اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!امنیت سایبری (Cyber Security)برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دوربرنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

ریپورت کردن اکانت اینستاگرام

اگر در حال خواندن این مقاله هستید احتمالا ممکن است که برای شما هم این مورد پیش آمده باشد که یک اکانتی در انیستاگرام با فعالیت فیک و یا جعلی و یا انتشار پست هایی نا مناسب شما را اذیت کرده باشد. در ادامه با هم نحوه ریپورت و گزارش یک اکانت نامناسب را در انیستاگرام با هم آموزش می بینیم. ریپورت کردن اکانت اینستاگرام
ریپورت کردن اکانت اینستاگرام
ریپورت کردن اکانت اینستاگرام

چه مواردی را در انیستاگرام می توان ریپورت کرد؟

  • قبل از هر چیزی مواردی که در انیستا می توان برایشان اقدام به ریپورت کرد را با هم مرور می کنیم.
  • اگر شخصی در انیستاگرام اقدام به خودکشی، آزار و یا تهدید و یا موضوعاتی مانند مصرف مواد مخدر را منتشر کند.
  • اگر شخصی در انیستاگرام کامنت و یا تصویری غیر اخلاقی و یا غیر متعارف منتشر کرده باشد.
  • اگر شخصی در انیستاگرام محصولات غیر معنویی مانند محصولات آموزشی شما را بدون رعایت حق کپی رایت منتشر کرده باشد.
  • اگر شخصی در انیستاگرام خود را به جای یک شخص معروف دیگر معرفی کرده باشد.
  • اگر شخصی در انیستاگرام شخصیت اصلی شما را جعل کرده باشد و خودش را به جای شما معرفی کرده باشد.
  • اگر شخصی در انیستاگرام کامنت و یا پست هایی اسپم، تبلیغاتی و هرزنامه منتشر کرده باشد.
  • ریپورت کردن اکانت اینستاگرام
یک مورد از موارد بالا کافیست تا شما تصمیم بگیرید که حساب کاربری یک شخص متخلف را گزارش داده و توسط انیستا به صورت دستی بررسی و سپس بسته شود.

چند نفر ریپورت کنند اینستاگرام بسته میشه

انواع ریپورت در انیستاگرام کدامند؟

در حالت کلی ما می توانیم برای یک حساب کاربری سه نوع ریپورت و گزارش ارسال کنیم. ممکن است که یک اکانت کاملا قانونی و بدون مشکل باشد اما در جایی یک کامنت اسپم و یا غیر اخلاقی منتشر کرده باشد که شما بخواهید فقط کامنت او را گزارش دهید. و یا این حساب تنها یکی از پست هایش غیر اخلاقی و یا توهین آمیز باشد و شما بخواهید تنها یک تصویر را گزارش دهید. و در مورد آخر است که برای اکانتی که کاملا خلاف مقررات انیستا فعالیت می کند را به صورت کامل ریپورت می کنیم. در ادامه ریپورت هر مورد را به تفکیک آموزش خواهیم داد.  

آموزش ریپورت کردن یک کامنت در انیستاگرام

چنانکه در نیستاگرام خود در پست خود و یا زیر پست یکی دیگر از افرادی که آنها را دنبال می کنید، با کامنتی روبرو شدید که کامنت خلاف مقررات و آزار دهنده بود شما می توانید از طریق روش زیر آن را گزارش دهید. کافیست انگشت خود را بر روی کامنت نگه دارید تا کامنت انتخاب شود. سپس در بالای صفحه انیستاگرام یک دایره با علامتی دقیقا مشابه علامت خطر را لمس کنید. گزینه هاییدو گزینه برای شما باز می شود. در زیر هر یک از گزینه ها را برای شما توضیح می دهیم و کامنت ریپورتی توسط شما، متناسب با هر یک از موارد زیر بود با انتخاب آن مورد، گزارش صحیح و قابل فهم تری برای انیستاگرام ارسال کنید: Spam or Scam : زمانی که کامنت فقط یک تبلیغ رباتیک و هرزنامه باشد. Abusive Content : برای زمانی که محتوای کامنت نا مناسب و توهین آمیز باشد. در صورتی که گزینه دوم را انتخاب کرده باشید این بار گزینه های زیر برای شما نمایش داده می شود تا انیستاگرام با انتخاب یک گزینه از بین آنها، کامنت ریپورت شده را بهتر درک کند. I don’t like this comment : این برای زمانی است که شما صرفا با کامنت مخالف هستید و متن را دوست ندارید. This comment is a spam or scam : از نظر شما این کامنت یک تبلیغ و یا هرزنامه است. This comment puts people at risk : این کامنت برای افرادی که آن را می خوانند ممکن است که خطرناک باشد، بنابراین با انتخاب این مورد دو باره با سه گزینه دیگر روبرو خواهید بود که هر کدام به شرح زیر می باشند: Self-harm : تشویق افراد به خودکشی و یا آزار جسمی به خود. Harassment or bullying : برای مواردی که کامنت حاوی تهدید و یا آزار رسانی به شخصی باشد. Drug use : تشویق به مصرف مواد مخدر This comment shoudn’t be on Instagram : به این معنی که این کامنت نمی بایست در انیستاگرام منتشر شود. با این گزینه دوباره سه گزینه دیگر پیش رو دارید که به ترتیب: ریپورت کردن اکانت اینستاگرام Graphic violence : برای گزارش کامنت هایی که برای تصاویر و صحبت های خشن قرار داده شده است. Hate speech or symbol: برای صحبت های تعصبی و نژاد پرستی Intellectual property violation : برای نقض کردن دارایی و محصولات معنویی یک شخص به کار می رود.

کنترل گوشی کودکان از راه دور

ریپورت کردن اکانت اینستاگرام

آموزش ریپورت کردن یک پست در انیستاگرام

ممکن است که یک تصویر و یا ویدیو دارای مواردی باشد که در ابتدای مقاله همه آنها را با هم مرور کردیم. در این حالت برای ریپورت کردن پست کافیست که در بالای عکس، تنظیمات و یا همان سه نقطه را با انگشت انتخاب کنیم. سپس گزینه ریپورت را انتخاب کنید. با زدن گزینه ریپورت دو گزینه برای شما نشان داده می شود که در صورت اسپم بودن پست می توانید گزینه It’s spam به معنی این یک اسپم است را انتخاب کنید. در غیر این صورت با انتخاب گزینه it’s inappropriate  با نمایش گزینه هایی بیشتر، این پست را با توضیحات بیشتر به انیستاگرام گزارش می دهید. با انتخاب این گزینه دوباره گزینه هایی به شرح زیر برای شما نشان داده می شوند: Self injury : برای تشویق افراد به خودکشی و یا آزار رساندن به خود. Harassment or bullying : آزار رساندن به دیگران و یا تهدید. Sale or promotion of drugs : فروش و یا هر نوع تبلیغ برای مواد مخدر. Sale or promotion of firearms : برای فروش و یا تبلیغات اسلحه بکار می رود. Nudity or pornography : برای گزارش تصاویر و یا ویدیوهای برهنه و غیر اخلاقی. Violence or harm : تشویق کردن افراد به خشونت و یا آزار رساندن به دیگران. Hate speech or symbol : تصاویر حاوی نژاد پرستی و یا قومیتی و یا ضد زن و یا ضد مرد بودن باشد. Intellectual property violation : برای زمانی که فردی محصولات آموزشی و معنوی شخص دیگری را بدون کسب اجازه و بدون رعایت حق کپی رایت منتشر کرده باشد. I just don’t like it: : برای زمانی که تصویر و یا ویدیو را به دلایلی غیر از موارد ذکر شده دوست ندارید و می خواهید که انیستاگرام آن را بلاک کند. آموزش ریپورت کردن کامل یک اکانت در انیستاگرام

آموزش ریپورت کردن کامل یک اکانت در انیستاگرام

و زمانی هست که یک اکانت به صورت کامل نا مناسب و خلاف قوانین انیستاگرام باشد که در این حالت شما می خواهید که کل حساب را گزارش و ریپورت کنید. در این حالت کافیست که در صفحه اکانت مورد نظر بر روی سه نقطه کلیک کرده و گزینه ریپورت را انتخاب نمایید. با انتخاب ریپورت مانند ریپورت کردن یک پست دوباره از شما می پرسد که این اکانت هرزنامه هست و یا می خواهید توضیجات بیشتری بدهید. با انتخاب گزینه دوم انیستاگرام از شما توضیحات بیشتری می خواهد و گزینه های دیگری را پیش روی شما قرار می دهد که در ادامه هر یک از انها را با هم بررسی می کنیم. I don’t want this account to be able to see my photos or videos or search for me : در این حالت شما فقط اکانت را برای خودتان ریپورت می کنید به این معنی که دیگر اجازه نمی دهید این حساب، ویدیو و یا پست های شما را ببیند و شما برای او مخفی باقی می مانید. I believe this account violates Instagram’s community guidelines : در صورتی که این اکانت قوانین را زیر پا گذاشته باشد. با انتخاب این گزینه دوباره چند گزینه دیگه برای شما نمایش داده می شود. Report a photo, video or comment : برای ریپورت کردن محتوا و کامنتی خاص که در مورد گزارش پست قبل تر به آن اشاره شد. Report account : با انتخاب این گزینه شما از انیستاگرام می خواهید که این اکانت به صورت کامل ریپورت شود. Posting annoying content :  در این گزینه شما به انیستاگرام می فهمانید که دلیل ریپورت کردن شما به دلیل انتشار محتوا آزار دهنده می باشد. Posting spam : این اکانت محتوای اسپم و هرزنامه منتشر می کند. کانال تلگرامی سایت  SPY24.ir This profile is pretending to be someone else : در این گزینه شما به انیستاگرام می گوید که این اکانت خودش را به جای یک فرد دیگر معرفی کرده است. با انتخاب این گزینه دوباره سه گزینه دیگر برای شما نمایش داده می شود. با انتخاب گزینه اول شما گزارش می دهید که این حساب خود را به جای شما جا زده است و با انتخاب گزینه دوم به انیستاگرام این گزارش را می دهید که این اکانت خود را به جای فردی که شما او را می شناسد جا زده است. در حالت سوم نیز زمانی که اکانت انتخابی شما، خود را به جای یک فرد مشهور جا زده باشد انتخاب و گزارش می شود. Might be posting my intellectual property : و در این گزینه زمانی که این اکانت محتوای تحت حق کپی رایت شما را بدون اجازه منتشر کرده باشد انتخاب می گردد که در تمامی این موارد هدف شما ریپورت کردن کل اکانت می باشد. امیدواریم که از این مقاله خوشتان آمده باشد، در ادامه هر سوال و یا موردی در رابط با ریپورت کردن در انیستاگرام داشتید برای ما در قسمت ثبت نظر کامنت کنید.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا