امنیت سایبری (Cyber Security)

اموزش برنامه نویسی هک و امنیت شبکه

سلام به تمام دوستان عزیز امروز وبسایت ما قصد اموزش برنامه نویسی هک و چگونه میتوانیم یک هکر موفق باشیم توسط برنامه نویسی یکی از بهترین زبان برنامه نویسی برای هک می باشد. چگونه می توانیم با برنامه نویسی گوشی را هک کنیم.تا بتوانیم امنیت سیستم ها و امنیت شبکه را به دوستان عزیز که دوستان و امنیت هستند آموزش قرار بدهیم.

هک با پایتون، آموزشی خاکستری

در این مقاله قصد داریم درباره آموزش هک با پایتون حرف بزنیم و بدانیم چرا زبان برنامه نویسی پایتون مورد پسند هکرهاست؟ اما فرض را بر این می گذاریم با هک و پایتون آشنایی چندانی ندارید و بحث را از کمی پایه تر شروع می کنیم و در نهایت با توضیح دو مفهوم هک و پایتون، به سراغ هک با پایتونمی رویم تا بدانیم چه پیش نیازهایی برای این کار نیاز داریم. در ادامه مقاله ی آموزش یادگیری ماشین لرنینگ با پایتون را نیز به شما پیشنهاد می کنیم.

پس بیایید در ابتدا با مفهوم هک آشنا شویم تا ادامه ماجرا را با هم پیشی ببریم. اما پیش از آن که وارد بحث اصلی شویم بهتر است کمی از واژه خاکستری حرف بزنیم. زیرا علاوه بر عنوان در ادامه نیز از این واژه سخن خواهیم گفت و به عنوان صفت استفاده خواهیم کرد. خاکستری یک واژه بسیار جالب در حوزه کلام محسوب میشود و یک رنگی که علاوه بر رنگ، مفهوم خاصی برای خود به همراه دارد. خاکستری رنگی بین سفید و سیاه است.

منظور از هک با پایتون

قبل از آشنایی با هک با پایتون بد نیست نگاهی به مقاله ی جاوا یا پایتون ؟ کدام بهتر است؟ نیز داشته باشیم. یعنی نه سیاه است و نه سفید. اگر سفید را نماد پاکی دانست و سیاه را نماد زشتی بنامیم. خاکستری نه خوب است نه بعد. تا اینجا چیز زیاد عجیبی نیست. اما جالب است که خاکستری می تواند نزدیک به سفید یا سیاه باشد. در نهایت وقتی می گوییم چیزی خاکستری است یعنی مانند یک چاقو است. می توان با آن میوه پوست کند یا آدم کشت.

آن چیزی که در این مورد های خاکستری مهم است نحوه استفاده از آن است. از این رو می توان گفت هک با پایتون می تواند نسبت به استفاده کننده اش یک استفاده مثبت باشد یا یک استفاده منفی باشد. در ادامه هر کدام از این استفاده های مثبت و منفی را خواهیم گفت تا بیشتر مفهوم آن را متوجه شوید. حال نوبت این است داستان هک و آموزش هک با پایتون را شروع کنیم. پس آماده باشید.

اموزش برنامه نویسی هک ، هکر ،
اموزش برنامه نویسی هک و امنیت شبکه 3

هک، واژه ای که ترسناک است حتی در آموزش هک با پایتون

می رسیم به این که احتمالا بسیار واژه هک را شنیده اید و به راحتی می توان گفت این واژه از معدود واژه های تخصصی است که بسیار نام آشنا می باشد. احتمالا سبب این را می توان در فیلم ها و سریال هایی دانست که مردم نگاه می کنند و البته از حق نگذریم که بسیار جذاب هم می باشند. بد نیست به مقاله ی زبان برنامه نویسی پایتون چیست؟ نیز نگاهی داشته باشیم.

اموزش هک : برنامه هک گوشی

در این فیلم ها معمولا دیده می شود که یک هکر با حالتی جذاب مانند داشتن جایی به اصطلاح خفن با سه یا چهار مانیتور و یک هدفون و آدامسی در دهان مشغول هک کردن هستند. در واقع بیشتر علاقه به هک بخاطر داشتن استایل خاص آن است. از این رو کسانی که تنها به خاطر همین کار وارد هک می شوند را هکرهای کلاه صورتی می نامند که در ادامه از آن خواهیم گفت.

اما وقتی به دنیا واقعی بیاییم هک چه معنی پیدا می کند؟ هکر را چه کسی می توانیم بنامیم؟ هک گوشی در آموزش هک با پایتون چیست؟ لزوما هکر ها لباس هایی خفن ندارند. اما ذهنی به مراتب جالب و جذاب دارند. هک در معنی علمی می توان ورود غیر مجاز را گفت. ورودی که به صورت عادی کسی آن را نمی تواند پیش بینی کند و اگر بکند مسلما آن راه را می بندد.

اموزش هک : برنامه هک گوشی ، اموزش برنامه نویسی هک

هکر ترسناک

یک دزد را می توان با تعریف بالا هکر نامید. وقتی دزد می تواند با شکستن قفل درب یا با گذر از پنجره وارد خانه شود و به آن نفوذ کند در حقیقت راهی به جز راه عادی را یافته است و وارد آن شده است.

در یک جمله، هرگونه ورود و نفوذ بی اجازه، از روش های مختلف و غیر عادی را هک می نامند. بنابراین هک یک واژه کلی است و می توان در هر مبحثی و هر چیزی وجود داشته باشد. هک در ذات خود کار خلافی است که باعث ایجاد زحمت می شود و ممکن است امنیت را از بین ببرد. از این رو هک واقعا واژه ای ترسناک است. حتی در آموزش هک با پایتون.

اموزش هک ، برنامه هک گوشی ، اموزش برنامه نویسی هک

هک و هکر بیشتر در شبکه های کامپیوتری

تا حالا شنیده اید که به یک دزد خانه یا ماشین هکر بگویند؟ قطعا نه. چرا؟ چون این واژه و تعریف آن از زمانی وارد واژگان شد که شبکه های کامپیوتری ایجاد شد. در واقع ورود غیرمجاز به شبکه های کامپیوتری را هکر می نامند و برای ملموس بودن آن دزدی خانه و دزد را مثال میزنند. بنابراین هک یک واژه اختصاصی در دنیای کامپیوتر و شبکه های کامپیوتری است.

پس تا اینجا دانستیم در حوزه کامپیوتر قرار است بچرخیم. شاید مسخره باشد گفتن این حرف. اما این حرف ساده در دل خود حرف های بسیاری دارد. یعنی وقتی میگوییم در حوزه کامپیوتر قرار است بچرخیم. یعنی قبل از آموزش هک با پایتون باید پیش نیازی از جمله داشتن دانش حداقلی با کامپیوتر است. دانش حداقلی در کامپیوتر یعنی شناختن عملگرهای آن، توانایی نصب و اجرای برنامه و داشتن توانایی فهم سخن کامپیوتر.

بنابراین اگر حس می کنید با این توانایی ها مشکلی دارید. بعد از اتمام همین مقاله سراغ مباحثی تحت عنوان شروع ساده با کامپیوتر یا همچنین چیزهایی بروید.

حال می توانیم تعریفی از هکر نیز به راحتی ارائه دهیم. هکر کسی است که با کامپیوتر آشناست و سعی دارد با آن به یک کامپیوتر و سیستم دیگر به هر دلیلی ورودی غیر مجاز داشته باشد.

اموزش هک : برنامه هک گوشی ، اموزش برنامه نویسی هک

بان های برنامه نویسی برای هکرهای اخلاقی

زبان برنامه نویسی پایتون برای هکرها

سادگی پایتون برای هیچ کس پنهان نیست. می توانید چندین ماه پس از پایان آموزش ، زبان را یاد بگیرید و برنامه های قدرتمندی ایجاد کنید. هنگامی که صحبت از هک شدن صورت می گیرد ، پایتون زمینه ساز باروری برای ایجاد ابزارهای هک فراهم می کند.

این زبان برای تدوین و آزمایش اقدامات مختلف امنیتی ایده آل است. شما می توانید هک کردن اساسی را بدون نقض قانون انجام دهید. انعطاف پذیری برنامه نویسی پایتون ، وی را به محبوب ترین هکرهای تازه کار تبدیل می کند. این قابل استفاده در هر دو برنامه مستقل و وب است. همچنین یک زبان پیشرفته برای ایجاد برنامه های زیست اطلاعاتی است. اکثر هکرها پایتون را به عنوان زبان اصلی برنامه نویسی خود ترجیح می دهند. این عمدتا به دلیل سادگی و تطبیق پذیری آن است.

زبان برنامه نویسی جاوا(Java)برای هکرها

زبان برنامه نویسی جاوا یک ویژگی برجسته داردکه جهانی است. این عبارت عمومی را که همیشه با این زبان همراه است توضیح می دهد: “یک بار بنویس ، همه جا را اجرا کن”. این زبانی است که می تواند همه موانع را بشکند. این می تواند بر روی هر دستگاه یا سیستم عامل کار کند.

انعطاف پذیری برنامه نویسی جاوا در سطح کاملاً متفاوت است. خواه هکر باشید یا فقط یک توسعه دهنده هستید. احتمال فراگیری بسیاری از برنامه ها بر اساس این زبان برنامه نویسی احتمال بالایی وجود دارد. دانش Java فقط برای برنامه های وب و برنامه های سازمانی برای هک کردن برنامه های Android قابل استفاده است. از آنجا که Android محبوب ترین سیستم عامل دستگاه های تلفن همراه است .

زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت(JavaScript) برای هکرها

جاوا اسکریپت بیشتر برای توسعه برنامه های وب استفاده می شود. این می تواند عملکرد سایت را بهبود ببخشد و در عین حال آن را تعاملی تر کند. علاوه بر سایت ها ، جاوا اسکریپت نیز در AppleScript بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

اموزش هک : برنامه هک گوشی ، اموزش برنامه نویسی هک

اگر قصد تبدیل شدن به یک هکر قابل اعتماد و همه کاره را دارید ، باید جاوا اسکریپت را جدی بگیرید ، زیرا این یکی از زبان های مورد نیاز هکرها است. می توانید از آن برای یادگیری برنامه های Front end و سمت سرور استفاده کنید. به عنوان یک هکر ، JavaSript همچنین می تواند به شما امکان کاوش در برنامه های تلفن همراه را بدهد.

زبان برنامه نویسی (++c) برای هکرها

دلایل مختلفی وجود دارد که باعث می شود C همیشه به عنوان مادر همه زبانهای برنامه نویسی خوانده شود. بیشتر مدارس و دانشکده ها آن را به عنوان اولین زبان برنامه نویسی آموزش می دهند. ++c همه کاره و قابل حمل است. این یک زبان cross-platform است که می تواند بر روی سیستم عامل های مختلف اجرا شود. این بدان معنی است که سی پلاس پلاس به عنوان یک هکر ، به شما در دستیابی به سیستم های مختلف کمک می کند.

سی پلاس پلاس یک زبان برنامه نویسی سریع و قدرتمند است. می توانید از آن برای توسعه ابزارهای مختلف هک استفاده کنید. همچنین برای توسعه و آزمایش اقدامات امنیتی منابع اضافی نیز دارد.

زبان برنامه نویسی روبی برای هکرها

روبی نام خود را در زمینه امنیت کامپیوتر و هک کردن به طور کلی ایجاد کرد. او پایگاه خود را در لیپس ، پرل ، آدا و ایفل و اسمالتالک بنا کرد. چندین شباهت بین روبی و پایتون وجود دارد، یکی از شباهت این دو زبان قابل فهم بودن هستند.

زبان برنامه نویسی(PHP )پی اچ پی برای هکرها

 PHP در سمت سرور اجرا می شود. خوب ، به عنوان یک هکر ، باید بتوانید به سمت سرور دسترسی داشته باشید. دانش PHP نقش مهمی در دستیابی به این هدف بازی خواهد کرد. برای نفوذ به سایت می توانید به پی اچ پی وابسته شوید و حتی آسیب پذیری آن را نیز بررسی کنید.

این واقعیت که PHP یک زبان برنامه نویسی است که به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد ، آن را به عنوان گزینه ای مناسب برای هکرها انتخاب می کند. حداقل ۸۰٪ وب سایتها به این زبان کار می کنند. این بدان معناست که این زبان شما را در حرفه خود به عنوان یک هکر مرتبط تر و قابل دسترسی تر می کند.

زبان برنامه نویسی (SQL) برای هکرها

SQL محبوب ترین زبان برنامه نویسی پایگاه داده است. یکی از مواردی که باعث ایجاد هک می شود. این امر به این دلیل است که ما در دنیای اطلاعات محور زندگی می کنیم. اهمیت اطلاعات را نمی توان دست کم گرفت.

به عنوان یک هکر ، دانستن SQL به شما کمک می کند تا نحوه هک پایگاه داده ها و سرقت داده ها را درک کنید. سپس می توانید اقدامات امنیتی را ارائه دهید که می تواند برای محافظت در برابر هک پایگاه داده استفاده شود.

زبان برنامه نویسی (HTML و XML )برای هکرها

HTML و XML. این زبانها به عنوان زبان های برنامه نویسی در نظر گرفته نمی شوند ، اما پایه و اساس یک شبکه جهانی هستند. این زبانها در سمت مشتری برنامه های وب استفاده می شوند. آنها می توانند دستکاری شده و یک خطر امنیتی باشند. هر هکر باید سعی کند این دو زبان را تسلط دهد.

نتیجه گیری

در پایان ، شما به عنوان یک متخصص در زبان های برنامه نویسی فوق می توانید پایه و اساس محکمی را برای استفاده در اختیار داشته باشید تا بتوانید یک هکر باشید. هک کردن یک زمینه گسترده است که نیاز به دانش چندین زبان برنامه نویسی دارد. این به این دلیل است که سیستم های مختلف به زبان های مختلف برنامه نویسی ساخته شده اند. متخصص بودن در چندین زبان به شما نتیجه می دهد.

به تمرین این زبان ها ادامه دهید و به مرور زمان کامل خواهید شد، سعی کنید خود را با پیشرفت های جدید در این زبان ها به روز کنید. این امر به این دلیل است که شما به عنوان یک هکر همیشه باید از نقاط ضعف امنیتی جدید استفاده کنید.

  • اموزش برنامه نویسی هک
  • اموزش هک
  • برنامه هک گوشی

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا