اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینبرنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفون

8 برنامه مهم برای محافظت از گوشی در برابر هکرها

محافظت از گوشی در برابر  هکرها

امروزه تلفن همراه تبدیل به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی مردم شده است. مورد استفاده از تلفن همراه فقط به ارتباط محدود نمی‌شود، دوربین عکاسی و فیلم برداری، یک دستگاه ضبط و پخش موسیقی، یک رایانه همراه، بانک همراه، پی گیری اخبار روز دنیا، یک بانک دانستنی‌ها و بازی‌های رایانه‌ای و کتاب دیجیتال و… با این همه توانایی ها ، این موارد چیزهایی هستند که بسیار مورد توجه هکرها است. حال این سوال پیش می‍آید: آیا ذخیره اطلاعات شخصی شما در تلفن شما بی خطر است؟ پاسخ منفی است مگر اینکه با برخی از برنامه های امنیتی تلفن همراه قوی از آن محافظت کنید. در این مقاله قصد دارم بهترین اپلیکیشن های رایگان ضد هک اندروید را به شما معرفی کنیم :  محافظت از گوشی در برابر هکرها  امیدوار هستیم  برای شما مفید باشد.

برای محافظت از گوشی در برابر هکرها بهترین برنامه های ضد هک برای اندروید را به شما معرفی می‌کنیم

 1-  آنتی ویروس AVG 

برنامه ضد هک اندروید AVG AntiVirus یک نرم افزار آنتی ویروس مقاوم است که توسط AVG Technologies، یک شرکت نرم افزار Avast ایجاد شده است. تقریباً تمام ویژگی‌های استاندارد برای اسکن بهینه ویروس اندروید و برنامه‌های ضد بدافزار مانند اسکن دوره‌ای، امنیت Wi-Fi، پاک‌کننده آشغال، تقویت‌کننده رم، مسدودکننده تماس، ذخیره انرژی و بسیاری موارد دیگر را در خود دارد. برخی از عملکردهای بسیار مفید این برنامه آنتی ویروس اندروید تنها برای یک دوره آزمایشی 14 روزه در دسترس هستند. AVG همچنین دارای چند برنامه افزودنی است که به صورت رایگان در فروشگاه Play در دسترس هستند، مانند AVG Cleaner، AVG Secure VPN، Alarm Clock Xtreme و Gallery App..

2-  آنتی ویروس Kaspersky Mobile 

برنامه ضد هک اندروید Kaspersky یک برنامه امنیتی فوق العاده و همچنین یکی از بهترین برنامه های آنتی ویروس اندروید است. می توانید یک نسخه رایگان با ویژگی های برتر یا یک نسخه پولی خریداری کنید. نسخه رایگان دارای اسکن دستی برنامه ها برای بدافزارها و ویروس ها است. ویژگی‌های نسخه پریمیوم آن عبارتند از: محافظت بی‌درنگ، ضد سرقت، ضد فیشینگ و قفل برنامه‌ها برای ارائه حفاظت بیشتر برای برنامه‌های ضروری شما. همچنین می توانید به مدت 30 روز به تمام ویژگی های برتر نسخه آزمایشی رایگان دسترسی داشته باشید.

Sophos Intercept X .3-  

برنامه ضد هک اندروید Sophos Intercept X یک برنامه ضد هک رایگان فوق العاده برای اندروید است که هیچگونه تبلیغاتی را نشان نمی دهد و از نظر ویژگی ها بسیار ثروتمند است. به منظور ارائه محافظت مناسب از بدافزارها، می‌توانید ویژگی‌های اضافی مانند محافظت از دست دادن و سرقت، قفل برنامه، مشاور امنیتی برای بهبود امنیت دستگاه، مسدودکننده تماس، احراز هویت و غیره را نیز داشته باشید. Sophos Intercept X یکی از بهترین اسکنرهای ویروس است. برای اندروید که در برابر بدافزارها، ویروس‌ها و تروجان‌هایی که می‌توانند کارایی تلفن همراه شما را مختل کنند، محافظت می‌کند.

4-  McAfee Mobile Security 

برنامه ضد هک اندروید یکی از ویژگی های اصلی McAfee Mobile Security ابزار Theft Cam است که روی عکس هر کسی که قصد دسترسی به تلفن شما را بدون اجازه شما دارد کلیک می کند. سپس این برنامه عکسی از جمله مکان دستگاه تلفن همراه شما را برای کمک به شناسایی هکر ارسال می کند. اگر کسی سعی می کند به تلفن شما دسترسی پیدا کند، مک آفی پس از سه بار تلاش برای وارد کردن رمز عبور، آن را قفل می کند. دزد نمی تواند برنامه McAfee را در صورت دسترسی به آن حذف نصب کند، که اگر هکر بخواهد سعی کند آن را دوباره بفروشد، سود دستگاه را کمتر می کند. McAfee همچنین دارای یک ویژگی پروکسی VPN است که ارتباطات آنلاین شما را با رمزگذاری درجه بانکی احراز هویت می کند تا نتوانید ردیابی شوید.

محافظت از گوشی در برابر هکرها

5- Avast Mobile Security Ultimate 

برنامه ضد هک اندروید برنامه Avast Ultimate شامل یک VPN برای محافظت از ارتباطات آنلاین شما است. این شامل یک مدیر رمز عبور برای ثبت اطلاعات ورود به سیستم، و همچنین یک سپر داده برای ایمن کردن عکس ها، اطلاعات تماس و سایر فایل های حساس از پاک شدن است. Avast Mobile Security از تبلیغات اجتناب می‌کند، برنامه‌ها را با یک کد پین قفل می‌کند تا داده‌های حساس را ایمن کند، و آشغال‌های تلفن همراه شما را پاک می‌کند تا عملکرد بهتری داشته باشد، و نقاط ضعف را بسته نگه می‌دارد تا مهاجمان وارد نشوند. Wi-Fi Security یک در حالی که به چندین سایت متصل هستید، یک لایه محافظتی اضافی روی تلفن و داده های حساس آن وجود دارد.

6- Bitdefender Mobile Security

برنامه ضد هک اندروید به نظر می رسد بیت دیفندر تمام کارهایی را که شما نیاز دارید انجام می دهد. از حملات بدافزارها جلوگیری می کند و دارای محافظت از وب است که قبل از بازدید از وب سایت های خطرناک به شما هشدار می دهد. Bitdefender از مدیران قدرت استفاده می کند تا فقط از حداقل مقدار باتری دستگاه تلفن همراه شما برای جلوگیری از کاهش سرعت استفاده کند. شما می توانید از راه دور تلفن همراه خود را برای حذف داده ها، بسته نگه داشتن آن یا ارسال پیام به تلفن هوشمند خود از طریق این برنامه نظارت کنید. همچنین می‌توانید با این ویژگی آن را شناسایی کرده و به ساعت هوشمند اندرویدی خود متصل کنید تا به شما یادآوری کند که موبایل خود را بردارید یا وقتی جا ماندید آن را تشخیص دهید. این واقعاً یک راه خوب برای ردیابی دستگاه شما در صورت سرقت یا گم شدن است، در حالی که به نوعی اطلاعات شخصی را ایمن می کند.

7- نورتون 360 

برنامه ضد هک اندروید برنامه نورتون عمدتاً برای جلوگیری از بارگیری بدافزار در تلفن ها استفاده می شود. دارای ابزارهایی برای ردیابی اتصال Wi-Fi شما برای اطمینان از عدم دسترسی کلاهبرداران است. برنامه Norton همچنین دارای یک دستیار سیستم است که به شما پیشنهاداتی را در مورد نحوه محافظت از تلفن های خود، مانند تنظیم قفل اثر انگشت ارائه می دهد. برنامه نورتون شامل یک VPN است تا از مکان و دستگاه IP شما در هنگام آنلاین محافظت کند. نظارت بر حرکات آنلاین شما و ایجاد تبلیغات هدفمند برای نرم افزارهای جاسوسی دشوارتر می شود. از آنجایی که Norton LifeLock مخصوص به خود را دارد، کاربران می توانند این ابزار را به اشتراک آنتی ویروس خود اضافه کنند، اما هزینه اضافی دارد.

8- Trend Micro Mobile Security

برنامه ضد هک اندروید اپلیکیشن Trend Micro یکی از جدیدترین اپلیکیشن‌های ضد هک است که کاربران را از تلاش‌های هک، هرزنامه و حملات استخراج رمزنگاری جلوگیری می‌کند. برنامه‌ها را قبل از نصب بر روی دستگاه تلفن همراه از نظر فعالیت مشکوک بررسی می‌کند. برنامه Trend Micro تلاش زیادی برای محافظت از کاربران در برابر سرقت و کلاهبرداری بانکی انجام داد. همچنین از وب سایت های مضر و اسکنر حریم خصوصی محافظت می کند. برنامه Trend Micro یکی از بهترین برنامه های موجود در مورد اسکن ویروس های اندروید بوده است.

هشت برنامه برای محافظت از گوشی در برابر هکرها  در این مقاله به شما معرفی شده است. با پیشرفت نرم افزارهای جاسوسی SPY نیاز است که هرچه بیشتر در باره شیوه های هک بیشتر بدانیم . لذا مطالعه عملکرد این نرم افزاها می‌تواند به ما برای محافظت از گوشی های خودمان کمک کند. چون علاوه بر نرم افزارهای ضد هک نیاز به اقداماتی دیگر هم است که در مقالات ما آمده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا