بهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینامنیت سایبری (Cyber Security)برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دوربرنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

بهترین سایت های ایرانی درباره IT

بهترین سایت های ایرانی درباره IT کدام ها هستند و شناخت آن ها چه کمکی می کند و چگونه به کار شما خواهد آمد؟ در این مقاله کامل نوشته ایم. یکی از روش های متداول برای ارتقاء خدمات و محصولات IT دیدن بهترین شرکت ها و وب سایت ها می باشد. باید دید این سایت ها دقیقا چه فعالیتی دارند که موفق شده اند ویا رتبه گرفته اند؟ سپس می توان از استراتژی آن ها استفاده کرد تا وب سایت خود را ارتقاء دهیم. این تحلیل را در مباحث مدیریت IT ، تحلیل SWOT می نامند. تحلیلی که در آن نقاط ضعف و قوت رقبا مشخص می شود و تلاش می کنیم تا نقاط قوت خود را تقویت و نقاط ضعف خود را برطرف کنیم. چرا نیاز داریم به رقبا نگاه کنیم؟ زیرا گاهی کارمندان و پرسنل شرکت به دلایل بسیاری نمی توانند نقاط ضعف و قوت شرکت را معلوم نمایند و لازم است از بیرون به مسائل شرکت نگاه کنیم. البته نگاه به فعالیت های دیگر شرکت های IT کمک می کند تا ما هم از صفر شروع نکنیم، بلکه چند پله جلوتر باشیم.
کسب اطلاعات از سایت های IT محور
گاهی می خواهید وسایل مرتبط با تکنولوژی و IT خرید کنید، مثلا لپ تاپ، گوشی، کامپیوتر، دامنه های اینترنتی و… و لازم است از جدیدترین اخبار روز  و جدیدترین ورژه ها و به روز رسانی ها خبردار شوید. پس لازم است سایت هایی را بشناسید که اطلاعات مهمی در اختیار شما قرار دهند. در این مقاله نام شرکت و دلیل اصلی پیشرفت آن را نوشته ایم که می تواند برای شما سودمند باشد. این تاپیک ها را بخوانید تا در مورد بهترین سایت های ایرانی IT اطلاعات بیشتری کسب کنید: بهترین سایت های ایرانی ؛ دیجی کالا و فروش همه چیز بهترین سایت های ایرانی ؛ زومیت و رپورتاژ گرفتن بهترین سایت های ایرانی ؛ پی سی دانلود و دانلود همه چیز سایت های ایرانی ؛ سافت 98 و همه چیز دان سایت های ایرانی ؛ پیکوفایل و به اشتراک گذاری بهترین سایت های ایرانی ؛ یادگیری اصول سئو

ردیابی شماره موبایل روی نقشه رایگان

بهترین سایت های ایرانی ؛ دیجی کالا و فروش همه چیز

یادم می آید ابتدای تبلیغات دیجی کالا، در ایستگاه اتوبوس و مناطق پر بازدید شهری تبلیغات محیطی آن دیده میشد. کم کم به گرفتن رتبه در گوگل، از طریق سرچ گوگل نیز پیدا شد. در دیجی کالا که یک فروشگاه اینترنتی می باشد، طراحی وب سایت کاملا ساده است. اما استراتژی فروش آن و تبلیغات همیشگی اش باعث شده تا معروف شود. همچنین نام گذاری این شرکت به شکلی است که در دهان عموم مردم می چرخد. در گذشته دیجی کالا بیشتر به فروش محصولات کامپیوتر، لپ تاپ و گوشی معروف بود، اما امروزه همه چیز می فروشد. شاید مقداری از قیمت های دیجی کالا بالا باشد اما هر برند و ورژنی که بخواهید از محصولات مختلف، معمولا در دیجی کالا پیدا می شود.  

بهترین سایت های ایرانی ؛ زومیت و رپورتاژ گرفتن

زومیت یکی از سایت های خبری در موضوعات فناوری اطلاعات می باشد. اخبار روز تکنولوژی را به آنی می توانید در زومیت ببینید و به همین دلیل معروف شده است. البته در جستجوی گوگل و از لحاظ سئو نیز این سایت در رتبه بالا قرار دارد. در زومیت شما می توانید رپورتاژ آگهی منتشر کنید. البته هزینه آن مقداری بالا می باشد. رپورتاژ آگهی یعنی متنی جذاب و تبلیغاتی می نویسید و خودتان و مجموعه کاری تان را معرفی می کنید. سپس آن را در دیگر سایت ها مانند زومیت منتشر می کنید چون بازدید بالایی دارد. این کار سبب می شود تا بک لینک هم دریافت کنید و به نفع شما می باشد. اخبار خودرو، مباحث علمی مختلف، و بررسی موبایل، تبلت، تلویزیون و کامپیوتر با ورژن های مختلف در این سایت دیده می شود. اگر خواستید تبلیغات اینترنتی انجام دهید می توانید به زومیت هم فکر کنید. برای افرادی که می خواهند اطلاعات خود را در موضوعات IT افزایش دهند ویا لپ تاپ و گوشی بخرند، استفاده از اطلاعات مقایسه ای این سایت می تواند راهگشا باشد.  

بهترین سایت های ایرانی ؛ پی سی دانلود و دانلود همه چیز

وقتی دانلود نرم افزارهای مختلف اندرویدی و کامپیوتری را در گوگل سرچ می کنید، یکی از اولین سایت هایی که می بینید پی سی دانلود می باشد. در این سایت ورژن های مختلف انواع نرم افزارها گذاشته شده و پسورد آن هم ساده است ؛ اسم سایت همچنین آموزش نصب نرم افزارها و چگونگی فعال سازی کرک در ویدئوی آموزشی برای شما قرار داده شده است. مرجع بودن و داشتن تمامی موارد مورد نیاز مخاطبین و دادن آموزش های لازم از جمله دلایل محبوبیت این سایت می باشد. در سایت می توانید پر بازدیدترین موضوعات را ببینید و حتی درخواست خود را ثبت کنید. مقالات مهم درباره IT و داشتن نرم افزارهای مرتبط با سیستم عامل مک، آپدیت آنتی ویروس، فروش فیلم و کتاب در موضوعات مختلف از دیگر خدمات آن به مشتریان و مخاطبان می باشد. شاید برای شما سوال باشد چنین سایت هایی از کجا درآمد دارند؟ در پاسخ باید گفت از بنرهای تبلیغاتی و رپورتاژهایی که دریافت می کنند، داشتن امکاناتی مانند خرید شارژ و لایسنس و فروش محصولات متنوع کسب درآمد می کنند. در این سایت ها بخش اعظمی از اطلاعات به شکل رایگان در اختیار مخاطب قرار می گیرد تا بازاریابی و جذب مخاطب کامل گردد. بعضی از این سایت ها نیز سرمایه اولیه دارند و برای معروف شدن و اصطلاحا در دست گرفتن بازار IT وارد این حوزه شده اند.
بهترین سایت های ایرانی درباره IT
بهترین سایت های ایرانی درباره IT

سایت های ایرانی ؛ سافت 98 و همه چیز دان

سایت سافت 98 نیز مانند پی سی دانلود مرجعی برای دانلود نرم افزارهای مختلف اندرویدی و کامپیوتری می باشد. پسورد فایل های فشرده آن اسم سایت است. کرک های مختلف نرم افزارها، ورژن های جدید و به روز، نسخه بتا از نرم افزارهای مختلف، بازی های اندرویدی و اخبار روز تکنولوژی را می توانید در سافت 98 ببینید. وقتی سایت آن را باز می کنید، بنرهای تبلیغاتی و آگهی های بسیاری از دیگر کسب و کارها می بینید. همچنین در سایت سافت 98 انجمنی گذاشته شده تا مشکلات و سوالات خود را بپرسید و راهنمایی دریافت کنید. آموزش ترفندهای ویندوز، کتاب های الکترونیکی، بازی های اندرویدی، گرافیک و فتوشاپ، سیستم عامل های مختلف و نرم افزارهای آن از دیگر قسمت های سایت سافت 98 می باشد.  

سایت های ایرانی ؛ پیکو فایل و به اشتراک گذاری

اگر خواستید فایل های با حجم بالا در اینترنت به اشتراک بگذارید و خواستید امنیت آن و پسورد آن حفظ شود، یکی از سایت های پر مخاطب پیکو فایل است. در پیکو فایل با سرعت بالا و به آنی چندین فایل می توانید به اشتراک بگذارید. این اشتراک گذاری همان طور که می دانید تا 20 گیگا بایت کاملا رایگان است. اگر فایل ویدئویی، صوتی، پادکست آموزشی و سایر موضوعات را داشتید با اشتراک گذاری در این سایت و دادن لینک فایل به دوستان تان می توانید به راحتی و به آنی، چندین گیگ اطلاعات را منتشر کنید.  

بهترین سایت های ایرانی ؛ یادگیری اصول سئو

هرگاه خواستید در پیشنهادی های مختلف گوگل رتبه اول ویا جایگاهی در صفحه اول بگیرید، لازم است به سایت هایی که در همان کلمه کلیدی رتبه گرفته اند نگاه کنید. ببینید چه تاپیک هایی استفاده کرده اند و چگونه مطللب گذاری کرده اند که رتبه خوبی گرفته اند. اینکه چه فیلم و عکس هایی منتشر کرده اند و نحوه چیدمان سایت شان چطور بوده که مورد بازدید بالای گوگل و مخاطبین قرار گرفته، در قسمت تحلیل رقبای سئو قرار می گیرد. سایت های پر بازدید IT می تواند به شما کمک کند تا زودتر به صفحه اول بیایید و از صفر شروع نکنید و سئوی سایت تان را بهتر انجام دهید. بعضی از این سایت ها طراحی و نام دامنه پیچیده ای ندارند و فقط استراتژی فروش آن ها درست بوده است. تلاش و پشتکار و تبلیغات همه روزه سبب شده تا در دید مخاطبان دیده شوند و در گوگل هم رتبه بگیرند. بعضی هم نحوه چیدمان مطالب شان را به خوبی دقت کرده اند و آن را مخاطب محور قرار داده اند. البته این را بدانید اگر می خواهید صرفا بر اساس گوگل بالا بیایید، نوشتن محتواهای بسیار و باکیفیت اهمیت بیشتری نسبت به طراحی سایت دارد. وقتی طراحی سایت را ارتقاء می دهید و از قالب های سنگین و زیبا استفاده می کنید، باید هاست شما کشش داشته باشد که به خوبی سایت تان را لود کند. لود شدن سریع سایت به خودی خود Time in site را بالا میبرد و سایت هایی که دیر باز می شوند، مخاطب را خسته می کنند. بعضی دیگر از این سایت های پر بازدید، ویدئوهای جذابی گذاشته اند و Time in site خود را بالا برده اند. همان طور که می دانید این معیار به گوگل می فهماند که مخاطبان چقدر سایت شما را دوست داشته اند. در دنیای امروز که پر از صوت و تصویر است، اگر بتوانید مفاهیم و مطالب خود را با ویدئوهای آموزشی منتقل کنید حسابی سود کرده اید. مخاطبان گاهی ترجیح می دهند با ویدئوی آموزشی مطالب را دریافت کنند. این ویدئوها می تواند هم رایگان بوده و هم پولی باشد. یعنی می توان قسمتی آزمایشی را رایگان قرار داده و قسمت اصلی را با پرداخت مبلغ آن در اختیار مشتری قرار داد.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا