برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

مزیت ها و خطرات شماره مجازی چیست؟

شماره مجازی این امکان را به ما می‌دهد که بدون یک سیمکارت فیزیکی با شماره تلفن متعلق به کشور دیگری، تماس بگیریم. این شماره تماس می‌تواند مطابق خدماتی که شرکت مربوطه ارائه می‌دهد، امکانات مختلفی مثل ارسال و دریافت پیام و یا امکان دریافت یا برقراری تماس داشته باشد. در کل باید گفت که شماره مجازی شما را بی نیاز از داشتن سیمکارت هایی می‌کند که از سرویس های مخابراتی کشور های دیگر خدمات دریافت می‌کنند. این امکان ویژه در بیزینس و در زمینه های مختلف شغلی و اجتماعی کاربرد دارد.

چگونه می توان از شماره مجازی استفاده کرد؟

همانطور که از نامش پیداست، شماره مجازی وجود فیزیکی در غالب سیمکارت ندارد اما می‌تواند امکاناتی که یک سیم کارت حقیقی در اختیار شما قرار می‌ دهد را به کاربران خود بدهد. شما می‌ توانید با مراجعه به سایت های ارائه دهنده شماره مجازی یک اکانت برای خودتان بسازید و از طریق آن به راحتی از مزایای داشتن این شماره ها استفاده کنید.

این وبسایت ها معمولا شماره هایی که متعلق به کشور های کانادا و آمریکا است را ارائه می‌دهند و به کاربران خود این امکان را داده اند که بدون نیاز به سفر به این کشور ها بتوانند از مزایایی که اپراتور ها در اختیار مشتریانشان قرار می‌دهند استفاده کنند. در بسیاری از وبسایت ها این شماره های مجازی به صورت رایگان در اختیار کاربران این سایت ها قرار می‌ گیرند.

اینگونه هر کسی می‌ تواند با استفاده از برنامه شماره مجازی این شرکت ها و یا از طریق سایت درخواست شماره مجازی مخصوص خود را بدهد و رایگان از مزایای آن استفاده کند.

شماره مجازی

مزیت داشتن شماره مجازی چیست؟

با داشتن یک شماره مجازی می‌توانیم در شبکه های مجازی مختلف چندین اکانت متفاوت بسازیم. این شماره ها به ما این امکان را می‌ دهد که در پبام رسان هایی مانند واتساپ و تلگرام که برای ایجاد حساب به شماره های متفاوت نیاز دارند چندین حساب مختلف داشته باشیم.

مزیت دیگری که داشتن شماره مجازی در اختیار ما قرار می‌ دهد این است که می‌ توانیم از طریق آن با خارج از کشور ارتباط داشته باشیم. همانطور که می‌ دانید برقراری تماس بین شماره های مربوط به شرکت های مخابراتی دو کشور متفاوت مشمول خدمات بین المللی می‌ شود و هزینه های زیادی را در پی خواهد داشت. حال این گونه شماره های مجازی به ما این امکان را می‌ دهد که بدون صرف هزینه های گزاف تماس های بین المللی، بتوانیم با آشنایان و دوستانمان و یا شرکای تجاری و مشتریان خود در کشور های مختلف تماس برقرار کنیم. این ارتباط می‌تواند از طریق تماس تصویری یا تماس صوتی و یا تماس از طریق پیامک باشد. در این زمینه محدودیتی وجود ندارد و هر کدام از خدماتی که اپراتور مورد نظرتان برای شهروندان آمریکایی یا کانادایی ارائه می‌ دهند برای شما هم در دسترس است.

این شماره ها به شما این امکان را می‌دهند که موقعیت واقعی خودتان را از افرادی که با آنها در ارتباط هستید مخفی کنید. زمانی که با شماره مجازی خود با شخصی خارج از ایران تماس می‌ گیرید آن فرد امکان این را نخواهد داشت که بفهمد که این تماس از چه کشوری برقرار شده است. این می‌تواند در معاملات بین المللی دست بالا را به شما بدهد و شما را از قضاوت مخاطبانتان دور کند.

موضوع قابل بحث دیگر این است که با توجه به شرایط تحریم بسیاری از شرکت ها و سایت نمی‌ خواهند یا نمی‌توانند به شهروندان ایرانی خدمات ارائه دهند. این شماره ها به مشترکین خود این امکان را می‌دهند که به این روش از سد های موجود بگذرند و به آسانی به سایت های مد نظرشان دسترسی داشته باشند.

شماره مجازی

چگونه می‌توان یک شماره مجازی داشت؟

برنامه هایی وجود دارند که خدمات ساخت شماره مجازی را ارائه می دهند. به آسانی و فقط با نسب یک اپلیکیشن می‌توانیم بدون پرداخت هزینه ایی شماره مجازی خود را بسازیم. این کار از طریق سایت های مربوطه نیز امکان پذیر است. بعضی از این اپلیکیشن ها برای سیستم عامل اندروید و ای او اس هستند. با داشتن یک سیمکارت متصل به اینترنت می‌توانید از دو شماره تلفن متفاوت استفاده کنید.

شماره مجازی

لزوم استفاده از شماره های مجازی

یکی از مهمترین دلایلی که متقاضیان شماره های مجازی را ترقیب به داشتن این شماره ها می‌کند، این است که برای اینکه بتوانند یک شماره ثابت برای دفتر کاری خود داشته باشند حتما باید مکان فیزیکی را اجاره یا خریداری کنند. این مسئله از نظر اقتصادی و حقوقی در موارد زیادی امکان پذیر نمی‌باشد به همین دلیل بهترین راه کار داشتن یک شماره مجازی است. این شماره ها از طریق اینترنت ارتباطات مربوطه را برقرار می‌ کنند و شمارا از قید مکانی که در آن هستید، رها می‌ کنند.

شماره مجازی

امنیت شماره مجازی

باید بدانید که راه ایمن تر خریدن شماره‌مجازی است. گاه دیده شده که رایگان بودن شماره های مجازی به طعمه ایی برای سود جوبان تبدیل شده و نمی‌توانند ایمنی لازم را برای کسی که این شماره را دریافت کرده است تامین کنند. اگر از مرکزی که شماره مد نظزتان را دریافت می‌کنید اطمینان کافی را ندارید بهتر است که با صرف هزینه یک شماره بخرید. یکی از خطرات شماره مجازی این است که در بعضی مواقع امکان دارد که شماره شما به فرد دیگری واگذار شود و او نیز به راحتی به اطلاعات شما دسترسی پیدا می‌کند. اپلیکیشن هایی در گوگل پلی وجود دارد که امنیت شما را به صورت رایگان تامین می‌کند ولی مدت زمان استفاده و در اختیار داشتن شماره شما محدود می‌باشد.

شماره مجازی

دیگر مزایای شماره های مجازی

تصور کنید شرکتی در کشور دیگری مشغول به فعالیت است این شرکت برای برقراری ارتباط و گسترش دامنه فعالیتش نیاز دارد که با مشتریان در سایر کشور ها مخصوصا بازار بزرگی مثل امریکا و کانادا در ارتباط باشد. داشتن یک دفتر برای ارتباط با مشتربان می‌تواند بسیار هزینه بر و برای شرکت های کوچک و نو پا غیر ممکن و رویایی باشد. اما شماره های مجازی این امکان را می‌دهد که مشتریان خود را از نظر ذهنی اغنا کرده و اطمینانشان را جلب کنید. چرا که زمانی که شما با آنها تماس می‌گیرید با شماره ایی نا آشنا که مربوط به کشور دیگری است مواجه نمی‌شوند بلکه تصور می‌کنند که شما در کشور خودشان مستقر هستید.

علاوه بر محدودیت هایی که به خاطر وجود تحریم های بین المللی برای ما وجود دارد و داشتن اکانت و با استفاده از خدمات بسیاری از کشورها را برای ما غیر ممکن کرده است سایت های زیادی هستند که به دلیل ملاحظات مالی، برای تایید به شماره های خارجی پیام نمی‌دهند. در این مورد هم می‌توان برای رفع مشگل از شماره های مجازی کمک گرفت.

شماره مجازی

جمع بندی آنچه در رابطه با شماره های مجازی می‌دانیم

این شماره ها بدون نیاز به سیمکارت به ما این امکان را می‌دهند که از طریق اینترنت از خدماتی که اپراتور های خارجی به کاربرانشان می‌دهند استفاده کنیم. این خدمات شامل تماس صوتی و تصویری و متنی می‌شود. شماره های مجازی امکان بهره مندی از خدمات سایت هایی که به هر دلیل برای ما در دسترس نیستند را می‌دهد. این شماره ها به کاربران خود این امکان را می‌دهند که بیزینس های کوچک و نو پا، هم تراز کمپانی های بزرگ بین المللی در کشور های بزرگ دفتر کار داشته باشند.

امنیت این شماره ها را سایت های معتبر تامین می‌کنند ولی اگر از سایت با اپلیکیشنی استفاده کنید که از اعتبار آن اطمینان ندارید امکان دارد که پس از مدتی شماره شما در اختیار شخص دیگری قرار بگیرد و به این ترتیب تمام اطلاعات شما نیز در دسترس آن فرد باشد. به همین دلیل توصیه می‌شود که اگر از امنیت شماره رایگان اطمینان ندارید یک شماره را به صورت دائمی خریداری کنید.

spy

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا