برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

مشکل باز نشدن وب سایت ها با اینترنت همراه اول و ایرانسل

مشکل باز نشدن سایت ها در هنگام استفاده از اینترنت گوشی و اپراتور های همراه اول و ایرانسل یکی از ایرادات عجیب اندروید است که به شما اجازه نمی دهد که صفحات وب و وب سایت ها را با استفاده از مرورگر باز کنید. البته این مشکل در هنگام استفاده از اینترنت وای فای وجود ندارد و تنها مختص اینترنت گوشی است. ما در این پست از سایت گویا تک تصمیم داریم نحوه حل مشکل باز نشدن سایت ها با اینترنت همراه اول و ایرانسل که با ویرایش APN اینترنت از بخش تنظیمات شبکه گوشی انجام می شود آموزش دهیم. علت باز نشدن صفحات وب با اینترنت گوشی

در ادامه همراه ما باشید.

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل

مقدمه‌ای در رابطه با حل مشکل باز نشدن سایت‌ها با اینترنت گوشی در اندروید

مقدمه‌ای در رابطه با حل مشکل باز نشدن سایت‌ها با اینترنت گوشی در اندروید
مشکل باز نشدن وب سایت ها با اینترنت همراه اول و ایرانسل 16

یکی از پیشنیاز های استفاده از اینترنت موبایل (E و ۳G و ۴G) نصب بودن تنظیمات آن (APN) بر روی گوشی و بخش شبکه ها می باشد. اینگونه تنظیمات از طرف اپراتور همراه اول و ایرانسل و رایتل به صورت خودکار برای شما ارسال و نصب می شود.

هر چند شما می توانید این تنظیمات را به صورت دستی نیز در گوشی خود وارد کنید. اتفاقا علت مشکل باز نشدن وب سایت ها نیز از همین تنظیمات خودکار اپراتور ها می باشد. هنگام ارسال تنظیمات APN توسط اپراتور ها یکسری اطلاعات اضافه نیز وجود دارد که همین اطلاعات اضافه موجب اختلال در اینترنت می شود. شاید شما هنگام استفاده از برنامه هایی نظیر تلگرام، اینستاگرام، واتس اپ و … مشکلی نداشته باشید اما در هنگام باز کردن سایت ها توسط مرورگر گوشی و فایرفاکس و… مشکل وجود دارد.

به زبان ساده تر دلیل این مشکل نیز ست شدن یک آی پی و عدد پورت در تنظیمات APN گوشی شما در بخش شبکه های تلفن همراه می باشد.

آموزش حل مشکل باز نشدن سایت ها با اینترنت همراه اول و ایرانسل

زمانی که تنظیمات APN گوشی خود را به صورت خودکار از طرف اپراتور ایرانسل و همراه اول و رایتل دریافت می کنید، این امکان وجود دارد که تنظیمات به دلایلی اعم از شناخته نشدن صحیح نوع گوشی شما توسط اپراتور و یا دلایل دیگر به صورت ناقص و مشکل دار ارسال شود. برای همین منظور در بخش تنظیمات مربوط به APN اینترنت یکسری آی پی و پورت نیز قرار داده شده است.

برای حل این مشکل باز نشدن سایت فقط کافیست آی پی پروکسی و پورت تنظیم شده را از روی APN مربوط به اینترنت اپراتور خود حذف کنید. به همین سادگی مشکل حل خواهد شد. در ادمه آموزش تصویری و گام به گام آن را برای شما منتشر نموده ایم:

۱- آموزش با اسکرین شات فارسی از تنظیمات

  • ابتدا به تنظیمات گوشی اندروید خود مراجعه کنید.
  • سپس روی گزینه اتصالات ضربه بزنید.
آموزش با اسکرین شات فارسی از تنظیمات
  • به بخش شبکه‌های تلفن همراه مراجعه کنید.
 شبکه‌های تلفن همراه
  • بر روی نام های نقطه دستیابی ضربه بزنید.
 نام های نقطه دستیابی
  •  اکنون APN مورد نظر اپراتور خود را انتخاب کنید و به داخل آن مراجعه کنید.
APN مورد نظر اپراتور خود را انتخاب کنید
  • در این مرحله بایستی اعداد موجود در قسمت پراکسی و پورت را به ترتیب پاک کنیم.
 قسمت پراکسی و پورت
  • اعداد را پاک کنید و سپس روی تایید ضربه بزنید.
اعداد را پاک کنید و سپس روی تایید ضربه بزنید.
  • مانند تصویر زیر بایستی اعداد پراکسی و پورت پاک شوند.
 بایستی اعداد پراکسی و پورت پاک

با انجام مراحل بالا دسترسی شما با اینترنت همراه به بخش مرورگر وب فعال خواهد شد.

۱- آموزش با اسکرین شات انگلیسی از تنظیمات

مرحله اول: ابتدا به تنظیمات یا Settings گوشی خود مراجعه کنید.

 تنظیمات یا Settings

مرحله دوم: به بخش ” شبکه های تلفن همراه” یا Mobile Networks مراجعه کنید.

” شبکه های تلفن همراه” یا Mobile Networks

مرحله سوم: به بخش “نام نقاط دسترسی” یا Access Point Names مراجعه کنید.

نام نقاط دسترسی” یا Access Point Names

مرحله چهارم: بر روی APN مخصوص اپراتور خود ضربه بزنید. به عنوان مثال ما از اینترنت همراه اول استفاده می کنیم و APN آن MCCI Internet است.

راهنما: در صورتی که گوشی شما دو سیمکارته است. نوع سیمکارت را نیز انتخاب کنید.

مشکل باز نشدن وب سایت ها با اینترنت همراه اول و ایرانسل

مرحله پنجم: در این بخش بایستی اعداد موجود در دو قسمت Proxy و Port که با کادر قرمز مشخص شده است را مانند کادر سبز خالی کنیم.

 قسمت Proxy و Port
مشکل باز نشدن وب سایت ها با اینترنت همراه اول و ایرانسل 17

مرحله ششم: برای همین منظور به صورت جداگانه روی دو بخش Proxy و Port ضربه بزنید و عدد های آن را پاک کرده و تنظیمات را ذخیره کنید.

مشکل باز نشدن وب سایت ها با اینترنت همراه اول و ایرانسل

مشکل شما با انجام مراحل بالا حل خواهد شد. اگر مشکل بالا وجود داشت از مطلب ” تغییر دی ان اس ” استفاده کنید. در صورتی که در مورد حل مشکل باز نشدن سایت ها سوالی دارید از بخش دیدگاه ها یک نظر برای ما ارسال کنید تا به آن پاسخ داده شود.

علت باز نشدن صفحات وب با اینترنت گوشی و شیوه حل آن در اندروید و آیفون

ما قبلا در انزل وب به صورت کامل در مورد اینکه چرا حجم اینترنت زود تمام میشود و چگونه از آن جلوگیری کنیم صحبت کردیم ، اما بسیاری از کاربران مشکل دیگر که در بعضی اوقات نیز بسیار عجیب است را با  ما مطرح کردند ، در این مشکل ممکن است که صفحه وب و سایت ها در گوشی با اینترنت وایفای ( WiFi ) که از طریق مودم و سرویس دهندگان اینترنتی دریافت میشود براحتی توسط مرورگر های مختلف نظیر گوگل کروم و فایرفاکس باز شوند اما زمانی که اینترنت ۳g ایرانسل ، همراه اول و رایتل بر روی گوشی فعال میشود تنها بعضی از اپ ها نظیر تلگرام و نویفیکیشن های شبکه های اجتماعی دیگر مثل ایسنتاگرام دریافت میشود و یا اینکه این اتفاق ممکن است تنها در برخی از گوشی ها و برخی از سیستم عامل ها مثل اندروید رخ دهد ! در ادامه رایج ترین دلایل و نحوه رفع مشکل باز نشدن سایت ها در اندروید و سیستم عامل های دیگر را میخوانید

بهم خوردن تنظیمات APN یا Access Point Names اینترنت ۳g ، ۴g گوشی

عمده ترین دلیل باز نشدن سایت با اینترنت گوشی این اتفاق بهم خوردن تنظمیات پیشفرض Access Point Names در گوشی میباشد این اتفاق بیشتر در گوشی های اندرویدی و در هنگام استفاده از شبکه های موبایل نظیر ۲g ، ۳g و ۴g رخ میدهد و روش حل این موضوع بسیار ساده است ، باید APN تعریف شده فعلی را حذف کنید و مجددا APN را برای گوشی خود تنظیم کنید.

تنظیم APN در گوشی و سیستم عامل های مختلفت میتوانید کمی متفاوت باشد ، در اینجا ما نحوه تنظیم APN در اندروید ۴٫۴ به بالا را آموزش میدهد اما در اندروید های بالاتر نیز روش کار تقریبا مشابه است همچنین در لینک های آخر همین بخش نحوه تنظیم مجدد APN برای آیفون ، ویندوزفون و سیستم عامل های موبایل دیگر نیز آموزش داده شده است ، در اندروید مسیر زیر را طی کنید  : spy24 علت باز نشدن صفحات وب با اینترنت گوشی موفق و پیروز باشید…

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا