ساده ترین روش هک واتس اپ از راه دور اندروید

برنامه جاسوسی و هک واتساپ : نظارت بر همه تماس ها

واتساپ از یک میلیارد کاربر در سراسر جهان فراتر رفته است ، این بدان معناست که ممکن است کودک یا کارمند شما نیز از آن برای متون ، چندرسانه ای و تماس استفاده کند. اما نگران نباشید! SPY24 به شما امکان می دهد کل فعالیت واتساپ یک شخص را در هر دستگاه اندروید ردیابی کنید. برنامه جاسوسی واتساپ ما آنقدر درخشان است که شما به هیچ جاسوسی واتساپ دیگری ، هرگز نیازی نخواهید داشت!

چگونه واتس اپ را در اندروید و آیفون از طریق SPY24 نظارت کنیم؟
برای یادگیری چگونگی نظارت بر چت های واتس اپ و چت های گروهی ، بلکه تمام عکس های به اشتراک گذاشته شده در دستگاه مورد نظر ، یک آموزش را تماشا کنید.


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


SPY24 مانیتورینگ واتساپ چیست؟

با SPY24 ، می توانید پیام های واتس اپ ، تماس ها و چندرسانه ای ارسال شده و دریافت شده از طریق تلفن یا رایانه لوحی را از راه دور کنترل کنید. فوراً نام و تعداد فرستنده و سایر جزئیات مانند تمبرهای زمان و تاریخ را بررسی کنید. SPY24 بهترین برنامه جاسوسی واتساپ است که به آن اعتماد دارید. برای شروع جاسوسی در سیاهههای مربوط به واتساپ ، یک بارگیری در دستگاه مورد نظر شما نیاز دارد.

  1. مشاهده سیاهههای مربوط به تماس واتساپ.
  2. تمام موضوعات گپ را بخوانید.
  3. مشاهده همه عکسها با برچسب زدن عکس واتساپ.
  4. مشاهده تمبرهای زمان و تاریخ

برنامه جاسوسی و هک واتساپ
برنامه جاسوسی و هک واتساپ : نظارت بر همه تماس ها 5

هر برنامه جاسوسی واتساپ مساوی ایجاد نمی شود!

اگر همیشه می خواستید از راه دور واتس اپ را جاسوسی کنید و نمی توانستید برای آن راه حلی پیدا کنید ، وقت آن است که در نهایت اعتماد خود را به SPY24 وارد کنید. با ابزار جاسوسی واتساپ ما می توانید مکالمات واتساپ را جاسوسی کنید ، پیام های واتساپ را زیر نظر بگیرید و کارهای بیشتری انجام دهید. اما همه برنامه ها فعالیت واتس اپ را به روشی که ما انجام می دهیم ردیابی نمی کنند.

واتساپ آیفون را بدون جیلبریک جاسوسی می کند

اگر می خواهید از پیام های واتساپ در iPhone جاسوسی کنید ، به یاد داشته باشید بسیاری از برنامه های جاسوسی واتس اپ بدون جیلبریک دستگاه های iOS کار نمی کنند. این بدان معناست که برنامه جاسوسی گفتگوی واتساپ شما فقط با آیفون یا آیپدهایی که قابلیت فرار از زندان دارند ، کار خواهد کرد. حتی پس از آن ، همه برنامه های مشابه سازگار با آخرین نسخه های فرار از زندان نیستند.

اما وقتی از SPY24 استفاده می کنید ، لازم نیست که نگران این موضوع باشید. برنامه جاسوسی واتساپ ما بدون دستگاه فرار از زندان در دستگاه های iOS کار می کند.

بدون بارگیری و نصب

SPY24 به شما امکان می دهد فعالیت واتساپ را در iPhone و iPad بدون هیچ بارگیری و نصب نصب کنید. نسخه No Jailbreak نیازی نیست که شما SPY24 را در دستگاه iOS هدف بارگیری یا نصب کنید.

واتساپ جاسوسی آنلاین از هرجای دیگر

با هر رایانه و تلفن هوشمند خود از مکالمات واتساپ جاسوسی کنید. SPY24 حتی دارای یک “برنامه داشبورد” است که می تواند در دستگاه های اندروید بارگیری شود ، بنابراین می توانید بدون نیاز به تکیه بر رایانه یا لپ تاپ متصل ، بر روی یک تلفن نظارت داشته باشید.

برنامه جاسوسی
برنامه جاسوسی و هک واتساپ : نظارت بر همه تماس ها 6

سوالات متداول

چگونه می توان چت های واتس اپ را از راه دور ردیابی کرد؟

چت های واتس اپ را می توان از راه دور با استفاده از SPY24 ردیابی کرد. برنامه نیاز به نصب یکبار در دستگاه مورد نظر برای نظارت دارد. پس از آن ، شما می توانید از راه دور تمام چت های واتساپ ، سیاهههای مربوط به تماس و چندرسانه ای را ردیابی کنید. از طرف دیگر ، می توانید بدون نیاز به بارگیری یا نصب با استفاده از نسخه iCloud جاسوسی واتساپ برای آیفون ، از راه دور از چت های واتس اپ نیز جاسوسی کنید.

کدام دستگاه با برنامه جاسوسی SPY24 واتساپ سازگار است؟

SPY24 با تمام دستگاه های اندروید و iOS کار می کند. برای استفاده از برنامه اندروید واتساپ جاسوسی ، دستگاه هدف باید Gingerbread 2.3 یا بالاتر را اجرا کند. برای واتساپ جاسوسی iOS ، هدف iPhone یا iPad باید iOS 6.0 یا بالاتر را اجرا کند. با این حال ، برای جلوگیری از اختلافات مربوط به سخت افزار یا نرم افزار ، توصیه می کنیم از صفحه سازگاری دستگاه ما دیدن کنید.

چگونه جاسوسی واتساپ گپ در اندروید؟

با استفاده از SPY24 واتساپ جاسوسی آندروید ، شما می توانید نه تنها مکالمات واتساپ بلکه همچنین سیاهههای مربوط به عکس و عکس جاسوسی کنید. می توانید نسخه آزمایشی SPY24 را امتحان کنید تا در مورد چگونگی عملکرد برنامه اطلاعات بیشتری کسب کنید.

چگونه از طریق واتس اپ آیفون از طریق SPY24 جاسوسی کنیم؟


با استفاده از SPY24 واتساپ جاسوسی iOS ، می توانید در چت و عکس های واتس اپ جاسوسی کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه جاسوسی واتساپ در آیفون اینجا را کلیک کنید.

چگونه می توانم از مکالمات واتساپ جاسوسی کنم؟


می توانید با استفاده از حساب وب / داشبورد آنلاین SPY24 ، مکالمات واتساپ را جاسوسی کنید. دسترسی به چت های واتس اپ آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که داشبورد SPY24 را باز کنید و از منوی کشویی “مسنجر” به “واتساپ” بروید. در اینجا پیوندی به نسخه ی نمایشی است که می توانید استفاده کنید.

چگونه می توان از متون واتس اپ با استفاده از شناسه اپل جاسوسی کرد؟
برای جاسوسی از متون واتساپ با استفاده از Apple ID ، به Apple ID و رمز عبور شخصی که می خواهید نظارت کنید نیاز دارید.

تفاوت بین واتساپ جاسوسی آیفون و واتساپ جاسوسی اندروید چیست؟
با داشتن برنامه جاسوسی واتساپ اندروید ، می توانید علاوه بر چت ها و عکس ها ، بر روی مکالمه تماس واتساپ نیز نظارت کنید.

آیا می توانم با استفاده از جاسوسی SPY24 واتساپ ، تلفن شخصی را هک کنم؟
SPY24 یک برنامه مانیتورینگ است و یک ابزار هک کردن نیست و فقط باید پس از رضایت قانونی طرفین درگیر استفاده شود.

SPY24 بهترین برنامه برای والدین برای ردیابی واتساپ چگونه است؟

با کوتاه نگه داشتن آن ، SPY24 با قیمت کمی در ماه در دسترس است. برای هر ماه در ماه ، به همه ویژگی های حق بیمه SPY24 از جمله دسترسی کامل به واتس اپ فرزندان خود دسترسی پیدا می کنید. SPY24 به شما امکان می دهد تا گزارش ها ، عکس ها و چت های تماس واتساپ را ردیابی کنید. علاوه بر این ، شما با مجوز SPY24 خود بیش از 50 ویژگی دیگر را دریافت می کنید.

اکنون چت های واتساپ بدون روت را زیر نظر بگیرید.
از ثبت نام SPY24 خود لذت ببرید و اکنون می توانید تمام چت های ورودی واتس اپ را بدون روت دستگاه های آندروید بخوانید. با این کار ، SPY24 به اولین جاسوسی واتساپ تبدیل می شود که یک راه حل بدون نظارت ارائه می دهد.

چرا برنامه جاسوسی XNSPY واتساپ را انتخاب می کنید؟


64 میلیارد پیام و 1.6 میلیارد عکس هر روز در واتساپ که باعث تحریک انواع جرایم سایبری می شود مشترک است. جاسوسی چت واتساپ مانند SPY24 می تواند به کاهش چنین جنایاتی کمک کند.
روند رو به رشدی در فضای مجازی در واتساپ وجود دارد. یک نرم افزار جاسوسی برای واتس اپ می تواند به والدین کمک کند تا از آن مراقبت کنند.
یک کاربر متوسط واتس اپ به طور متوسط روزانه 27 دقیقه با برنامه می گذرد. اگر کارمندان شما واتساپ را در تلفن های خود دارند ، می توانند وقت خود را با ارزشمندی از وقت خود را صرف معاشرت های غیر کاری کنید. جاسوسی SPY24 واتساپ به شما کمک می کند تا از آن مراقبت کنید.
واتساپ حتی با رمزگذاری به پایان می رسد ، هنوز هم مستعد انواع تهدیدهای امنیتی است که می تواند منجر به انتشار اطلاعات در دستگاه های بچه ها یا کارمندان شما شود.
نرم افزار جاسوسی SPY24 واتساپ می تواند بر استفاده از واتساپ از بچه ها و کارمندان شما نظارت داشته باشد و می تواند رفتار پیام رسانی فوری را ترغیب کند.
والدین می توانند با جاسوسی از چت های واتس اپ ، خطرات سوء استفاده آنلاین را که فرزندانشان نسبت به آنها آسیب پذیر هستند ، به حداقل برسانند.

دیدگاهتان مشتری ما :

روزنامه نگار
به دلیل ماهیت شغل من ، معمولاً مجبور هستم روزها در خانه بمانم ، به دور از خانه و همین کار را انجام دهم. SPY24 برنامه جاسوسی تلفن های هوشمند است که والدین را برای من آسان کرده است. من می توانم فعالیت های آنلاین و آفلاین بچه هایم را از هر کجا و به راحتی از تلفن هوشمند خود دریغ کنم.

پدر
من به دنبال برنامه ای برای نظارت بر تلفن های همراه فرزندانم بودم که بتواند هم برای پول و هم برای یک برنامه قابل اعتماد و با مجموعه ای عالی از ویژگی های من را فراهم کند. SPY24 با بسته های مقرون به صرفه و معاملات مختلف ، آنچه را که می خواستم برای من فراهم کرده است.

مدیر
مدیریت 12 راننده و کامیون در زمینه تحویل من جهنم بود. سپس تیم مدیریت تصمیم گرفتند برنامه ردیابی تلفن های هوشمند SPY24 را دریافت کنند و ما توانستیم مکان های فعلی رانندگان خود را در زمان واقعی بدست آوریم. ما هرگز هزینه و زمان کارآمدتر نبوده ایم!

مانیتورینگ واتساپ
برنامه جاسوسی و هک واتساپ : نظارت بر همه تماس ها 7


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا