آموزش رایگان هک اینستاگرام مارکتینگ

شکلک تیک آبی اینستاگرام برای کیبورد اندروید تیک رسمیت

لوگو لایه باز تیک رسمیت وشکلک تیک آبی اینستاگرام   باسلام خدمت کاربران و بازدید کنندگان سایت SPY24 ، در خدمت شما عزیزان هستیم با لوگو های تیک رسمیت در چهار طرح و سه رنگ که مشابه اصلی است ، هم اکنون می توانید از سایت SPY24 دانلود نمایید. (فایل ها با نرم افزار Illustrator قابل ویرایش هستند) شکلک تیک آبی اینستاگرام

تیک رسمیت یا تیک آبی چیست؟

اگر دیده باشید در کنار نام اکانت برخی از افراد مشهور و شناخته شده دنیا در اینستاگرام یا توییتر یا تلگرام ، یک تیک ابی منحصر به فرد قرار دارد که به آن verified badge می گویند که اصالت و رسمی بودن اکانت ها را نمایش میدهد.

برنامه هک اینستاگرام

همانطور که اشاره شد در روش هک اینستاگرام با استفاده از برنامه جاسوسی، می توان به سادگی از محصولات موجود که برای این هدف یا سایر اهداف ساخته شده اند استفاده نمود. در این روش شما باید برنامه مورد نظر را روی دستگاه فردی که قصد دارید اینستاگرام او را هک کنید، نصب کرده و سپس یک سری تنظیمات را به صورت دستی در آن وارد کنید. پس از نصب موفقیت آمیز، برنامه به صورت مخفیانه شروع به جمع آوری اطلاعات و ارسال آن اطلاعات به مقصدی دیگر می کند.

برنامه های داخلی و خارجی زیادی برای این امر طراحی شده اند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. به عنوان مثال برنامه SPY24 یک برنامه نظارت و کنترل بر رفتارهای اعضای خانواده در فضای مجازی است که می تواند روی تلفن همراه افراد زیر ۱۸ سال نصب شده و پس از آن اطلاعات کاملی را از فعالیت های کاربر خود در فضای مجازی برای والدین ارسال کند. این برنامه صرفا یک برنامه نظارتی برای فرزندان و اعضای خانواده است و با توجه به اینکه بستر فضای مجازی می تواند برای افراد نوجوان بسیار خطرآفرین باشد، بسیار مفید باشد.

چگونه یک verified badge طراحی کنیم؟

ابتدا وارد نرم افزار Illustrator شده File > New و در پنجره باز شده این اطلاعات را وارد می کنیم کلیک کنید سپس از قسمت ابزار ها ابزار Star Tool را انتخاب می کنیم و در وسط Artboard یک کلیک می کنیم تا تنظیمات Star Tool باز شود بعد از باز شدن پنجره این مقادیر را وارد می کنیم کلیک کنید سپس رنگ ستاره ایجاد شده را به ۲C96EA# تغییر می دهیم دقت داشته باشید که ما استروک یا حاشیه نیاز نداریم پس آن را با انتخاب گزینه کلیک کنید غیر فعال می کنیم حالا با فشردن دکمه P در کیبورد ابزار Pen انتخاب شده و به وسیله آن یک تیک به رنگ سفید و با استروک یا حاشیه ۲۳ می کشیم و پس از آن با فشردن دکمه V در کیبورد ابزار Selection Tool انتخاب شده و با آن تیک را انتخاب کرده و از منو Object گزینه Expand را انتخاب می کنیم.

مشخصات :

  • فرمت: PNG – EPS
  • حجم: ۲ MB
  • رزولوشن: ۳۰۰dpi
  • اندازه فایل: PNG ۲۰۰۰px
  • اندازه فایل لایه باز برداری: ∞ بی نهایت
  • در ۶ طرح و ۳ رنگ ۳x۶
  • Xspy.app

محتویات فایل :

  • ۶ تیک رسمیت لایه باز EPS – PNG
  • فایل لایه باز تیک رسمیت تصویر پروفایل جدید
  • سمبل فونت تیک رسمیت جدید
  • شکلک تیک آبی

شکلک تیک آبی اینستاگرام برای کیبورد اندروید تیک رسمیت

آموزش اضافه کردن verified badge نمایشی در مرورگر

دانلود کیبورد تیک آبی دار

Emoji Keyboard | کیبورد شکلک مخصوص اینستاگرام

با سلام خدمت دوست داران ملی موبایل دات کام. از آنجایی که کیبورد های پیشفرض گوشی های هوشمند دارای این قابلیت نیستند که دارای استیکر و ایموجی باشند و آنهایی را هم که دارند بدرد استفاده در اینستاگرام نمیخوره در این پست قصد معرفی نرم افزار Emoji Keyboard را داریم که با کمک آن می توانید در شبکه اجتماعی اینستاگرام برای دوستان تان استیکر و ایموجی ارسال کنید.

اگر به دنبال صفحه کلیدی جدید برای دستگاه اندرویدی خود هستید، این برنامه را از دست ندهید. این صفحه کلید دارای ظاهری ساده و در عین حال کاربردی است و دارای شکلک‌های بامزه‌ی بسیاری است که برای کاربر جذاب خواهد بود. این برنامه از زبان‌های بسیاری مانند زبان انگلیسی و فارسی پشتیبانی می‌کند. همچنین در آن چندین تم رایگان وجود دارد که به راحتی قابل تنظیم هستند.

ویژگی های صفحه کلید استیکر برای اینستاگرام Emoji Keyboard :

دارایحجم نسبتا مناسب برای نصب بر روی اکثر گوشی های هوشمند امروزی

دارای بودن امکانات و منو جذاب و کامل برای دسترسی آسان به قسمت های مختلف صفحه کلید

دارای انواع جدید و بروز ایموجی برای استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام دارای استیکر های بسیار دوست داشتنی و زیبا و …

توجه : این تیک به صورت نمایشی است و ذخیره نمی شود

‏‏توجه: این برنامه هیچ تبلیغاتی نداشته و هیچ گونه پرداخت درون برنامه ای ندارد.
‏* در این برنامه آموزش افزایش لایک و فالور بصورت رایگان را خواهید داشت.
‏* در این برنامه آموزش دریافت تیک آبی اینستاگرام به دو صورت واقعی و غیر واقعی و به دو صورت رایگان و غیر رایگان را خواهید داشت.
‏* در این برنامه نحو آبی نمودن نام توضیحی خود در اینستاگرام را خواهید داشت
‏همه دوستان اینستاگرامی خود را متعجب کنید!
‏مایل به دریافت تیک آبی اینستاگرام هستید؟ فکر میکنید نمی تونید این تیک رو بگیرید و همه این ها فقط یک خیاله؟ فکر می کنید همه این بحث ها بی نتیجه است؟ باید به طور قطعی بگیم نه!!!!
‏در اپدیت جدید اینستاگرام می تونید تیک آبی را توسط این برنامه به دو صورت واقعی و غیر واقعی در دو رنج رایگان و غیر و رایگان دریافت کنید!!!!!
‏علاوه بر دریافت تیک آبی اینستاگرام آیا مایل به آبی کردن اسم خودتون در اینستاگرام هستید؟ دوست دارید داخل اینستاگرام واقعا متفاوت باشید؟
‏با این برنامه قادر خواهید بود:
‏۱- دریافت تیک آبی اینستاگرام به دو صورت واقعی و غیر واقعی و به دو صورت رایگان و غیر رایگان
‏۲- افزایش لایک و فالور بصورت کاملاً رایگان در اینستاگرام
‏۳- برنامه های جانبی جانبی اینستاگرام
‏۴- آبی نمودن نام خود در اینستاگرام
‏۵- ترفندهای مخفی اینستاگرام
‏۶- آموزش کامل اینستاگرام شکلک تیک آبی

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا