اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!امنیت سایبری (Cyber Security)برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دوربرنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

درباره ربات بازدید سایت چه می دانید؟

فناوری به گونه‌ای بر روی تمامی شغل‌ها تأثیر گذاشته است که هر کسب و کاری بعد از سوددهی مناسب خود به دنبال استفاده از آن است. در حقیقت یک کارفرما یا یک فروشنده به دنبال این است که خود را تبدیل به بخشی از این چرخه کند تا پیشرفت مناسبی داشته باشد.  ایجاد سایت برای کسب و کار یا خدمات هم می‌تواند یکی از مهم‌ترین فاکتورهای این چرخه باشد. البته اینکه سایت شما چقدر بازدید دارد و چه رتبه‌ای از الکسا دریافت می‌کند، بستگی به خودتان دارد. برای داشتن یک سایت موفق باید بدانید که بخشی از این کار محتوای شما است و بخش دیگر کارهایی است که شما انجام می‌دهید که می‌توان به ربات بازدید سایت اشاره کرد. 

سفارش ربات

ربات بازدید سایت، به معنای ساده‌تر سیستمی است که تلاش می‌کند بازدیدکنندگان سایت شما را به طور طبیعی یا … افزایش بدهد تا سایت شما بازدید بیشتری داشته باشد. این کار می‌تواند دلایل زیادی برای خود داشته باشد و نباید به هر نوع رباتی اطمینان کنید زیرا ممکن است وضعیت سایت شما را بدتر هم کنند. حال در بخش زیر خواهید دانست که ربات بازدید سایت چه ویژگی‌هایی دارد و چه کمکی به شما می‌کند. 
درباره ربات بازدید سایت چه می دانید؟
درباره ربات بازدید سایت چه می دانید؟

دلیل استفاده از ربات بازدید سایت

احتمالاً بزرگ‌ترین سوالی که برای هر شخص دارای سایت ایجاد می‌شود این است که چرا باید از یک ربات بازدید سایت استفاده کند؟ در بخش زیر، دقیق‌ترین جواب برای این سؤال مطرح شده است: 
  • اولین دلیل آن می‌تواند بهبود رتبه شما در الکسا باشد. همانطور که می دانید هرچقدر که شما رتبه بهتری در الکسا داشته باشید، گوگل توجه بیشتری به سایت شما می‌کند و بازدید کننده‌های سایت شما هم به طور طبیعی افزایش پیدا می‌کند. ربات‌های بازدید سایت سعی می‌کنند که فاکتورهای الکسا را بررسی کنند و براساس آن فاکتورها رتبه سایت شما را بهبود دهند. 
  • ربات‌های بازدید سایت باعث می‌شوند که شما ورودی‌های مثبتی برای سئو خودتان داشته باشید. سئو یا SEO عاملی برای بهبود مطالب درون سایتتان است و اکنون سئو مهم‌ترین فاکتوری است که باعث می‌شود سایت شما معتبر شناخته شود. به همین علت است که شما به ربات بازدید سایت نیاز پیدا می‌کنید. 
  • گوگل آنالیز که عموماً به آن گوگل آنالیتیکس گفته می‌شود، منبع معتبری برای نشان دادن بازدیدهای سایت شما می‌باشد. برای اینکه افراد بدانند چه میزان سایت شما ورودی دارد، گوگل آنالیز سایتتان را بررسی می‌کنند. برای مثال شخصی می‌خواهد تبلیغ محصول خودش را در سایت شما قرار بدهد. این شخص نیاز دارد که آمار و بازدید سایت شما را بداند و می‌خواهد که گوگل آنالیز را نشان آن بدهید. حال ربات‌های بازدید سایت ورودی‌های زیادی به گوگل آنالیز وارد می‌کنند.
  • گاهی اوقات از ربات‌های بازدید سایت به عنوان یک تستر سایت استفاده می‌شود. ممکن است شما احساس کنید که بازدیدهای سایتتان طبیعی نیست و باید بیشتر یا کمتر  باشد. در چنین حالتی شما نمی‌توانید افراد زیادی پیدا کنید که ورودی به سایت شما بدهد. به همین دلیل به نرم افزاری نیاز دارید که ورودی زیادی در لحظه به سایتتان بدهد تا عملکرد سایت را بررسی کنید. در این وضعیت ربات‌های بازدید سایت به شما کمک می‌کنند. 

امکانات ربات بازدید سایت برای شما 

به طور کل، هر ربات بازدید سایت برای خود مزیت‌های جدایی دارد اما برخی از مزیت‌ها و امکانات هستند که باید تمامی ربات‌ها آن را داشته باشند تا معتبر شناخته شوند. اولین امکان یک ربات، بازدید با آی پی‌های مختلف می‌باشد. برای اینکه بازدیدهای سایت شما طبیعی شناخته شود، ربات باید با آی پی‌های مختلفی وارد سایت شما شود تا الکسا و گوگل بازدیدهای شما را طبیعی تشخیص بدهد. در غیر این صورت گوگل متوجه هرگونه تقلب از سوی شما می‌شود و این باعث افت رتبه الکسای شما خواهد شد.  دومین امکان، مشخص کردن زمان ماندگاری آی پی در سایت می‌باشد. اگر یک آی پی زمان بسیار کمی یا زمان بسیار زیادی در سایت شما حضور داشته باشد، الکسا و گوگل به جعلی بودن آی پی شما شک می‌کنند و این باعث می‌شود که آن بازدید برای شما ثبت نشود. به همین علت باید زمان مشخصی برای هر آی پی تعیین کنید تا همه چیز طبیعی باشد. یکی دیگر از مشخصه‌هایی که هر ربات باید به همراه خود داشته باشد، پلتفرمی است که برای هر آی پی مشخص می‌کنید. در حقیقت بهترین کار این است که آی پی‌ها را دسته بندی کنید و در پلتفرم‌های مختلفی مانند ویندوز، لینوکس، اندروید و … قرار بدهید.  چنین کاری به طبیعی‌تر بودن بازدیدهای سایت شما کمک می‌کند. یکی از مهم‌ترین عملیات‌ها در هر ربات بازدید سایت، موقعیت مکانی آی پی‌ها می‌باشد. الکسا و گوگل توجه زیادی بر روی چنین چیزی دارد و اگر احساس کند که آی پی‌های ورودی سایت شما از یک کشور خاص نیستند، سیستم سایت شما را بررسی می‌کند.  حال اگر احساس کند که سیستم سایت شما بین المللی نیست، متوجه می‌شود که شما در حال فعالیت‌هایی هستید که طبیعی نیست و رتبه شما را کاهش می‌دهد. به همین دلیل آی پی‌های شما باید موقعیت مکانی‌شان همانند موقعیت مکانی خود سایت باشد. 

ارسال پیام دسته جمعی در تلگرام

معرفی چند ربات بازدید سایت

از آنجا که ربات‌های بازدید سایت هنوز به طور کاملاً رسمی شناخته شده نیستند و قوانین عملکردهای این ربات‌ها را قانونی نمی‌داند، هنوز سایت یا یک شرکت رسمی برای ساختن چنین ربات‌هایی وجود ندارد. به همین علت نمی‌توان یک ربات کاملاً معتبر برای شما معرفی کرد که افزایش بازدید را به همراه داشته باشند؛ اما در کنار آن، برنامه نویس های زیادی بوده‌اند که به طور رایگان نرم افزارهای زیادی برای افزایش بازدید سایت ایجاد کرده‌اند و آن نرم افزارها جهانی شده است. مثلاً می‌توان به نرم افزار Diabolic Traffic Bot اشاره کرد که یکی از محبوب‌ترین نرم افزارها به شمار می‌رود.  این نرم افزار امکانات زیادی در دسترس شما قرار می‌دهد. از طریق Diabolic Traffic می‌توانید آمار سایت خودتان را افزایش بدهید و در همان نرم افزار تعداد بازدیدها را مشاهده کنید. می‌توانید تعداد دانلودهای درون سایتتان یا رأی‌های یک سایت را افزایش بدهید و همچنین قادر خواهید بود که رتبه الکسای سایت را بهبود بدهید. این نرم افزار دقیقاً امکاناتی را دارد که همگی در بخش‌های بالاتر بیان شده‌اند و می‌تواند در رشد سایت شما کمک زیادی کند. البته در کنار این نرم افزار، نرم افزارهای دیگری هم وجود دارد که می‌توان به Automated Traffic Bot اشاره کرد. این نرم افزار هم همانند دیگر نرم افزارها به بازدید سایت شما کمک زیادی می‌کند. مزیتی که در نرم افزار Automated Traffic Bot وجود دارد این است که بر روی تلفن‌های اندروید هم قابل استفاده است و شما به وسیله تلفن همراه خودتان می‌توانید افزایش بازدید طبیعی داشته باشید. به هر صورت، ممکن است روش‌های دیگری هم برای افزایش بازدید وجود داشته باشد اما طبیعی‌ترین و بهترین روش استفاده از ربات‌ها است زیرا کارایی و امنیت بیشتری را دارا هستند.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا