آیا اینستاگرام من هک شده است؟!

جلوگیری از هک اینستاگرام شبکه اجتماعی | Hack – instagram !!!

هک اینستاگرام ، نام یک شبکه اجتماعی محبوب و پرطرفدار هست که از بدو ورودش، جای خودش رو در گوشی های موبایل ما ایرانی‌ها به خوبی باز کرده و حالا، به عنوان پرطرفدارترین اپلیکیشن موبایلی در ایران به حساب می‌آید! امنیت هک شدن در اینستاگرام … راه‌های پیشگیری از نفوذ اینستاگرام

میلیونها نفر اینستاگرام را نصب کرده‌اند و از این شبکه اجتماعی، برای پیدا کردن و ارتباط با دوستان و خانواده، انتشار عکس ها و ویدئوهای شخصی، برندسازی، پیدا کردن مشتری و کسب درآمد استفاده می‌کنند.

به احتمال زیاد، شما دوست عزیزی که این نوشته را می خوانید، یک پیج خوب در اینستاگرام دارید و از طریق پیجتان، با دیگران در ارتباط هستید.

سامانه مراقبت از خانواده :

برنامه SPY24 شما اجازه میدهد که شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام را به صورت کاملا نامحسوس کنترل کامل روی شبکه اجتماعی اینستاگرام داشته باشید. برنامه کنترل اعضای خانواده یکی از بهترین اپلیکیشن های در حال حاضر برای کنترل گوشی و نظارت طراحی شده است.



 هک اینستاگرام شبکه اجتماعی
جلوگیری از هک اینستاگرام شبکه اجتماعی | Hack - instagram !!! 6

چرا باید مراقب اطلاعات خود در اینستاگرام باشیم؟

ببینید دوستان خوبم، اینستاگرام یک فضای شخصی است و اطلاعات شما مانند عکسها، ویدئوها، فالوئرها و… باید در امنیت کامل باشد؛ زیرا در غیر این صورت، دیگر نمی‌توانید با خیال راحت در اینستاگرام حضور داشته باشید و به فعالیت دلخواه خود ادامه دهید.

بحث امنیت اطلاعات همیشه مهم بوده است و حالا، امنیت در اینستاگرام هم موضوعی است که شما باید حسابی حواستان به آن باشد تا درگیر مشکلاتی مثل «هک شدن پیج اینستاگرام» خود نشوید!

باهک شدن اینستاگرام چه اتفاقی برای شما می‌افتد؟

خیلی از افراد فکر می‌کنند با هک اینستاگرام ، اتفاق خاصی برای آنها نمی‌افتد و می‌گویند: «من که اطلاعات شخصی خاصی ندارم و کسی نمیتونه از این بابت ضربه‌ای به من بزنه، مگه با هک شدن اینستاگرام چی قراره بشه؟ و…» اجازه بدهید تا من کامل برای شما این موضوع را توضیح بدهم تا ببینید که هک اینستاگرام چقدر می‌تواند آزاردهنده و تهدیدکننده باشد.

وقتی شما در اینستاگرام، یک پیج برای معرفی خودتان یا فروش محصولتان دارید، یک سری اطلاعات دارید که فقط مخصوص به خود شماست. مثلاً همه ما در اینستاگرام، تعدادی فالوور و فالووینگ داریم که از آشنایان و دوستان ما هستند و به ما اعتماد دارند. به این فکر کنید که اگر اکانت شما هک شود، بعد از هک اینستاگرام شما، آن هکر تمام اطلاعات شما و پسوردهای مربوط به پیج شما را در اختیار دارد. حالا این هکر می‌تواند با اکانت شما از فالوورها درخواست پول کند، عکس‌های نامربوط و غیر اخلاقی منتشر کند، از عکسها و ویدئوهای پیج شما سواستفاده کند، برای فالوورهای شما پیام‌های نامربوطی ارسال کند و درخواست دوستی بدهد و کلی اتفاق ناخوشایند دیگر! می بینید هک اینستاگرام چقدر می‌تواند خطرناک باشد؟ 

با هک شدن پیج شما در اینستاگرام، در واقع برند شخصی شما به خطر می‌افتد و در خیلی از موارد، اعتماد افراد به شما از بین می‌رود. در نتیجه ضربه بزرگی به شما وارد خواهد شد.

البته نیازی نیست بترسید و نگران باشید، من می‌خواهم در این مقاله به شما کمک کنم که با رعایت نکات امنیتی، مراقب پیج اینستاگرام خود باشید و از هک اینستاگرام جلوگیری کنید. پس تا انتهای این نوشته جذاب و کاربردی با من همراه باشید. اول ببینیم که نشانه‌های هک شدن یک پیج در اینستاگرام چیست؟

نشانه‌های هک شدن در اینستاگرام چیست؟

در این قسمت می‌خواهم نشانه‌های هک اینستاگرام را برایتان توضیح بدهم. هر زمان به این موارد برخورد کردید، بدانید که پیج شما متاسفانه دچار هک اینستاگرام شده است. موارد زیر، جزو مهم‌ترین نشانه‌های هک اینستاگرام است.

۱- از اکانت اینستاگرام خود به صورت ناگهانی خارج شده‌اید و در زمان ورود به اکانت خود مشکل دارید.

خیلی از هکرها که هک اینستاگرام انجام می دهند، بعد از هک اکانت شما پسورد آن را تغییر می‌دهند و شما خود به خود از اکانت خودتان خارج می‌شوید. اگر دیدید از اکانت اینستاگرام تان خارج شده‌اید و در زمان ورود مجدد با خطای پسورد اشتباه مواجه می‌شوید، احتمالا دچار هک اینستاگرام شده‌اید. در این زمان یا خودتان باید اکانت را سریعاً بازگردانی کنید یا به یک متخصص امنیت اینستاگرام مراجعه کنید تا این کار را برای شما انجام دهد.

۲- کارهای مشکوک با اکانت شما انجام می‌شود!

گاهی اوقات ممکن است از اکانت اینستاگرام خودتان خارج نشده باشید؛ اما کارهای مشکوکی با اکانت شما انجام شود. مثلاً می‌بینید که به دیگران پیام‌هایی ارسال شده است، دیگران برای شما عکس فرستاده‌اند یا خود به خود فالووینگ‌های پیجتان زیاد شده است! در حالی که خودتان نه به کسی پیام داده‌اید، نه تقاضای عکس کرده‌اید و نه اینکه پیجی را دنبال کرده‌اید! وقتی هک اینستاگرام در پیج شما انجام شود، شاهد این اتفاقات مشکوک خواهید بود. در چنین شرایطی، بهتر است پسورد اینستاگرام خودتان را سریعاً عوض کنید.

حالا که شما واقعا از هک اینستاگرام و از دست رفتن پیج شخصیتان می‌ترسید، چه کارهایی باید انجام دهید تا پیج شما در امنیت کامل باشد؟

راه‌های پیشگیری از هک اینستاگرام

تا اینجای مطلب، درباره هک شدن و نشانه‌های آن در اپلیکیشن اینستاگرام صحبت کردم. حالا می‌خواهم چند راهکار عالی و کاربردی به شما یاد بدهم تا با رعایت آنها، بتوانید از هک اینستاگرام پیشگیری کنید.

۱- فعال‌ سازی ایمیل:

اولین نکته‌ای که باید رعایت کنید، این است که حتما بعد از ساخت اکانت خودتان، ایمیل خود را فعال کنید. شاید بپرسید چرا؟ چون اگر اکانت اینستاگرام شما هک شود، پشتیبانی اینستاگرام از طریق ایمیلتان با شما در ارتباط خواهد بود. پس اگر تا حالا این کار را نکرده‌اید، همین حالا ایمیل خودتان را فعال کنید.

راه‌های پیشگیری از هک اینستاگرام شبکه اجتماعی

۲- فعال‌ سازی شماره موبایل:

مانند ایمیل، خیلی مهم است که شماره موبایل خودتان را هم فعال‌سازی کنید تا بتوانید راهکار بعدی را به درستی انجام دهید.

۳- فعال کردن ورود دو مرحله‌ای:

یکی از راه‌های خوب برای افزایش امنیت اینستاگرام و جلوگیری از هک اینستاگرام ، این است که ورود دو مرحله‌ای را برای اکانت خودتان فعال کنید.

فعال کردن ورود دو مرحله‌ای شبکه اجتماعی
جلوگیری از هک اینستاگرام شبکه اجتماعی | Hack - instagram !!! 7

در این حالت، وقتی می‌خواهید وارد اکانت خودتان شوید جدا از رمز و نام کاربری، یک کد هم به شماره موبایل شما پیامک می‌شود که باید در اینستاگرام خودتان وارد کنید تا بتوانید وارد شوید.

در این حالت کار برای هکر اینستاگرام خیلی سخت‌تر خواهد شد و امنیت اکانت شما افزایش پیدا می‌کند.

۴- از اپلیکیشن های فالوور بگیر، ربات افزایش لایک و… استفاده نکنید:

یکی از اشتباهات بزرگ اکثر افرادی که از اینستاگرام استفاده می‌کنند، استفاده از اپلیکیشن‌های فالوور بگیر و… است.

این اپلیکیشن‌ها معمولاً برای ثبت‌نام از شما نام کاربری و پسورد اینستاگرام تان را می‌گیرند. بعد از اینکه شما مشخصات خودتان را وارد کردید، این اپلیکیشن به اکانت اینستاگرام شما دسترسی دارد و می‌تواند هرکاری انجام دهد.

این اپلیکیشن‌ها جدا از مشکلی که برای اکانت شما ایجاد می‌کنند و افزایش لایک و فالوورهای تقلبی و بی‌کیفیت، امنیت پیجتان را هم کاهش می‌دهند.

پس این لطف را در حق خودتان بکنید و هرگز از این اپلیکیشن‌ها استفاده نکنید تا امنیت اکانت خودتان را به خطر نیندازید و دچار نفوذ اینستاگرام نشوید.

۵- پیج اینستاگرام نخرید:

خیلی از افراد ترجیح می‌دهند به جای از صفر شروع کردن، یک پیج اینستاگرام با تعداد بالای فالوور خریداری کنند و روی آن پیج کار کنند.

این کار هیچ فایده‌ای برای شما ندارد! باید بدانید که فالوورهای این مدل پیج‌ها کاملاً غیرفعال هستند و کاری انجام نمی‌دهند! نکته مهمتر این است که خرید پیج اینستاگرام، امنیت شما را هم به خطر می‌اندازد.

حالا مشکل خرید پیج کجاست؟ شما پیج را تازه خریده‌اید و اطلاعات زیادی در مورد آن ندارید، اما صاحب قبلی پیج تمام تاریخچه پیج را می‌داند و بعد از مدتی به راحتی می‌تواند به اینستاگرام بگوید پیجش هک شده و آن پیج را بازگردانی کند و اینجا شما می‌مانید و یک سر بی کلاه!

پس لطفا این کار را هرگز انجام ندهید و پیجتان را با زحمت خودتان از صفر شروع کنید.

چگونه می توان یک پیج اینستاگرام هک شده را بازگردانی کرد؟

فرآیند بازگردانی یک پیج هک شده در اینستاگرام به این صورت است که وقتی شما به اینستاگرام پیام ارسال می‌کنید و درخواست بازگردانی پیج هک شده خودتان را دارید، اینستاگرام از شما تاریخچه پیج را می‌پرسد تا احراز هویت را انجام دهد؛ بعد از اینکه به سوالات جواب دادید، پیج را برای شما بازگردانی می‌کند.

خلاصه مطلب

در این مقاله درباره هک اینستاگرام و نشانه‌های هک شدن در اینستاگرام با شما صحبت کردم و توضیح دادم که اگر اکانت اینستاگرام شما هک شود، چه اتفاقاتی می‌تواند برایتان بیفتد و چه مشکلاتی را در پی خواهد داشت.

بعد از آن، درباره نشانه‌های هک شدن در اینستاگرام حرف زدم و نکاتی را به شما یاد دادم تا با رعایت آنها بتوانید از نفوذ اینستاگرام پیشگیری کنید.

با رعایت راهکارهای گفته شده در این مقاله، هرگز دچار نفوذ اینستاگرام نخواهید شد و می‌توانید امنیت پیجتان را افزایش دهید. امیدوارم از مطالب این نوشته، کاملا راضی باشید و بتوانید از آنها برای امنیت پیج اینستاگرامتان استفاده کنید. ممنونم که تا انتهای این مطلب با من همراه بودید.

هک اینستاگرام!!

الان دیگه همه اینستاگرام رو گوشی دارن و به شدت فراگیر شده الان موضوعی که زیاد مطرح میشه اینا که نفوذ اینستاگرام امکان پذیره؟

اگه امکان پذیره چجوری اینستاگرام مارو هک میکن امروزه شبکه های اجتماعی بخشی از زندگی ما شدن و همه ما روزانه بیشتر وقتمون رو در شبکه های اجتماعی میگذرونیم, در این پست ما میخواهیم راجب شبکه اجتماعی اینستاگرام صحبت کنیم , اینستاگرام یک شبکه اجتماعی برای به اشتراک گذاری عکس و فیلم است و در چندین سال اخیر بسیار رشد داشته و توانسته میلیون ها کاربر رو در سرتاسر دنیا جذب کند, شاید شمایی که دارید از مطلب رو میخونید در اینستاگرام عضو باشید و فعالیت داشته باشید و قطعا خبرهایی مبتی بر هک شدن اکانت اینستاگرام افراد معروف شنیده اید و حتما این سوال رو از خودتون پرسیدید که هکر های چطوری اکانت اینستاگرام ما رو هک میکنن؟

از چه روش هایی استفاده میکنن؟

چطوری میتونیم امنیت خودمون رو در برابر حمله هکر ها تامین کنیم؟

اگر میخواهید به جواب این سوالات برسید پس تا اخر این مطلب با ما همراه باشید…

هکر های از روش های مختلفی برای هک کردن اکانت اینستاگرام ما  استفاده میکنن و ما قصد داریم در این مطلب چندین روش رو بهتون معرفی کنیم :

راه‌های پیشگیری از هک اینستاگرام شبکه اجتماعی

هک اینستاگرام

نفوذ اینستاگرام امکان پذیره:

  • پسورد لیست اینستاگرام
  • راه‌های پیشگیری از هک اینستاگرام

یکی از روش هایی که بسیار امروزه توسط هکر ها استفاده میشه پسورد اتک (Password Attack) است , در این روش هکر سعی میکند تا با تست کردن پسورد های مخلتف به پسورد صحیح دست پیدا کند, فرض کنید شما یک اکانت اینستاگرام دارید با یوزرنیم test و پسورد ۱۲۳۴۵۶ خب حالا یک هکر میخواد با روش پسورد اتک (Password Attack) اکانت شما رو هک کنه , هکر میاد یک لیستی از پسورد ها رو تهیه میکنه یا میسازه و بعد شروع میکنه این پسورد لیست رو برروی اکانت شما تست میکنه اگر پسورد شما ساده و قابل حدس باشه خیلی زود توسط هکر شناسایی میشه و هکر میتونه به اکانت شما وارد بشه.

مهندسی اجتماعی : راه‌های پیشگیری از هک اینستاگرام

روش بعدی که امروزه زیاد شاهدش هستیم استفاده از صفحات جعلی (Fake Page) است, در این روش هکر یک صفحه شبیه به صفحه اصلی اینستاگرام میسازد و با مهندسی اجتماعی (ساده بگم همون گول زدن خودمونه) شخص رو مجبور به وارد کردن اطلاعاتش در صفحه جعلی میکنه و به این شکل هکر به راحتی به یوزرنیم و پسورد اون شخص دسترسی پیدا میکنه. نمونه این حمله رو در تصویر زیر مشاهده میکنید

اپلیکیشن های تقلبی : راه‌های پیشگیری از هک اینستاگرام

میرسیم به روش سوم که خیلی روش جالبی هم هست استفاده از اپلیکیشن های تقلبی (Fake App) است , حتما اسم این اپلیکیشن ها رو شنیده اید , فالور بگیر , کافه اینستاگرام و… برای استفاده از این اپلیکیشن ها شما باید اطلاعات اکانتتون رو وارد کنید و بعد از وارد کردن اطلاعات هیج مشکلی پیش نمیاد و شما به راحتی میتونید از اون اپلیکیشن استفاده کنید اما هکر ها با دستکاری این اپلیکیشن ها باعث میشن که یوزرنیم پسورد شما برای خودشون هم ارسال بشه و به این شکل به اطلاعات شما دست پیدا میکنن.

و بلاخره میرسیم به روش چهارم که کشف کردن آسیب پذیری است , هیچ سایت یا اپلیکیشی امنیت صددرصدی نداره ایسنتاگرام هم از این قاعده مستثنا نیست , اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بسیار پر استفاده است و توسط یک تیم بسیار بزرگ پشتیبانی میشه و کشف آسیب پذیری برروی اینستاگرام کار راحتی نیست و مهارت بسیار بالایی رو نیاز داره , این به این معنی نیست که هیچ کس نمیتونه از اینستاگرام آسیب پذیری کشف کنه کار نشد نداره ولی اگر دنبال راه سریعی هستید پیشنهاد میکنم از سه روش بالا استفاده کنید.

  • نفوذ اینستاگرام امکان پذیره : نفوذ اینستاگرام – اپلیکیشن های تقلبی
  • راه‌های پیشگیری از هک اینستاگرام
  • شبکه اجتماعی

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

Instagram یک شبکه اجتماعی پر طرفدار و خطرناک است آشنایی با روش های هک اینستاگرام سبب جلوگیری از هک شدن صفحاتمان توسط هکرها می شود با ایران تبلیغ همراه شوید.هک پسورد اکانت اینستاگرامرایج ترین روش هک شدن است.

روش های هک اینستاگرام

۱- یکی از روش های هک اینستاگرام هک کردن پسورد است که به آن Password Attack گفته می شود. در این روش هکر سعی می کند با وارد کردن تعداد زیادی پسورد به رمز عبور مورد نظر شما برسد. اگر پسورد شما ساده باشد به راحتی به آن دست می یابد و وارد اکانت شما می شود. اگر هکر بتواند وارد اکانت اینستاگرام شود به راحتی می تواند برای دیگران پیام ،عکس ،ویدئو ارسال کند و هک اینستاگرام صورت می گیرد..

۱-۱ یکی از روش هایی که سبب می شود پسورد به هکر داده شود استفاده از مهندسی اجتماعی است . فرد قربانی توسط هکر با اعتمادسازی و ترفندهای روان شناسی موفق به دریافت اطلاعاتی از خود فرد می شود و یا در بین صحبت های او از سال تولد ،شماره شناسنامه و سایر اطلاعات شخصی فرد اطلاع می یابد و توسط این اطلاعات به پسورد اکانت اینستاگرام وی دست می یابد.

۱-۲ روش پسورد کرکر یا دست یابی به پسورد Instagram با هک کرک یکی از روش های هک اینستاگرام  است هکر با استفاده از برنامه هک پسورد اقدام به پی بردن پسورد اکانت اینستاگرام می کند. موفقیت در این روش بستگی به میزان سادگی پسورد اکانت شما دارد در این روش هکر با استفاده از نرم افزار مخصوص اقدام به تست هزاران پسورد بر روی اکانت می کند.برای جلوگیری از هک شدن پسورد توسط هکر ها باید

۱- از رمزهایی با امنیت بالا که شامل حروف کوچک و بزرگ ،کاراکترها،اعداد است استفاده کرد.

۲- از کلیک بر روی لینک های ناشناس خودداری کرد.

۳- در تنظیمات Instagram ورود دو مرحله ای را فعال کنید.

۴- تغییر رمز دوره ای انجام دهید.

۱-۳ هک اینستاگرام با حمله فیشینگ یکی از روش های هک اینستاگرام در این روش هکر اقدام به جعل صفحه اکانت فرد می کند و از او می خواهد برای ورود به صفحه اینستاگرامش یک سری اطلاعات وارد کند. و یا با ارسال ایمیلی از شما میخواهد برای مسدود نشدن اکانت اینستاگرام خود بر روی لینکی کلیک کنید با کلیک روی لینک صفحه ای شبیه Instagram برای شما باز می شود که با وارد کردن پسورد خود اطلاعات اکانت خود را به هکر میدهید و هکر به راحتی به اطلاعات حساب شما دست می یابد.

۲- هک شدن توسط برنامه های هک اینستاگرام یکی از روش های هک اینستاگرام استفاده از برنامه های هکInstagram است. برنامه روی سیستم قربانی نصب می شود یک سری تنظیمات به صورت دستی انجام می شود و مخفیانه اطلاعاتی از سیستم جمع آوری کرده و ارسال می کند.

۳- دستیابی به دستگاهی که فرد به اکانت اینستاگرامش وصل شده مثل تبلت و گوشی

۴- نفوذ به اطلاعات اکانت کاربران در سرورهای اصلی Instagram کلام آخر روش های هک اینستاگرام ورود به دنیای مجازی و شبکه های اجتماعی کار آسانی است اما باید پس از ایجاد اکانت در آنها از امنیت اطلاعات در آن اطمینان یافت. رعایت نکات امنیتی ذکر شده می تواند این امنیت اکانت Instagram را ایجاد کند..

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا