اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!برنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونهک آیفونهک اکانت های پلی استیشن 4 PlayStationهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

انواع برنامه های هک

معرفی ۱۰ برنامه کاربردی برتر در زمینه هک و امنیت انواع برنامه های هک و هکر
سلام عرض میکنم خدمت دوستان و همراهان همیشگی مرجع آموزش هک و امنیت SPY24

  • انجمن هک و امنیت SPY24

امروز قصد داریم به معرفی ۱۰ برنامه کاربردی برتر در زمینه هک و امنیت بپردازیم.

این ابزار ها عموما در کالی لینوکس بصورت پیش فرض قراردارند.
این برنامه های دقیقا صلاح های افزادی هستم که در این حوزه کار می کنند و انجام
هرکدام از عملیاتی که این ابزار ها برای ما انجام می دهند،  بدون استفاده از آنها امکان دارد چند روز، ماه یا حتی سال طول بکشید.
در این پست به معرفی اجمالی از آنها می پردازیم و وارد جزییات نمی شویم تا بعدا
با یاری شما همراهان گرامی در آینده نزدیک آموزش ویدیو یی تمام ابزار های زیر را منتشر کنیم و در آنجا کامل به معرفی بپردازیم.
معرفی ابزار هکر

برنامه انواع نرم افزار های هک

انواع نرم افزار های هک

Nmap(1


Nmapقویترین و کامل ترین ابزار برای اسکن کردن پورت ها و شبکه است و حتی می تواند اطلاعات جالبی در خصوص نام نرم افزار های استفاده شده،  سیستم عامل و ورژن آنها هم ارائه داهد.این اسکنر قدرتمند بر خلاف رقبای خود می تواند پارامتر های مختلفی را در تصمیم گیری خود مانند نواسانات تاخیر و ازدحام شبکه مورد بررسی قرار دهد و همین عمل باعث بالا رفتن دقت این اسکنر می شود.توصیه میکنم برای آشنایی بیشتر به آموزش های زیر رجوع کنید: هکر
Nmap یک اسکنر کامل
آموزش اجرا Nmap بر روی اندروید

Metasploit(2


یک فریم ورک برای تست نفوذ و استفاده از اکسپلویت است.
متاسپلویت که به زبان پرل نوشته شده است شامل مجموعه بسیار زیادی
از اکسپلویت ها، payload ها  است که می تواند در زمینه هک و امنیت برای کاربران بسیار مفید باشید.
این ابزار بصورت پیش فرض در کالی وجود دارد.برای آشنایی بیشتر به آموزش های زیر رجوع کنید:
آموزش اکسپلویت Eternalblue
آموزش تصویری نصب متاسپلویت بر روی ویندوز
payload چیست  لایه پیوند داده ، بخش پنجم از سیر تا پیاز شبکه

John The Ripper(3


یکی از قویترین برنامه در خصوص کرک پسورد است.این برنامه قدرتمند که بصورت پیش فرض در کالی وجود دارد تنها برنامه ای است که توانایی کرک پسورد های لینوکسی را دارا می باشد.امکان توفق و ادامه عملیات کرک توسط این برنامه وجود دارد.اگر شما برای استفاده از برنامه کاربردی John The Rpper یا Hydra  مطمین نیستید و نمی دانید که از کدام استفاده کنید، بهتر است که برنامه John The Rpper را به عنوان یک برنامه پسور کرک آفلاین مد نظر قرار دهید و Hydra را به عنوان یک برنامه آنلاین مد نظر قرار دهید.

THC Hydra(4


مانند برنامه John The Rpper یک برنامه محبوب برای کرک پسورد است و دارای یک تیم پشتیبانی فعال و قوی است.این نرم افزار از پروتکل های مختلف هم پشتیبانی میکند و برای ایمیل هکینگ بسیار کاربرد دارد

Wireshark(5


Wireshark یک نرم افزارتجزیه و تحلیل  و شنود ترافیک شبکه است.از این برنامه برای عیب یابی شبکه هم استفاده می شود. نام اصلی این برنامه Etherial  بود که در سال ۲۰۰۶ به علت مسایل مربوط به علایم تجاری به Wireshark تغییر نام داد.Wireshark  یک نرم فزار گرافیکی است اما نسخه تحت ترمینال هم با نام TShark  وجود دارد که دقیقا همان Wireshark  است اما تحت ترمینال و بدون واسط گرافیکی است.این نرم افزار بصورت رایگان و متن باز عرضه می شود.
برای آشنایی بیشتر به آموزش زیر رجوع کنید:
معرفی ابزار Wireshark 

Aircrack-ng(6 انواع برنامه های هک


ابزار aircrack-ng یک مجموعه کامل از ابزارها برای ارزیابی امنیت شبکه WiFi  است.ابزار aircrack-ng نه تنها توانایی انجام تست نفود بر روی شبکه را انجام می دهد بلکه می تواند شبکه را مورد حمله قرار دهد به هکر اجازه می دهد که به پسورد دسترسی یدا کند.برای آشنایی بیشتر به آموزش زیر رجوع کنید:
معرفی ابزار Aircrack-ng  تست نفوذ شبکه با ابزار Kalel

Maltego(7 انواع برنامه های هک


Maltego یک ابزاری قدرتمند برای جرم شناسی کامپیوتری و جمع آوری اطلاعات است.
این برنامه یک تصویر کلی از تهدیدات سایبری را نشان می دهد. به کاربران
گرامی توصیم کینم حتما به آموزش زیر برای درک بهتر از جرم شناسی و نحوه فعالیت این برنامه به آموزش زیر رجوع کنید:
جرم شناسی چیست

هکر

فیلم برتر به انتخاب هکرها و برنامه‌ نویسان با لینک دانلود فیلم

Nessus(8 انواع برنامه های هک


یک اسکنر امنیتی قدرتمند برای جستجوی باگ های وب اپلیکیشن و سرور.
این اسکنر قدرتمند از انواع آسیب پذیری ها xss , sqli , … پشتیبانی می کند.
این اسکنر قدرتمند دقت بسیار زیادی دارد.این ابزار در سه نسخه رایگان،شخصی و شرکتی ارائه شده است که در نسخه رایگان امکانات بسیار کمتری ارائه شده است.
برای اطلاعات بیشتر به آموزش زیر رجوع کنید:
معرفی اسکنر nessus

Acunetix(9 انواع برنامه های هک


این برنامه کاربردی مانند nessus یک اسکنر امنیتی قدرتمند است.این اسکنر از انواع آسیب پذیری ها مانند RFU , RFD, XSS,SQLI,و … پشتیبانی میکند و مهم تر از همه اینکه بصورت رایگان است.

۱۰) Social-Engineer Toolkit


یک برنامه قدرتمند و مفید برای اجرای حملات هکر مهندسی اجتماعی.
مهندسی اجتماعی یک علم نوپا است.مهندسی اجتماعی اجازه نفوذ به هکر را بدون داشتن علم کامپیوتری می دهد.با یک مثال مهندسی اجتماعی را توضیح می دهیم.
فرض کنید شما می خواهید به یک شرکت نفوذ کنید اما اون شرکت امنیت بسیار بالایی دارد.شما بدنبال کارمند هایی می روید که دسترسی دارند و از وضعیت شرکت ناراضی هستند.با برقراری ارتباط و دوستی و نزدیکی با آنها به یوزر و پسورد آنها دسترسی پیدا میکنیم و به شبکه انها نفوذ هکر می کنیم.

امیدوارم از این آموزش هم لدت برده باشید….

اندروید برای هر چیزی یک اپلیکیشن دارد. اگر شما یک مدیر شبکه، آزمایشگر نفوذ هکر حرفه‌ای به دستگاه یا شخصی هستید که می‌خواهید هکر کلاه سفید باشید می‌توانید از دستگاه اندرویدی خود برای انجام اسکن و آزمایش‌های اولیه تا جامع برای جمع آوری اطلاعات و پیدا کردن آسیب پذیری‌ها استفاده کنید. بدین منظور، در ادامه شما را با بهترین برنامه‌های هک اندرویدی که می‌توانید امتحان کنید آشنا می‌کنیم. با SPY24 همراه باشید.

۱٫ برنامه هک اندرویدی Kali NetHunter

این برنامه در اصل فقط برای کار با دستگاه های گوگل نکسوس طراحی شده است. Kali Nethunter به عنوان یک ابزار هک و تست نفوذ، می‌تواند در دستگاه‌های جدیدتر با اعمال برخی تغییرات استفاده شود. Kali NetHunter در اصل روی یک لایه از سیستم عامل در دستگاه اندروید شما نصب شده و دستگاه شما را با استفاده نسبتاً کم از حافظه به ابزاری برای تست نفوذ تبدیل می‌کند. با استفاده از Nethunter می‌توانید کلیدهای WEP و کلیدهای WPA را کرک کرده و درگاه‌های باز را نیز در دستگاه‌های دیگر تشخیص دهید. همچنین این برنامه به شما این امکان را می‌دهد که نفوذ به فریم وای فای، ربودن صفحه کلید و حملات MITM را انجام دهید و این برنامه برای تست طیف گسترده‌ای از روش‌های هک کردن بسیار عالی است.

۲٫ ابزار تست نفوذ موبایلی zANTI

zANTI یکی از محبوب‌ترین و کامل‌ترین ابزارهای تست نفوذ اندرویدی است که نه تنها تکنیک‌های حمله به موبایل و نفوذ واقعی را شناسایی بلکه آن‌ها را شبیه سازی نیز می‌کند. با یک تب، zANTI می‌تواند اطلاعات کافی درباره هر شبکه یا دستگاه متصل را جمع آوری کند. همچنین با استفاده از اطلاعات جمع آوری شده می‌توان فهمید که آیا دستگاه یا شبکه مستعد آسیب پذیریها و حملات (MITM (Man in the Middle است یا خیر. در صورت لزوم، می‌توانید zANTI را طوری تنظیم کنید که برنامه گزارش‌های ایمیل همه دستگاه‌ها و داده‌هایی که برنامه جمع آوری می‌کند را در فواصل منظم ارسال کند. اگرچه می ‌توانید zANTI را بر روی دستگاه‌های روت نشده نیز نصب کنید اما برای استفاده از تمام قدرت و ویژگی‌هایی که این برنامه اندرویدی دارد باید دستگاهی روت شده داشته باشید.

۳٫ cSploit

cSploit یک ابزار امنیتی و حرفه‌ای رایگان و منبع باز است که با فریم ورک داخلی Metasploit و یک رابط کاربری که استفاده از آن راحت است در اختیار کاربران قرار گرفت. خارج از این فریم ورک، cSploit می‌تواند شبکه محلی و بسته های TCP یا UDP را جعل کند، پورت‌های باز را شناسایی کرده و سیستم عامل‌های هاست‌ را ردیابی کند، حملات (MITM (Man in the Middle را انجام دهد و غیره. از آنجا که این برنامه با فریم ورک متاسپلویت همراه است می‌تواند آسیب‌پذیری‌های امنیتی شبکه یا دستگاه‌های متصل را پیدا کند و تنظیمات اکسپلویت را برای کنترل بهتر تنظیم کند. برای کار با cSploit، دستگاه شما باید روت شده و SuperSU و BusyBox نیز نصب شده باشد.

۴٫ Hackode

اگرچه Hackode به اندازه zANTI یا cSploit قدرتمند نیست اما Hackode نیز یک برنامه هک اندرویدی خوب است که به شما امکان می‌دهد تا اطلاعات مربوط به سایر دستگاه‌ها را جمع آوری کنید. با استفاده از Hackode می‌توانید آسیب پذیری های دستگاه یا شبکه را اسکن کرده و پیدا کنید. علاوه بر این، Hackode ابزارهای شبکه‌یابی داخلی مانند Ping ،DNS ،Lookup، ردیاب، تشخیص DNS، نظارت بر اکسپلویت و فید امنیتی دارد. از آنجایی که این برنامه به دستگاه اندرویدی روت شده نیازی ندارد، اگر به رابط کاربری بد نرم افزار توجه نکنید، این برنامه ارزش یکبار امتحان کردن دارد. لازم به ذکر است که Hackode فقط برای برآورده کردن نیازهای اولیه به کارتان می‌آید.

۵٫ Network Mapper

Network Mapper ابزاری قدرتمند است که از اسکنر گسترده Nmap در پس زمینه برای پیماش و اسکن شبکه‌های متصل استفاده می‌کند. پس از نصب برنامه Network Mapper از گوگل پلی، به طور خودکار باینری های مورد نیاز Nmap را از طریق اینترنت دانلود و نصب می‌کند و برای انجام اسکن، یک رابط کاربری گرافیکی دارد که استفاده از آن برای کاربران راحت می‌باشد. با استفاده از Network Mapper، می‌توانید یک اسکن جامع روی شبکه انجام داده و هاست‌های فعال را شناسایی و طیف وسیعی از اطلاعات مانند پورت‌های باز، ویژگی‌های شبکه، اطلاعات سیستم عامل و غیره جمع‌آوری کنید. نتورک مپر در هر دوی دستگاه‌های روت شده و روت نشده کار می‌کند. با این حال، در دستگاه‌های روت نشده این قابلیت به دلیل محدودیت‌های اندروید کمتر خود را نشان می‌دهد.

۶٫ tPacketCapture

همانطور که از نام آن پیداست، tPacketCapture یک برنامه ساده برای دریافت بسته‌ها و داده‌هایی است که در شبکه شما منتقل شده‌اند. از آنجا که tPacketCapture با ایجاد VPN محلی خود کار می‌کند در هر دو دستگاه‌های روت شده و روت نشده کار می‌کند. یک نکته‌ی خوب در مورد برنامه tPacketCapture این است که تمام داده‌های ضبط شده را در یک فایل  PCAP ذخیره می‌کند تا بتوانید از ابزارهای قدرتمند دسکتاپ مانند Wireshark برای تحلیل دقیق آن‌ها استفاده کنید.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا