اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینفناوری

مانیتورینگ و برنامه SPY24 کنترل گوشی های آیفون و اندروید فرزندانتان

مانیتورینگ و کنترل گوشی های آیفون و اندروید فرزندانتان spy۲۴ ابزاری قدرتمند در زمینه هک و مانیتورینگ از راه دور است که امکان کنترل  انواع گوشی های اندروید و آیفون را به شما خواهد داد.

آیا مانند “بیش از حد امن” وجود دارد؟ نه، وجود دارد. در جهان محور رسانه های اجتماعی که در آن همه چیز اتفاق می افتد به خارج وجود دارد، نگرانی ایمنی پدر و مادر اتفاق می افتد به حلال. Catfishing، سرقت هویت، کمین، قلدری سایبر همه بیش از حد واقعی به چشم پوشی و ذهن جوان تاثیرپذیر از کودکان نیاز به از تمامی این محافظت می شود. نوجوانان که به آزار و اذیت اینترنتی گاهی اوقات انجام مسائل عزت نفس به بزرگسالی است.

آنها همچنین ممکن است سعی کنید از چیزهایی را که آماده برای و در مسائل هستند که بیش از حد جدی تر از آنها می توانند درک، مانند انجمن انتقام دخیل است. یک سوم از نوجوانان به انجام کاری آنها پشیمان قبل از آنها تبدیل 16. با این حال، ممنوعیت رسانه های اجتماعی و یا فعالیت در فضای باز است یک راه حل عملی نیست بستری، یک می تواند به توقف زندگی خود را زندگی می کنند. اما می توان اقدامات احتیاطی را، و آنها باید. ایمنی کودکان چیزی است که والدین می توانند مصالحه در نیست، و با در نظر گرفتن جوانب، ما می توانیم به شما کمک کند.

ما این آسان تر برای شما را به عنوان ما یک لیست از برنامه نظارت بر آندروید است که شما می توانید استفاده کنید کامپایل کرده اند. در اینجا 10 برنامه نظارت بر آندروید است که می توانید استفاده کنید برای نظارت بر فعالیت های فرزند خود هستند. این برنامه نظارت آندروید بهترین در این صنعت هستند و امیدوارم، شما قادر خواهید بود برای پیدا کردن یکی که مناسب نیازهای خود را کاملا.

مانیتورینگ گوشی چیست ؟

شاید بسیاری از افراد هنوز با مفهوم دقیق مانیتورینگ آشنا نباشند. این که مانیتورینگ دقیقا چه عملی انجام می دهد و آیا با هک کردن تفاوت دارد یا خیر؟

سوالاتی است که در ذهن بسیاری از افراد شکل گرفته و پاسخ درستی برای آن پیدا نکرده اند.

همه ما هنگام سرچ کلمه مانیتورینگ در گوگل با تعداد زیادی سایت های مختلف مواجه می شویم که در حال تبلیغ نرم افزارهای مانیتورینگ گوشی هستند اما دقیقا نمی دانیم که این نرم افزارها چگونه عمل می کنند.

ما در این مطلب قصد داریم علاوه بر توضیح کامل درباره مفهوم مانیتورینگ، یکی از بهترین نرم افزارهای مانیتورینگ موجود در دنیا را نیز معرفی کنیم. مانیتورینگ چیست ؟

به فرایند جمع آوری و آنالیز سیستماتیک و استفاده از اطلاعات حاصل‌شده برای ردیابی فرایند یک برنامه در راستای دستیابی به اهداف خاص و یک راهنما برای تصمیمات مدیریتی مانیتورینگ می گویند.

عملیات مانیتورینگ معمولا روی فرایندها انجام می شود، به عنوان مثال این که یک فرایند کی و کجا اتفاق می افتد، چه کسی آن را انجام داده و به چند نفر می رسند.

اگر بخواهیم با ادبیات ساده تر مانیتورینگ را تعریف کنیم، می توان گفت به فرایند زیر نظر گرفتن فعالیت های برنامه های خاص در راستای اهداف مشخص مانیتورینگ می گویند.

یکی از کاربردهای مانیتورینگ در حوزه مراقبت خانواده می باشد که توسط آن می توان بر فعالیت فرزندان و اعضای خانواده کنترل و نظارت داشت.

به دلیل کامل نبودن اطلاعات و نداشتن تجربه کافی فرزندان زیر 18 سال بسیار نیازمند به کنترل و نظارت والدین خود، به خصوص در فضای مجازی می باشند.

که مانیتورینگ بسیار می تواند در این حوزه به والدین کمک نماید.

مانیتورینگ گوشی با استفاده از نرم افزار spy24

امروزه کنترل کردن فرزندان از راه دور يكي از دغدغه هاي والدین مي باشد. والدین امروزی بسیار نگران فعالیت فرزندان خود در فضای مجازی هستند چرا که فرزندان هم بسیاری از وقت خود را در این فضا می گذرانند.

نرم افزار spy 24 ابزاری برای مانیتورینگ گوشی و کنترل از راه دور است که امکانات زیادی را در اختیار تمام كاربران (والدین) چه آن هایی که در زمینه برنامه نویسی و مانیتورینگ گوشی تخصص و دانش دارند و چه آن هایی که هیچ دانش و مهارت خاصی در این زمینه ندارند، قرار می دهد.

با استفاده از این نرم افزار می توانید کنترل و مانیتورینگ گوشی فرزندان خود را از راه دور و بدون متوجه شدن آنها انجام دهید. شما مي توانيد زماني كه در منزل يا دفتر كار هستيد به عنوانAdministrator کامپیوتر و یا گوشی اعضای خانواده خود را کنترل نمایید.

مانیتورینگ گوشی با استفاده از نرم افزار spy 24 بسیار راحت است و نسخه های این نرم افزار با پشتیبانی و ترجمه به زبان فارسی در اختیار کاربران قرار می گیرد.

برخی از قابلیت‌های نرم افزار  spy 24

– امکان کنترل از راه دور سیستم
– قابلیت مدیریت بانک اطلاعاتی
– نمایش دسکتاپ گوشی فرد مورد نظر
– کنترل میزکار دیگران
– اتصال سریع و بدون وقفه به گوشی مقصد
– عدم قطعی در ارتباط و سرعت بالا
– استفاده بسیار کم از پهنای باند اینترنت
– سهولت در استفاده حتی برای کاربران مبتدی
– رابط کاربر گرافیکی و بسیار ساده
– پشتیبانی از انواع گوشی های اندروید و ویندوز

نحوه عملکرد نرم افزار spy 24

برای دریافت اطلاعات گوشی فرزند و یا به اصطلاح هک گوشی فرزندتان ابتدا باید نسخه ای از spy 24 را که پس از دانلود آن در اختیارتان قرار می گیر برروی گوشی فرزندتان نصب کنید.

پس از نصب نرم افزار ، به شما یک Your ID و Password تعلق می گیرد که باید وارد نسخه دیگری از نرم افزار که برروی گوشی خود نصب کرده اید، نمایید.

بعد از انجام مراحل بالا نرم افزار به طور خودکار در گوشی فرزند مخفی می شود و تمام اطلاعات موجود در آن نیز برای شما ارسال می شود. اطلاعاتی مانند لیست پیامکها و تماسها، تصاویر موجود در گالری گوشی و تمام فعالیت های فرزند در فضای مجازی و … در اختیار شما قرار می گیرد.

برای استفاده از این نرم افزار ، لازم است سرعت اینترنت هر دو نفر ، مطلوب باشد و هنگام ورود ، هیچگونه Download صورت نگیرد تا افت سرعت ایجاد نشود.

مانیتورینگ چیست ؟

مانیتورینگ چیست ؟

امکان کنترل از راه دور سیستم بهترین نرم افزار رایگان آندروید مانیتورینگ برای نظارت بر بچه شما

ردیاب همراه

ردیاب همراه یک برنامه نظارت بر آندروید به شما کمک کند برای ردیابی حرکات آنها و همه مکان هایی که آنها به شده است. شما می توانید در نظر حالا کلیک کنید و در تمام مکان های اخیر آنها سفر کرده اند و جایی که آنها در حال حاضر تیک بزنید. این کمک خواهد کرد که شما را در موارد اضطراری حاد مطمئن شوید. کار از محکم کاری عیب نمیکنه. خوب برنامه نظارت آندروید.

مزایا: این یک برنامه جاسوسی اساسی خوب است

منفی: این است تعداد محدودی از ویژگی های نسبت به بقیه از آنها

هک و مانیتورینگ گوشی با نرم افزار

مانیتورینگ چیست و چگونه انجام می شود ؟ این ها سوال هایی است که امروزه ذهن خیلی ها و شاید شما را به خود مشغول کرده است. شاید با خود فکرکنید که مانیتور و هک هر دو به یک معنی هستند و یک عمل را انجام می دهند. باید گفت که تا حدودی این دو شبیه به یکدیگرند اما در اصل تفاوت هایی باهم داند. در ادامه این مطلب به توضیح کامل درباره ی مانیتورینگ می پردازیم.

مانیتورینگ چیست ؟

مانیتورینگ(monitoring) به فرایند جمع‌آوری و آنالیز سیستماتیک و استفاده از اطلاعات به دست آمده برای ردیابی فرایند یک نرم افزار در راستای دستیابی به اهداف خاص و یک راهنما جهت تصمیمات مدیریتی. انجام این عملیات معمولاً روی فرآیندها صورت می گیرد، مثلاً این‌که یک فرایند کی و کجا اتفاق می‌افتد، چه کسی باعث آن بوده است و به چند نفر می‌رسند.

اگر بخواهیم مانیتورینگ را با زبانی ساده تر معنی کنیم باید گفت : فرایند زیر نظر گرفتن فعالیت‌های برنامه‌های خاص در جهت هدف های مشخص را مانیتورینگ می گویند.

کنترل فرزندان با مانیتورینگ گوشی

استفاده از مانیتورینگ برای کنترل فرزندان در فضای مجازی یکی از مواردی است که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. با هک و یا مانیتور کردن گوشی فرزندانتان به راحتی می توانید از تمام فعالیت های آنها و ارتباطاتشان با دیگران با خبر شوید.

دلیل اصلی استفاده از نرم‌افزارهای مانیتورینگ برای نظارت بر فعالیت های فرزندان در تقابل با تکنولوژی این است که به جهت کامل نبودن اطلاعات  آنها و عدم دارا بودن تجربه کافی نیاز به راهنمایی ها و کنترل والدینشان دارند تا از خطرات احتمالی که در فضای مجازی آنها را تهدید می کند در امان بمانند.

 نرم افزار spy monitor

نرم افزار spy monitor یکی از نرم افزار های مانیتورینگ است که به جهت کنترل و نظارت بر فرزندان طراحی شده است. نرم افزارهایی مانند spy monitor که در این حوزه فعالیت دارند در دسته Parental Controlsجای می گیرند.

با استفاده از نرم افزار spy monitor قابلیت ها و امکانات فراوانی در اختیار شما قرار می گیرد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم :

– امکان مشاهده تمام پیام ها و تماس ها – اتصال سریع و بدون وقفه به گوشی مقصد
– عدم قطعی در ارتباط و سرعت بالا
– استفاده بسیار کم از پهنای باند اینترنت و حتی استفاده از باDial-up
– استفاده راحت حتی برای کاربران مبتدی
– رابط کاربر گرافیکی و بسیار ساده
– پشتیبانی از انواع گوشی های اندروید و آیفون و ویندوز

جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت نرم افزار spy 24 می توانید برروی لینک قرمز رنگ زیر کلیک نمایید

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا