی‌دهند. آنها به تماس‌های شما گوش می‌دهند و حتی مکان تقریبی شما را ردیابی می‌کنند. بیشتر از لپ تاپ یا کامپیوترهای شخصی، گوشی‌های هوشمند مورد هدف هکرها هستند. هکرها حتی می‌توانند ترافیک‌های مخرب را از طریق تلفن و فروشگاهی که اطلاعات را از آنجا جمع‌آوری می‌کنید دوباره هدایت کنند. این به این معناست که هک کردن موبایل از طریق اینترنت، شماره تلفن، اس ام اس، وای فای امکان‌پذیر است و متاسفانه همه مراجع قانونی، به جای مقصر واقعی، شما را به عنوان هکر تعقیب خواهند کرد.

1- زود تمام شدن شارژ گوشی

اگر از موبایل خود استفاده زیادی نظیر بازی کردن به صورت مداوم را ندارید، می توانید تا حد زیادی مطمئن باشید که گوشی تحت کنترل است. البته به یاد داشته باشید که دلایل زود تمام شدن شارژ گوشی متنوع است. اگر شارژ شدن دستگاه شما بیش از حد معمول همیشگی طول می کشد، می توانید از این موضوع مطمئن باشید.

2- کاهش نامعمول عمر باتری گوشی

باتری نظیر وسایل دیگر عمر مفید مشخصی دارد که به وسیله عوامل مختلفی کاهش می یابد. اما اگر باتری شما به صورت نامعمول و بعد از دوره کوتاهی غیرقابل استفاده شود، احتمال جاسوسی دستگاه شما وجود دارد.

3- گرم شدن دائمی گوشی

گاهی گوشی بدون هیچ دلیلی بیش از حد گرم می شود. در صورتی که با موبایل خود بازی نمی کنید یا به طور مداوم با برنامه خاصی کار نکرده اید، احتمالا هدف جاسوسی قرار گرفته اید. دقت کنید که گرم شدن نسبی دستگاه بر اثر شارژ شدن طبیعی است.

4- خاموش و روشن شدن های ناگهانی دستگاه

در صورتی که موبایل شما تحت کنترل باشد، خاموش و روشن شدن های ناگهانی و بدون نظم خاص امری دور از انتظار نیست.

5- دریافت تماس های توام با پارازیت

در صورتی که در طول تماس پارازیت یا نویز می شنوید که قبلا بی سابقه بوده است و شرایط محیطی و فیزیکی نظیر آنتن در آن دخالت ندارد، می توانید از این که موبایل شما تحت جاسوسی است مطئمن شوید.

حتما بخوانید: ردیابی موبایل های سرقتی

نشانه های نرم افزاری جاسوسی و هک گوشی

1- بررسی مصرف دیتا توسط گوشی

در گوشی های هوشمند می توان مصرف اینترنت را تحت عنوان phone’s network usage بررسی کرد. نرم افزارهای جاسوسی که برای اعمال جاسوسی در دستگاه ها نصب می شوند، فعالیت خود را به واسطه ارسال و دریافت دیتا انجام می دهند که در واقع همان مصرف اینترنت است. در صورتی که تغییرات چشمگیری را در مصرف اینترنت گوشی خود مشاهده می کنید، احتمال شنود شدن دستگاه شما و جاسوسی اطلاعات آن نیز وجود دارد.

2- دریافت پیام های غیرمعمول

در صورتی که پیام های نامرتبط و نامفهومی را دریافت می کنید که پیش از این بی سابقه بوده است، مثلا پیام هایی که حاوی تعداد زیادی کاراکتر و عدد باشد، احتمالا شما تحت کنترل قرار گرفته اید. این پیام ها مشابه کدهایی هستند که جهت ردیابی موقعیت افراد ارسال می شوند.

راه دیگر که می تواند از جهت نرم افزاری نشانه های جاسوسی را آشکار کند، برنامه ها و اپ های ضدجاسوسی می باشند. نمونه ای از این اپ ها، Anti Spy Mobile می باشد. گوشی های آیفون معمولا از اندرویدی ایمن تر هستند ( اگر Jailbreak یا قفل شکنی نشده باشند) بنابراین اگر گوشی شما آیفون است می توانید از ایمنی بیشتر آن مطمئن باشید؛ چرا که نصب برنامه های جاسوسی مستلزم تماس فیزیکی با دستگاه است.

در صورتی که تقریبا با فردی که به جاسوسی پرداخته است آشنایی دارید، می توانید با یک ترفند ساده برای آن شخص تله بسازید و از ادامه شنود و سرقت اطلاعات گوشی خود جلوگیری کنید. بدین منظور طبق راهنمای زیر عمل کنید:

  1.  یک مودم ارزان قیمت تهیه کنید و با استفاده از سیم های LAN مودم جدید را به مودم اصلی متصل کنید. دقت کنید که آدرس ورود به تنظیمات مودم ها با هم متفاوت باشد ؛ مثلا شرکت های سازنده با هم متفاوت باشند. اگر آدرس ورود به تنظیمات مودم فعلی شما ۱۹۲٫۱۶۸٫۱٫۱ است، توجه داشته باشید که آدرس مربوط به مودم جدید ۱۹۲٫۱۶۸٫۲٫۱ باشد.
  2. ابتدا موبایل خود را به وای فای جدید وصل کنید و سپس لپ تاپ یا کامپیوتر را نیز به مودم جدید متصل نمایید.
  3.  یکی از ابزار پکت اسنیفر که داده های رد و بدل شده کامپیوتر را آنالیز می کند را از اینترنت با جستجو عباراتی “Open source packet sniffer” دانلود کنید.
  4. بعد از نصب packet sniffer، آن را فعال کنید و یک ایمیل ارسال کنید.
  5.  بعد از ارسال انبوهی از اطلاعات نمایش داده می شود. به آدرس های اینترنتی توجه بیشتری نشان دهید. در صورتی که تحت جاسوسی قرار گرفته باشید، از ایمیلی که ارسال کرده اید نسخه های زیادی به آی پی های مختلف که با آی پی سرویس دهنده اینترنت شما متفاوت است ارسال می شود. می توانید عبارت IP lookup را در اینترنت سرچ کنید تا آی پی مربوط به ISP خود را از سایر آی پی ها تشخیص دهید.

توجه داشته باشید که برخی از نرم افزارهای جاسوسی، اطلاعات را به صورت دوره ای ارسال می کنند و تمام نسخه ها را به یک باره نمی فرستند. بنابراین بهتر است دستگاه خود را به مدت ۲۴ ساعت به کامپیوتر متصل نگه دارید تا از ایمنی گوشی خود مطمئن شوید. در مدت اتصال گوشی به کامپیوتر نمی توانید از آن استفاده کنید؛ چرا که سبب ایجاد بسته های اطلاعاتی می شود و نتیجه کار را با خطا رو به رو می کند.

ترفند هایی برای جلوگیری از جاسوسی موبایل

در صورتی که با وجود نشانه های معرفی شده از تحت کنترل بودن دستگاه خود مطمئن شدید، با استفاده از ترفند های زیر می توانید ایمنی دستگاه خود را بالا ببرید و از سرقت اطلاعات و خسارات احتمالی پیشگری کنید:

1- استفاده از گوشی های روت نشده

همان طور که گفته شد گوشی های آیفون در صورتی که قفل شکسته نباشند ایمنی بیشتری دارند. همچنین استفاده از گوشی های اندرویدی روت شده، به منزله صدور مجوز برای دسترسی هکرها به کدهای دستگاه و تغییر آن است. بدین منظور می توانید با استفاده از راه های حذف روت اندروید پیش بروید.

2- استفاده از آنتی ویروس

نصب آنتی ویروس تا حدودی از نفوذ بدافزارها در گوشی های هوشمند جلوگیری می کند.

3- استفاده از یک PIN (رمز عبور) برای صفحه قفل

همیشه از یک PIN یا رمز عبور برای حفاظت از اطلاعات گوشی هوشمند خود استفاده کنید. اضافه کردن این لایه های امنیتی به گوشی های هوشمند می تواند بسیار موثر باشد. اما اگر از آن دسته افرادی هستید که رمزهای عبور را به سرعت فراموش می کنید و به سختی به یاد می آورید می توانید از یک الگو برای قفل کردن گوشی خود کمک بگیرید.

4- بر روی برنامه های خود قفل بگذارید

گاهی اوقات استفاده از یک کلمه عبور کافی نیست. برای اطمینان بیشتر باید برنامه های شخصی خود مانند: کیف پول تلفن همراه و… که حاوی اطلاعات محرمانه هستند را رمزگذاری کنید. برای این کار می توانید از اپلیکیشن های رمزگذاری کمک بگیرید.

5- برنامه ها را از منابع اصلی و قابل اعتماد دانلود کنید

شما می توانید برای اطمینان بیشتر از سالم و امن بودن برنامه های مورد نیاز، آنها را از سایت ها و یا فروشگاه های معتبر دانلود کنید.

نکته: بهتر است قبل از دانلود یک اپلیکیشن ، آن را از نظر کیفیت و رتبه بندی بررسی کنید.
همچنین بررسی اپلیکیشن از نظر سیاست حفظ حریم خصوصی نیز از دیگر نکاتی است که باید به آن توجه کنید.

6- مجوزهای دسترسی اپلیکیشن را قبل از دانلود مطالعه کنید

انجام این کار نیز گام مهم دیگری برای حفظ امنیت اطلاعات شماست. در زمان دانلود اپلیکیشن از فروشگاه های معتبر از میزان دسترسی آن به داده های تلفن همراه خود مطمئن شوید. به طور مثال دانلود یک برنامه پولی که نیازمند دسترسی به دوربین تلفن همراه شماست ضروری نیست.

7- از نرم افزارهای مدیریت دستگاه اندرویدی کمک بگیرید

مدیریت دستگاه Android یکی از برنامه های مفید محسوب می شود که یکی از طراحان آن کمپانی گوگل است. اگر به هر دلیلی تلفن همراه خود را گم کردید این برنامه به شما کمک می کند تا تلفن همراه اندرویدی‌ خود را ردیابی و به راحتی پیدا کنید؛ همچنین می توانید برای محافظت از اطلاعات خود از طریق کنترل از راه دور آن را به تنظیمات کارخانه برگردانید. برای آموزش ردیابی و پاک کردن اطلاعات گوشی اندروید از راه دور کلیک کنید.

8- از Google Authenticator کمک بگیرید

با استفاده از قابلیت Google Authenticator می توانید یک لایه امنیتی جدید را به حساب کاربری خود اضافه کنید. این برنامه یکی از بهترین راهکارها برای احراز هویت اکانت گوگل محسوب می شود که در صورت فعال سازی در کوتاهترین زمان می توانید آن را از طریق شماره تلفن همراه دریافت کرده و با اطمینان خاطر بیشتری وارد حساب کاربری خود شوید.

9- از وای فای های عمومی استفاده نکنید

بهتر است تا جایی که می توانید از استفاده از وای فای عمومی اجتناب کنید. شماهیچ گاه نمی توانید مطمئن شوید که این شبکه رایگان 100 درصد امن است. همچنین اطمینان حاصل کنید که تلفن همراه شما به صورت خودکار به شبکه های وای فای رایگان متصل نمی‌شود.

10- تنظیمات بلوتوث تلفن همراه خود را به درستی پیکربندی کنید

برای این کار به تنظیمات بلوتوث رفته در آنجا عبارت “Non-discoverable” یا غیر قابل کشف را انتخاب کنید. دلیل این کار این است که اگر بلوتوث در همه جا قابل رویت باشد افراد بیشتری برای دستیابی به اطلاعات و اتصال به تلفن همراه شما تمایل پیدا می کنند. در این باره نیز مانند وای فای اگر نیازی به استفاده از بلوتوث ندارید بهتر است ان را خاموش نگه دارید.

11- هرگز گوشی خود را روت نکنید

شاید با روت کردن تلفن همراه دسترسی های بیشتری برای شما باز شود اما اگر عاقلانه فکر کنید این کار به نفع شما نیست. با انجام این کار تلفن همراه خود را آسیب پذیر کرده و راه ورود هکرها به آن را باز می‌کنید.

جهت اعلام سرقت و ردیابی گوشی، تبلت و لپ تاپ می توانید، به سامانه SPY24 مراجعه کنید و یا از طریق لینک های زیر اپلیکیشن SPY24 را دانلود نمایید:

به نظر شما چه نشانه های دیگری وجود دارد که با استفاده از آن ها بتوان متوجه تحت کنترل بودن گوشی شد؟ تجربه خود را در قسمت دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه می‌خواهیم شما را با روش‌های مختلف جلوگیری از هک شدن تلفن همراه آشنا کنیم:

1- نصب آنتي ويروس‌های مناسب و به روزرسانی کردن آنها:  بسته به نوع موبایل مورد استفاده، همواره از یک آنتی ویروس قدرتمند و بروز رسانی شده در گوشی خود استفاده کنید.

2- انتخاب رمز عبور مناسب برای گوشی: برای جلوگیری از سواستفاده دیگران از تلفن همراهتان حتما از رمزهای عبور مناسب و پیچیده استفاده کنید.

3- عدم دانلود از سايت‌های غير معتبر: هنگامی که می‌خواهید برنامه‌ای دانلود کنید حتما از منابع و وب‌سایت‌های معتبر و مطمئن استفاده کنید، زیرا نصب اپليكيشن‌‌ها از طريق كانال‌‌های شبكه‌های اجتماعی و ساير منابع ناشناس می‌‌تواند خطر آلودگی تلفن‌های همراه را در پی داشته باشد.

4- عدم کلیک بر روی لینک‌های نامطمئن: روی لینک هایی که افراد از طریق شبکه های اجتماعی برایتان می فرستند کلیک نکنید. با کلیک کردن روی این لینک‌ها در واقع درب ورود به گوشی خود را برای هکرها باز می‌کنید و آن ها می توانند به راحتی به گوشی شما نفوذ کنند.

5- عدم تماس با شماره‌هاي مشكوك و ناشناس: در پی بروز مشكلاتی كه اخيراً با نام “Wangiri Fraud” براي اپراتورها به وجود آمده است، مهاجمان از طريق شماره‌های ويژه (premium) اقدام به ايجاد تماس بی‌پاسخ (Missed Call) برای افراد کرده و قربانی در صورت تماس با اين شماره‌‌ها (Call back)، متحمل پرداخت هزينه‌ های بالايی خواهد شد.

6- عدم استفاده از کلمات عبور یکسان برای همه حساب های تلفن همراه: اگرچه استفاده از رشته کلمات عبور متفاوت برای هر یک از حساب‌هایتان می‌تواند گیج کننده باشد اما بهترین راه برای محافظت از تلفن همراهتان استفاده از کلمات عبور متفاوت برای هر حسابی است که از طریق تلفن همراه مشاهده می‌شود.

منظور از نرم افزار هک گوشی چیست ؟

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا