برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

آیا شکستن قفل فایل زیپ ممکن است و چگونه انجام می شود

حتما می دانید که برای مدیریت فایل ها و بهینه سازی فضای ذخیره سازی آنان لازم است فایل یا پوشه را فشرده کنید. در این مطلب قصد داریم درباره شکستن قفل فایل زیپ با شما صحبت کنیم و روش های بازگشایی فایل های زیپ را برای شما معرفی کنیم. نرم افزارهای کاربردی و وب سایت های موجود در این زمینه را بررسی و بهترین نرم افزارها را معرفی خواهیم کرد. در ادامه این مقاله با SPY24 همراه باشید.

آیا شکستن قفل فایل زیپ ممکن است و چگونه انجام می شود؟

ممکن است به دلایل بسیاری رمزهای امنیتی فایل های زیپ خود را فراموش کرده باشید. و یا رمز عبور اشتباه را در اختیار شما قرار داده باشند. در این مواقع چه باید کرد؟ راه چاره برای دسترسی به فایل های زیپ شده چیست؟ روش های بسیاری برای شکستن قفل فایل زیپ وجود دارد، اگر به هر دلیلی رمز عبور فایل های خود را فراموش کرده اید و به دنبال روش هایی موثر برای شکستن پسورد فایل زیپ هستید، پیشنهاد می کنیم حتما در ادامه این مقاله با ما همراه باشید. زیرا قصد داریم به روش هایی بسیار کاربردی برای تغییر رمز فایل زیپ و شکستن قفل فایل ها بپردازیم و آنان را برای شما معرفی کنیم.

شکستن قفل فایل زیپ

شکستن قفل فایل زیپ شده به صورت آنلاین

این روزها برای هر مشکلی یک وب سایت برای رفع مسئله وجود دارد. در این زمینه نیز وب سایت های بسیاری هستند که به حل مشکل شکستن قفل فایل زیپ می پردازند. با یک سرچ ساده با وب سایت های بسیاری برای حل این مشکل رو به رو می شوید. وب سایت های آنلاین که به کرک یا شکستن قفل فایل زیپ شده می پردازند. سایت شکستن رمز فایل زیپ به صورت آنلاین عمل می کند و بعد از آپلود فایل در سایت می توانید فایل باز شده خود را بدون رمز دانلود و دریافت کنید.

البته بهتر است قبل از آپلود فایل از معتبر بودن سایت اطمینان حاصل کنید. ممکن است اطلاعات محرمانه و مهمی به صورت زیپ شده داشته باشید. لذا باید آگاه باشید که فایل های آپلود شده ممکن است بر روی وب سایت باقی بماند. هیچ گونه تضمینی بر روی وب سایت های اشاره شده نیست و امکان سوءاستفاده از اطلاعات شما توسط وب سایت های فعال وجود دارد. در این زمینه وب سایت های فعالی وجود دارند که بدون مشکلی فایل های رمزدار شما را دریافت و رمز فایل را کرک می کند.

شکستن قفل فایل زیپ

شکستن قفل فایل زیپ توسط نرم افزارهای ویندوز

همان طور که می دانید شکستن قفل فایل زیپ یکی از مشکلاتی است که از دیرباز وجود داشته و همچنان افراد بسیاری با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند. به همین علت برنامه شکستن رمز فایل زیپ به وفور مشاهده می شود. حتی در بسیاری از موارد در پلتفرم ویندوز می توان این مشکل را برطرف کرد. نرم افزارهای بسیاری وجود دارند که با دریافت فایل شما به کرک رمز عبور فایل می پردازند.

موفقیت در این روش بیش از 80 درصد است و اساس کار این گونه نرم افزارها به گونه ای است که از روش حمله Brute Force استفاده می کنند، به این معنا که نرم افزار منتخب شما لیستی از پسوردهای قابل حدس را در اختیار دارد و به کرک رمزعبور فعلی می پردازد این فرآیند آنقدر ادامه پیدا می کند تا رمزعبور اصلی پیدا و در اختیار شما قرار خواهد گرفت. بدون شک این روش یکی از مطمئن ترین روش ها برای شکستن قفل فایل زیپ شده است، تعدد بالای این نرم افزارها ممکن است موجب سردرگمی در انتخاب برنامه های موثر شود. به همین علت در ادامه به معرفی چندین برنامه کاربردی در این حوزه می پردازیم.

شکستن قفل فایل زیپ

-نرم افزار کاربردی RAR Password Unlocker

اگر به دنبال نرم افزاری برای شکستن قفل فایل زیپ و RAR هستید نرم افزار RAR Password Unlocker را به شما پیشنهاد می دهیم. در واقع با این نرم افزار شما با یک تیر دو نشان می زنید. کافی است نرم افزار RAR Password Unlocker را دانلود و نصب نمایید تا دیگر نگران فراموشی رمزهای عبور فایل های زیپ شده خود نباشید. اما نکته جالب این نرم افزار اینجاست که با فیلترهای بسیاری اقدام به پیدا نمودن رمزهای عبور فایل های شما خواهد کرد. فیلترهای بسیاری از جمله بررسی کوتاه یا طولانی بودن رمز عبور، استفاده از کاراکترها در پسورد این امکان را برای شما به همراه خواهد داشت تا سریعتر به نتیجه دلخواه و پیدا نمودن رمزهای عبور فراموش شده خود بپردازید.

برای دریافت این نرم افزار کافیست تا نام آن را جستجو کنید و نسخه مورد نیاز خود را دریافت کنید. در حال حاضر این نرم افزار در دو نسخه کرک شده و پرتابل (همراه) با حجم کمتر وجود دارد و به کمک شما می آید. همان طور که اشاره شد این نرم افزار قدرتمند قابلیت شکستن رمز عبور فایل های RAR را نیز دارد و به راحتی با استفاده از الگوهای موجود به کشف رمزهای عبور شما می پردازد.

شکستن قفل فایل زیپ

-کرک کلمه عبور فایل با نرم افزار PassFab RAR Password Recovery

همان طور که اشاره کردیم تعدد نرم افزارهای شکستن قفل فایل زیپ بسیار زیاد است. به همین علت در این قسمت سعی داریم یکی دیگر از برنامه های معتبر برای کرک کلمه عبور را معرفی کنیم. نرم افزار PassFab RAR Password Recovery قابلیت شکستن رمزهای عبور فایل های زیپ و RAR را دارد. در این نرم افزار کاربردی فرآیند هک رمز عبور به سه شیوه بسیار مطمئن انجام خواهد گرفت. برنامه SPY24

در اولین روش آنقدر کلمات عبور جدید امتحان می شوند تا به کلمه عبور اصلی دست پیدا کند، در روش دوم با دریافت طول کلمه عبور اقدام به حدس رمز می کند و در سومین روش با در اختیار داشتن لیستی از کلمات عبور قابل حدس و امتحان هر یک از کلمات عبور بر روی فایل زیپ شده، قفل فایل شکسته شده و رمز عبور پیدا شده در اختیار شما قرار خواهد گرفت. با استفاده از نرم افزارهای معرفی شده شما دیگر نگران فایل های قفل شده خود نخواهید بود. این نرم افزار نیز فرمت فایل های زیپ و RAR را پشتیبانی می کند و با امنیت بالا از فایل های شما محافظت خواهد کرد.

شکستن قفل فایل زیپ

شکستن قفل فایل زیپ در سیستم عامل اندروید چگونه است؟

شاید از خود سوال کنید راه چاره برای شکستن قفل فایل زیپ در سیستم عامل اندروید چیست؟ و آیا اپلیکیشنی در این حوزه وجود دارد تا بتوان در پلتفرم اندروید یا IOS اقدام به شکستن رمزهای عبور فایل های زیپ شده کرد؟ متاسفانه تا به حال در این حوزه اپلیکیشنی وجود ندارد و هنوز اپلیکیشنی برای سیستم عامل اندروید یا آیفون طراحی نشده است تا بتوان مشکل فراموشی کلمه های عبور را حل نمود. از این رو اگر قصد شکستن قفل فایل زیپ شده خود را دارید بهترین راه استفاده از وب سایت های کرک رمز عبور فایل ها می باشد.

این وب سایت ها به دلیل آنلاین بودن و طراحی مخصوص برای موبایل و گوشی های همراه بهترین گزینه برای حل مشکل شما در کرک کلمات عبور است. به دلیل عدم وجود اپلیکیشن های مناسب برای حدس رمزهای عبور بهتر است اقدامات خود را به صورت آنلاین و توسط وب سایت های معتبر انجام دهید. البته همان طور که اشاره شد بهتر است قبل از اقدام سعی بر یافتن وب سایتی معتبر داشته باشید در غیر این صورت ممکن است امنیت فایل های شما با مشکل رو به رو شود.

شکستن قفل فایل زیپ

جمع بندی مطلب

در این مقاله سعی داشتیم تا بهترین شیوه های رمز عبور فایل های زیپ شده را برای شما گردآوری و در اختیارتان قرار دهیم. شکستن قفل فایل زیپ ممکن است در ابتدا فرآیندی سخت به نظر بیاید اما با استفاده از روش های معرفی شده به راحتی می توانید مشکلات خود را در این زمینه رفع نمایید. طبعا به یاد داشتن کلمات عبور برای افراد بسیاری چالش برانگیز است. به همین علت وب سایت ها و نرم افزارهای گوناگونی در این حوزه به کمک شما می آیند. در انتها امیدواریم از این مطلب نهایت استفاده را برده باشید.


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا