برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دوربرنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانواده

آموزش و معرفی برنامه های کنترل گوشی با اس ام اس

در این مقاله قصد داریم خدمت شما راه های کنترل گوشی از طریق اس ام اس یا پیامک را آموزش دهیم و برنامه های کنترل گوشی با اس ام اس را نیز خدمت شما معرفی خواهیم کرد.در ابتدای امر این مورد را باید بیان نماییم که در این مقاله هیچ راه و شیوه غیر قانونی آموزش داده نمی شود و تنها راه های مجاز و قانونی کنترل گوشی با پیامک برای شما معرفی و آموزش داده خواهد شد هم چنین از این برنامه ها و سامانه هایی که معرفی می شود  به هیچ عنوان نباید برای هک همسر یا شریک زندگی خود استفاده نمایید و بازرسین این نرم افزار ها در صورت مشاهده با شما برخورد خواهند کرد.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

برنامه های کنترل گوشی با اس ام اس دقیقا چیست و چگونه کار می کنند؟

یکی از مهم ترین سوالاتی که برای اکثریت افراد در مورد هک گوشی با اس ام اس پیش می آید این مورد می باشد که  به اصطلاح برای هک گوشی یا کنترل گوشی با پیامک چه کاری باید انجام دهیم و آیا اصلا همچین چیزی امکان دارد یا خیر؟ در جواب باید بیان نماییم که بله راه های مختلف زیادی برای این کار وجود دارد ولی بیشتر این راه ها یا قانونی نیستند و یا کارکرد درستی ندارند ولی ما در این مقاله راه های قانونی و کاملا عملی و تست شده را خدمت شما آموزش می دهیم. برنامه های کنترل گوشی با اس ام اس اکثرا به این صورت عمل می نمایند که پس از نصب یک نرم افزار مشخصی بر روی گوشی فرد مورد نظر و فرستادن پیامک های خاصی به فرد، به شما امکان دسترسی به برخی نقاط گوشی و چک کردن برخی موارد را می دهد، مانند خاموش روشن کردن اینترنت،جی پی اس ، وای فای و یا حتی خاموش روشن کردن گوشی. البته هر نرم افزاری ممکن است قابلیت های مختلف و جدایی از هم داشته باشد، در ادامه به بررسی دقیق تر انواع این روش ها و نرم افزار ها و نحوه کار با آن ها خواهیم پرداخت.

برنامه های کنترل گوشی با اس ام اس
برنامه های کنترل گوشی با اس ام اس

آیا می توان صرفا با فرستادن یک پیامک معمولی گوشی فردی را چک و کنترل کرد؟

قطعا و صد البته که این کار غیر قابل ممکن می باشد و این  چنین روشی به هیچ عنوان وجود ندارد که شما با فرستادن یک پیامک معمولی به اطلاعات مختلفی از گوشی فرد دسترسی داشته باشید و در هر سایت و هر جایی مشاهده کردید فردی ادعای این چنینی دارد بدانید که کاملا دروغ می باشد، همه برنامه های کنترل گوشی با اس ام اس یک پیش نیازهایی برای کارکرد لازم دارند که در ادامه به این موارد می پردازیم.

هک گوشی با اس ام اس
هک گوشی با اس ام اس

انواع روش ها و برنامه های کنترل گوشی با اس ام اس

همان طور که در قسمت بالا نیز به این مورد اشاره نمودیم راه ها و برنامه های کنترل گوشی با اس ام اس بسیار زیاد می باشد ولی یکی از بهترین و عملی ترین و البته قانونی ترین این موارد استفاده از نرم افزار های مراقبت از خانواده می باشد.حالا شاید برایتان سوال پیش آید که سامانه مراقبت از خانواده دقیقا چیست؟سامانه های مراقبت  از خانواده همان گونه که از نامشان پیداست برای نظارت و مراقبت از خانواده می باشند ، این سامانه ها قابلیت های بی نظیر و بسیار زیادی برای کنترل گوشی فرد مورد نظر به شما می دهند که یکی از این امکانات، نظارت و کنترل گوشی از طریق اس ام اس می باشد و شما می توانید با فرستادن پیامک های مشخصی از موقعیت مکانی فرد مورد نظر،مخاطبین ، پیامک ها و تاریخچه تماس فرد مطلع شده و نظارت کاملی بر آن ها داشته باشید. دوباره تاکید می نماییم که همه برنامه های کنترل گوشی با اس ام اس که به صورت قانونی کار می کنند به شما اجازه نمی دهند از این نرم افزار ها سو استفاده کرده یا آن را برای چک کردن شوهر و یا همسر خود استفاده نمایید و در صورت مشاهده پیگرد قانونی خواهید شد.

روش ها و برنامه های کنترل گوشی با اس ام اس 
روش ها و برنامه های کنترل گوشی با اس ام اس

نحوه کنترل گوشی با اس ام اس از طریق سامانه های مراقبت از خانواده

به طور کلی ما نرم افزار های مراقبت از خانواده ی زیادی داریم و نحوه کارکرد هر کدام از این سامانه ها با دیگری متفاوت می باشد و ممکن است امکانات متفاوتی هم با یکدیگر داشته باشند و هر کدام از این سامانه های مراقبت از خانواده نقاط قوت و ضعف خود را دارند که ما در این مقاله متداول ترین راه ها و نحوه استفاده از این سامانه ها را به شما معرفی و آموزش خواهیم داد. در حالت کلی نحوه کارکرد اکثریت این سامانه ها به این صورت می باشد که ابتدا نرم افزاری که شرکت مورد نظر به شما تحویل داده را در گوشی فرزند یا فرد مورد نظر نصب می نمایید، سپس از طریق پنلی که در اختیارتان قرار گرفته می توانید نظارتی بر بخش های مختلف گوشی داشته باشید که یکی از مهم ترین امکاناتی که این سامانه ها به شما می دهند نظارت و کنترل گوشی از طریق sms می باشد به این صورت که پس از نصب برنامه و با فرستادن برخی کلمات به گوشی فرد، سامانه اطلاعات مورد نیاز را به پنل کاربری شما ارسال می کند، البته ممکن است این قابلیت در همه این سامانه ها موجود نباشد ولی بطور کلی سامانه های مراقبت از خانواده یکی از بهترین برنامه های کنترل گوشی با اس ام اس به شمار می آید.

کنترل گوشی با اس ام اس از طریق سامانه های مراقبت از خانواده
کنترل گوشی با اس ام اس از طریق سامانه های مراقبت از خانواده

آیا راه ها و روش های دیگری برای کنترل و نظارت گوشی با پیامک وجود دارد؟

بله راه ها و برنامه های کنترل گوشی با اس ام اس زیادی وجود دارند که این کار را برای شما انجام می دهند ولی ما فقط یک روش که قانونی ترین و عملی ترین راهکار می باشد را برای شما آموزش دادیم ولی شما در صورت تمایل می توانید با یک سرچ ساده در اینترنت از انواع راه های کنترل از راه دور گوشی با پیامک مطلع شوید ولی مطمئن باشید عملی ترین راه ممکن استفاده از سامانه های مراقبت از خانواده می باشند.

کنترل و نظارت گوشی با پیامک
کنترل و نظارت گوشی با پیامک

جمع بندی

بطور کلی برنامه های کنترل گوشی با اس ام اس زیادی وجود دارند ولی همه این روش ها قانونی و یا عملی نمی باشد،یکی از بهترین و عملی ترین راه های نظارت گوشی با پیامک سامانه های مراقبت از خانواده می باشند که شما از طریق این سامانه ها می توانید به کنترل و نظارت بخش های مختلف گوشی فرد مورد نظر از طریق اس ام اس بپردازید ولی به هیچ عنوان از این سامانه ها نباید برای کار های غیر قانونی و یا هک گوشی همسر استفاده نمود.

ردیابی گوشی با پیامک از طریق نرم افزار

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

یک دیدگاه

  1. سلام همه این راهها خووب. من سسیم کارت وگوشی به نام خودم است …دست دخترم است چگونه میتوانم از راه دور کنترل کنم .ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا