اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!امنیت سایبری (Cyber Security)برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دوربرنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

اینستاگرام و قوانین کپی رایت آن

 شامل این قانون شود پست شما حذف شده و ارور خاصی برایتان نمایش داده می شود. لازم به ذکر است که هر زمان متوجه شدید کسی کار شما را کپی کرده و به نام خود در پیج شخصیاش قرار داده، می‌توانید با استفاده از قابلیت ریپورت کپی رایت اینستاگرام این مورد را گزارش دهید. در ادامه در خصوص نحوه انجام این کار توضیح خواهیم داد. اینستاگرام و قوانین کپی رایت :

همه چیز درباره ربات رفع ریپورت اینستاگرام

اینستاگرام و قوانین کپی رایت آن
اینستاگرام و قوانین کپی رایت آن

نحوه ریپورت کپی رایت در اینستاگرام

همانطور که گفته شد، اگر شخصی از عکس یا اثری که متعلق به شماست سو استفاده کرده و آن را به نام خودش در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است می‌توانید برای آن پست یک ریپورت کپی رایت در اینستاگرام ثبت کنید و از انتشار آن جلوگیری کنید. برای این کار کافی است پست مورد نظر خود را باز کنید. در قسمت سه نقطه بالای صفحه گزینه Report را انتخاب کنید و سپس برروی Its inappropriate  کلیک کنید. حال در صفحه‌ای که نمایش داده شده گزینه Intellectual property violation  را کلیک نمایید.

در ادامه Learn More را انتخاب کنید و روی گزینه‌ای که زیر Copyright قرار دارد اشاره کنید و This form را بزنید. با این کار دو گزینه برایتان نمایش داده می شود که برای ریپورت کپی رایت در اینستاگرام باید Copyright را انتخاب کرده و Continue with your copyright report را بزنید تا بتوانید سایر گزینه‌ها را مشاهده کنید.

در این قسمت آخرین گزینه را فعال کنید (I found content wich I  Continue with your copyright report . با این کار سه گزینه ظاهر می‌شود که باید یک به یک آنها را باز کنید و اطلاعات خواسته شده‌ی مربوط به آن‌ها را وارد کنید. 

قوانین کپی رایت اینستاگرام چیه؟ اینستاگرام و قوانین کپی رایت

این گزینهها از شما می‌پرسد حق کپی رایت مربوط به چه کسی است. این نکته مهم را در نظر داشته باشید که برای آن‌که بتوانید گزارش به اینستاگرام را ثبت کنید، حتما باید حق کپی رایت مربوط به خودتان باشد. پس Me or my organization را انتخاب کنید و سپس فرمی که برایتان نمایش داده می شود را تکمیل کنید. در این فرم اطلاعاتی مانند نام ، شغل، ایمیل، شماره تلفن، کشور و … از شما خواسته است.

در ادامه باید گزینه Provide the content You want to Report را فعال کنید و اطلاعات مربوط پستی که می‌خواهید گزارش کنید را وارد نمایید. در این بخش سه گزینه‌ی مهم وجود دارد. در بخش اول باید مشخص کنید که بخش کپی شده از شما تصویر یا ویدیو، کپشن یا کامنت و … است. سپس لینک مربوط به آن را در کادر مربوطه کپی کنید .

در ادامه Provide youre copyright work را فعال کنید. اطلاعات مربوط به پست خود را در آن وارد نمایید. منوی کشویی نمایش داده شده را باز کنید و از میان گزینه‌ها موردی را که با موردی که از شما کپی شده تناسب دارد انتخاب کنید. (عکس، ویدیو، لوگو، کار هنری، برنامه، نام، کاراکتر) سپس لینک مربوط به آن را در کادر مربوطه قرار دهید و در نهایت Confirm declaration statemment را فعال کنید و Yes را بزنید و پس از وارد کردن نامتان بر روی Send اشاره کنید تا درخواست ارسال شود.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا