اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!امنیت سایبری (Cyber Security)برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دوربرنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

دانلود برنامه هک گالری برای اندروید چه مزیتی دارد؟

دانلود برنامه هک گالری برای اندروید چه مزیتی دارد؟ با این برنامه می توانید به گوشی فرد مورد نظر نفوذ کرده و دقیقا مانند یک هکر عمل کنید. اگر در سال های گذشته فقط قشری از برنامه نویس ها هک کردن یاد داشتند، امروزه نرم افزارهای جالبی در بازار موجود است که دست همه را برای هک کردن باز می کند. خیلی هم جای تعجب ندارد. با برنامه نویسی می توان برنامه های بسیاری خلق کرد. گرچه فی نفسه این کار بدون دلیل جالب نیست، اما قابلیتی هست که در گوشی های اندروید و از راه دور وجود دارد. این نرم افزارها که اغلب به دست افراد و نه شرکتی نوشته می شود، قابلیت نفوذ کامل شما به گوشی فرد مقابل تان را دارد. فرد مقابل می تواند همسر، دوست، فرزندان و دیگر افراد باشد. امروزه استفاده از ابزارهای هوشمند پیچیده تر از سال های قبل شده است. در مورد بسیاری از مسائل امنیتی گوشی، تبلت و لپ تاپ خود باید مراقب باشید. گاهی فقط اگر IP شما در دست هکرها باشد، کافیست که به اسناد محرمانه شما نفوذ کنند؛ گرچه همزمان پلیس امنیت فضای مجازی نیز هوشمندتر شده است. وقتی وارد صفحات مختلف فروش می شوید، و از طریق فروشگاه های اینترنتی اقدام به خرید می کنید، صفحات فیشینگ در کمین شما هستند. مشکل امنیت در فضای مجازی نه فقط به مردم عادی حتی دولت های آمریکایی و اسرائیلی نیز گاهی درگیر حملات سایبری می شوند و تاسیسات آن ها دچار مشکل می شود. اتفاقی که گاهی نیز در اخبار می شنویم. در ادامه این مقاله بیشتر در مورد این نرم افزار چند منظوره می نویسیم. تاپیک های زیر را با ما همراه باشید: دانلود برنامه هک گالری برای اندروید ؛ همه امکانات نرم افزار برنامه هک گالری برای اندروید ؛ موارد استفاده از نرم افزار
دانلود برنامه هک گالری برای اندروید چه مزیتی دارد؟
دانلود برنامه هک گالری برای اندروید چه مزیتی دارد؟
 

دانلود برنامه هک گالری برای اندروید ؛ همه امکانات نرم افزار

با نرم افزار ردیاب گوشی، همه شبکه های اجتماعی مانند تلگرام، واتساپ، اینستاگرام و… هک می شود. نرم افزارهایی که قابلیت ردیابی و دسترسی از راه دور به گوشی اطرافیان ویا هر فرد دیگری را دارند، شامل ویژگی ها و امکانات زیر می باشند:

1- کنترل تماس ها:

فرض کنید برای فرزند شما بعضی تماس ها زیاد تکرار می شود. با هک کردن گوشی، می توانید تاریخ و ساعت تماس ها، مدت زمان مکالمه، نام و شماره تلفن مکالمات انجام شده، مشاهده تماس های ورودی و خروجی، مشاهده مکالمات حذف شده و… را ببینید. این کار باعث می شود مکالمات زیان بار و خارج از چارچوب را ببینید و بتوانید از کار فرزندتان سر درآورید. البته گاهی نیز والدین بی جهت دچار ابهامات می شوند و باید از افراط پرهیز کنید. همچنین برای مدیرعامل شرکت که چندین بازاریاب دارد ویا اطلاعات محرمانه ای در سیستم خود دارد، استفاده از این برنامه می تواند کنترل کننده باشد.

2- کنترل پیام ها:

تمامی پیام های ورودی و خروجی، مشاهده نام و لیست پیام ها، مشاهده پیام های حذف شده، مشاهده تاریخ و زمان ارسال پیام ها، درج کلید واژه خاص برای هشدار روی بعضی پیام ها، هشدار پیام های مشکوک در طول روز از جمله امکانات این نرم افزار می باشد.

3- هک گالری فرد مقابل:

با نرم افزار ردیاب گوشی می توانید تمامی تصاویر گالری فرد مقابل را دریافت کنید و ذخیره داشته باشید. شاید تصور می کنید فرد مقابل تصاویر خاصی روی گالری خود دارد و باید مطلع شوید. البته حدس های شما لزوما همیشه هم درست نیست و برگرفته از بدبینی می تواند باشد. حتی می توانید دوربین فرد مقابل را هک کرده و با آن عکس بگیرید و از موقعیت او باخبر شوید.

4- هک تمامی شبکه های اجتماعی:

تمامی پیام ها، تماس ها، فیلم ها، عکس ها و دانلودهای فضای مجازی را می توانید دسترسی داشته باشید. حتی ممکن است فرزند شما اطلاعات را پاک کند تا در دست شما قرار نگیرد. به اطلاعات پاک شده نیز می توانید دسترسی پیدا کنید.

5- بررسی تمامی وب سایت ها:

همه وب سایت های سرچ شده و دانلودهای آن قابل ردیابی خواهد بود. حتی می توانید امکان دسترسی به وب سایت های مخرب را حذف کنید. اگر فرزند شما سایت هایی را باز می کند که نگران می شوید، راه عبور آن ها را ببندید. 6- بررسی موقعیت مکانی و مسافت پیموده شده: اینکه فرزند شما به گردش می رود کاملا قابل کنترل است. مکان های طی شده و موقعیت GPRS فرزندتان را می توانید ردیابی کنید تا از مسیر مدرسه مطمئن شوید.
هک گالری فرد مقابل
هک گالری فرد مقابل

برنامه هک گالری برای اندروید ؛ موارد استفاده از نرم افزار

امروزه در دنیای تکنولوژی، تکنیک ها و روش های مختلف برای استفاده از گوشی های هوشمند وجود دارد. همین موضوع سبب می شود تا نگرانی های بسیاری از کاربران ایجاد کند. نرم افزارهای ردیابی گوشی دیگران برای پاسخ دادن به همین نگرانی ها تولید و راه اندازی شده است. البته دسته ای از افراد هم هستند که همیشه دنبال تفریح و سرگرمی می باشند. در ادامه موارد استفاده دقیق تر برنامه ردیاب را نوشته ایم:

جلوگیری از هک اس ام اس

1- کنترل گوشی فرزندان توسط والدین:

امروزه استفاده از گوشی، تبلت و لپ تاپ برای فرزندان ناگزیر شده است. به دلیل اینکه همه کارها حتی آموزش ها مجازی شده، ضمن آنکه ورود به فضای مجازی می تواند استعدادهای خوب فرزندان را رشد دهد. اما گاهی والدین نسبت به فرزندان خود مراقب هستند. در بین فرزندان، ممکن است یکی باشد که بیش از اندازه از گوشی خود استفاده می کند و والدین نمی خواهند مستقیما کنترل کنند. کنترل مستقیم بچه ها در این دوره و زمانه اصلا کارگشا نیست. ضمن آنکه بیشتر دافعه و برخورد ایجاد می کند. لذا ممکن است والدین صلاح ببینند که از نرم افزارهای کنترل گوشی استفاده کنند. با این کنترل می توانید علاقه و استعدادهای فرزندان تان را پیدا کنید و برای او راه حل بچینید. اگر فرزندان تان روی موضوع خاصی کوک شده و همان را اصرار می کند، می توانید ریشه اش را بیابید. گاهی اوقات فرزندان استعدادهای خوب بسیاری دارند که نمی توانند بروز دهند و آن را در لابلای پیام های گوشی، دانلودها، فیلم ها و عکس ها می توانید پیدا کنید. پس خوب است به این موضوع با دید مثبت نگاه کنید و آن را صرفا منفی ندانید. همچنین اگر فرزند شما دچار دوستی های نادرست شده است و عکس های بسیاری از فرزند شما در دست فرد مقابل است، اگر بتوانید گوشی آن فرد را هک کنید، می توانید تمامی گالری را پاک کنید. بعضی والدین را نیز داریم که استفاده گوشی توسط فرزندشان را چرتکه می اندازند و محاسبه می کنند که چقدر از اینترنت و شارژ برای کارها استفاده کرده است. اما این را در حالت کلی باید بدانید استفاده نابجا از این نرم افزار می تواند نتایج بدی داشته باشد.

2- کنترل گوشی همسر:

گرچه با این نرم افزار می توان گوشی همسر را بررسی نمود، اما نتیجه خوبی در بر نخواهد داشت. اگر شما از اطلاعات داخل گوشی همسرتان اطلاع نداشته باشید، بهتر است از حس بی اعتمادی بین همسران که بعد از چک کردن گوشی پیش می آید و به همین راحتی قابل جبران نیست.

3- کنترل گوشی های شرکتی:

بعضی شرکت های معتبر، گوشی های مخصوص در دست کارمندان خود می دهند که شرکتی هستند. این گوشی ها اطلاعات خاص و محرمانه شرکت را رد و بدل می کند و نباید به بیرون از شرکت درز کند. مدیر عامل می تواند نرم افزار مراقبت از گوشی از راه دور را بر روی تمامی گوشی ها نصب کند و آن ها را مورد امتحان قرار دهد. با این نرم افزار تمامی پیام ها، دانلودها، تماس ها، مکالمات و… قابل ضبط شدن و بررسی خواهد بود و تخلفات معلوم خواهد شد.

4- شوخی با دوستان: 

بعضی افراد هستند که به میزان زیادی طبع شوخی دارند. البته می دانیم که شوخی های فضای مجازی، متفاوت از فضای واقعی است. گاهی دوستان می خواهند با هک کردن گوشی فرد مقابل، با دوست شان شوخی کرده باشند. این کار برای هکر خیلی جالب و هیجان انگیز است. البته باید سوال پرسید که اگر گوشی خود شما نیز هک شود چه حالی خواهید داشت؟! بعد از هک کردن گالری گوشی دیگران، باید منتظر بمانید تا گوشی خودتان نیز هک شود. حالا این انتخاب با شماست که این سبک شوخی را انتخاب کنید یا خیر. اگر از شوخی متقابل دوست تان ناراحت می شوید، پس بهتر است شما هم این تیپ شوخی ها را کنار بگذارید. شاید بهتر باشد کنجکاوی های خود را در موضوعی صرف کنید که اگر سر خودتان نیز آمد برای تان دردسر نداشته باشد و نتیجه خوبی داشته باشد. این را باید بدانید که هک کردن مانند شمشیر دو لبه است. می تواند مورد استفاده امور خوب قرار گیرد و حتی می تواند در امور ناشیانه و شیادگونه استفاده شود. لذا از هر ابزاری باید درست و به جا استفاده شود. استفاده نادرست از چنین ابزاری امنیت و آرامش خودتان را نیز به هم می زند و هر زمان تصور می کنید یک نفر می خواهد شما را هک کند. پس هک نکنید تا هک نشوید! با استفاده بجا و درست از نرم افزارهای ردیاب گوشی می توانید یک خانواده امن تر با شرایط بهتر داشته باشید. پس در استفاده از چنین ابزاری نهایت دقت خود را داشته باشید. دانلود برنامه هک گالری :

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا