اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینفناوری

دانلود نرم افزار دوربین یاب پلیس راهور دوربین های موجود در ایران

دانلود نرم افزار دوربین یاب پلیس با آخرین آپدیت دوربین های موجود در ایران برای بسیاری از ما پیش آمده که هنگام رانندگی به فکر سرعت ماشین نبوده ایم و دوربین های سرعت سنج پلیس با ثبت پلاک خودرو، ما را جریمه کرده است. با توجه به افزایش تخلفات و تصادفات، هرروزه تعداد دوربین های پلیس بیشتر می شوند و مسافت زیادی از جاده ها و خیابان های سطح شهر را فرا میگیرند.

برنامه دوربین سرعت سنج پلیس اندروید !

اگر یک نرم افزار دوربین یاب پلیس داشته باشیم در این مواقع بسیار می تواند به ما کمک کرده و از جریمه شدن ما جلوگیری کند. در ادامه این مطلب قصد داریم یکی از بهترین نرم افزارهای دوربین یاب پلیس در ایران را معرفی کنیم.

نرم افزار دوربین یاب پلیس – دوربین یاب پلیس

نرم افزاری که امروز به شما معرفی می کنیم یکی از بهترین نرم افزارهای موجود در دنیاست که توسط کارشناسان ما به زبان فارسی ترجمه شده و تغییراتی در خور کاربران ایرانی در آن اعمال شده است.این نرم افزار برای گوشی های اندروید طراحی و ارائه شده است.

نرم افزار دوربین یاب پلیس مکان تمام دوربین های بین جاده ای، دوربین میان تونل ها، مکان های ترافیکیو حتی سرعتکاه ها را تحت پوشش رادار بوت دارد و هنگام نزدیک شدن به آن ها توسط هشدار به شما اطلاع رسانی خواهد شد.که این هشدار به انتخاب شما می تواند صوتی بوده و یا فقط نمایشی بر روی گوشی شما باشد.

همچنین سرعت های مجاز در جاده ها و خیابان های فرعی و اصلی سطح شهر تحت پشتیبانی است و با لمس گزینه مربوط به محض افزایش سرعت خودرو از میزان مشخص شده هر جاده یا خیابان، به شما هشدار داده خواهد شد.

برخی از قابلیت های نرم افزار دوربین یاب پلیس

  • تشخیص و اعلام سرعت مجاز جاده ای که در آن تردد می کنید
  • اعلام موقعیت مکانی دقیق دوربین های کنترل سرعت و هشدار به محض نزدیک شدن به آنها
  • اعلام موقعیت مکانی دقیق ماموران راهنمایی رانندگی، دوربین و خودرو های پلیس
  • امکان ضبط ویدیو از رانندگی و سفر خود
  • حالت ویبره و صوتی برای استفاده از برنامه در هنگام رانندگی
  • پشتیبانی از چهار حالت مختلف برای تجسم دوربین ها در جاده
  • قابلیت نمایش سرعت فعلی که درصورت غیرفعال بودن کیلومتر ماشین بسیار حائز اهمیت است
  • پشتیبانی از کار کردن در پس زمینه گوشی یا برنامه های ناوبری دیگر
  • نمایش چراغ های راهنمایی رانندگی
  • نمایش فاصله شما تا دوربین ترافیکی پلیس
  • نرم افزار دوربین یاب
  • دستگاه دوربین یاب پلیس

جهت دریافت فیلم آموزشی کار با نرم افزار دوربین یاب پلیس و دانلود این نرم افزار برروی لینک زیر کلیک نمایید

دروبین یاب پلیس – دوربین یاب پلیس 

در بسیاری از موارد برای ما پیش امده است که درحین رانندگی به فکر سرعت خود نبوده ایم و دوربین های سرعت سنج پلیس با شناسایی پلاک ماشین، ما را جریمه کرده اند. به دلیل افزایش تخلفات جاده ای این دوربین های هوشمند روز به روز بیشتر شده و مسافت بسیاری را از جاده تحت پوشش خود قرار می دهند. Radarbot Free: Speed Camera Detector & Speedometer Full Unlocked عنوان یک اپلیکیشن برای شناسایی موقعیت دوربین های سرعت سنج پلیس برای دستگاه های اندروید است که به کمک آن می توان به موقع مکان دوربین ها را شناسایی و با کاهش سرعت از جریمه شدن جلوگیری نمود. تمامی دوربین های بین جاده ای، دوربین میان تونل ها، دوربین ها و مکان های ترافیکی خطر ناک تحت پوشش رادار بوت بوده و به محض نزدیک شدن به آن ها توسط هشدار به شما اطلاع رسانی خواهد شد. چهار حالت مختلف تجسم و یا همان شبیه سازی جاده در اپلیکیشن گنجانده شده که به دلخواه خود خواهید توانست از هر کدامشان بهره کافی را ببرید. علاوه بر این تمامی سرعت های مجاز در جاده ها تحت پشتیبانی از جی پی اس هوشمند است که با فعال کردن گزینه مربوط به محض افزایش سرعت ماشین از میزان مشخص شده هر جاده به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Radarbot Free: Speed Camera Detector & Speedometer اندروید :

  • استفاده از سیستم هدایت گر و هشدار جاده ای به صورت همزمان
  • سیستم هوشمند ذخیره سازی نیرو هنگام استفاده از اپلیکیشن
  • پشتیبانی از چهار حالت مختلف برای تجسم دوربین ها در جاده
  • دریافت هشدار هنگام نزدیک شدن به دوربین های سرعت سنج
  • نمایش فاصله شما تا نزدیک ترین دوربین ترافیکی
  • حالت ارتعاشی برای استفاده از برنامه در هنگام رانندگی
  • دسترسی به انواع تنظیم پارامتر های مختلف
  • دریافت اطلاعیه ها به صورت صوتی

اپلیکیشن Radarbot Free: Speed Camera Detector & Speedometer به عنوان یکی از برترین برنامه های نمایش دوربین های جاده ای توانسته است با بیش از 500 هزار دانلود فعال امتیاز 4.1 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه آنلاک شده با تمام قابلیت های آن را از دیتابیس عظیم سایت فارسروید دریافت نمایید.

دانلود نرم افزار دوربین یاب پلیس با آخرین آپدیت دوربین های موجود در ایران

Speed camera radar PRO Paid

این برنامه برای شناسایی خطرات جاده ای، مانند دوربین های سرعت (کمین سیار، دوربین های ساکن سرعت، دوربین های چراغ قرمز)، دست اندازهای سرعت، جاده های بد و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از قابلیت های مهم و جالب این اپلیکیشن اینست که از تمام کشورهای جهان پشتیبانی میکند.! این برنامه اندروید از یک پایگاه داده خطرات که قبلا توسط کاربران دیگر شناسایی شده اند استفاده می کند. برای مثال، اگر برنامه در مورد کمین سیار اطلاع رسانی کند، به این معنی است که احتمالا این نقطه می تواند دارای کمین سیار باشد. هر کاربر می تواند خطر جدید را به پایگاه داده مشترک اضافه کند. همچنین کاربر می توانند بر روی رتبه بندی خطر موثر باشد (هنگامی که کاربر هشدار خطر را دریافت می کند، می تواند وجود یا عدم وجود واقعی خطر را تعریف کند). این برنامه صدا پخش می کند و خطر را بر روی نقشه و فاصله تا خطر را نشان می دهد. اگر به اینترنت متصل باشید قادر خواهید بود بر تراکم ترافیک نظارت کنید. ویژگی به روز رسانی پایگاه داده خطرات در این برنامه وجود دارد. نرم افزار ممکن است در پس زمینه اجرا شود (حتی زمانی که صفحه نمایش خاموش است)، فقط گزینه “Use speech when hazard detected” را فعال کنید. برای شروع نظارت بر خطرات، تنها دکمه “On” در گوشه پایین سمت چپ صفحه نمایش را فشار دهید.
برخی از ویژگی های برنامه Speed camera radar PRO اندروید :

✤ تنظیم حالت شب بر روی صفحه نمایش
✤ پشتیبانی از شیب 3D بر روی نقشه (ساختمان های 3D)
✤ بزرگنمایی خودکار نقشه و چرخش نقشه در طول راه
✤ داشبورد با سرعت فعلی
✤ 140000 POI خطر فعال در سراسر جهان
✤ به روز رسانی های روزانه پایگاه داده!
✤ پشتیبانی از هشدار های صوتی
✤ پشتیبانی از کار در پس زمینه یا با برنامه های ناوبری دیگر
✤ امکان اضافه کردن POI خود به پایگاه داده به اشتراک گذاشته شده
✤ و …

کاربران گرامی توجه داشته باشید :
درست است که این برنامه در مارکت گوگل بطور رایگان عرضه شده است ، ولی در نسخه رایگان ، تمام امکانات برنامه در دسترس نیست و شما باید از طریق پرداخت های درون برنامه ای نسخه کامل را خریداری کنید ، ولی نسخه ای که ما امروز در گت اندروید برایتان قرار داده ایم نسخه خریداری شده و فول آنلاک شده بوده و تمام ویژگی ها و امکانات اپلیکیشن در دسترس شماست.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا