برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

بررسی روش های شکستن قفل فایل rar

برای شکستن قفل فایل rar نیاز است که اپلیکیشن ها و نرم افزار هایی را برای این منظور نصب نمایید تا بتوانید از محتوای این فایل ها به آسانی استفاده کنید. پس اگر شما نیز قصد دارید برای دستیابی به محتوای درون فایل های rar نرم افزار شکستن قفل فایل rar را نصب نمایید، در ادامه همراه ما باشید تا برنامه های کاربردی در این زمینه را خدمتتان معرفی نماییم.

شکستن قفل فایل rar در سیستم عامل های متفاوت

احتمالا تاکنون تعداد دفعات زیادی برایتان پیش آمده است که فایل هایی را دانلود نموده اید که فرمت های Zip و 7z و rar این فایل ها باعث شده است که به این راحتی به محتوای درونشان دسترسی پیدا نکنید و مجبور باشید که این فایل ها را از حالت فشرده خارج نمایید. حتی در سیستم عامل های متفاوت نحوه خارج نمودن این فایل ها از حالت فشرده متفاوت می باشد و شما بنا به آنکه برای اندروید یا برای سیستم عامل ویندوز قصد باز نمودن این فایل های فشرده را دارید باید اپلیکیشن های متفاوتی را نصب نمایید.

فشرده سازی، برای دانلود نمودن انواع فایل ها بسیار کاربردی می باشند و اگر شما بخواهید فایلی را با حجم پایین تر نصب کنید به هر حال مجبورید که این فایل ها را پس از دانلود از حالت فشرده خارج سازید. از دیگر اهداف فشرده سازی فایل ها این است که چندین فایل را تنها در یک فایل دریافت نمایید و آنگاه این فایل ها فضای کمتری را اشغال خواهند کرد و شما قادر خواهید بود که همه نیاز خود را طی دريافت یک فایل رفع نمایید.

همچنین برای رفع نیازتان قادر خواهید بود که در ارسال و انتقال این فایل ها زمان کمتری را نیز صرف نمایید. زیرا به دلیل حجم پایین این فایل ها سرعت بیشتر و زمان کمتری نیاز دارید تا این فایل های فشرده را از طریق ایمیل و یا از طریق شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها انتقال دهید. در ادامه چند برنامه کاربردی را معرفی خواهیم نمود تا شما از این طریق بتوانید شکستن قفل فایل rar را انجام بدهید.

شکستن قفل فایل rar

شکستن قفل فایل rar در اندروید با کدام اپلیکیشن مقدور خواهد بود؟

سیستم عامل اندروید با سیستم عامل های ویندوز تفاوت بسیاری دارد و برای کار با این سیستم عامل نیاز به اپلیکیشن ها و نرم افزار های خاصی دارید تا بتوانید نیازهای خود را مرتفع سازید. همچنین برای شکستن قفل فایل rar در سیستم عامل اندروید به اپلیکیشن هایی نیاز پیدا خواهید کرد که برای اندروید کاربردی واقع شود.

از جمله پرطرفدار ترین اپلیکیشن ها در این زمینه اپلیکیشن هایی اند که بتوان با کمک آن ها هر نوع فایل فشرده ای را با هر فرمتی از حالت فشرده خارج نمود. اپلیکیشن Zip بسیار پرکاربردی است و در برنامه های گوگل پلی امتیاز بالای ۴.۵ دریافت نموده است و کاربرانی که در این اپلیکیشن حضور دارند تعریف های زیادی از این اپلیکیشن داشته اند و پیشنهاد داده اند که شما نیز اگر با سیستم عامل اندروید در ارتباط هستید این اپلیکیشن را نصب نمایید.

با کمک این اپلیکیشین قادر خواهید بود که شکستن قفل فایل rar را به سادگی انجام دهید و نه تنها فرمت rar، بلکه ۴۰ نوع دیگر فرمت های رایج مانند Zip را از حالت فشرده خارج سازید. همچنین شما می توانید هر نوع فایلی را به حالت فشرده در آورید و با کمک این اپلیکیشن حساب کاربری خود را راه اندازی نمایید و با گذشت زمان دیگر نیاز نباشد تا هزینه ای برای رفع نیازتان در این اپلیکیشن پرداخت کنید و به صورت رایگان به فعالیت بپردازید.

به عنوان اپلیکیشن دوم که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت، نرم افزار WinRar طرفداران زیادی دارد و افراد زیادی از کار با این اپلیکیشن راضی بوده اند. تیم توسعه RarLab، طراحی کننده و ارائه دهنده این اپلیکیشن می باشند و با کمک این نرم افزار قادر خواهید بود تا به فایل های درون این فایل فشرده در سیستم عامل های متفاوت مانند ویندوز و اندروید دسترسی پیدا کنید و شکستن قفل فایل rar را به راحتی انجام دهید. 

این برنامه با راه و روشی متفاوت رمز گذاری شده و کاربران در این اپلیکیشن از امنیت بالایی برخوردار خواهند بود و مورد سو استفاده افراد سودجو و مهاجم قرار نخواهند گرفت. تمامی این خدمات برای کاربران این نرم افزار به صورت کاملا رایگان ارائه شده است و برای آنکه به طور کامل تبلیغات این اپلیکیشن را حذف نمایید لازم است که حدود ۲ دلار بپردازید.

شکستن قفل فایل rar

شکستن قفل فایل های rar در ویندوز و سیستم عامل های مختلف

نرم افزار WinZip نه تنها برای ویندوز بسیار کاربردی بوده بلکه هم اکنون برای اندروید نیز مورد استفاده قرار گرفته است و طرفداران خود را پیدا کرده است. WinZip توانسته در نوع خود یکی از اپلیکیشن های مفید برای شکستن قفل فایل rar شناخته شود. اما ممکن است برخی از افراد قادر نباشند تا این نرم افزار را نصب نمایند و در نصب این برنامه دچار مشکل شوند. بهتر است که نسخه جدید این اپلیکیشن را طی به روزرسانی های جدید دریافت کنید تا بتوانید به شکستن قفل فایل rar بپردازید.

شکستن قفل فایل rar

باز کردن قفل فایل rar با کمک اپلیکیشن ZArchiver

در این قسمت به معرفی دو اپلیکیشن ZArchiver و Solid Explorer خواهیم پرداخت که امروزه کاربرد بالایی دارند و با کمک این دو نرم افزار می توانید شکستن قفل فایل های rar را به سادگی انجام بدهید و فایل های زیپ و رار را به سادگی از حالت فشرده خارج نمایید. این برنامه برای شکستن انواع قفل فایل های رار کاربرد دارند و کاربران زیادی در آن فعال می باشند. امتیاز این دو نرم افزار بالای ۴ می باشد و گوکل پلی به عنوان گزینه پیشنهادی برای شکستن قفل فایل rar در اندروید آن را در جستجو شما نشان خواهد داد. شما با نصب این دو اپلیکیشن دیگر نیاز به هیچ نرم افزار دیگری نخواهید داشت.

شکستن قفل فایل rar

شکستن پسورد فایل rar در آندروید با کمک نرم افزار XZip

اپلیکیشن XZip برای اندروید به قدری مفید و لازم است که به هر کاربر این سیستم عامل آن را پیشنهاد می دهیم و توصیه می کنیم که برای یک بار هم که شده شکستن قفل فایل rar را با کمک این نرم افزار امتحان کنید. پشتیبانی این اپلیکیشن به قدری قوی است که از تمامی فرمت های فایل های فشرده که امروزه رایج است، پشتیبانی می کند و نیاز همه افراد را برطرف می سازد. البته نسخه ویندوز این اپلیکیشن تا کنون ارائه نشده است و تنها سیستم عامل اندروید با این اپلیکیشن پشتیبانی می شود.

شکستن قفل فایل rar

فشرده سازی و مدیریت فایل با کمک ۷Zipper

در میان اپلیکیشن هایی که در جهت شکستن قفل فایل rar شهرت بسیار زیادی کسب نموده و توانسته کاربرد زیادی را برای کاربرانش داشته باشد، می توان اپلیکیشن ۷Zipper را معرفی نمود‌. این اپلیکیشن امکانات بسیار زیادی را برای مخاطبینش ارائه نموده است و توانسته فراتر از تصورات مخاطبینش عمل نماید. تمامی خدمات این برنامه رایگان است و هم اکنون بیش از هفده هزار نفر در این اپلیکیشن فعال اند و به شکستن قفل فایل rar می پردازند. نمره این اپلیکیشن در گوگل پلی در حدود ۴.۳ می باشد و کاربران حاضر در این برنامه آن را به افراد دیگر نیز پیشنهاد می دهند. همچنین این برنامه بیش از یک میلیون بار نصب شده است.

شکستن قفل فایل rar

 کم حجم سازی و فشرده سازی و شکستن قفل فایل rar و زیپ در اندروید

برای‌ آنکه با کمک اپلیکیشن های موجود به کم حجم سازی فایل ها بپردازید و در کنار آن بتوانید فایل ها را از حالت فشرده خارج سازید، پیشنهاد می کنیم که اپلیکیشن iZip را نصب نمایید و با کمک آن به صورت مستقیم تمامی فایل های با فرمت rar را از حالت فشرده خارج سازید و به شکستن قفل فایل rar بپردازید. تمامی خدمات این برنامه به صورت رایگان ارائه می شود و کاربران این نرم افزار در گوگل پلی، به آن نمره ۳.۸ را داده اند. امیدواریم که در این زمینه اطلاعات مفیدی را خدمتتان ارائه نموده باشیم و این مطلب در جهت شکستن قفل فایل rar برایتان مفید بوده باشد.


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا