اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهروش عالی برای ردیابی گوشیفناوریهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

ده بهترین برنامه کنترل نامحسوس گوشی دیگران سال 2021 مورد استفاده قرار گرفت

ده بهترین برنامه کنترل نامحسوس گوشی دیگران سال 2021 مورد استفاده قرار گرفت قویترین برنامه کنترل مخفی گوشی اندروید و تبلت فرزندان و افراد خانواده رو بر روی گوشی تون نصب کنید با استفاده از این برنامه به صورت کامل میتونید کنترل گوشی فرزندان و عزیزانتان را در دست بگیرید و به صورت مخفیانه و نا محسوس تمامی پیام ها،تماس ها،چت های شبکه های اجتماعی مانند:تلگرام،واتس اپ،لاین،فیسبوک و … رو کنترل کنید.

 برنامه ردیابی و کنترل کامل گوشی،تماس ها و پیام ها،قدرتمند ترین برنامه کنترل و نظارت والدین می باشد که سبب آسایش خاطر والدین و حفظ فرزندان در فضای مجازی میشود.

  1. برنامه SPY24

زمانی که گزینه‌های زیادی دارید می‌توانید بهترین برنامه کنترل تلفن همراه را انتخاب کنید. علاوه بر این، چه کسی زمان کافی برای بررسی تمام موارد را دارد و سپس تنها یک انتخاب را انتخاب می‌کند. مشکل این است که اگر به یکی از افراد بد مشترک شوید، بازپرداخت آن را دریافت نخواهید کرد. آ ره، خیلی گیر میا ری.

به همین دلیل است که واقعا برای ارزیابی گزینه‌های خود بسیار مهم است و سپس هزینه آن را پرداخت کنید. اما نگران نباش، ما این کار را برای تو آسان‌تر کرده‌ایم. ما برای سال 2021 که در دسترس است،

۱۰ برنامه جاسوسی همراه با ارزش ۱۰ درجه را برای شما آورده‌ایم. با این راهنما، شما قادر خواهید بود گزینه‌هایی را که دارید مقایسه کنید و app را انتخاب کنید که برای نیازهای شما مناسب‌تر باشد. اجازه دهید شروع کنیم،آیا ما؟

ده بهترین برنامه کنترل نامحسوس گوشی دیگران سال ۲۰۱۹ مورد استفاده قرار گرفت

ده بهترین برنامه کنترل نامحسوس گوشی دیگران سال 2021 مورد استفاده قرار گرفت

چرا SPY24؟

برنامه SPY24

برنامه SPY24

  1. برنامه SPY24 سامانه مراقبت از خانواده با رابط کاربری آسان و سیستم نصب بسیار ساده امکان نصب این برنامه را با کمترین سطح دانش فنی برای والدین فراهم می سازد ، همچنین این برنامه با کسب جوایز و تقدیرنامه های متعدد در حوزه حفظ سلامت خانواده در فضای مجازی به عنوان قدرتمندترین و برترین سامانه نظارتی والدین صحت عملکرد خدمات نامبرده را تضمین می کند. که در بخش افتخارات سامانه ، این موارد را می توانید مشاهده نمائید.

  • کسب رضایت خاطر بیش از 10000 کاربر فعال
  • ارائه بیش از 80% امکانات بدون نیاز به روت یا جیلبریک
  • رمزنگاری داده های در حال تبادل ،حفظ حریم خصوصی
  • تنها نرم افزار نظارتی خانواد و مورد تایید در گوگل پلی
  • خدمات گسترده و ارزنده در ازای تعرفه خدمات مناسب
  • سازگاری با کلیه دستگاههای هوشمند اندروید
  • نصب و راه اندازی آسان به همراه پشتیبانی 24 ساعته

SPY24 یک بسته نرم افزاری موبایل با نصب بسیار آسان است که با نصب آن روی تلفن همراه فرزندانتان به شما این امکان را می دهد تا از راه دور

  • تماس ها و پیامک ها و مکاتبات با دوستان و مخاطبین
  • ارتباطات شبکه های اجتماعی همچون تلگرام ، واتس اپ
  • موقعیت مکانی لحظه ای و مسیر های پیموده شده روزانه
  • برنامه ها و بازی های مورد استفاده و مدت زمان استفاده از آنها

تحت نظر بگیرید و از دغدغه های فکری و یا آشفتگی های روحی روانی رهایی یابید و با استفاده از قابلیت کنترل از راه دور گوشی تلفن همراه مراقب آن ها باشید تا از آسیب های احتمالی پیشگیری به عمل آورید.

سامانه مراقبت از خانواده در فضای مجازی

  • ردیابی موقعیت لحظه به لحظه، کنترل تماس و پیامک با گزارش کامل
  • ردیابی و کنترل شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام و اینستاگرام
  • کنترل و ردیابی نامحسوس موبایل به صورت غیرقابل تشخیص حتی توسط فرزندان باهوش
  • نصب سریع و آسان نرم افزار کنترل موبایل به همراه راهنمای فارسی
  • 48 ساعت اکانت تست رایگان جهت تضمین عملکرد صحیح سامانه

سازگاری

این فقط ویژگی های SPY24 نیست که آن را انتخاب باور نکردنی، بلکه سازگاری آن نیز می کند. توسعه دهندگان برنامه با تغییرات در تکنولوژی بسیار خوب هستند. این سازگار با دستگاه های Android و iOS است. برای iOS، نسخه های Jailbreak و No-Jailbreak نیز ارائه شده اند تا هر مالک دستگاه بتواند از این برنامه بدون محدودیت استفاده کند.به دنبال نسخه های آیفون و اندروید –  SPY24 هستند:نسخه آندروید: پشتیبانی از 4.x، 5.x، 6.x، 7.x و 8.x و 9.xiOS Jailbreak نسخه: پشتیبانی از 6.x، 10.x، 11. تا 12.0.2.نسخه iOS No-Jailbreak: پشتیبانی از 6.x، 7.x، 8.x تا 12.0قیمت عالی :یک مجوز به شما اجازه می دهد تا یک گوشی را در یک زمان ردیابی کنید.SPY24 تنها از گوشی های هوشمند و تبلت پشتیبانی می کند، مانیتورینگ دسکتاپ را ارائه نمی دهد

2.سامانه مراقبت از خانواده SFP

سامانه مراقبت از خانواده SFP

سامانه مراقبت از خانواده SFP

مخصوص دستگاه های اندروید 

نکته ۱ : به جهت تضمین عملکرد صحیح سامانه یک تست ۴۸ ساعته رایگان برای شما عزیزان درنظر گرفته ایم !

نکته ۲ : پشتیبانی این سامانه پاسخگوی سوالات و مشکلات شما عزیزان میباشد !

با طی کردن چند گام ساده می توانید از خدمات این سامانه بهره مند شوید.

دوستان عزیز شما در این سامانه میتوانید از خدمات و امکانات بی نظیر آن استفاده نمایید در زیر به چندین مورد اشاره میکنیم :

– ردیابی و مکان یابی لحظه به لحظه

– گزارش لیست تماس ها

– گزارش لیست پیامک ها

– گزارش شبکه های اجتماعی

– گزارش پیام های تلگرام

کنترل عملکرد ایسنتاگرام

– گزارش پیام های واتس اپ

– گزارش پیام های لاین

– وب سایت های بازدید شده

– اعلام تغییرات سیم کارت

– امکان فیلترنیگ تماسها

– قابلیت فیلتنرینگ پیامکها

– تیندر

– حذف اطلاعات از راه دور

– عملکرد در حالت آفلاین

– و ده ها قابلیت کاربردی دیگر

در صورتی که نتوستید نرم افزار رو نصب کنید تیم پشتیبانی اینکار را برای شما انجام میدهد. سوالات و مشکلات خود را با شماره تماس های موجود در سامانه در میان بگذارید. کافیست وارد سامانه شوید و ثبت نام کنید.

3. کنترل والدین توسعه راهکارهای هوشمند امین (انارستان)

ابزار کنترل والدین انارستان شامل 2 برنامک کاربردی روی گوشی همراه با سیستم عامل اندروید است که روی تبلت های اختصاصی شده و یا گوشیهای هوشمند انارستان می تواند شرائط استفاده مفید از فضای مجازی را مطابق سیاست های کلی انارستان و سیاست های اختصاصی والدین فراهم آورد. در این ابزار ابتدا فرزندان با توجه به نوع جنسیت، سطح سنی تعریف شده و روز و ساعت کارکرد کلی استفاده از دستگاه و یا برنامه خاص توسط والدین تعریف می شود. از سوی دیگر سایت های مجاز از بین سایت های پیش فرض انارستان نیز می تواند در اختیار کودک قرارگرفته و برنامک هایی که مجاز است نیز توسط والدین تعیین می گردد بعلاوه لیست مخاطبین یا کسانی که می توانند با کودک ارتباط تلفنی یا پیامکی داشته باشند نیز تعیین میگردد. توسط این ابزار گزارشات کامل فعالیت کودک در فضای مجازی تولید و در اختیار والدین قرار می گیرد.

4. برنامه جاسوسی  Mobile Tracker Free 

Mobile Tracker  همچنین یکی از 10 برنامه جاسوسی تلفن همراه در سال 2021 است که دارای طیف گسترده ای از ویژگی های جاسوسی هستند. این بسته در سه بسته مختلف از ویژگی های پایه به نظارت پیشرفته موجود است. بنابراین ویژگی های آن شامل مشاهده پیام های متنی، لیست برنامه ها، نظارت بر مرورگر وب چت، محل سکونت، ایمیل ها، عکس ها، کی لاگر، ضبط فراگیر، ضبط تماس، و ورود به سیستم Gmail است. این مانیتورینگ تلفن همراه و کامپیوتر را ارائه می دهد، و آن را انتخاب مناسب برای صاحبان کسب و کار می کند. نرم افزار مانیتورینگ کامپیوتر Mobile Tracker  می تواند به شما در محافظت از منافع خود کمک کند و به طور مداوم فعالیت های آنلاین را نظارت کنید. شما برای این ویژگی ها تقریبا 0.50 دلار در روز می پردازید. جای تعجب نیست که این یکی از بهترین نرم افزارهای جاسوسی تلفن همراه است.

سازگاری

Mobile Tracker  از آندروید، آی فون و آی پد، رم کامپیوتر و مک پشتیبانی می کند.

  • نسخه آندروید: پشتیبانی از تمام نسخه های آندروید
  • نسخه های PC: پشتیبانی از رایانه های ویندوز 10، 8، 7، ویستا و XP.
  • نسخه های MAC: پشتیبانی از نسخه های MAC بیشتر و برابر با 10.6.

قیمت

برای اندروید

طرفدار: 16.66 / ماه

طرفدار X: 26.66 دلار در ماه

نسخه های اساسی Mobile Tracker برای هر یک از دستگاه های ذکر شده در بالا فقط ویژگی های اساسی جاسوسی را ارائه می دهند. شما باید برای Premium Versions برای استفاده از تمام ویژگی ها بروید. در این صورت، برنامه برای هر کسی واقعا گران خواهد بود، چه اینکه پدر و مادر و یا کارفرمایان باشد و در بلندمدت، می تواند بانک یک فرد معمولی را خراب کند.

طرفداران

  • این ارائه می دهد طیف گسترده ای از ویژگی های با قیمت خوب است.
  • این از نظارت بر دسکتاپ و گوشی های هوشمند پشتیبانی می کند.
  • ویژگی های پیشرفته مانند کی لاگر، فیس بوک مسنجر، Snapchat و نظارت بر WhatsApp در حال حاضر در دستگاه های آندروید پشتیبانی می شود.

مضرات

  • این وبسایت و مسدود کردن تماس را پشتیبانی نمی کند.
  • هیچ ویژگی هشدار کلید واژه وجود ندارد.
  • بسیاری از شکایات مشتری در مورد دانلود و نصب نرم افزار دریافت شده است.
  • برنامه SPY24

امتیاز: 7.8 / 10

5. نرم افزار کنترل از راه دور تلفن فرزندان XNSPY

امکان نظارت استفاده از گوشی های هوشمند فرزندان را ممکن می سازد و گزارشهای مفصلی به کمک داشبورد آنلاین برای مشاهده اطلاعات مربوط به برنامه ها، عکس ها، تاریخچه تماس ها، پیام های متنی، مخاطبین، مکان ها و نوشته های تقویم در دستگاه فرزند ارایه می کند. همچنین می تواند پیام های فرستاده شده از طریق برنامه های چت مانند Skype ،Tinder و Facebook Messenger را ردیابی کند و تماس های تلفنی را ضبط کند. ضمنا می توان از ردیاب مکانی GPS استفاده نمود، امکان کنترل از راه دور تلفن فرزندان را می دهد و میتوان از راه دور گوشی را خاموش و تنظیمات را اعمال نمود.

زمانی که کودکان ازکلمات خاص در پیام های متنی، ایمیل های ارسال شده و دریافت شده و جستجو در مرورگرها استفاده می کنند، می توان آنها را از سوء استفاده و محتوای نامناسب محافظت کرد. این برنامه در صورت تبادل سیم کارت تلفن نیز والدین را مطلع می سازد.

این برنامه کنترل تلفن همراه، با هر دو دستگاه Android و iOS سازگار است.

XNSPY برنامه جاسوسی تلفن همراه است که به منظور بررسی کارکنان شما و محافظت از کودکان شما از خطرات دنیای آنلاین است. از آنجا که این یک برنامه جاسوسی است، به طور کامل نامرئی می شود. ویژگی برجسته این برنامه ردیابی تلفن همراه با امتیاز بالا این است که به شما اجازه می دهد تا تماس های ویدئویی را در Viber و اسکایپ نیز نظارت کنید. دیگر ویژگی های آن پشتیبانی شامل ردیابی محل، خواندن پیام های متنی، SMS، مشاهده سیاهههای تماس، تماس های ثبت، مشاهده مخاطبین، عکس ها، فیلم ها، چت IM، ایمیل ها، و سابقه مرور اینترنت است. نسخه آزمایشی رایگان SPY24 نیز وجود دارد. با یک حساب، شما می توانید 3 دستگاه مختلف را نظارت کنید. خنک، درست است؟ تنها مشکل این است که شما باید برای استفاده از اکثر ویژگی های SPY24 ، دستگاه خود را ریشه یا جیلبریک کنید.

سازگاری

SPY24 سازگار با اکثر دستگاه های آندروید یا iOS است. این گوشی های ویندوز و بلک بری را پشتیبانی نمی کند. به طور خلاصه، این سازگار با هر حامل ارائه می دهد دسترسی به اینترنت GPRS باز است.

قیمت

SPY24 در 3 بسته مختلف در دسترس است. بسته ای که انتخاب می کنید بالاتر است، ویژگی های بهتر که دریافت خواهید کرد.

  • پایه:  در ماه
  • حق بیمه: 
  • طلا: 
  • برنامه SPY24

به جای پرداخت اشتراک ماهانه، می توانید برای عضویت 3 ماه، 6 ساله و 1 ساله با توجه به بودجه خود، خریداری کنید.

طرفداران

  • نسخه آزمایشی رایگان 48 ساعته در دسترس است
  • این ویژگی های جالب مانند نظارت بر تماس های تصویری در Viber و اسکایپ را ارائه می دهد

مضرات

  • برای استفاده از برخی از ویژگی های عضویت در حق بیمه و طلا، شما باید دستگاه خود را ریشه کن کنید.
  • Jailbreaking برای نظارت بر آی فون مورد نیاز است
  • پشتیبانی محدودی برای دستگاه های سازگار وجود دارد
  • پشتیبانی مشتریان آنها قابل اعتماد نیست. آنها به هیچ ایمیلی پاسخ نمی دهند و تقریبا هیچ کس وجود ندارد که به شما در پشتیبانی چت زنده خود کمک کند. پشتیبانی از تلفن نیز وجود ندارد.
  • سامانه مراقبت از خانواده
  • برنامه SPY24

امتیاز: 7.5 / 10

6.برنامه جاسوسی تلفن همراه Spyzie

در اینجا یکی دیگر از برنامه جاسوسی تلفن همراه برای سال 2021 است که به شما امکان نظارت بر تمام فعالیت های گوشی های هوشمند در حال اجرا iOS، Android و Blackberry را می دهد. با Spyzie ، شما می توانید پیام های متنی و ایمیل های دریافتی و خروجی، ایمیل ها، سیاهههای مربوط به تماس، GPS محل سکونت، چت رسولان فوری، نظارت از راه دور تلفن و رهگیری تماس خواندن.

سازگاری

Spyzie  از Android، iOS و Blackberry پشتیبانی می کند.

  • نسخه آندروید: پشتیبانی از 2.1 و بالاتر
  • نسخه iOS: پشتیبانی از 3.0 و بالاتر
  • نسخه Blackberry: پشتیبانی از 6.0، 7.0 و 7.1
  • سامانه مراقبت از خانواده

اگر میخواهید از Spyzie در iPhone استفاده کنید، باید دستگاه را ببندید. بنابراین، کاربران آیفون واقعا قادر به استفاده از این برنامه نیستند.

قیمت

Spyzie  در 3 بسته مختلف قرار دارد. قیمت آن کاملا رقابتی است. شما فقط باید بین 8 تا 16 دلار در هر ماه پرداخت کنید بسته به بستهی که خریداری میکنید.

  • بسته پایه: با ویژگی های سطح ابتدایی مانند خواندن اس ام اس و سیاهههای تماس می آید.
  • بسته بندی طلا: این شامل تمام ویژگی های بسته پایه و چند اضافی مانند مشاهده عکس ها، خواندن ایمیل ها و دریافت هشدار اولیه است.
  • پلاتین بسته: این شامل همه چیز در بسته پایه و طلایی و برخی از ویژگی های جاسوسی پیشرفته مانند جاسوسی در چت رسولان فوری، پیگیری تلفن بدون GPS، ضبط تماس، مشاهده فیلم ها و غیره.
  • سامانه مراقبت از خانواده

طرفداران

  • این مجموعه ای از ویژگی های پیشرفته نظارت است، مخصوصا برای والدین.
  • شما در مقایسه با آنچه که ویژگی های شما دریافت می کنید، پرداخت می کنید.
  • سامانه مراقبت از خانواده
  • سامانه مراقبت از خانواده

مضرات

  • برنامه با استانداردهای قانونی جاسوسی که شهرت آن را تضعیف نکرده بود، مطابقت نداشت.
  • از آنجایی که برنامه مقدار زیادی از داده های شبکه را استفاده می کند، عمر باتری دستگاه کاهش می یابد.
  • پشتیبانی فنی در رابطه با نصب برنامه بسیار ضعیف است.
  • اگر بخواهید بازپرداخت کنید، واقعا سرگرم نیستید.
  • جیلبریک آیفون لازم است برای نصب این بر روی دستگاه.
  • هنگامی که برنامه متوقف شد، تعداد زیادی از کاربران مجبور به از دست دادن اشتراک خود شدند.
  • برنامه SPY24
  • برنامه کنترل تلفن همراه
  • سامانه مراقبت از خانواده

امتیاز: 7.3 / 10

توجه: Spyzie  یک برنامه عالی بود، اما متاسفانه، دیگر در دسترس نیست.

7. برنامه جاسوسی AppMia

AppMia  مخصوصا برای والدین طراحی شده است که می خواهند زبانه ها را بر روی تلفن و فعالیت های قرص کودکان خود نگه دارند. این واقعا یک برنامه جاسوسی نیست، زیرا یک کودک قبل از نصب آن بر روی دستگاه خود اطلاع داده می شود. با این حال، اگر می خواهید فرزندتان را به صلاحدید خود نظارت کنید، ویژگی آیکون آن نیز می تواند خاموش شود.این فقط برای نظارت بر بچه ها نیست بلکه نظارت بر فعالیت های کارکنان نیز است. همراه با ویژگی های جاسوسی نظیر ردیابی GPS، تماس و ردیابی SMS، تنظیم هشدار، مشاهده عکس ها، پیام های پیام رسانی فوری، و غیره این نرم افزار ردیابی تلفن همراه با امتیاز بالا نیز ویژگی های مهم فیلتر مانند برنامه، وب سایت، مسدود کردن تماس، محدودیت های زمانی ، geofencing، قفل کردن تلفن و بیشتر.

سازگاری

این فقط با گوشی های هوشمند و رایانه های لوحی سازگار است. نسخه های آی فون، اپل و بلک بری آن قطع شده است و به همین دلیل است که در لیست ما 8 است.

نسخه آندروید: پشتیبانی از نسخه ها تا 7.1.2 (ریشه اندیشه برای دسترسی به برخی از ویژگی های مورد نیاز است)

قیمت

AppMia در دو گزینه عضویت موجود است:

  • برای 6 ماه: $ 49.00
  • برای یکسال: 89.00 دلار
  • برنامه کنترل تلفن همراه

بدست آوردن تمام ویژگی های برنامه در 49.00 دلار به مدت 6 ماه معامله ای بد نیست. در بالای آن، می توانید 3 دستگاه را با یک اشتراک واحد نظارت کنید. برای والدین که میخواهند استفاده از تلفن همراه کودکان خود را کنترل و کنترل کنند، قیمت و امکانات عالی هستند.

طرفداران

  • این یک راه حل عالی برای والدین است تا فرزندان خود را نظارت و کنترل کنند.
  • شما می توانید از این برنامه برای گرفتن عکس های از راه دور دوربین و ضبط اطراف گوشی استفاده کنید.
  • قیمت این برنامه کاملا مقرون به صرفه است.
  • بهترین برنامه کنترل نامحسوس گوشی دیگران

مضرات

  • این از آخرین سیستم عامل آندروید و iOS در وهله اول پشتیبانی نمی کند.
  • این فیلترهای فیلترینگ وب را ارائه می دهد، اما این روش بسیار سنگین است و اگر شما از هوش مصنوعی استفاده نمی کنید، شما با فشار زیاد و از دست دادن مقدار زیادی از فیلتر ها
  • نصب و راه اندازی طول می کشد زمان زیادی می برد و شما ممکن است آن را در اولین تلاش درست نکنید. این باعث می شود که این گزینه برای والدین یک گزینه دشوار باشد.
  • این نظارت کامل رسانه های اجتماعی را ارائه نمی دهد. شما فقط می توانید پیام های WhatsApp، Kik، خط، فیس بوک و Snapchat را نظارت کنید.
  • فقط سیستم بلیط پشتیبانی می شود. هیچ پشتیبانی چت زنده ارائه نشده است
  • برنامه SPY24
  • برنامه کنترل تلفن همراه

رتبه بندی: 7/10

8.برنامه جاسوسی ساده iSpyoo

این برنامه جاسوسی ساده و قابل اعتماد است که ویژگی های ردیابی رایج است. اگر شما به دنبال یک گزینه بودجه هستید و به یک ابزار پیچیده نیاز ندارید، این یکی برای شما مناسب است. این به شما امکان می دهد به پیام های متنی دسترسی پیدا کنید، سابقه تماس را مشاهده کنید، عکس ها، فیلم ها، مکان های پیگیری، اطلاعات مربوط به دستگاه مانند استفاده از حافظه، IMEI، تاریخ مرورگر، برنامه های نصب شده، یادداشت ها، تقویم ها و موارد دیگر را ببینید.

سازگاری

این سازگار با Android و iOS است. این فقط در آیفون جیلبریک کار می کند.

  • نسخه آندروید: پشتیبانی از آندروید 1.0 و بالاتر
  • نسخه iOS: پشتیبانی از iOS 2.x، 3.x، 4.x، 5.x و 6.x. از آنجا که نسخه 6.1.3، 6.1.4 و iOS 7 در این زمان نبوده است، همگی سازگار هستند.

قیمت

iSpyoo در 3 برنامه در دسترس است Basic، Pro و Business. طرح کسب و کار برای کاربرانی که نیازمند مجوزهای متعدد هستند و قیمت آن به عنوان نیازهای جاسوسی و درخواست مجوز شما ارائه شده است.

  • اساسی: 14.95 دلار در ماه
  • طرفدار: 19.95 دلار در ماه
  • برنامه SPY24
  • برنامه کنترل تلفن همراه

طرفداران

  • استفاده بسیار آسان است.
  • این همه ویژگی های اساسی جاسوسی دارد و آنها خیلی خوب کار می کنند.
  • بهترین برنامه کنترل نامحسوس گوشی دیگران
  • برنامه کنترل تلفن همراه

مضرات

  • هیچ پشتیبانی 24 ساعته گیتاری وجود ندارد شما باید یک بلیط برای درخواست های خود را ارسال کنید.
  • این برنامه یک انتخاب محدود از ویژگی های ارائه می دهد. Keylogging، نظارت بر رسانه های اجتماعی و مسدود سازی برنامه پشتیبانی نمی شوند.
  • این فقط در دستگاه های ریشه دار و Jailbroken کار می کند.
  • کنترل از راه دور گوشی تلفن همراه

امتیاز: 6.9 / 10

9. برنامه های جاسوسی تلفن همراه TrackMyFone:

TrackMyFone  یکی دیگر از برنامه های جاسوسی تلفن همراه در سال 2021 با مجوز یکبار دیگر، توانایی نظارت بر دو دستگاه در یک زمان و ارتقاء رایگان است. اگر شما نیازهای نظارتی اولیه مانند نظارت بر تماس و پیام متنی، ردیابی مکان و دسترسی به تقویم و کتاب آدرس، TrackMyFone  انتخاب خوبی است.

سازگاری

شما می توانید انواع دستگاه ها را با TrackMyFone نظارت کنید. TrackMyFone  به شما امکان نظارت بر دستگاه های آندروید، iPads ها، اپل و برخی از نسخه های دستگاه های Nokia Symbian و Blackberry را می دهد.

  • نسخه های آندروید: پشتیبانی از دستگاه های تا 5.1.1. اب نبات چوبی
  • نسخه اپل: پشتیبانی از دستگاه تا iOS 9.0.x
  • نوکیا سیمبیان: نسخه آنا + بل
  • BlackBerry: پشتیبانی از دستگاه های تا 7.1.
  • کنترل از راه دور گوشی تلفن همراه

توجه: ویژگی ها و قابلیت ها برای هر دستگاه متفاوت است، بنابراین بهتر است با وب سایت رسمی مشورت کنید تا سازگاری و دسترسی به ویژگی ها را بررسی کنید.

قیمت

TrackMyFone  یک برنامه گران قیمت است.

  • نسخه حق بیمه: $ 194.99 / سال
  • نسخه عمر: 699.99 دلار در سال (برای دو دستگاه)
  • برنامه SPY24

طرفداران

  • TrackMyFone به شما ارتقاء رایگان می دهد
  • شما می توانید دو دستگاه را در یک زمان ردیابی کنید.
  • برنامه به طور کامل پنهان باقی می ماند.
  • TrackMyFone از انواع مختلفی از سیستم عامل های تلفن همراه پشتیبانی می کند.
  • کنترل از راه دور گوشی تلفن همراه

مضرات

  • شما با گزینه های مسدود سازی ارائه نمی شود.
  • این برنامه از مدل های محدود تلفن های Symbian و BlackBerry پشتیبانی می کند.
  • این بسیار گران است
  • بر خلاف برنامه های دیگر، شما نمی توانید از راه دور داده ها را از دستگاه مانیتور پاک کنید.
  • بهترین برنامه کنترل نامحسوس گوشی دیگران
  • کنترل از راه دور گوشی تلفن همراه

امتیاز: 6.7 / 10

10. نرم افزار ردیابی تلفن همراه PhoneSheriff

PhoneSheriff  یک نرم افزار ردیابی تلفن همراه معروف برای دوربین دزدی، ضبط تماس و ویژگی های استقرار است. این پشتیبانی از تمام ویژگی های اساسی جاسوسی مانند نظارت بر گزارش تماس، پیام های متنی، iMessages، IM ها، فایل های رسانه ای، ایمیل ها و کتاب آدرس و ردیابی GPS است. این در حالت مخفی مطلق کار می کند. ویژگی دوربین مخفی آن شما را قادر می سازد عکس ها و ویدیوهای اطراف خود را مشاهده کنید و آنها را آنلاین ببینید. اگر می خواهید یک برنامه را مسدود کنید، یک وب سایت یا یک برنامه را حذف کنید، PhoneSheriff  این را پشتیبانی نمی کند.

سازگاری

PhoneSheriff  سازگار با هر دو Android و iOS است.

  • نسخه آندروید: پشتیبانی از Oreo، نگات، Marshmallow، Lollipop، لانه زنبوری
  • نسخه آی فون: پشتیبانی از تمام نسخه های iOS (No Jailbreak required)
  • برنامه کنترل تلفن همراه
  • کنترل از راه دور گوشی تلفن همراه

قیمت

PhoneSheriff برای یک بار هزینه 69.99 دلار در دسترس است. هیچ صورتحساب ماهانه یا سالانه وجود ندارد این ممکن است تمام ویژگی های پیشرفته جاسوسی را نداشته باشد، اما با توجه به ویژگی هایی که ارائه می شود، این یک معامله بزرگ است.

طرفداران

  • دوربین مخفی به شما امکان جاسوسی را به سطح دیگری می دهد.
  • هزینه یک بار آن را مقرون به صرفه می سازد.
  • ارتقاء رایگان در دسترس در دسترس است.

مضرات

  • از آنجایی که ویژگی های جاسوسی زیادی را ارائه نمی دهد، اگر نیازهای پایه نظارتی دارید، مناسب است.
  • هیچ کنترل والدین وجود ندارد بنابراین این بهترین برنامه جاسوسی برای والدین نیست.
  • این ممکن است آندروید و iOS را پشتیبانی کند اما با تمام گوشی های هوشمند سازگار نیست.
  • بهترین برنامه کنترل نامحسوس گوشی دیگران
  • برنامه SPY24
  • کنترل از راه دور گوشی تلفن همراه

رتبه بندی: 6/10

بنابراین، کدام یک بهترین است؟

برنامه جاسوسی تلفن همراه که ما برای هر کسی که به دنبال بهترین ویژگی ها، قیمت گذاری و قابلیت اطمینان است توصیه می شود SPY24 است! ما پیشنهاد خود را با تجزیه و تحلیل و مقایسه ویژگی های SPY24 با دیگر بهترین برنامه های جاسوسی تلفن همراه ساخته ایم. بنابراین، در اینجا چیزی است که SPY24 را انتخاب درست می کند:

سازگاری

SPY24 در تمام آخرین سیستم عامل برای هر دو Android، iPad و اپل کار می کند. اگر می خواهید یک دستگاه Android Oreo 9.0 را نظارت کنید، تمام ویژگی های SPY24 به راحتی روی آن کار می کنند. مشابه مورد SPY24 برای آیفون است. شما تعداد زیادی از برنامه های موجود در لیست را مشاهده خواهید کرد که یا تنها از آی فون های Jailbroken پشتیبانی می کند و یا ویژگی های پیشرفته نظارت آنها در ابتدا با iPhone کار نمی کند. این مشکل با SPY24 نیست این همچنین یک نسخه جداگانه برای دستگاههایی که در حال از دست رفته اند، ارائه می دهد. توسعه دهندگان همچنان به روز رسانی این برنامه را به روز رسانی در سیستم عامل ها ادامه می دهند.

قیمت و ویژگی همبستگی

SPY24 بهترین ارزش برای پول است. شما ممکن است برنامه هایی مانند MobiStealth و Spyzie را جذاب پیدا کنید، اما بعد از یک ماه یا بیشتر، این برنامه ها برای یک فرد معمولی سخت است. از سوی دیگر، حتی نسخه حق بیمه SPY24 مقرون به صرفه است اگر ما آن را با ویژگی های ارائه شده مقایسه کنید. نظارت بر پیشرفت در صورت هشدار، geofencing، ضبط فراگیر و ضبط محیط در قیمت 14 دلار در ماه می باشد. به طور مشابه، برخی از برنامه ها ویژگی های منحصر به فرد نظیر نظارت تصویری، کی لاگر، عکس از راه دور و گرفتن تصویر را ارائه می دهند، اما برای استفاده از آنها، شما باید دستگاه خود را ریشه یا جیلبریک کنید یا پول زیادی بپردازید. اما SPY24 یک بسته از تمام ویژگی های نظارتی ضروری است که در یک قیمت واقعا مقرون به صرفه هستند.

پشتیبانی مشتری – برنامه کنترل تلفن همراه 

پشتیبانی مشتری از SPY24 کاملا قابل اعتماد است. آنها 24/7 پشتیبانی چت زنده ارائه می دهند. این وب سایت آموزش، نسخه های نسخه ی نمایشی زنده و راهنمایی جامع در مورد تمام ویژگی های ارائه می دهد که باعث می شود هر کاربر برای درک این برنامه راحت تر باشد. بخش پرسش و پاسخ شامل پاسخ به بسیاری از سوالات مشتری می خواهند بدانند. با این حال، اگر شما نمیتوانید پاسخهای خود را به پرسشهای خود پیدا کنید یا با مشکلات فنی روبرو هستید، همیشه نمایندگان پشتیبانی برای کمک به شما پیدا خواهند کرد. SPY24 همواره در بالای بازی است تا از نگرانی مشتریان ارزشمند خود بشنود و نگران باشد.

امکانات

  • ردیابی GPS: این ردیابی جامع GPS را شامل می شود (ردیابی محل، نظارت، geofencing).
  • برنامه SPY24
  • کنترل از راه دور گوشی تلفن همراه
  • بهترین برنامه کنترل نامحسوس گوشی دیگران
  • سامانه مراقبت از خانواده
  • نظارت بر IM: شما می توانید چت و فایل های رسانه ای را که در همه برنامه های محبوب پیام فوری مانند Facebook Messenger، WhatsApp، Skype، Line، Kik، Viber، Instagram، Tinder و Chats iMessage رد و بدل شده است، ردیابی کنید.
  • ضبط صدا و تماس: شما می توانید به تماس های تلفنی ضبط و گوش دادن و ضبط و گوش دادن به محیط اطراف.
  • کنترل دستگاه از راه دور از راه دور: شما می توانید دستگاه را قفل، مشاهده برنامه های نصب شده، از راه دور پاک کردن داده ها، بلوک برنامه ها و گرفتن تصاویر زنده.
  • هشدار 24/7: شما می توانید هشدار در تغییرات سیم کارت، کلمات خاص، مخاطبین و محل سکونت دریافت کنید.
  • دیگران: شما می توانید عکس ها، فیلم ها، ضبط های تقویم، ایمیل ها، بوک مارک ها و سابقه مرورگر را مشاهده کنید.

نگاهی به این ویژگی ها و سپس ببینید اگر هر برنامه همه این را با قیمت ای که در واقع مقرون به صرفه است ارائه می دهد.

قبل از خرید یک برنامه جاسوسی تلفن همراه چه ویژگیهایی باید در نظر بگیرید؟

سامانه مراقبت از خانواده قبل از اینکه تصمیم بگیرید که کدام برنامه جاسوسی تلفن همراه ارزش پول شما را داشته باشد، در اینجا برخی از ضروری است یا به عبارت دیگر ویژگی های اساسی که در برنامه شما باید موجود باشد:

سازگاری

آیا با سیستم عامل گوشی شما سازگار است؟ این می تواند یا آندروید و یا آیفون باشد. شما همچنین باید ببینید که آیا برنامه از تلفن شما پشتیبانی می کند.

پیگیری موقعیت مکانی

سیستم ردیابی GPS به شما اجازه می دهد مکان تلفن هدف را ردیابی کنید. یک برنامه جاسوسی تلفن همراه باید این را به عنوان یک ویژگی حیاتی داشته باشد، زیرا شما علاقمند به دانستن موقعیت مکانی فرزندانتان یا حتی کارمندان خواهید بود.

ورود به سیستم تماس و ردیابی SMS

این اساسی ترین ویژگی هایی است که در برنامه جاسوسی تلفن همراه به دنبال آن هستند که این مکالمات است که می تواند به شما کمک کند تا به پایین یک مسئله برسید. علاوه بر این، برخی از برنامه های پیشرفته به شما اجازه می دهد که تماس ها و محیط اطراف تلفن را نیز ردیابی کنید. اگر شما می توانید این ویژگی ها را با قیمت مناسب دریافت کنید، آن را کاملا ارزشمند است.

توانایی کار در حالت خفا از آنجا که این یک نرم افزار جاسوسی است، باید بتواند در حالت گسسته کار کند. شما باید بتوانید آن را بر روی دستگاه هدف نصب کنید و اطمینان حاصل کنید که همه چیز را برای شما بدون تماشای گوشی نظارت خواهد کرد.

ارتباط با قیمت و کیفیت

یک برنامه ارزان به شما ویژگی های ارزان و یک برنامه گران قیمت به شما ویژگی های کیفیت را می دهد. اما این بدان معنا نیست که شما باید یک برنامه جاسوسی خریداری کنید که پرهزینه است. اگر برنامه در واقع ارائه ویژگی های عالی است و قیمت را توجیه می کند، شما می توانید به راحتی برای آن بروید.

چگونه شرکت را انتخاب کنید؟

از آنجا که انواع مختلفی از برنامه های جاسوسی تلفن همراه در این روز وجود دارد، شما البته، شرکت های زیادی را انتخاب کنید. قبل از اینکه برنامه را از یک شرکت خاص خریداری کنید، توصیه می شود که انجام تکالیف خود را انجام دهید تا مطمئن شوید که انتخاب مناسب را انجام داده اید. در اینجا چند نکته است که به شما کمک می کند تا شرکت مناسب را انتخاب کنید:

پشتیبانی مشتری – سامانه مراقبت از خانواده

خود محصول ممکن است خوب باشد، اما اگر پشتیبانی مشتری خوب نباشد، شما هرگز قادر نخواهید بود بیشتر از محصول خود را استفاده کنید. اگر وب سایت پشتیبانی چت زنده را ارائه می دهد، آن را آزمایش کنید. از چند سؤال مربوط به برنامه جاسوسی تلفن همراه بپرسید و ببینید آیا آنها به صورت موثر کار می کنند. به طور مشابه، اگر یک شماره تلفن در وب سایت ارائه شده باشد، اطمینان حاصل کنید که عملکردی دارد.

سایت اینترنتی

این وب سایت فقط به شما یک تصویر بزرگتر از محصول ارائه نمی دهد، بلکه این شرکت است. یک شرکت شایسته همیشه یک وب سایت جامع را خواهد داشت. علاوه بر داشتن اطلاعات در مورد محصول، ویژگی های آن، آموزش، سوالات متداول، راهنماهای، و غیره نیز اطلاعات در مورد شرکت، محل آن و در دسترس بودن پشتیبانی. اطمینان حاصل کنید که وب سایت دارای شرایط و ضوابط، سیاست حفظ حریم خصوصی و سلب مسئولیت است. خواندن این صفحات سر شما را پاک می کند و به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که آیا خرید را انجام دهید یا نه.

بازپرداخت – برنامه SPY24 

اگر یک محصول دیجیتال آنلاین خریداری شده با یک سیاست بازپرداخت صحیح نمی آید، پس خطر از دست دادن پول خود بسیار بالا می رود. از آنجا که شما هرگز نمی دانید که چگونه محصول به نظر می رسد مگر اینکه شما قبلا از آن استفاده کرده اید. چالش با صنعت جاسوسی تلفن همراه آنلاین این است که بسیاری از شرکت ها یک محاکمه آزاد را ارائه نمی دهند.چرا؟ از آنجا که این محاکمه آزاد اکثر موارد برای بسیاری از مردم کافی است. با توجه به این احتمالات، بسیاری از شرکتهای برنامه جاسوسی تلفن همراه به جای یک نسخه آزمایشی آنلاین کاملا کاربردی در محاکمه آزاد قرار می گیرند. SPY24 همچنین دارای یک نسخه ی نمایشی زنده است که می توانید قبل از تصمیم گیری خرید نهایی آن را امتحان کنید.

محل- برنامه SPY24 

بسیاری از افراد این را به حساب نمی آورند، اما همیشه باید محل شرکت شما را از برنامه جاسوسی تلفن همراه خریداری کنید. شرکتی را که در کشور خود قرار دارد را انتخاب کنید تا مجبور نباشید محدودیتهای منطقه را برطرف کنید. محل شرکت همچنین در مورد قابلیت اطمینان و کیفیت خدمات آن صحبت می کند.

ما امیدواریم که این راهنما به عنوان پاسخ به بسیاری از سوالات شما مربوط به 10 بهترین برنامه های جاسوسی تلفن همراه باشد. هدف از ایجاد این بررسی این بود که تصمیم شما را ساده تر کرده و برنامه جاسوسی تلفن همراه مناسب را انتخاب کنید.

بهترین برنامه کنترل نامحسوس گوشی دیگران 

بهترین برنامه کنترل نامحسوس گوشی دیگران

برنامه کنترل تلفن همراه 

این روزها اینترنت در بین عموم مردم جامعه راه یافته است. کودکان هم از این قضیه مستثنی نیستند و اتفاقاً علاقه زیادی به استفاده از اینترنت و تبلت دارند. از طرفی اینترنت و تبلت وسایل بسیار خوبی هستند که به آموزش کودکان کمک زیادی می‌کنند. در کنار این مزایا و در کنار محتوای آموزنده، فضای اینترنت حاوی محتوای نامناسب برای کودکان نیز هست. بنابراین بدون نظارت والدین، کودکان نمی‌توانند از فضای اینترنت استفاده صحیحی داشته باشند.

این مسئله یکی از نگرانی‌هایی بود که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد جواد آذری جهرمی، هم به آن اشاره کرده است. وی در توییتر خود چنین نوشت:

شاید شما هم پدر و مادرهایی را دیده باشید که در کنار خوشحالی از توانایی فرزندانشان در استفاده از تکنولوژی روز، نگران آسیب‌های اینترنت بر رفتار آن‌ها نیز هستند. آیا شما با نرم‌افزارهای نظارت والدین بر استفاده کودکان از اینترنت آشنایی دارید؟

جواب این نظرسنجی به صورت زیر بود:

  • آشنایی دارم، استفاده می‌کنم : 8%
  • دارم، هنوز استفاده نکردم: 14%
  • ندارم، نیاز به معرفی بیشتر: 56%
  • نظارت را مفید نمی‌دانم: 22%
  • ورود به برنامه SPY24
  • بهترین برنامه کنترل نامحسوس گوشی دیگران
  • برنامه کنترل تلفن همراه

با این اوصاف تنها 8 درصد از افرادی که با ابزارها و برنامه‌های کنترل والدین آشنایی دارند، از این ابزارها استفاده می‌کنند. ضمناً افراد زیادی هم هستند که به دنبال معرفی چنین برنامه‌هایی هستند. از این رو با spy24 همراه باشید تا بهترین برنامه‌های رایگان کنترل والدین 2021 را به شما معرفی کنیم.

بهترین برنامه کنترل نامحسوس گوشی دیگران   – برنامه کنترل تلفن همراه  – کنترل از راه دور گوشی تلفن همراه


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا