فناوری

دانلود ایمو imo برای اندروید نسخه جدید با لینک مستقیم و رایگان

دانلود ایمو imo برای اندروید نسخه جدید با لینک مستقیم و رایگان ایمو یک از بهترین برنامه های پیام رسانی بوده که از قدرت بسیار بالایی در تماس تصویری و صوتی تحت اینترنت برخوردار می باشد. این برنامه به سبب اینکه از کیفیت تماس تصویری فوق العاده ای برخوردار می باشد، محبوبیت ویژه ای بین کاربران پیدا کرده است و تا کنون کاربران زیادی را به خود جذب نموده است. برنامه ایمو هم برای اندروید و هم برای ios ارائه شده است و برنامه تحت ویندوزی آن هم موجود می باشد که در مطالب پیشین در رابطه با این برنامه صحبت کرده و لینک دانلود ایمو برای ویندوز را نیز برای علاقه مندان قرار داده بودیم. در این مطلب نیز قصد داریم لینک دانلود ایمو برای اندروید را قرار داده و به بررسی تعدادی از جدیدترین ویژگی های این برنامه برای علاقه مندان بپردازیم.

امکانات برنامه ایمو

همانطور که اشاره شد، ایمو در اصل یک برنامه پیام رسانی یا مسنجر می باشد که قابلیت های دیگری از جمله توانایی برقراری تماس صوتی و تصویری رایگان را نیز در خود دارد. البته خیلی از برنامه های پیام رسانی امروزه قادر به انجام چنین اعمالی می باشندف اما آنچه باعث محبوبیت ایمو، بخصوص در میان کاربران ایرانی شده است، توانایی برقراری تماس صوتی و تصویری با کیفیت بسیار عالی، حتی در شبکه های اینترنت کم سرعت می باشد. از جمله ویژگی های اصلی برنامه ایمو این است که شما با دانلود ایمو برای اندروید قادر خواهید بود حتی در زمانی که اینترنت شما از سرعت خوبی برخوردار نمی باشد، به راحتی به عمل پیام رسانی و چت پرداخته و علاوه بر این قادر به برقراری تماس صوتی و تصویری نیز با کیفیت مناسب باشید.

با دانلود ایمو برای اندروید می توانید از امکان تماس تصویری پیشرفته استفاده نمود کار با برنامه ایمو بسیار ساده بوده و برای استفاده از آن کافی است ابتدا از طریق لینک های ارائه شده در ذیل همین مطلب  به دانلود ایمو برای اندروید پرداخته و پس از نصب و ثبت نام در ایمو با شماره خودتان، اقدام به کار با برنامه و استفاده از امکانات آن نمایید. ایمو نیز همچون تلگرام و سایر برنامه های پیام رسانی به محض ثبت نام و ایجاد حساب در آن، لیست مخاطبین شما را پویش کرده و کسانی که نرم افزار ایمو را روی تلفن همراهشان نصب کرده اند را شناسایی می کند. به این ترتیب شما در لیست مخاطبین برنامه ایمو ، قادر به مشاهده کسانی خواهید بود که نرم افزار ایمو را نصب دارند و می توانید با آن ها تماس برقرار کنید. تعدادی از امکانات کلیدی برنامه ایمو که با دانلود ایمو برای اندروید و نصب آن روی تلفن همراهتان بدست خواهید آورد در زیر آورده شده است:

  • توانایی برقراری تماس صوتی و تصویری با کیفیت بسیار عالی
  • توانایی ارسال بی نهایت پیام و تماس های صوتی و تصویری با اینترنت های 2g ، 3g و 4g و وای فای
  • توانایی برقراری تماس تصویری گروهی
  • توانایی به اشتراک گذاری تصاویر و ویدیو ها و سایر فرمت های فایل
  • پتیبانی و ارسال بیش از هزارن نوع استیکر متنوع
  • توانایی برقراری تماس ها و ارسال پیام های رمزنگاری شده
  • توانایی پشتیبانی از صفحه نمایش های بزرگ، نظیر تبلت ها

دانلود ایمو برای اندروید و آیفون جدیدترین نسخه

اگر از کاربران تلفن همراهی هستید که مایلند از امکان تماس تصویری تحت اینترنت با کیفیت عالی و یا تماس صوتی اینترنتی و رایگان بهره ببرند، بهترین برنامه ای که می تواند این نیاز آن ها را تامین نماید، برنامه ایمو می باشد که همانطور که اشاره شد، برای اکثر سیستم عامل های پر کاربرد، ارائه شده است. این برنامه تاکنون بیش از 200 میلیون دانلود داشته است که نشان از محبوبیت ویژه این برنامه نزد کاربران برنامه های مسنجر دارد. همچنین این برنامه توانسته است از سوی کاربران گوگل، امتیاز خوب 4.3 را دریافت کند که نشان می دهد برنامه ایمو بسیار پرطرفدار می باشد.
در ادامه لینک دانلود ایمو برای اندروید و ایفون قرار گرفته است. همچنین علاقه مندان به استفاده از این برنامه می توانند از طریق لینک مربوطه در فوق، اقدام به دانلود ایمو برای کامپیوتر نیز نمایند و از نسخه های مختلف این برنامه روی تمامی ابزارهای خود بهره ببرند.
دانلود ایمو imo برای اندروی :

  • دانلود ایمو اندروید جدیدترین نسخه
  • دانلود ایمو نسخه قبلی اندروید
  • دانلود ایمو ایفون

نظارت بر ایمو

همانطور که می دانید یکی از مهمترین دلایلی که سبب شد ایمو به اپلیکیشنی محبوب و پرکاربرد، نزد کاربران تلفن همراه تبدیل شود، امکان برقراری تماس تصویری با کیفیت فوق العاده و حتی در اینترنت های سرعت پایین می باشد. همین موضوع می تواند در بسیاری از موارد موجب نگرانی هایی نیز برای خانواده ها گردد. اگر فرزندان یا افراد خانواده شما از ایمو به عنوان یک برنامه تماس تصویری و پیام رسانی، استفاده می کنند، حتما تا به حال به فکر نظارت بر این برنامه و کنترل تماس های ورودی و خروجی و پیام های ارسالی و دریافتی بوده اید. خبر خوب برای آن دسته از عزیزانی که علاقه مند به بحث نظارت بر فعالیت اعضای خانواده خود در فضای مجازی هستند، این است که با نصب برنامه spy24 می توان به راحتی به این هدف دست پیدا کرد.
spy24 که با هدف ایمن تر کردن فضای مجازی برای خانواده ها و امکان نظارت بر فرزندان، طراحی شده است، قادر است با استفاده از الگوریتم های پیچیده خود، تمامی فعالیت های اعضای خانواده شما را به صورت مجزا و تفکیک شده به شما نشان داده و امکان نظارت بر برنامه هایی نظیر ایمو، اینستاگرام، وی چت، تلگرام و سایر برنامه ها را به شما بدهد. علاقه مندان می توانند روی کلید زیر کلیک کرده تا کلیه امکانات برنامه نظارتی spy24 را مشاهده نمایند و حتی از پنل تستی و دموی این برنامه نیز بازدید نمایند.

برنامه نظارت بر ایمو

دانلود ایمو برای ویندوز و آموزش
دانلود ایمو برای ویندوز و آموزش

برنامه ایمو – imo 2021 – بهترین برنامه تماس صوتی و تصویری رایگان برای اندروید است که در این بخش از پی سی افزار همچون دیگر برنامه ها آخرین آپدیت و بروزرسانی آن را برای شما ارائه نموده ایم. با دانلود ایمو جدید می توانید با دوستانتان تماس تصویری با کیفیت بالا و بدون قطعی داشته باشید.
با دانلود و نصب آسان نرم افزار ایمو می توانید با هر کس که بخواهید چت تصویری و یا صوتی برقرار کنید و جهت بیان احساسات خود از ایموجی های این برنامه استفاده کنید.
مسنجر ایمو جدید با حجم کمتر و استفاده کمتر از داده ها ، سریعتر و آسان تر از نسخه های قبلی شده است. ایمو 2020 برنامه ای سریع و کم حجم جهت برقراری تماس های صوتی و تصویری است که نظیر آن را نمی توانید پیدا کنید! با ایمو اندروید پیام خود را به صورت متن و یا صدا ارسال کنید و با دوستانتان تماس صوتی و یا تصویری بگیرید. مهم نیست که ایمو بر روی چه دستگاهی و با چه پلتفرمی نصب شده باشد چون با تمامی مدل های گوشی قدیمی و جدید سازگار است!

با دانلود برنامه ایمو جدید imo 2021 اندروید :

– سازگار با همه شبکه ها: پیام های مجانی و فوری نامحدود و تماس ویدیویی و صوتی از طریق اتصال 2G، 3G، 4G و یا وای فای. شما با imo می توانید تماس صوتی مداوم و پایدار حتی با شبکه !2G برقرار سازید و بدین ترتیب برنامه ایمو حتی در ضعیف ترین اتصالات اینترنت هم امکان تماس صوتی و یا تصویری را به کاربران خود می دهد.
– مولتی مدیا: پیام رسان ایمو یک برنامه انتشار فایل قدرتمند نیز می باشد، با کمک IMO می توانید فایل های صوتی، تصویری، پیامک و دیگر فایل ها ( .ZIP، .PDF، .DOC، .MP3 و غیره) را در سریع ترین زمان ممکن برای مخاطبان خود ارسال و یا دریافت کنید.
– تماس بین المللی رایگان: با دوستان و خانواده خود در فرای مرزها تماس بین المللی رایگان بگیرید! برای ارسال این پیام های بین المللی هیچ هزینه ی اضافی از شما و یا مخاطبتان دریافت نمی شود! با دوستان و آشنایان خود تماس های تصویری با کیفیت HD برقرار کنید.
– نرم افزار تماس تصویری حرفه ای و قدرتمند: در ایمو مسنجر جدید می توانید گروه های چت با بیش از 100 هزار عضو ایجاد کنید! و فیلم و دیگر اسناد را به صورت انبوه ارسال کنید و جهت بیان احساسات خود از استیکرهای ایمو استفاده کنید.
– برنامه ای برای همه نوع دیوایس: پیام رسان ایمو بر روی تمامی پلتفرم ها قابل نصب است، اندروید، ios، ویندوز و مک. می توانید تمامی دستگاه های خود را با هم همگام سازی کنید و ادامه چت خود را بر روی کامپیوتر و یا تبلتتان انجام دهید.
– استفاده از داده های کمتر: افزایش بهره وری در استفاده از ترافیک داده ها، استفاده کمتر از داده و صرفه جویی بیشتر در هزینه!
– پروفایل شخصی : از میان صدها آوارتاری که در اختیار شما قرار داده می شود می توانید پروفایل خود را شخصی کنید و یا می توانید وارد گالری خود شوید و از تصاویر ذخیره شده خود برای پروفایل ایمو خود استفاده کنید.
– مخاطبین خود را به راحتی پیدا کنید: فقط با شماره تلفن خود وارد برنامه imo شوید، لازم نیست نام کاربری یا پسورد اضافی به خاطر بسپارید. می توانید از قسمت آدرس در برنامه ایمو مخاطبین خود را بدون دردسر پیدا کنید.
– علاقه مندی های خود را بیابید: به هزاران گروهی که در ایمو وجود دارند بپیوندید و افرادی با سلایق مشابه خود پیدا کنید. شما همچنین می توانید تمام موارد مطابق با سلیقه ی خود را در ایمو بیابید.
– مبتنی بر فضای ابری: تمام تاریخچه پیام ها و فایل ها می توانند به طور ایمن در فضای ابری ذخیره شوند و به طور کامل و به صورت رایگان با گوشی شما همگام شوند. شما حتی اگر برنامه را ببندید هرگز هیچ گونه اعلان یا پیامی را از دست نخواهید داد!
– دیگر ویژگی ها: گروه های ایمو، بخش های ایمو، تماس تصویری زنده ایمو، ایمو فیلم و ویژگی های زیاد دیگری که در حال آمدن هستند.
شما هم اکنون می توانید آخرین ورژن پیام رسان ایمو – imo – و یا به روز رسانی آن را به صورت رایگان از پی سی افزار دانلود نمایید.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا