اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینبرنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دوربهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونچگونه از هک شدن گوشی موبایلساده ترین روش هک واتس اپ از راه دور اندرویدکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفون

اپلیکیشن کنترل استفاده از موبایل در ایران

اپلیکیشن کنترل استفاده از موبایل در ایران می تواند تمامی امکانات گوشی فرزندان و دیگر اعضای خانواده را کنترل کرده و گزارش فعالیت دهد.

بدون راه افتادن دعوا در بین اعضای خانواده، موبایل را کنترل کنید! تکنولوژی را به کمک تکنولوژی مهار کنید! و یک نرم افزار جالب و کاربردی نصب کنید.

حتما شما نیز دغدغه دارید که با وسایل مبتنی بر فناوری اطلاعات چه رفتاری داشته باشید. بعضی تصور می کنند گوشی های اندروید مانند شمشیر دو لبه است. که از طرفی فواید بسیار دارد و از طرفی ضرر های زیاد. در حالی که این نوع نگرش هیچ کمکی به والدین پر دغدغه امروز نخواهد کرد.

یکی از نگرانی های والدین در دوره ما استفاده بیش از اندازه از موبایل می باشد. از طرفی دوره تکنولوژی روش های تربیتی متناسب با خود را می طلبد. در بعضی خانواده ها والدین نمی توانند به راحتی گوشی را از دست بچه ها بگیرند. در بعضی خانواده ها نیز ورود بچه ها به فضای مجازی از کنترل خارج شده است.

به همین دلیل اپلیکیشن کنترل استفاده از موبایل برای مراقبت از خانواده تولید شده تا به شکل غیر مستقیم رفتارهای بچه ها در گوشی و شبکه های اجتماعی مورد بازنگری قرار گیرد. استفاده از موبایل به خودی خود و ذاتا بد نیست و بسیار هم کار گشا می باشد.

اپلیکیشن کنترل استفاده از موبایل در ایران

اپلیکیشن کنترل استفاده از موبایل در ایران

استفاده های جالبی که می توان از گوشی داشت و به بچه ها نیز آموزش داد تا بیشتر رشد کنند و استعدادهای شان بیشتر معلوم گردد. همه این موارد یاد شده موضوع مقاله ما شده است. حتما شما هم دوست دارید نسبت به این موضوع اطلاعات بیشتری کسب کنید. پس تاپیک های زیر را بخوانید:

اپلیکیشن کنترل استفاده از موبایل ؛ استفاده های درست موبایل

اپلیکیشن کنترل استفاده از موبایل ؛ استفاده های خطرناک

اپلیکیشن مراقبت از خانواده ؛ مزایای استفاده از نرم افزار

اپلیکیشن کنترل استفاده از موبایل ؛ استفاده های درست موبایل

امروزه از دنیای تکنولوژی گریزی وجود ندارد چون با تمامی لحظات ما عجین شده است. فناوری اطلاعات به دلیل آن که کارها را به خوبی انجام می دهد، به میزان زیادی در روال های زندگی ما موثر شده است.

اگر بدانید که چه استفاده های خوبی می توان از موبایل داشت، حتما استقبال می کنید. حتی می توانید این استفاده ها را به فرزندان آموزش دهید و برای شان فرهنگ سازی کنید. شما نیز دریافت خواهید کرد که موبایل صرفا یک ابزار مخرب نیست و می تواند بسیاری از کارها را سریع تر و آسان تر انجام دهد.

شما می توانید در عین اینکه نرم افزارهای خوب در اختیار بچه ها قرار می دهید، اپلیکیشن کنترل استفاده از موبایل را نیز نصب کنید و از مزایای آن بهره مند شوید. در ادامه می خواهیم لیستی از نرم افزارهای خوب موبایل را به شما معرفی کنیم:

اپلیکیشن مراقبت از خانواده

اپلیکیشن مراقبت از خانواده

1- نرم افزارهای نقاشی و رنگ آمیزی برای کودکان:

اگر کودکی دارید که به نقاشی علاقه مند است، می توانید نرم افزارهای جالبی در گوشی و اپلیکیشن بازار پیدا کنید که نقاشی های جالب تر، به روز تر و جذاب تر به او آموزش دهد. استفاده از این اپلیکیشن ها، می تواند در باز شدن ذهن بچه ها تاثیر بسزایی داشته باشد.

گرچه مواظب باشید بیش از اندازه از گوشی استفاده نشود، چون مهارت های دستی بچه ها رشد نمی کند. ضمن آنکه این نرم افزارها تقلید کردن را بیشتر به کودکان یاد خواهند داد.

از این نوع نرم افزارها می توانید به عنوان ابزاری کمکی برای کودکان استفاده کنید. هیچ گاه دفتر نقاشی کاغذی و جعبه مداد رنگی را برای کودکان فراموش نکنید. پرورش ذهن بچه ها گاهی از رشد مهارت های دستی حاصل می شود.

هرگاه گوشی خود را در دست بچه ها گذاشتید، هیچ گاه آن ها را تنها نگذارید و بالای سر آن ها باشید.

2- خرید اینترنتی برای نوجوانان:

اگر نوجوانی دارید که علاقه مند به استفاده از موبایل است، خرید اینترنتی را با نظارت به او آموزش دهید. دوره نوجوانی دوره تمرین کردن برای بزرگ شدن است و می توانید در پرورش استعداد نوجوان شما تاثیرگذار باشد.

3- نرم افزارهای آموزشی مدرسه:

برای بچه های مدرسه ای خود، نرم افزارهای آموزشی دروس مختلف مدرسه را نصب کنید. این نرم افزارها مانند کتاب کمک آموزشی می تواند اشکالات درسی بچه ها را رفع کند. مخصوصا این روزها که در ایام کرونا هستیم و آموزش مدارس مجازی شده است، استفاده از این نرم افزارها فرصت خوبی می تواند باشد و می تواند خلا های آموزشی را برطرف کند.

همچنین برای کودکان دبستانی که آموزش دادن به آن ها سخت تر می باشد، استفاده از اپلیکیشن های اندرویدی می تواند کمک کننده باشد. ضمن آنکه بازی ریاضی های جالب مانند سودوکو در بازار پیدا می شود که می تواند در افزایش هوش بچه ها تاثیر بسیاری بگذارد. مزیت این اپلیکیشن ها نسبت به نسخه های کاغذی، قیمت پایین آن می باشد.

شما می توانید چندین نرم افزار با قیمت پایین برای فرزندان بخرید و در مسافرت، خیابان، کوچه و بازار، ایستگاه مترو و اتوبوس نیز استفاده کنید. خراب شدن و پاره نشدن این نرم افزارها نسبت به نسخه های کاغذی و باقی ماندن برای همیشه از جمله ویژگی های خوب این نرم افزارها می باشد.

اپلیکیشن کنترل استفاده از موبایل

اپلیکیشن کنترل استفاده از موبایل

4- شرکت در گروه های فامیلی و دوستانه:

گروه های فامیلی خوبی در شبکه های اجتماعی می توان راه اندازی کرد که ارتباط بین اعضای فامیل را تقویت کند. این گروه ها نظارت بسیاری نمی خواهد و توجیه شده است. همچنین دوستان در یک مدرسه با نظارت معلم خود، می توانند گروه های دخترانه ویا پسرانه تشکیل دهند و با هم جنس های خود ارتباط مجازی داشته باشند.

اپلیکیشن کنترل استفاده از موبایل ؛ استفاده های خطرناک

چند مورد استفاده خطرناک از گوشی همراه وجود دارد که در ادامه به آن می پردازیم:

1- استفاده ی بیش از حد از شبکه های اجتماعی:

ورود بیش از اندازه به کانال ها و گروه هایی که والدین نمی شناسند، می تواند منجر به دوستی های بی موردی شود که اصلا برای فرزندان جالب نیست. همچنین خرید از کانال ها و گروه های ناشناس و منتقل شدن به صفحات فیشینگ که بزرگترها را نیز درگیر کرده، از جمله خطرات از دست رفتن مال، جان و آبروی افراد است.

2- عضو شدن در چت روم ها:

یکی از استفاده های بی مورد که هیچ نتیجه خوبی برای بچه ها ندارد، عضویت در چت روم ها و صحبت با افراد ناشناس است. به جای اینکه فرزندان به این فضاهای جذاب کشیده شوند، گروه های فامیلی و دوستان که والدین و معلم ها نظارت دارند، توصیه می شود.

3- نصب بازی ها با محتوای تهدید کننده و کشتار:

نرم افزارهای جنگی که صرفا خونریزی را ترویج می کند، می تواند اعصاب بچه ها را تحت تاثیر قرار دهد و حتی منجر به کابوس های شبانه شود. چنانچه متوجه استفاده بچه ها از این نرم افزارها شدید، با اپلیکیشن کنترل استفاده از موبایل استفاده آن ها را محدود کنید.

4- نرم افزارهای مثبت 18 برای بچه های کم سن و سال:

چنانچه فرزندان زودتر از سن خود، مسائلی را یاد بگیرند که نیازی نیست، بسیار خطرناک خواهد بود. فرزندان در سنین پایین بسیار کنجکاو هستند و دوست دارند در مورد همه چیز اطلاعات داشته باشند. مخصوصا در مورد مسائل جنسی نباید ذهن بچه ها درگیر مسائلی شود که هنوز روحیه آن ها توان تحمل را ندارد. چنانچه متوجه استفاده اشتباه بچه ها شدید، می توانید از اپلیکیشن مراقبت از خانواده استفاده کنید.

اپلیکیشن مراقبت از خانواده ؛ مزایای استفاده از نرم افزار

شاید بخواهید بدانید نرم افزار ما دقیقا چه کاری انجام می دهد؟ در این نرم افزار، می توانید گزارش پیام ها و تماس های گوشی فرزندان و دیگر اعضای خانواده را تحت فایل در گوشی و لپ تاپ خود ذخیره کنید قبل از آنکه کاملا پاک شود.

همچنین می توانید تمامی شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام، واتساپ و… را کنترل کنید و تمامی پیام ها و تماس های ورودی و خروجی را کنترل کنید. در صورت استفاده بیش از حد می توانید گوشی فرزندان را از راه دور خاموش کنید. همچنین امکان خاموش و روشن کردن اینترنت بچه ها وجود دارد.

می توانید گوشی را قفل کرده و دوباره باز کنید. مخصوصا برای مواقعی که گوشی شما دزدیده شود، با قفل کردن گوشی از راه دور از آن محافظت کنید. ضمن آنکه می توانید برنامه های نصب شده روی گوشی را کنترل کنید. هر نرم افزاری خواستید نصب کنید و هر نرم افزاری خواستید پاک کنید.

می توانید مکان جابجایی فرزندتان را با گوشی موقعیت یابی و کنترل کنید. همچنین از صفحه گوشی او اسکرین شات بگیرید. از دیگر مزایای استفاده از نرم افزار مراقبت از خانواده، کنترل فایل های چند رسانه ای مانند فیلم ها، کلیپ ها، صوت ها و دیگر موارد است.

شما به مدت 1 ماه، 3 ماه ویا 1 سال با قیمت های متفاوت برای هر پکیج، می توانید از این نرم افزار به خوبی استفاده کنید و از خدماتی که در اختیار شما قرار می دهد، برای کنترل گوشی اعضای خانواده بهره مند شوید.
اگر شما هم علاقه مند شدید از اپلیکیشن کنترل استفاده از موبایل استفاده کنید، با شماره های سایت تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید. استفاده از این نرم افزار آسان بوده و توسط کد دستوری می باشد که به شما آموزش داده خواهد شد.


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا