برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

بهترین بیشتر از ۶۰ برنامه های هک وای فای مخصوص اندروید

بهترین برنامه هک مودم وای فای با موبایل مخصوص برنامه اندرویدی هک فای فای ؛ عبارتی که خیلی ها از آن استفاده می کنند و ادعا دارند اپلیکیشن هک وای فای را در گوشی خود داشته و به وسیله آن شبکه های وای فای را هک می کنند. ادعایی که خیلی هم دور از واقعیت نیست و برنامه های موبایلی مختلفی برای این کار وجود دارد.

برنامه هایی که به «برنامه هک وای فای» معروف هستند و کاربر به وسیله آن می تواند شبکه وای فای را هک کرده و بدون داشتن رمز از آن استفاده نماید.

در ادامه قصد داریم چند مورد از این برنامه ها را به شما معرفی کنیم.

 برخی افراد تصور می کنند که تنها به وسیله لینوکس می توان به شبکه های وای فای (Wi-Fi) نفوذ کرده و آنها را هک کرد.

اما باید بگوییم که این طور نیست و از طریق دیگر سیستم عامل ها نظیر ویندوز و اندروید نیز این کار امکان پذیر است.

یعنی کاربر با استفاده از گوشی اندرویدی خود می تواند پسورد بعضی از شبکه های وای فای را بدست آورد.

انجام این کار برای هکرها و افراد متخصص کار آسانی است اما برای افراد عادی و کسانی که از برنامه نویسی اطلاعی ندارند چطور ممکن می شود؟

این افراد از اپلیکیشن های مخصوص این کار استفاده می کنند.

اپلیکیشن هایی که به طور اختصاصی برای هک کردن وای فای ساخته شده اند تا کاربران عادی و کسانی که تخصص ندارند به راحتی با استفاده از آنها رمز وای فای را بدست آورند.

برنامه های مختلفی در این زمینه وجود دارد که ما معروف ترین آنها را به شما معرفی می کنیم. این برنامه ها به کاربران امکان می دهد تا بتوانند از آسیب پذیری موجود در شبکه های وای فای استفاده کرده و به داخل آن رخنه کنند. با وجود این برنامه ها عملا شبکه های وای فای ناامن شده اند و با چالش بزرگی روبرو هستند.

هک مودم وای فای با موبایل

رشد اینترنت و فضای مجازی باعث گسترش برنامه های مخرب و به تبع آن افزایش هکرها شده است.

هکرهایی که بسیاری از آنها دانش خاصی ندارند و با استفاده از ابزارهای جانبی به اهداف خود دست پیدا می کنند.

ورود برنامه های هک و نفوذ به دنیای اینترنت باعث شده حملات سایبری و هکری فاز جدیدی پیدا کند و بسیاری از افراد بدون داشتن تخصص و دانش دست به کارهای هکری بزنند.

علاوه بر این وبسایت های مختلفی در زمینه هک و نفوذ به شبکه راه اندازی شده است که روش های هک کردن را به کاربران آموزش می دهد.

همین باعث شده هک کردن جزء مطالب جالب برای نوجوانان تبدیل شود.

این موضوع در هک وای فای و وایرلس بسیار نمود پیدا می کند و ما شاهد آن هستیم که فردی عادی و گاها نوجوان با استفاده از ابزارهای آماده و اپلیکیشن های مخصص تبدیل به یک هکر و نفوذگر می شود.

محققان امنیتی طبق بررسی های خود لیست کاملی از برنامه های پرکاربرد در زمینه هک شبکه های وای فای بدست آورده اند.

برنامه هایی که توسط بسیاری از کاربران و به جهت بدست آوردن رمز وای فای و نفوذ به داخل آن مورد استفاده قرار می گیرد که البته طرفداران بسیاری نیز دارد.

هدف این محققان از ارائه این لیست معرفی برنامه های رایج جهت هک وای فای می باشد تا دارندگان مودم های وایرلس علاوه بر آشنایی با برنامه های سارق هوشیاری و دقت خود بکار گرفته و افزایش امنیت مودم وای فای را در دستور کار قرار دهند.

فهرست اپلیکیشن های هک وای فای

هک مودم وای فای با موبایل

به طور کلی این برنامه ها به دو نوع ویندوز و اندروید تقسیم می شوند که با توجه به فراوانی تعداد گوشی های اندروید و تعداد کاربران آن استفاده از نسخه های اندرویدی بسیار بیشتر می باشد. به همین دلیل بخش مربوط به اندروید را بررسی کرده و برنامه های اندرویدی هک وای فای را به شما معرفی می کنیم.

۱- برنامه Wi-Fi WPS WPA Tester
۲- برنامه WPS Connect
۳- برنامه WiFi Master Key
۴- برنامه WiFi Pass Key
۵- برنامه WiFi Warden
۶- برنامه AndroDumpper
۷- برنامه zANTI

در ادامه توضیحات مختصری در مورد هر یک از برنامه های فوق ارائه شده است تا با مطالعه آنها علاوه بر آشنایی با برنامه مورد نظر در خصوص روشهای مقابله با آن نیز اقدام نمایید.

۱- برنامه Wi-Fi WPS WPA Tester

این برنامه یکی از ساده ترین برنامه های هک وای فای می باشد که توسط بسیاری از افراد مورد استفاده قرار گرفته است. این برنامه هکری به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است و در آن از الگوریتم های مخصوص و پیچیده ای استفاده شده است که باعث می شود در پیدا کردن پسورد شبکه های وایرلس سرعت بالایی داشته باشد.

با توجه به توانایی های این نرم افزار حداقل نسخه مورد نیاز برای آن اندروید ۵ می باشد. در غیر اینصورت لازم است گوشی اندرویدی خود را root کرده و سپس برنامه را نصب کنید. اگرچه برنامه مذکور یک برنامه هکری می باشد اما متاسفاده در فروشگاه اپلیکیشن Google Play بارگذاری شده و قابل دانلود می باشد.

۲- برنامه WPS Connect

از جمله قوی ترین و سریع ترین برنامه های هک وای فای است که از آن جهت اتصال به روتر و مودم های WPS استفاده می شود. این برنامه بصورت رایگان منتشر شده است و کاربران به راحتی می توانند آنرا از گوگل پلی دانلود کنند. بنابراین باید دقت لازم را داشته باشید. برنامه WPS Connect از الگوریتم های مخصوص Zhao و easyboxPIN جهت نفوذ به شبکه های وای فای و شکستن پین آن استفاده می کند و به همین دلیل بسیاری از رمزهای وای فای به وسیله این برنامه شکسته می شوند.

اگرچه استفاده از این برنامه جهت هک وای فای رایج است اما جنبه دیگر کاربرد آن بررسی نفوذپذیری مودم وای فای می باشد. با استفاده از این برنامه می توان فهمید که آیا روتر در برابر حملات مخرب امنیت کافی دارد یا این که ناامن بوده و هک می شود. باید توجه داشت که استفاده از این برنامه ملزم به root بودن گوشی اندرویدی می باشد. همین ویژگی باعث می شود برخی کاربران عادی سمت آن نروند.

۳- برنامه WiFi Master Key اپلیکیشن های هک وای فای

اپلیکیشن اندرویدی WiFi Master Key برنامه ای سریع و امن است که ناامنی را برای مودم های وای فای ایجاد می کند. از این برنامه جهت هک کردن وای فای به وسیله گوشی های اندرویدی استفاده می شود. روش کار این برنامه اتصال به وسیله پین کدهای پیشفرض می باشد که از این طریق به شبکه های وای فای متصل می شود. برای استفاده از آن کافیست در لیست شبکه های بررسی شده شبکه مورد نظر را انتخاب کنید تا برنامه عملیات اتصال به آن را انجام دهد.

این برنامه همچون دیگر برنامه ها قابلیت دانلود از طریق Google Play را دارد. البته باید توجه داشت که برنامه WiFi Master Key برخلاف دیگر برنامه ها نیازی به روت بودن گوشی ندارد و همین عامل باعث می شود کاربران به راحتی آن را از گوگل پلی دانلود کرده و از آن استفاده کنند.

۴- برنامه WiFi Pass Key اپلیکیشن های هک وای فای

برنامه قابل اعتماد و قوی WiFi Pass Key توان خوبی در شکستن رمزهای وای فای دارد و کاربران به وسیله آن به راحتی به شبکه های وای فای متصل می شوند. این برنامه لیست شبکه های موجود را نمایش می دهد و کاربر با انتخاب هر یک به طور خودکار به آن شبکه وصل می شود. البته در پشت صحنه برنامه الگوریتم هایی وجود دارد که تنها قابلیت بازکردن شبکه های دارای پسورد ضعیف را دارد. بنابراین در صورتی که وای فای رمزی قوی و طولانی داشته باشد امکان هک کردن آن وجود نخواهد داشت.

معرفی اپلیکیشن های هک وای فای دراندورید بدون روت
معرفی اپلیکیشن های هک وای فای دراندورید بدون روت

دیگر  قابلیت برنامه اشتراک گذاری وای فای گوشی به صورت امن می باشد. منظور از امن این است که دیگر برنامه های هک وای فای توان هک کردن آن را نداشته باشند. لازم به ذکر است که نسخه مورد نیاز برای استفاده از این برنامه اندروید ۴ به بالا می باشد و همچنین نیازی به root بودن گوشی نیز وجود ندارد. بنابراین با توجه به این دو ویژگی برنامه می توان گفت که WiFi Pass Key یکی از دشمنان اصلی وای فای می باشد. زیرا کاربران به راحتی و بدون محدودیت آن را نصب کرده و از آن استفاده می کنند.

۵- برنامه WiFi Warden اپلیکیشن های هک وای فای

برنامه ای قوی و قابل اعتماد است که در اکثر مواقع وای فای های موجود را هک می کند. این برنامه از قابلیت WPS موجود در روترها بهره گیری می کند. به این صورت که پس از اتصال به وای فای مورد قربانی، اطلاعات مهم آن نظیر BSSID، SSID، رمزگذاری، پهنای باند کانال، روتر و اطلاعات تولید کننده آن، فاصله از روتر و … را به هکر نمایش می دهد.

برنامه WiFi Warden اگرچه نیازی به روت بودن گوشی ندارد و امکان دانلود رایگان آن از گوگل پلی وجود دارد. اما برای استفاده از آن باید نسخه اندروید ۶ به بالا را داشته باشید. به هر حال این موضوع باعث کاهش کاربران آن نمی شود و این برنامه نیز برای وای فای های ناامن خطری جدی محسوب می شود.

۶- برنامه AndroDumpper

یکی از بهترین و کاربردی ترین برنامه های هک وای فای که به وسیله قابلیت WPS به مودم های وای فای متصل شده و آنها را هک می کند. ویژگی خوب برنامه این است که نیازی به root بودن گوشی نداشته و در برنامه های غیر روت نیز کار می کند.

این برنامه هکری در فروشگاه اپلیکیشن های Google Play قرار گرفته و قابل دانلود می باشد. همچنینی برنامه مذکور از بسیاری از روترهای معروف نظیر Vodafone، Asus Huawei، Dlink و … پشتیبانی کرده و آنها را هک می کند. نسخه اندروید مورد نیاز برای این برنامه اندروید ۵ می باشد و در غیر اینصورت باید دسترسی روت در گوشی وجود داشته باشد.

۷- برنامه zANTI

برنامه ای جهت تست نفوذ شبکه که یکی از بهترین های این عرصه می باشد و از آن جهت بررسی امنیت شبکه استفاده می شود. همین ویژگی باعث شده برنامه zANTI جهت هک وای فای ها نیز کاربرد داشته باشد. بسیاری از هکرها از برنامه مذکور جهت هک کردن سرورهای اینترنتی و وب سایت ها استفاده می کنند.

اما باید گفت که هک کردن وای فای نیز جزء قابلیت های آن می باشد و امکان استفاده از آن در این موضوع نیز فراهم است. این برنامه ویژگی های مختلفی دارد که اصلی ترین آن عبارت از حمله MITM، اسکن آسیب پذیری، جعل مک آدرس، حسابرسی رمز عبور و … می باشد.

متصل شدن به وایفای با Cmd
متصل شدن به وایفای با Cmd

همانطور که مشاهده کردید اکثر برنامه های فوق برای حملات سایبری و مقاصد شوم مورد استفاده می باشد و نتیجه آن ایجاد آزار و اذیت برای دیگران می باشد. رایگان بودن آنها نیز مزید بر علت شده و آمار استفاده کاربران از آنها را افزایش می دهد. با توجه به این موضوع هدف از معرفی آنها تنها آشنایی کاربران با برنامه های هک وای فای و روش کار آنها می باشد.

لذا کاربران و دارندگان مودم های وای فای باید با اتخاذ روش های ایمن و پیشگیرانه از سرقت وای فای و اینترنت خود جلوگیری بعمل آورند. جهت جلوگیری از این اتفاق لازم است نکات جلوگیری از دزدی وای فای را بکارگیری نمایید. نیز کافیست توان آنتن دهی مودم را کاهش دهید تا شبکه تنها در داخل خانه یا ساختمان شما وجود داشته باشد و به خارج از آن نفوذ پیدا نکند. همچنین می توان علاوه بر استفاده از رمزهای قوی اطلاعات مک آدرس دستگاه های متصل را نیز در مودم ثبت کنید تا دستگاه های غیرمجاز امکان اتصال به مودم را نداشته باشند.

هک مودم وای فای با موبایل

بالا ۱۲ نرم افزار برای هک وای فای رمز عبور در آندروید آنها اساسا انتخاب برای برآوردن هکر اخلاقی به دنبال کمی از لذت و ماجراجویی در حالی که یادگیری چگونگی استفاده از تکنولوژی فراتر از توابع کاربر عادی:

۱ فای رمز عبور هکر شوخی!

توضیحات: این یکی از بهترین هکرها رمز عبور فای آزادانه برای دانلود در Google Play در دسترس است. این در واقع یک برنامه سرگرم کننده است در بخشی از کاربر می تواند با افتخار نمایش رمز شبکه WiFi به دوستان و خانواده. در پلت فرم آندروید، کاربران می توانند از یک شبکه WiFi را انتخاب نمایید و سپس برای اتصال اینترنت WiFi و یا کانون انتخاب کردن. فای رمز عبور هکر شوخی است و سپس راه اندازی شد. در فشار دادن دکمه تنظیمات، کاربران می توانند و سپس از WPA، WPA2، WEP، و غیره را انتخاب کنید پس از آن کاربران آندروید حالت شبکه بی سیم وای فای شوخی را انتخاب کنید برای شروع از هک رمز عبور فای رویکرد ایالات متحده. این ۱۵ دقیقه، پس از آن رمز عبور فای بر روی صفحه نمایش ظاهر می شود طول می کشد حدود. این فقط یک برنامه سرگرم کننده رمز عبور فای هکر برای آندروید است و نمی توان استفاده کرد هک سیستم های فای.

برنامه اندرویدی هک فای فای

۲ فای رمز عبور (ROOT)

توضیحات: این برنامه به معنای به سیستم و حفظ رمزهای عبور وای فای در تنظیمات. توسعه دهندگان این معنی نیست که برای توزیع آن به عنوان یک ترقه رمز عبور فای. آن کار می کنند و قادر به نمایش رمزهای عبور است، اما رمز عبور فای هکر آندروید باید آن را با اختیار و تنها پس از به دنبال مجوز از همسایگان استفاده کنید. یک راه خوب برای استفاده از این برنامه است برای پیدا کردن کلمات عبور و به طور داوطلبانه به اشتراک بگذارید اتصالات WiFi با دیگران است. هر زمان تغییر رمز عبور است، آن است که از طریق برنامه نمایش داده شود. این کند که محدودیت ها و به احتمال زیاد به نقص در آندروید ۶٫۰٫۱ و سیستم عامل مارشملو.

هک مودم وای فای با موبایل

۳ هک وای فای بذله گو

توضیحات: ابزار اسکن کلمه عبور و به سرعت تولید رمزهای عبور بی سیم. این نرم افزار دارای قابلیت اسکن هر اتصال Wi-Fi اطراف یک کاربر. یک شبکه خاص از Wi-Fi می تواند انتخاب شود. این نرم افزار پس از آن اجرا برای هک وای فای رمز عبور آندروید. این برنامه که دوباره به معنای آغاز یک شوخی و باید به عنوان یک ابزار هک استفاده نمی شود.

گوگل رتبه بازی کاربر: ۴٫۰

۴ هک مودم وای فای با موبایل ۲۰۱۶

توضیحات: در سال ۲۰۱۶ به عنوان یک ارتقا به زودتر آزاد فای آندروید معبد راه اندازی شد، چند ویژگی های جدید از جمله بیش از ۲ میلیون مکان ویتنام اضافه شده است. کاربران همچنین می توانند برای دانلود ۲۴/۷ کاملا رایگان از هزینه استفاده از ویژگی های خارج از خط. کاربران می توانند از WiFi رایگان و بدون استفاده از ۲G، LTE، ۴G و یا پیدا این نرم افزار کار تنها در ۶۳ استان ویتنام است و بنابراین به جامعه محلی مفید است. این کند که ویژگی های قدرتمند و قطعا ارتقاء بهتر از نسخه های قبلی است.

گوگل رتبه بازی کاربر: ۴٫۲

۵ هک فای رمز عبور ۲۰۱۶ شوخی

توضیحات: نرم افزار جدید فای مدعی آن است که ادعا برای شکستن رمزهای عبور را در شبکه های نزدیک هکرها اجازه می دهد برای به دست آوردن دسترسی است. این برنامه فقط به جلو و یک تهوع در دوستان. این است که چگونه از آن استفاده شود. گوشی آندروید با نرم افزار نصب باید در نزدیکی یک شبکه خصوصی شود، اتصال اینترنت با وای فای، و یا منطقه کانون. ابزار راه اندازی شده است و شروع به شناسایی شبکه های بی سیم. ID که مورد نیاز است را انتخاب کنید. ابزار تجزیه و تحلیل ID و نمایش فرآیند شکستن در نهایت در آینده با یک رمز عبور جعلی. توسعه دهندگان به وضوح نشان داد ابزار است که برای لذت به معنای و واقعا به کلمه عبور فای هک است.

گوگل رتبه بازی کاربر: ۳٫۷

۶ هک وای فای

توضیحات: جدید ۲۰۱۶ کار می کند بر روی اصول همان و به معنی این است که یک ابزار شوخی. ابزار رایگان امنیتی خواهد کلید رمز عبور فای رایگان را تولید کند. پس از آن وانمود به هک را به یک شبکه WiFi خود را تنظیم تقلید فرآیند برنامه نویسی به طور معمول توسط برنامه نویسان اولیه شده است. هنگامی که برنامه لود شده است، یک لیست از شبکه های وای فای به نظر می رسد. کاربران آندروید از این انتخاب به انتخاب یک شبکه خاص، و فای رمز عبور برنامه هکر برای آندروید کار در پس زمینه برای تولید یک پاس فای رایگان. شبیه سازی به معنای به یک ورزش به طور تصادفی تولید با کلمه عبور را جعلی خواندند.

گوگل رتبه بازی کاربر: ۳٫۸

۷ هک فای رمز عبور ۲۰۱۶ (شوخی)

توضیحات: در حال حاضر امکان تحت تاثیر قرار دادن دوستان با شکستن از طریق تفاوت در این است برای شبکه WiFi و تولید رمزهای عبور است که نگاه بالا و پایین صفحه معتبر واقع انیمیشن جعلی. این فرایند بسیار حرفه ای است که در آن کاربران مجاز برای بین WEP، WEP2 و رمزگذاری دیگر را انتخاب کنید قبل از راه اندازی نرم افزار. فای رمز عبور هکر آندروید است که اساسا در بازار به صورت نرم افزار هک-شوخی آغاز کرد. شوخی به ویژه هنگامی مؤثر است که در مقابل همسایگان انجام می شود. بهترین کار این است که به آنها اطلاع.

برنامه اندرویدی هک فای فای

۸ فای رمز عبور ۲۰۱۶

توضیحات: آندروید را به ROOT سازگار برای مقدار دهی اولیه برنامه است. توسعه دهندگان پیشنهاد نصب FramaRoot یا KingRoot در انجمن XDA برای آماده سازی های موبایل آندروید برای ریشه قبل از برنامه نصب شده است. این اساسا رمز عبور به خاطر می سپارد و ادعا نمی هک به سیستم تولید رمزهای عبور تلخه فای برای هر شبکه است. توسعه دهندگان یک نسخه حرفه ای و بدون تبلیغات است که اساسا انجام وظایف همان آغاز کرده اند.

گوگل رتبه بازی کاربر: ۳٫۹

۹ هک مودم وای فای با موبایل – سیستم عامل هک

توضیحات: توسعه دهندگان آن را یک بازی است که شبیه سازی یک سیستم عامل ناشناس و تولید کدهای هک با نام خنده دار مانند ترقه، نوار ابزار و Decypher به سیستم اضافه شده است. تیم توسعه دهنده فعال شناخته شده است برای ارائه به روز رسانی هفتگی به صورت خودکار ایجاد شبیه سازی بیشتر و بهتر.

گوگل رتبه بازی کاربر: ۴٫۷

۱۰ هکر شوخی گذرواژه Wi-Fi

توضیحات: مشابه به دیگر دستگاه های هک وای فای، شبیه ساز تولید رمزهای عبور جعلی در شیوه ای بسیار حرفه ای در واقع نمایش شناسه شبکه WiFi و کلمه عبور سپس تولید برای هر یک از شناسه ذکر شده است. نرم افزار رمز هکر فای برای آندروید در سال ۲۰۱۵ منتشر شد، اما تولید کرده است حسن نیت به اندازه کافی یک ابزار سرگرم کننده به منظور جلو و شوخی است. این نرم افزار یک دوز سالم از بازخورد مثبت در میان بهترین ابزار شوخی در سال ۲۰۱۶ امتیاز و همچنین دریافت کرده است.

گوگل رتبه بازی کاربر: ۴٫۱

۱۱ برنامه اندرویدی هک فای فای هکر رمز عبور

Google Play دانلود لینک:  

توضیحات: نرم افزار اتصال با شبکه های این نزدیکی هست. کاربران می توانند در هر شبکه موجود کلیک کنید و برنامه را اجرا کنید درست مثل یک برنامه نویس. این فرایند به وضوح به افراد زیر روند قابل مشاهده است، و کلمه عبور تقلید در واقع در پایان تمرین نمایش داده شود. توسعه دهندگان به وضوح نشان می هکر رمز عبور فای آندروید است برای مقاصد تفریحی و نمی کند در واقع به هر روتر بی سیم هک نیست.

گوگل رتبه بازی کاربر: ۴٫۰

۱۲ برنامه اندرویدی هک فای فای رمز عبور هکر

Google Play دانلود لینک:  

توضیحات: شبیه سازی فرایند هک شبکه های بی سیم بر روی یک تلفن همراه آندروید، برنامه یک هکر شوخی به نام و نشانی از دوستان تعجب با روند تصویربرداری نمایش داده شود. کاربران تظاهر به راه اندازی برنامه نزدیک به شبکه Wi-Fi و سپس یک ID خاص را انتخاب کنید. جعبه گفت و گو با رمز عبور فای ظاهر می شود. برنامه شبیه سازی شده است آزاد از هزینه های توزیع شده و یکی از هک بهتر رمز عبور فای ابزار آندروید است.

کاربران می روشنی آگاه تمام این برنامه ها به معنای جلو و شوخی و واقعا تولید یک توالی از کلمات عبور شبکه واقعی از Wi-Fi است. همه آنها در Google Play ذکر شده است و کاربران بر اساس تجربه آنها در کشیدن شوخی بود امتیاز.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا