برنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفوناخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینامنیت سایبری (Cyber Security)

استعلام ممنوع الخروجی اداره گذرنامه در اینترنت بررسی کنید

سامانه استعلام ممنوع الخروجی انلاین با کد ملی اداره گذرنامه :: قطعا تا به حال شنیدید که شخصی قصد خروج از کشور را داشته و در فرودگاه با این موضوع روبرو شده که ممنوع الخروجی است و اجاره خروج از کشور را به دلایل مختلف ندارد.

بدون شک این موضوع برای همه ما ناخوشانید است و ممکن است تمام برنامه ریزی هایی که برای سفر انجام دادیم را برهم بزند مخصوصا اگر هتل هم در مقصد مورد نظر از قبل رزرو شده باشد.

امروز در آرشین پرواز خبر خوبی برای شما داریم و آن خبر این است که استعلام ممنوع الخروجی انلاین از طریق سامانه آنلاین امکان پذیر شده است.

با این امکان مسافرین می‌توانند به راحتی برای سفر خود برنامه ریزی کنند و بدون اینکه به اداره گذر نامه مراجعه کنند از ممنوع الخروج بودن خود مطلع شوند.

لازم به ذکر است در سال های اخیر روش های مختلفی برای استعلام ممنوع الخروجی با کد ملی انلاین وجود داشت که عبارتند از :

تلفن و مراجعه حضوری به اداره گذرنامه.در گذشته هر شخصی که قصد داشت از ممنوع الخروج بودن خود مطلع شود می‌بایست به اداره گذرنامه مراجع میکرد و این برای بسیاری از مردم ناخوشایند بود چراکه باید وقت زیادی را صرف این کار می‌کردند.

استعلام ممنوع الخروجی اداره گذرنامه

استعلام ممنوع الخروجی سامانه – استعلام ممنوع الخروجی انلاین

چگونه بفهمیم ممنوع الخروج هستیم؟

لازم به ذکر است که ممنوع الخروج بودن افراد  ۵ دلیل مهم دارد که در ادامه به آن ها می‌پردازیم :

۱: بدهکاران قطعی مالیاتی ، افرادی که به موجب صدور حکم قطعی دادگاه یا صدور اجرائیه در اجرای ثبت اسناد و املاک ، بدهی آن ها قطعی و محرز شده است.

۲: افرادی که سابقه تکدی گری ، ولگردی ، سرقت ، کلاهبرداری و یا هر عنوان دیگری را در کشورهای خارجی داشته باشند.

۳: افرادی که سفر آن ها به خارج از کشور به هر دلیلی به تشخیص مقامات قضایی مخالف مصلحت جمهوری اسلامی ایران باشد ، کسانی که به دلیل اعلام کتبی مقامات قضایی اجازه خروج از کشور را ندارند.

۴: افرادی که دریافت گذزنامه و خروج از کشور آن ها به اراده فرد دیگری  مانند پدر و یا شوهر باشد اجازه خروج از کشور را ندارند.

رفع ممنوع الخروجی چگونه صورت می‌گیرد ؟

طبق ماده ۱۷ قانون گذرنامه دولت می تواند از صدور گذرنامه و خروج بدهکاران قطعی مالیانی و اجرای دادگستری و ثبت اسناد و متخلفان از انجام تعهدات ارزی طبق قوانین و مقرراتی که در آیین نامه تعیین می‌شود جلوگیری نماید.

بنا بر این ماده به قوه مجریه یا دولت اجازه داده شده  تا خروج بدهکاران اجرایی از کشور را بنا به تقاضای طلبکار انجام دهد و دقت داشته باشید که تا زمانی که بدهی پرداخت نشود یا رضایت طلبکار را نگیرد ، نمی تواند نسبت به رفع ممنوع الخروجی اقدام نمایید.

مدت اعتبار ممنوع الخروجی چقدر است ؟

ماده ۱۳۳ قانون آیین دادرسی کیفری با توجه به اهمین و دلایل جرم هر فردر می‌گوید ،

دادگاه این امکان را دارد که قرار عدم خروج متهم از کشور را صادر نماید.

ضمن اینکه مدت اعتبار این قرار ۶ ماه یکبار در نظر گرفته شده است.

این اعتبار می‌تواند طبق صلاحدید دادگاه هر ۶ ماه یکبار به صورت مجدد تمدید شود.

لازم به ذکر است که این قرار پس از ابلاغ ظرف ۲۰ روز در دادگاه تجدید نظر استان مورد نظرتان قابل اعتراض می‎باشد.

استعلام ممنوع الخروجی با کد ملی آنلاین

همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم ، خوشبختانه امکان استعلام ممنوع الخروجی انلاین به صورت آنلاین فراهم شده است و دیگر نیازی به مراجعه حضوری به اداره گذرنامه نیست.در حال حاضر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور سامانه ای برای استعلام آنلام ممنوع الخروجی راه اندازی کرده است.

در این سامانه افراد تنها با وارد کردن کد ملی در سایت exitban.ssaa.ir می‌توانند استعلام ممنوع الخروجی با کد ملی بگیرند و از وضعیت ممنوع الخروجی خود مطلع شوند و با خیالی آسوده برای سفر خود برنامه ریزی کنند.

spy24 iran app min
استعلام ممنوع الخروجی قوه قضاییه

استعلام ممنوع الخروجی انلاین : استعلام ممنوع الخروجی با کد ملی

ممنوع الخروج بودن ممکن است موجب ایجاد مشکلات بسیاری در برنامه ریزی سفرهای خارجی گردد. در این مطلب به معرفی علل مختلف ممنوع الخروج بودن و نحوه گرفتن استعلام ممنوع الخروجی می پردازیم.

ممنوع الخروج بودن یکی از مواردی است که در اثر پیش آمدن، ممکن است برنامه های سفرتان را دچار اختلال کرده و خسارت های مالی بسیاری را به شما وارد کند؛ بنابراین یکی از مهم ‌ترین مواردی که پیش از شروع برنامه ‌ریزی برای سفر خارجی باید به آن توجه داشته باشید، استعلام ممنوع الخروجی است. در ادامه این مطلب همراه کلیک باشید تا با برخی دلایل ممنوع الخروج شدن و نحوه گرفتن استعلام ممنوع الخروجی آشنا شوید.

دلایل ممنوع الخروجی

در ادامه ۵ دسته از افراد را معرفی می کنیم که اگر جزو آن ها نیستید، به احتمال بسیار زیاد ممنوع الخروج نخواهید بود. با این حال بهتر است حتی در صورتی که در این دسته ها قرار ندارید، باز هم استعلام ممنوع الخروجی گرفته و با خیالی آسوده تر سفر کنید.

چه افرادی ممنوع الخروج می شوند؟

افرادی که به طور حتم ممنوع الخروج هستند عبارتند از:

۱- بدهکاران مالیاتی

۲- افراد بدهکار با حکم قطعی دادگاه

۳- افراد یا مجرمانی که در کشورهای خارجی به علل تکدی، ولگردی، سرقت، کلاهبرداری و غیره دارای سوء شهرت هستند

۴- افرادی که اجازه خروج از کشور آن ها بر عهده شخص دیگری همچون پدر و همسر است

۵- افرادی که به تشخیص مقامات قضایی به دلیل مصلحت کشور ممنوع الخروج شده اند

زمان و مدت ممنوع الخروجی هر شخص چقدر است؟

به موجب ماده ۱۳۳ قانون آیین دادرسی کیفری، با توجه به اهمیت و دلایل جرم فرد، دادگاه این امکان را دارد که قرار عدم خروج متهم از کشور را صادر کند و ضمنا مدت اعتبار این قرار ۶ ماه یک بار در نظر گرفته شده است؛ اما بر طبق صلاحدید دادگاه این اعتبار می ‌تواند هر ۶ ماه یک بار مجددا تمدید شود.

در ضمن توجه داشته باشید که این قرار پس از ابلاغ ظرف ۲۰ روز در دادگاه تجدید نظر استان مورد نظرتان قابل اعتراض بوده و این در حالی است که در صورت فسخ قرار توسط مرجع صادر کننده یا نقض آن توسط مرجع تجدید نظر یا صدور قرار منع پیگرد یا موقوفی تعقیب یا برائت متهم، دادگاه بدوی مکلف است موضوع را بلافاصله به مراجع ذیربط اطلاع رسانی کند تا نسبت به رفع ممنوع الخروجی فرد اقدام گردد.

معرفی روش های استعلام ممنوع الخروجی کیفری و قضایی و مالیاتی

در گذشته روش های عمدتا دشواری برای استعلام ممنوع خروجی اشخاص وجود داشت؛ از جمله تماس های تلفنی و مراجعه به اداره گذرنامه و اقدام حضوری. با این وجود، اکنون روش های اینترنتی و ساده تری نیز برای انجام این کار وجود دارند.

استعلام تلفنی ممنوع الخروجی

در گذشته امکان استعلام تلفنی ممنونع الخروجی وجود داشت؛ با این حال به علت مشکلات ایجاد شده، اداره گذرنامه از انجام آن جلوگیری کرد. در حال حاضر بهترین راه برای استعلام ممنوع الخروجی کیفری ، استعلام ممنوع الخروجی قضایی ، استعلام ممنوع الخروجی مالیاتی و استعلام ممنوع الخروجی قوه قضاییه استفاده سرویس استعلام ممنوع الخروجی به صورت آنلاین است. در ادامه این روش را آموزش می دهیم.

سامانه استعلام ممنوع الخروجی با کد ملی به صورت آنلاین

استعلام ممنوع الخروجی را می توانید به صورت آنلاین و با کد ملی انجام دهید. در همین راستا باید وارد سایت exitban.ssaa.ir شوید و سپس اطلاعات خود مانند کد ملی را وارد کنید.

در حال حاضر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور سامانه‌ ای برای استعلام آنلاین ممنوع الخروجی مسافران راه اندازی کرده که افراد با وارد کردن اطلاعات خود در سایت exitban.ssaa.ir می ‌توانند از وضعیت ممنوع الخروجی خود مطلع شده و با خیالی راحت به برنامه ریزی سفرشان بپردازند.

مراحل رفع ممنوع الخروجی به چه صورت است؟

ممنوع الخروجی به دلایل مختلفی صورت می گیرد که در ابتدای مطلب به آن اشاره کردیم. حال در ادامه مراحل رفع ممنوع الخروجی را مورد بررسی قرار می دهیم.

یکی از دلایل ممنوع الخروجی، مهریه است. در این مورد حکم اعسار می تواند باعث رفع ممنوع الخروجی شود. از نظر حقوقی منظور از اعسار، ناتوانی در پرداخت است که مهریه نیز شامل آن می شود. در صورتی که دادگاه حکم اعسار را برای فردی صادر کند، امکان رفع ممنوع الخروجی آن وجود دارد. علاوه بر این موضوع، تقسیط مهریه نیز می تواند در رفع ممنوع الخروجی موثر باشد.

بدهکاران مالیاتی نیز می توانند با انجام مراحلی زیر ممنوع الخروجی خود را رفع کنند:

  • پرداخت یا ترتیب پرداخت بدهی و یا معادل میزان بدهی، تضمین بانکی، وجه نقد و یا وثیقه ملکی در اختیار دادگاه قرار دهد.
  • رای شورای عالی مالیاتی مبنی بر نقض آرای هیات های حل اختلاف مالیاتی و نیز صدور حکم ورشکستگی

در این میان بدهکاران مالیاتی برای موارد زیر می توانند از رفع یکبار ممنوع الخروجی استفاده کنند:

  • تشرف به خانه خدا یا زیارت عتبات
  • انجام امور درمانی
  • پیگیری مسائل تجاری با قصد تسویه بدهی
  • موارد دیگر با تشخیص سازمان امور مالیاتی

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا