روش عالی برای ردیابی گوشی

ردیابی گوشی آیفون ای یو اس بدون نصب Family Sharing

تا به حال امکان اشتراک گذاری تصاویر، موسیقی‌ها و دیگر مواردی که از آیتونز خریداری کرده‌اید با اعضای خانواده بسیار سخت بود، اما در iOS 8 بالاخره روشی معرفی شد تا محتوا‌های خریداری شده بدون اینکه دیگران از Apple ID یا رمز عبور شما مطلع شوند، به راحتی قابل اشتراک شود. در ادامه مطلب با SPY24 همراه شوید تا شیوه استفاده یکی از مهترین ویژگی‌های iOS 8 یعنی Family Sharing را به شما آموزش دهیم. ردیابی گوشی آیفون

با استفاده از Family Sharing می‌توانید تمامی خریدهایی که در iTunes و یا App Store انجام داده‌اید با خانواده خود به اشتراک بگذارید، والدین نیاز دارند که خریدهای  فرزندان خود را تائید کنند. با استفاده از این قابلیت قادر خواهید بود تا یک درخواست مبتنی بر تائید پرداخت توسط فرزند خود را از طریق iPhone و یا iPad خود تائید و یا رد کنید. برای استفاده از Family Sharing نیاز است تا چند گام ساده را دنبال کنید تا راه‌اندازی شود.

هر آنچه لازم است درباره Family Sharing بدانید

Family Sharing به شما اجازه می‌دهد تا حداکثر ۶ عضو برای خانواده خود بی افزایید. همه دستگاه‌ها بایستی مجهز به iOS 8 و یا جدیدتر باشند تا این ویژگی کار کند. یک‌بار که اعضای خانواده خود را افزودید می‌توانید به خریدهای یکدیگر دست پیدا کنید، آن‌ها را ببینید و دانلود کنید. بااین‌حال هر خریدی که انجام می‌شود به حسابی که به‌عنوان سرپرست خانواده محسوب می‌شود تعلق خواهد داشت. پس به خاطر داشته باشید که اگر در حساب کاربری خود پولی داشته باشید برای هر خرید ابتدا میزان موجودی شما چک می‌شود و اگر به‌اندازه کافی پول داشتید از حساب کاربری خودتان خرید می‌شود!

اگر نیز تصمیم داشتید تا شخصی را از Family Sharing حذف کنید آن‌ها به خریدهایی که تا قبل از حذف شدنشان انجام‌شده است دسترسی خواهند داشت. چنین وضعیتی در هنگام از کار انداختن Family Sharing نیز صادق است. هر Apple ID منحصربه‌فرد، به خریدهای قبلی دسترسی خواهد داشت و اگر خرید جدیدی انجام شود برای آن‌ها قابل‌دسترس نخواهد بود.

ردیابی گوشی آیفون ای یو اس بدون نصب Family Sharing

مروری بر ویژگی Family Sharing

  • به اشتراک‌گذاری موسیقی، فیلم، کتاب، نمایش تلویزیونی و هر خرید دیگر به‌صورت آنی
  • Family Photo Stream به شما این امکان را می دهد تا به‌صورت خودکار تصاویر خود را با دیگر اعضای خانواده به اشتراک بگذارید
  • به اشتراک‌گذاری تقویم خانوادگی آن‌هم درحالی‌که می‌توانید تقویم شخصی خود را نیز داشته باشید
  • به اشتراک‌گذاری موقعیت‌ها، بنابراین همیشه می‌دانید که اعضای خانواده‌تان کجا هستند
  • پیدا کردن دستگاه‌های اعضای خانواده با استفاده از Find My iPhone به‌وسیله هر دستگاه دیگری که عضو خانواده باشد
  • درخواست خرید مستلزم این است که والدین فرزندانی زیر ۱۸ سال داشته باشند تا قبل از خرید، از آن‌ها اجازه گرفته شود

ردیابی گوشی آیفون ای یو اس بدون نصب Family Sharing

محدودیت‌هایی که در ساخت گروه‌های Family Sharing وجود دارد

به خاطر داشته باشید که در هرسال قادر هستید تا تنها ۲ گروه Family Sharing بسازید و پاک‌کنید. این به این معنی است که اگر شما یک گروه ساختید و سپس آن را حذف کردید می‌توانید این کار را تنها یک‌بار دیگر نیز انجام دهید. پس‌ازاین، مجبورید طبق تقویم ۱ سال صبر کنید تا اجازه داشته باشید که یک گروه دیگر نیز بسازید. این مورد را خوب به خاطر بسپارید اگر به گروه خانواده‌ای که ساخته‌اید نیازی ندارید می‌توانید اعضاء را پاک‌کنید و نه خود گروه را، چراکه اگر گروه را پاک‌کنید با محدودیت ذکرشده مواجه خواهید شد.

همچنین قادر نیستید تا میزان خریدها را برای بزرگ‌سالان محدود کنید، به‌بیان‌دیگر هر شخصی که بالای ۱۸ سال سن داشته باشد جزو بزرگ‌سالان به شمار می‌رود. بچه‌های زیر ۱۳ سال نیز به‌صورت پیش‌فرض محدودیت خرید برایشان فعال است.

ردیابی گوشی آیفون ای یو اس بدون نصب Family Sharing
ردیابی گوشی آیفون ای یو اس بدون نصب Family Sharing 10

آموزش فعال کردن Family Sharing بر روی iPhone و iPad

  1. به‌عنوان مدیر خانواده، شما تنها شخصی هستید که می‌توانید درخواست‌های خرید را دریافت کنید و از همه مهم‌تر پرداخت‌ها را تائید کنید.
  2. برنامه Settings را بر روی iPhone و یا iPad خود که به iOS 8 مجهز است اجرا کنید
  3. بر روی iCloud ضربه بزنید
  4. بر روی Set Up Family Sharing ضربه بزنید
  5. بر روی Get Started ضربه بزنید
  6. بر روی Continue ضربه بزنید
  7. به Apple ID خود که معمولاً برای خرید از آیتونز و یا اپ استور از آن استفاده می‌کنید وارد شوید
  8. با terms and conditions که به معنای قواعد و قوانین استفاده از این سرویس است موافقت خود را اعلام کنید
  9. بر روی Continue ضربه بزنید تا روش پرداخت خود را تائید کنید. شما بدین‌وسیله با پرداخت برای تمامی خریدهایی که در گروه خانواده‌ای که ساخته‌اید انجام می‌شود موافقت می‌کنید
  10. انتخاب کنید که آیا دوست دارید که موقعیت مکانی‌تان با دیگر اعضای خانواده به اشتراک گذاشته شود یا خیر
  11. بر روی Add Family Member ضربه بزنید تا بتوانید دیگران را به لیست اعضای خانواده خود اضافه کنید
  12. شروع به تایپ نام آن‌ها کنید و زمانی که آن‌ها را دیدید انتخابشان کنید
  13. ممکن است برای کارت اعتباری که درون پرونده‌تان داری نیاز به تائید داشته باشید، وقتی‌که این کار را انجام دادید کار تمام است.

تمام ماجرا از همین قرار بود. کافی است به افزودن اعضای خانواده خود ادامه دهید. آن‌ها به‌وسیله ایمیل و یا اعلان روی موبایل خود از دعوت شما به گروه خانواده باخبر خواهند شد. وقتی‌که آن را بپذیرند تمامی خریدهایی که از این به بعد در گروه خانواده انجام شود، در دسترس آنان نیز خواهد بود.


اگر از این ویژگی استفاده می‌کنید نظرات خود را درباره این ویژگی با ما در میان بگذارید. اگر نیز برای خرید از فروشگاه‌های iTunes و App Store نیاز به اعتبار دلاری دارید می‌توانید از گیفت کارت‌های آیتونز(iTunes Gift Cards) که در وب‌سایت گیفت گیفت به فروش می‌رود استفاده بفرمایید.

ردیابی گوشی آیفون ای یو اس بدون نصب Family Sharing

ردیابی گوشی آیفون ای یو اس بدون نصب Family Sharing

ردیابی گوشی آیفون ای یو اس بدون نصب Family Sharing

معرفی Family Sharing

یکی از جالب ترین تسهیلاتی که اپل برای اشتراک گذاری فایل ها در اختیار کاربرانش قرار داده است، Family Sharing است. حداکثر شش عضو خانواده می توانند با استفاده از Family Sharing خریدهای خود از iTunes Store ،App Store و iBooks Store را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. علاوه بر اشتراک گذاری خریدهای صورت گرفته از فروشگاه های نام برده شده، امکاناتی چون عضویت خانوادگی در برنامه ی Apple Music؛ایجاد یک طرح خانوادگی در استفاده از فضای ذخیره سازی iCloud؛ استفاده از تقویم خانوادگی؛ عکس های خانوادگی و … نیز با استفاده از Family shariong در اختیار اعضای خانواده قرار خواهد گرفت.

برای استفاده از Family Sharing یکی از اعضای ارشد خانواده (کسی که به عنوان سازمان دهنده شناخته می شود) قابلیت های شخصی سازی شده ای را برای خانواده خود انتخاب و تنظیم می کند تا این ویژگی ها را میان اعضای خانواده ی خود به اشتراک بگذارد. پس از ایجاد تنظیمات لازم، عضو سازمان دهنده ی  Family Sharing می بایست تا حداکثر پنج عضو دیگر خانواده را برای عضویت دعوت کند. زمانی که اعضای خانواده دعوت را بپذیرند و به Family Sharing بپیوندند، اشتراک گذاری خانوادگی فایل ها به صورت خودکار بر روی دستگاه های افراد خانواده تنظیم می شود.

دعوت-از-اعضای-خانواده-برای-عضویت-در-Family-sharing

در گام اول استفاده از Family Sharing، می بایست با استفاده از شناسه اپل آی دی و تایید آن برای ورود به iTunes Store، App Store  و فروشگاه iBooks  به آی کلود لاگین کنید (کاربران آیفون ها معمولا از یک اپل آی دی یکتا برای ورود به تمامی فروشگاه های مجازی اپل استفاده می کنند). Family Sharing بر روی دستگاه های اپل با سیستم عامل iOS 8 یا بالاتر، رایانه های مک با سیستم عامل OS X 10.10 یا بالاتر و رایانه های شخصی ویندوزی که بر روی آنها iCloud  نصب شده است، در دسترس است.

نکته: هر نفر با یک اپل آی دی مشخص، در هر زمان تنها می تواند عضو یک خانواده از  Family Sharing باشد.

  • تنظیمات Family Sharing
  • ردیابی گوشی آیفون

به آدرس Settings > [your name] > Set Up Family Sharing رفته و در ادامه با تپ کردن بر روی Next دستورالعمل های نمایش داده شده بر روی صفحه را دنبال کنید. به عنوان عضو ارشد خانواده، قابلیت هایی را که دوست دارید آنها را به اشتراک بگذارید انتخاب کرده و در آخر اعضای خانواده تان را برای پیوستن بهFamily Sharing دعوت کنید. بسته به ویژگیهایی که آنها را برای Family Sharing انتخاب می کنید، ممکن است از شما خواسته شود که عضویت خانوادگی Apple Music و یا  اشتراک فضای ذخیره سازی iCloud را تنظیم کنید. چنانچه تصمیم به اشتراک گذاری خریدهای صورت گرفته از فروشگاه iTunes، App Store و iBooks Store دارید، می بایست بپذیرید که تمامی پرداخت های مرتبط با خرید اعضای خانواده از فروشگاه های نام برده شده را متقبل شوید.

انتخاب-قابلیت-ها-در-Family-Sharing

در تصویر بالا می توانید صفحه تنظیمات Family Sharing را ببینید. این تصویر نشان می دهد که چهار قابلیت در Family Sharing برای شما فعال شده است و هر گونه فعالیت اشتراکی بر روی فروشگاه iTunes، App Store و iCloud و Location برای تمامی اعضای خانواده به اشتراک گذاشته خواهد شد. در ادامه مهم ترین تنظیماتی که می توانید در ارتباط با Family Sharing انجام دهید، آورده شده اند. با کوک موبایل همراه بمانید.

  • ایجاد اپل ID برای کودکان خردسال
  • ردیابی گوشی آیفون

برای آن که بتوانید به کودکان خود اجازه دهید در بستر Family Sharing اقدام به خرید از فروشگاه های مجازی کنند می بایست برای آنها اپل آی دی بسازید. برای این منظور به آدرس Settings > [your name] > Family Sharing رفته و در ادامه بر روی گزینه ی Create a Child Account ضربه بزنید.

ردیابی گوشی آیفون ای یو اس بدون نصب Family Sharing

  • پذیرفتن دعوت عضویت در Family Sharing 

در دعوت نامه ای که برایتان ارسال شده است، بر روی Accept ضربه بزنید. چنانچه زمان طی مراحل نصب، در نزدیکی عضو ارشد و سازمان دهنده ی عضویت خانوادگی اپل هستید، می توانید نام کاربری اپل آی دی و رمز عبور عضو ارشد را از او پرسیده و با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور اکانت آی کلود وی، در اشتراک خانوادگی اپل عضو شوید.

پذیرش-دعوت-نامه-عضویت-در-Family-sharing

  • اشتراک گذاری خریدها 
  • ردیابی گوشی آیفون

زمانی که خانواده تان اقدام به خرید از فروشگاه های مجازی iTunes Store، App Store و iBooks Store کنند، تمامی اقلام خریداری شده به صورت مستقیم با Apple ID اعضای حاضر در  Family Sharing همگام خواهد شد . پس از خرید هر یک از اقلام مورد نظر، آیتم خریداری شده به حساب کاربری عضو ارشد خانواده اضافه شده و با بقیه اعضای خانواده به اشتراک گذاشته می شود.

  • استفاده از عضویت اشتراک خانوادگی در Apple Music
  • ردیابی گوشی آیفون

چنانچه دارای عضویت خانوادگی Apple Music دارید، می توانید به راحتی و با تپ کردن بر روی آیکون  برنامه را باز کرده و شروع به گوش دادن موزیک های اشتراکی مابین اعضای خانواده تان کنید. هر عضو خانواده لایبرری موسیقی مخصوص به خود را دارد و می تواند آن را مطابق با سلیقه ی شخصی خود سامان دهد. اطمینان حاصل کنید که با اپل ای دی درست و مخصوص خود وارد برنامه ی Apple Music شوید. منظور از اپل ای دی صحیح، اپل آی دی است که زمان اشتراک در Family sharing آن را در بخش تنظیمات وارد کرده اید.

اشتراک-خانوادگی-در-Apple-Music

  • دسترسی به خرید های اشتراکی از فروشگاه iTunes
  • ردیابی گوشی آیفون

برای مشاهده ودسترسی به تمامی خریدهای صورت گرفته بر روی فروشگاه iTunes، می بایست با تپ کردن بر روی آیکون برنامه که به شکل  است، آیتیونز را باز کرده و در ادامه بر روی گزینه ی More ضربه بزنید، حال می بایست بر روی Purchased تپ کنید. در ادامه می توانید یکی از اعضای خانواده تان را انتخاب کرده و با تپ کردن بر روی دسته ای از آیتم ها (به عنوان مثال Music و یا Movies) بر روی موزیک و یا فیلم خریداری شده توسط هر یک از اعضا تپ کنید.

  • دسترسی به خرید های اشتراکی از App Store
  • ردیابی گوشی آیفون

برای مشاهده ودسترسی به تمامی خریدهای صورت گرفته بر روی فروشگاه App Store، می بایست با تپ کردن بر روی آیکون برنامه که به شکل  است، آن را باز کرده و در ادامه بر روی عکس یا دکمه  که دربخش بالایی و سمت راست صفحه ی برنامه دیده می شود، ضربه بزنید. حالمی توانید بر روی گزینه ی  Purchased تپ کنید. در ادامه یکی از اعضای خانواده تان را انتخاب کرده و با تپ کردن بر روی دسته ای از برنامه های کاربردی مورد نظر، به آنها دسترسی پیدا می کنید.

  • دسترسی به خرید های اشتراکی از فروشگاه iBooks

با تپ کردن بر روی آیکون فروشگاه iBooks که به شکل  است، آن را باز کرده و در ادامه بر روی گزینه ی  Purchased تپ کنید. در ادامه یکی از اعضای خانواده تان را انتخاب کرده و با تپ کردن بر روی کتاب مورد نظر، به آن دسترسی پیدا خواهید کرد.

  • استفاده از طرح ذخیره سازی iCloud 
  • ردیابی گوشی آیفون

چنانچه خانواده تان برنامه و طرح ذخیره سازی iCloud دویست گیگابایتی یا ۲ گیگابایتی را با یکدیگر به اشتراک بگذارند، می توانید به طور خصوصی و از فضای ذخیره سازی اشتراکی و درست به همان اندازه ای که به آن نیاز دارید، استفاده کنید. چنانچه به فضای بیشتری برای ذخیره سازی فایل هایتان نیاز دارید، می توانید اقدام به خرید فضای ذخیره سازی بیشتر کرده و یا از فضای حافظه ی دیگر اعضای خانواده استفاده کنید.

  • فعالسازی درخواست برای خرید محتوای دیجیتال (Ask to Buy)
  • ردیابی گوشی آیفون

عضو ارشد خانواده می تواند به درخواست اعضای جوانتر خانواده برای خرید محتوای دیجیتال پاسخ دهد و برای درخواست آنها مجوز صادر کند. برای این منظور لازم است عضو ارشد به آدرس Settings > [your name] > Family Sharing رفته و بر روی اسامی افراد خانواده تپ کند.

اجازه-ی-خرید-از-فروشگاه-های-مجازی-اپل

نکته: قابلیت Ask to Buy دارای محدودیت سنی در مورد خریدهای مختلف است.عضو ارشد خانواده می تواند Ask to Buy را برای افراد بالای ۱۸ سال آزاد کند. این محدودیت برای صدور مجوز خرید محتوای دیجیتال توسط کودکان زیر ۱۳ سال به صورت پیش فرض وجود دارد.

  • پنهان کردن برنامه ها و خریدهای صورت گرفته از iTunes Store ،App Store  و iBooks Store
  • ردیابی گوشی آیفون

برای پنهان کردن تمامی خریدهایی که از روی فروشگاه های نام برده شده انجام داده اید، از اعضای خانواده تان می توانید به آدرس Settings > [your name] > Family Sharing رفته و در ادامه با تپ کردن بر روی گزینه ی Share My Purchases دیگران را از دیدن خریدهایتان محروم کنید. شما همچنین می توانید تمامی خریدهای خود از تمامی فروشگاه های مجازی اپل را از دید دیگران مخفی کنید. در مقاله ای که در آینده ی نزدیک منشتر می کنیم روش مخفی سازی برنامه ها بر روی آیفون، آیپد، آیپاد تاچ و کامپیوترهای اپل را آموزش خواهیم داد.

  • اشتراک عکس ها و فیلم ها با اعضای خانواده
  • ردیابی گوشی آیفون

هنگام تنظیم Family Sharing ، به صورت خودکار آلبوم مشترکی با نام Family و بر روی برنامه Photos بر روی تمامی دستگاههای اپل اعضای خانواده ایجاد می شود. برای اشتراک گذاری عکس و یا ویدیوهایتان با اعضای خانواده، با تپ کردن بر روی آیکون  برنامه را باز کرده و در ادامه با مشاهده ی عکس ها یا ویدیوها شروع به انتخاب عکس های اشتراکی کنید. حال با تپ کردن بر روی دکمه ، بر روی گزینه ی iCloud Photo Sharing ضربه بزنید، در  ادامه می توانید نظر و یا کامنتی را به عکسی مشخص اضافه کنید. در انتها هم عکس مورد نظر را بر روی آلبوم خانوادگی مشترک خود (آلبوم با نام Family) به اشتراک بگذارید. اعضای  Family Sharing می توانند از عضویت در آلبوم خانوادگی حذف شوند و این عضو ارشد خانواده است که میتواند آنها را حذف کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله ی “اشتراک گذاری عکس ها با استفاده از سرویس iCloud” را ببینید.

  • اضافه کردن یک رویداد به تقویم خانواده 
  • ردیابی گوشی آیفون

هنگام تنظیم Family Sharing ، به صورت خودکار تقویم مشترکی با نام Family و بر روی برنامه Calendar بر روی تمامی دستگاههای اپل اعضای خانواده ایجاد می شود. برای اضافه کردن یک رویداد خانوادگی، با تپ کردن بر روی آیکون  برنامه تقویم را باز کرده و در ادامه با تپ کردن بر روی Event یک رویداد جدید ایجاد کنید. حال می توانید این رویداد جدید را به تقویم خانواده اضافه کنید. اعضای  Family Sharing می توانند از عضویت در تقویم خانوادگی حذف شوند و این عضو ارشد خانواده است که می تواند هر یک از آنها را به دلخواه خود حذف کند.

  •  تنظیم یادآوری خانوادگی (ریمایندر خانوادگی)
  • ردیابی گوشی آیفون

هنگام تنظیم Family Sharing ، به صورت خودکار یادآور مشترکی با نام Family و بر روی برنامه Reminders بر روی تمامی دستگاههای اپل اعضای خانواده ایجاد می شود. برای اضافه کردن یک یادآور خانوادگی، با تپ کردن بر روی آیکون  برنامه یادآور را باز کرده و در ادامه با تپ کردن بر روی لیست خانواده، یادآور جدیدی را ایجاد کنید. حال می توانید این یادآور جدید را به یادآوری های خانواده اضافه کنید. اعضای  Family Sharing می توانند از عضویت در یادآورهای خانوادگی حذف شوند و این عضو ارشد خانواده است که می تواند آنها را حذف کند.

  • اشتراک گذاری مکان خود با اعضای خانواده 
  • ردیابی گوشی آیفون

برای این منظور به آدرس Settings > [your name] > iCloud > Share My Location رفته و با تپ کردن بر روی گزینه ی Share My Location اجازه دهید که  مکان شما با اعضای خانواده تان به اشتراک گذاشته شود.

رهگیری-مکان-اعضای-خانواده-با-استفاده-از-Family-sharing

برای پیدا کردن مکان یکی از اعضای خانواده، از برنامه Find My Friends استفاده کنید. شما همچنین می توانید موقعیت مکانی خود را با استفاده از برنامه Message در  دستگاه های اپل با سیستم عامل iOS 8 یا بالاتر برای دیگران ارسال کرده و یا آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد استفاده از برنامه ی  در به اشتراک گذاشتن موقعیت مکانی تان، نگاهی به پست ” آموزش برنامه ی Messages در آیفون” بیندازید.

  • پیگیری دستگاه های اپل اعضای خانواده 

چنانچه اعضای خانواده گزینه ی Share My Location  را در iCloud فعال کرده باشند، می توانید به آنها در گم نکردن و یا پیدا کردن دستگاه های گم شده شان کمک کنید. برای این منظور می بایست گزینه ی Find iPhone را بر روی  iCloud و با وارد شدن به دستگاه اپل و یا یا با وارد شدن به سایت iCloud.com  فعال کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید پست ” آموزش ردیابی گوشی و تبلت دزدیده شده “  را ببینید.

  • لغو و یا ترک کردن  Family Sharing
  • ردیابی گوشی آیفون

برای خروج از اشتراک خانوادگی اپل به آدرس [ Settings > [your name] > Family Sharing > [your name رفته و در ادامه بر روی گزینه ی  Leave Family Sharing ضربه بزنید. اگر شما عضو ارشدی از خانواده هستید که Family Sharing را ایجاد و تنظیم کرده است،  می بایست بر روی گزینه ی Stop Family Sharing تپ کنید.

نحوه ردیابی آیفون بر اساس شماره آنلاین رایگان

آیا می خواهید یک ردیاب iphone که کار می کند ، یک ردیاب GPS آنلاین یا یادگیری نحوه ردیابی آیفون رایگان از طریق اینترنت و بدون برنامه به راحتی بیاموزید؟

آیا می خواهید یک یا چند نفر را در آنجا مستقر کرده باشید و نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید؟

در اینجا ما همه چیزهایی را که شما نیاز دارید بدانید که چگونه آیفون را بصورت آنلاین بصورت آنلاین ردیابی کنید ، توضیح خواهیم داد.

بیایید شروع کنیم

آیا ردیابی آیفون با شماره فقط امکان پذیر است؟

آیا شما این سوال را مطرح می کنید که آیا ردیابی آیفون با شماره تلفن رایگان قابل انجام است ؟

آیا آیفون شما به سرقت رفته یا گم شده است و گزینه دیگری برای ردیابی دستگاه با استفاده از شماره تلفن وجود ندارد؟

اگر شما یا شخصی که می شناسید در یک نگرانی مربوطه فرود آمده اید ، پس از این کار را نکنید

مراقب باشید زیرا خوشبختانه روش هایی برای ردیابی آیفون بر اساس شماره وجود دارد.

علاوه بر این ، روش هایی وجود دارد که کاملاً بدون هزینه نیز هستند

موجود در منابع آنلاین برای ورود آسان به همه.

به لطف علم و فن آوری های جدید اطلاعاتی که در جامعه مدرن به کار رفته است ، هر شخص یا نهاد دولتی می تواند در هر لحظه معلومات را بشناسد و موقعیت خود را فقط با تعداد پیدا کند.

نحوه ردیابی آیفون توسط شماره تلفن رایگان

اگر iPhone خود را گم کردید ، اگر برنامه “Find My iPhone” را بارگیری کردید می توانید دستگاه را ردیابی کنید. این یک برنامه رایگان اپل است که به شما امکان می دهد وارد سیستم iCloud شوید و آیفون را با شماره تلفن رایگان ردیابی کنید.

 با استفاده از Google Maps ، مکان فعلی iPhone شما را تشخیص می دهد.

همچنین می توانید یک پیام را به آیفون ارسال کنید و به دارنده فعلی مبنی بر از بین رفتن تلفن ، اطلاع دهد

رمز عبور خود را ایجاد کنید تا آن را مسدود کنید و محتویات آن را حذف کنید تا آنها اطلاعات شما را سرقت نکنند.

اگر آن را در جایی در خانه خود گم کردید ، می توانید با صدای بلند زنگ هشدار برای پیدا کردن آن به صدا در آورید.

با این حال ، شما باید “Find iPhone My” را قبل از استفاده بارگیری کنید.

این یکی از بهترین راه ها برای ردیابی آیفون به صورت رایگان است . برای یافتن iPhone با استفاده از برنامه Find My iPhone مراحل ذکر شده را دنبال کنید.

مرحله ۱: با استفاده از Apple ID و رمز عبور خود وارد وب سایت iCloud شوید.

مرحله ۲: بر روی نماد “Find My iPhone” کلیک کنید. این نقشه با یک نقطه سبز نشان می دهد که مکان فعلی آیفون شما را نشان می دهد.

مرحله ۳: بر روی “i” در کنار نام iPhone خود در نقطه سبز کلیک کنید. لیستی از گزینه ها ظاهر می شود.

مرحله ۴: برای آیفون روی “پخش صدا یا ارسال پیام” کلیک کنید تا در صورت گم شدن در خانه یا اگر می خواهید پیامی را به دستگاه ارسال کنید تا آیفون از بین برود ، صدای بلندتری ایجاد کند.

برای تنظیم یک کد چهار رقمی برای آیفون روی “Remote Lock” کلیک کنید یا بر روی “Remote Cleaning” کلیک کنید تا تمام اطلاعات از دستگاه حذف شود.

مرحله ۵: بر روی نماد iCloud در کادر “دستگاههای من” در گوشه سمت چپ بالای صفحه کلیک کنید تا به صفحه اصلی iCloud برگردید.

مرحله ششم: برای خروج از صفحه “بستن جلسه” در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید.

نحوه ردیابی آیفون توسط شماره تلفن آنلاین

اگر به دنبال تظاهر برای ردیابی آیفون به صورت آنلاین و بدون درگیری در پلیس هستید ، روش های بسیاری وجود دارد که می توانیم بدون رعایت پلیس از آنها برای ردیابی تلفن دزدیده شده استفاده کنیم.

کشف مکان واقعی در آیفون از طریق راه حل ردیاب آنلاین قابل دستیابی است.

در اینجا ، ما در مورد سه ردیاب رایگان آیفون آنلاین با شماره تلفن همراه صحبت خواهیم کرد:

۱٫ یاب تلفن همراه GPS

این یک ردیاب تلفن آنلاین رایگان با شماره تلفن همراه است. از طریق آن می توانید آیفون گمشده خود را در هر جای دنیا پیدا کنید.برای پیدا کردن تلفن مورد نظر خود نیازی به بارگیری آن در هر دستگاهی نیست.

یافتن تلفن با روند یک کلیک آن بسیار آسان است. کافیست شماره موبایل خود را در قسمت متن قرار داده و گزینه “شماره تلفن جستجو” را انتخاب کنید.

سرور چنین ارائه دهنده خدمات با سیستم پیشرفته بسیار محافظت می شود.

۲٫ ردیاب تلفن رایگان

با سرویس محل سکونت ، ردیاب تلفن رایگان یکی دیگر از گزینه های انتخاب است

ردیابی آیفون به تعداد آنلاین بصورت رایگان .

وقتی شماره تلفن همراه خود را گم می کنید

در اینجا به صورت خودکار مکان را به صورت رایگان جستجو می کند.

وب سایت با راه حل امنیتی McAfee امن است. روندی که در اینجا پیدا خواهید کرد ساده تر و مناسب است.

با ردیابی تلفن ثابت و شماره تلفن همراه سازگار است.

۳٫ ردیاب آنلاین ردیابی گوشی آیفون GPS

رهگیر آنلاین تلفن GPS راه حل بسیار محبوب ردیابی تلفن همراه است. این روش بسیار ساده و راحت است.

همه اپراتورهای مخابراتی مهم جهان پشتیبانی می شوند. نیازی به نصب هیچ برنامه شخص ثالث بر روی دستگاه شما نیست.

از هرجای دنیا ، هر کس می تواند از طریق این وب سایت آیفون را به تعداد رایگان ردیابی کند .

بهترین ردیاب آیفون – پیدا کردن محل آیفون به صورت آنلاین

نظارت و همراهی فرزندانتان در این زمینه

اینترنت ایده ای است که از سر والدین می گذرد ،

اما بگذارید واقع بین باشیم: فقط تعداد معدودی از مردم وقت دارند.

و از آنجا که هیچ کس معصوم نیست ، فناوری به نجات شما می رسد.

نرم افزار کنترل والدین برای پشتیبانی از شما و امنیت ناوبری جوانترین آنها وجود دارد. به عنوان یک راه حل کنترل والدین ، SPY24 بهترین گزینه برای انتخاب است.

ردیابی گوشی آیفون ای یو اس بدون نصب Family Sharing

نظارت بر لیست تماس کودک شما نرم افزار ردیابی برنامه جاسوسی

SPY24 به شما امکان می دهد در هر زمان دقیق به مکان GPS دقیق تلفن مورد نظر نگاه کنید. شما به سادگی می توانید در هر زمان که بخواهید به کنترل پنل آنلاین SPY24 وارد شوید و می توانید نقشه ای را ببینید که مکان دقیق تلفن مورد نظر را به همراه جزئیات و عرض جغرافیایی مشخص می کند.

این نقشه با خواندن آسان و فناوری دقیق GPS موقعیت مکانی GPS SPY24 اطمینان می دهد که هیچ کس نمی داند کجا می توانند در نزدیکی شما بمانند.

SPY24 موقعیت مکانی تلفن مورد نظر را در ساعات مختلف روز ردیابی می کند و هر زمان که بخواهید آن را ذخیره می کنید تا بتوانید به تاریخچه موقعیت مکانی آنها بنگرید.

تنها کاری که باید انجام دهید ورود به صفحه کنترل آنلاین SPY24 است و می توانید جزئیات و تاریخچه کامل مکانهای بازرسی تلفن هدف را مشاهده کنید.

تلفن هوشمند تقریباً به ابزاری اساسی در زندگی روزمره تبدیل شده است.

در آنجا اطلاعات شخصی ، ایمیل ، WhatsApp ، عکس و موارد دیگر وجود دارد.

این یک پنجره به دنیای خصوصی کاربر است.

از این رو ضروری است که بتوان به منظور پاک کردن اطلاعات ، مسدود کردن دسترسی به آن و در بهترین حالت بازیابی تجهیزات ، تجهیزات را ردیابی کرد. در این حالت ، SPY24 بهترین راه حل والدین است.

این همه آنچه را که می توانید از یک نرم افزار کنترل والدین انتظار داشته باشید به ارمغان می آورد.



برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا