اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش کامل صفرتا صد اندرویداینستاگرام ترفند جالببرنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونهمه چیز درباره سیستم عامل اندروید

آپلود ویدئو با طول بیشتر از ۱ دقیقه در اینستاگرام (Instagram)

معرفی روش های آپلود ویدئو با طول بیشتر از ۱ دقیقه در اینستاگرام روش های خاصی وجود دارند که با استفاده از آن ها می‌توانید فیلم و ویدئو هایی با طول بیشتر از ۱ دقیقه را در اینستاگرام (Instagram) آپلود و ارسال کنید.

در ادامه این مطلب می‌خواهیم به معرفی روش های آپلود ویدئو با طول بیشتر از ۱ دقیقه در اینستاگرام بپردازیم.

بنابراین با spy24 همراه باشید.

مقدمه

حتما برای شما هم اتفاق افتاده که بخواهید یک ویدئوی خاص با مدت زمان یا طول بیشتر از یک دقیقه را در قالب یک پست اینستاگرام ارسال کنید

اما اینستا این اجازه را به شما ندهد!

متاسفانه ویدئو هایی که در قالب پست اینستاگرام می‌توانند ارسال شوند نهایتا باید طول ۱ دقیقه‌ای داشته باشند و امکان آپلود ویدئو با طول بیشتر از ۱ دقیقه در اینستاگرام وجود ندارد.

اما همیشه راه حل هایی برای رفع محدودیت ها وجود دارد و در اینستاگرام هم به همین شکل است و با روش های خاصی می‌توانید محدودیت ارسال و آپلود ویدئو های بیشتر از ۱ دقیقه را در این اپلیکیشن محبوب دور بزنید.

در ادامه این مطلب می‌خواهیم به معرفی آپلود ویدئو با طول بیشتر از ۱ دقیقه در اینستاگرام بپردازیم. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم با spy24 و ادامه این آموزش اختصاصی همراه باشید.

آپلود ویدئو با طول بیشتر از ۱ دقیقه در اینستاگرام از طریق ارسال چند کلیپ

یکی از بهترین و ساده ترین روش هایی که با استفاده از آن می‌توانید ویدئو ها و فیلم های با طول بیشتر از ۱ دقیقه را در اینستاگرام اشتراک گذاری و آپلود کنید مربوط به استفاده از قابلیت ارسال چند ویدئو در قالب یک کلیپ می‌شود که پیش از این در اینستاگرام ارائه شده بود و ما هم در مقاله آموزش ارسال همزمان چند عکس و ویدیو در اینستاگرامmulti photos در مورد آن صحبت کردیم.

به موجب این قابلیت شما می‌توانید یک پست واحد را با چند کلیپ مختلف در اینستاگرام خود ارسال کنید که هر یک از آن ها می‌توانند نهایتا ۱ دقیقه طول داشته باشند.

پس در این روش برای اینکه ویدئوی مورد نظرتان را ارسال نمایید مجبور هستید که آن را به کلیپ های ۱ دقیقه‌ای مختلف تبدیل کنید.

برای مثال اگر ویدئوی مورد نظرتان کلا ۳ دقیقه طول دارد، باید آن را در قالب سه کلیپ ۱ دقیقه‌ای ارسال کنید.

هرگونه سوال در رابطه با این مطلب و مشکلات نرم‌افزاری موبایل خود دارید، با همکاران ما در شرکت همراه‌رایانه تماس بگیرید
شماره تماس از سراسر کشور
(بدون پیش شماره و از تلفن ثابت) ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵

نکته جالب اینجاست که برای برش دادن ویدئوی مورد نظرتان و تبدیل آن به سه کلیپ ۱ دقیقه‌ای نیازی به استفاده از اپلیکیشن های ادیت ویدئو نخواهید داشت و از طریق خود اینستاگرام و بخش TRIM در مرحله ارسال ویدئو می‌توانید این کار را انجام دهید. کافیست در این مرحله بخش های ۱ دقیقه‌ای ویدئو را انتخاب و سپس آن را ذخیره کنید. خیلی از اپلیکیشن های گالری پیش فرضی که در گوشی های موبایل ارائه شده‌اند هم قابلیت TRIM یا برش ویدئو ها را ارائه می‌کنند که طبیعتا از این اپلیکیشن ها هم می‌توانید استفاده کنید. بعد از اینکه ویدئوی اصلی مورد نظرتان را به چند کلیپ کوچک تر تبدیل کردید، همه چیز آماده است تا بتوانید پست مورد نظرتان را ایجاد کنید. برای انجام این کار کافیست مراحل زیر را طی کنید:

  • آیکون مربوط به ارسال پست جدید را در اینستاگرام انتخاب کنید.
  • گزینه ارسال همزمان چند کلیپ را انتخاب کنید.
  • کلیپ های مورد نظرتان را به ترتیب مشخص کنید.
  • پست را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

بنابراین این روش یکی از بهترین روش های آپلود ویدئو با طول بیشتر از ۱ دقیقه در اینستاگرام است. درست است که در این روش عملا یک پست با طول بیشتر از ۱ دقیقه به صورت مستقیم در اینستاگرام شما آپلود نمی‌شود، اما می‌تواند به بهترین شکل ممکن نیازتان را برطرف سازد.

آپلود ویدئو با طول بیشتر از ۱ دقیقه در اینستاگرام از طریق اپلیکیشن های خاص

اپلیکیشن های خاصی وجود دارند که امکان برش دادن خودکار ویدئو ها و ارسال آن ها در بخش های مختلف اینستاگرام را فراهم می‌کنند. این اپلیکیشن ها برای آن دسته از کاربرانی مناسب خواهند بود که می‌خواهند به ساده ترین شکل ممکن ویدئو هایی که طول بیشتر از ۱ دقیقه دارند را در اینستاگرام خود به اشتراک بگذارند. اغلب این اپلیکیشن ها حتی از قابلیت آپلود سریع ویدئو در اینستاگرام هم پشتیبانی می‌کنند یعنی شما به محض ادیت ویدئوی مورد نظرتان از طریق این برنامه ها می‌توانید آن ها را در اینستاگرامتان ارسال کنید. برخی از بهترین اپلیکیشن های موجود برای آپلود ویدئو با طول بیشتر از ۱ دقیقه در اینستاگرام به شرح زیر هستند:

  • اپلیکیشن Continual for Instagram: برنامه یا اپلیکیشن Continual for Instagram بدون تردید یکی از بهترین و قدرتمندترین اپلیکیشن هایی است که می‌توانید از آن برای اشتراک گذاری ویدئو های با طول بیشتر از ۱ دقیقه استفاده کنید. این برنامه در آیفون و آیپد های اپل نصب شده و به طور خودکار ویدئوهای مورد نظرتان را منطبق با نوع انتشاری که تمایل دارید در اینستاگرام انجام شود بهینه سازی خواهد کرد و در نهایت هم با فشردن یک دکمه امکان آپلود آن ها در اینستاگرامتان را فراهم می‌کند.
  • اپلیکیشن Story Splitter: برنامه Story Splitter برای آن دسته از کاربرانی کاربرد دارد که می‌خواهند ویدئو های بلند خود را در قالب استوری منتشر کنند. امروزه خیلی از سلبریتی ها این کار را انجام می‌دهند چون ظاهرا بازدید استوری ها به مراتب از بازدید پست ها بیشتر است. زمانی که از اپلیکیشن Story Splitter استفاده می‌کنید ویدئوی مورد نظرتان به کلیپ های ۱۵ ثانیه‌ای تبدیل می‌شود و در نهایت مستقیما از طریق این برنامه در اینستاگرام به اشتراک گذاشته خواهد شد.
  • اپلیکیشن CutStory: برنامه CutStory هم بدون تردید یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن هایی است که می‌توانید از آن برای آپلود ویدئو با طول بیشتر از ۱ دقیقه در اینستاگرام استفاده کنید. این برنامه هم به شما این امکان را می‌دهد تا هر ویدئویی که مورد نظرتان باشد را به پارت های ۱۵ ثانیه‌ای تقسیم بندی کرده و در استوری اینستاگرام ارسال کنید.

به غیر از اپلیکیشن هایی که نام برده شدند، لیست عظیمی از اپلیکیشن های دیگر هم وجود دارند که امکان برش دادن خودکار یا اصطلاحا TRIM ویدئو ها برای اشتراک گذاری در استوری و پست های معمولی اینستاگرام را فراهم می‌کنند. اگر شما هم با برنامه های کاربردی در این زمینه آشنا هستید، می‌توانید نام برنامه مورد نظرتان را در بخش نظرات همین مطلب با ما و دیگر همراهان spy24 به اشتراک بگذارید.

آپلود ویدئو با طول بیشتر از ۱ دقیقه در اینستاگرام از طریق لایو ویدئو

در این روش به جای اینکه یک ویدئوی از پیش تعیین شده را انتخاب و با دیگران اشتراک گذاری کنید، یک ویدئوی لایو تهیه می‌کنید و به صورت زنده آن را ارائه خواهید کرد. در این روش دیگر محدودیت ۱ دقیقه‌ای برای طول ویدئو نخواهید داشت. ویدئویی که در این روش با دیگران به اشتراک می‌گذارید هم می‌تواند ویدئویی از خودتان باشد و هم مربوط به کلیپ خاصی شود. پس از پایان یافتن ویدئوی لایو هم می‌توانید مستقیما آن را استوری کنید. برای آشنایی بیشتر با قابلیت لایو ویدئو در اینستاگرام و اشتراک گذاری آن در استوری توصیه می‌کنیم مقاله آموزش ارسال ویدیو زنده (Live Video) در استوریز اینستاگرام را مطالعه نمایید.

آپلود ویدئو با طول بیشتر از ۱ دقیقه در اینستاگرام با یک ترفند عجیب!

بک یک ترفند عجیب و خاص دیگر هم امکان اشتراک گذاری یا ارسال ویدئو های با طول بیش تر از ۱ دقیقه در اینستاگرام وجود دارد. این ترفند ناشی از یک باگ نرم افزاری ایسنتاگرام است که به موجب آن ویدئو های با طول بیشتر از ۱ دقیقه بدون هیچ مشکلی در قالب یک پست واحد اینستاگرام به اشتراک گذاشته می‌شوند. برای آشنایی دقیق با این روش و ترفند توصیه می‌کنیم به مطالعه مقاله آموزش ارسال فیلم بیشتر از ۱ دقیقه در اینستاگرامبپردازید. فراموش نکنید که روش مذکور مبتنی بر یک باگ نرم افزاری است و این احتمال وجود دارد که در آینده و با انتشار آپدیت های جدید برای ایسنتاگرام شاهد متوقف شدن این باگ باشیم.

معرفی روش های آپلود ویدئو با طول بیشتر از ۱ دقیقه در اینستاگرام  فیلم

معرفی روش های آپلود ویدئو با طول بیشتر از ۱ دقیقه در اینستاگرام

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مطلب به معرفی روش های آپلود ویدئو با طول بیشتر از ۱ دقیقه در اینستاگرام پرداختیم. اگر شما هم با روش خاصی آشنا هستید که می‌توان از آن به منظور ارسال پست های با طول بیشتر از ۱ دقیقه در اینستاگرام استفاده کرد، می‌توانید آن را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

نوشته معرفی روش های آپلود ویدئو با طول بیشتر از ۱ دقیقه در اینستاگرام اولین بار در spy24.ir. پدیدار شد.

اینستاگرام از اولین نسخه خود در سال ۲۰۱۰ محبوبیت زیادی پیدا کرده و به محبوب ترین پلتفرم رسانه های اجتماعی تبدیل شده است. بسیاری از افراد اپلیکیشن تصویری را دوست دارند و اینستاگرام بسیار خوب در دستگاه های تلفن همراه کار می کند.  اینستاگرام به تدریج در حال افزایش کارایی است زیرا کاربران خواستار راه های بیشتر و بیشتر برای برقراری ارتباط با دوستان و فالوئرهای خود هستند.

با ظهور فیلم های اینستاگرام ، کاربران می توانند فیلم بگیرند ، در حساب خود یا از طریق پیام مستقیم به اشتراک بگذارند و آنها را در استوری خود ارسال کنند. با این حال ، این فیلم ها با محدودیت زمانی همراه هستند. کاربران می توانند فیلم ها را بین ۳ ثانیه و یک دقیقه در فید عمومی اینستاگرام خود ارسال کنند. اگر آنها به استوری خود ارسال کنند ، این فیلم فقط ۱۵ ثانیه محدود می شود.

بنابراین چگونه می توانید از قابلیت های محدود اینستاگرام برای ارسال فیلم های طولانی تر استفاده کنید؟ چند روش برای ارسال فیلم های طولانی تر در اینستاگرام  وجود دارد!

گذاشتن ویدیو چند قسمتی در پست اینستاگرام

روش اول: کلیپ های چندگانه

مستقیم ترین راه برای پی بردن به این موضوع ، ارسال ویدئوی خود به صورت افزایشی است.

شما یک فیلم ۱ دقیقه ای دارید که می خواهید به استوری اینستاگرام خود اضافه کنید ، اما نمی تواند به این دلیل باشد که دقیقاً ۴۵ ثانیه بیش از حد طولانی است.

هنگامی که آن ویدیو را برای به اشتراک گذاشتن در استوری خود انتخاب می کنید ، به طور خودکار تا ۱۵ ثانیه اول کاهش می یابد. اگر نمی خواهید ویدئوی خود را کوتاه کنید ، می توانبد قبل از آپلود کردن آن در Stories کمی ویرایش کنید.

از ویژگی های ویرایش ویدیوی تلفن خود استفاده کنید تا فیلم را در ۱۵ ثانیه افزایش دهید. به زودی فیلم ۱ دقیقه ای خود را به چهار کلیپ ۱۵ ثانیه ای تقسیم می کنید.

در مرحله بعد ، زمان آن رسیده است که آن سری کلیپ ها را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. این روش قدیمی را به جای ارسال مستقیم به Stories انجام دهید تا مطمئن شوید که  ترتیب کلیپ ها صحیح هستند. در اینجا نحوه ارسال کلیپ در اینستاگرام آورده شده است:

♦ بر روی + برای افزودن تصاویر و فیلم ها از لیست دوربین خود ضربه بزنید .

♦ بر روی آیکون (multiple) برای افزودن چند کلیپ با هم ضربه بزنید.

♦ کلیپ های مورد نظر خود را به ترتیب انتخاب کنید.

♦ روی Next ضربه بزنید .

♦ کلیپ ها را به اولویت خود ویرایش کنید.

♦ روی Next ضربه بزنید .

♦ عنوان و موقعیت مکانی اضافه کنید.

♦ روی Share ضربه بزنید .

این ویدیو را در فید معمولی اینستاگرام شما به اشتراک می گذارد و از آنجا می تواند در Story شما به اشتراک گذاشته شود. این ممکن است غیر ضروری به نظر برسد زیرا فید شما می تواند دقیقه کامل را ارسال کند ، اما در صورت دور زدن فید و به اشتراک گذاشتن مستقیم با استوری ، راهی برای ویرایش و پخش کردن کلیپ های ویدیویی وجود ندارد.

وقتی شخصی به دیدن استوری شما می رود ، آنها را به روشی که شما ارسال کرده اید مشاهده می کند. کاملاً یکپارچه نخواهد بود ، اما به روایتی که می خواستید نزدیک خواهد بود.

آموزش گذاشتن فیلم طولانی در پست اینستاگرام

روش دوم: از یک برنامه استفاده کنید :

آیا روش فوق کمی دلهره آور و دست و پا گیر است؟ خوب ، چندین برنامه در بازار وجود دارد که به طور موثری همین کار را انجام می دهند ، فقط آنها این کار را برای شما راحت تر می کنند. 

Continual for Instagram برای آیفون :

اگر کاربر آیفون هستید ، ۷٫۹۹ دلار برای Continual برای Instagram هزینه دهید. این برنامه به طور خودکار ویدیوی طولانی شما را به صورت ۱۵ ثانیه ای برای اشتراک گذاری در Story شما آماده می کند. سپس می توانید کلیپ ها را به صورت جداگانه یا پشت سرهم بارگذاری کنید.

StorySplitter برای آیفون :

شاید ۷٫۹۹ دلار کمی گران باشد تا بتوانید فیلم های طولانی تری به اشتراک بگذارید. StorySplitter برای کاربران iOS رایگان است. این کار را به طور موثری انجام می دهد ، فیلم ها را به کلیپ های ۱۵ ثانیه ای تقسیم می کند.

CutStory برای آیفون :

CutStory نیز برای iOS وجود دارد. این بسیار شبیه Story Splitter است ، فقط برای اینستاگرام آماده نمی کند. CutStory به شما امکان می دهد فیلم ها را در فیس بوک و واتس اپ آماده کنید و ارسال کنید. با استفاده از CutStory ، می توانید به طور خودکار ویدیوی خود را به کلیپ های اندازه مناسب برای برنامه انتخاب شده خود بریزید یا آن را به هر طریقی که می خواهید برش دهید.

Story Cutter – اندروید :

کاربر آیفون نیستید؟ مشکلی نیست برنامه های مشابه زیادی برای Android وجود دارد. Story Cutter یک برنامه محبوب است که به شما امکان می دهد فیلم ها را به کلیپ با هز طولی که می خواهید کاهش دهید. در اصل ، شما طول بخش را تعیین می کنید و برنامه ویدئو را برای شما کاهش می دهد. این امر باعث می شود بیشتر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ایده آل تر از اینستاگرام باشند ، زیرا همه محدودیت های طول خود را دارند

نحوه گذاشتن فیلم طولانی در پست اینستاگرام

روش سوم: 

اینستاگرام در آپدیتی قابلیت IGTV را به اپلیکیشنش اضافه کرد. با این ویژگی‌ آپلود فیلم‌های طولانی در اینستاگرام ممکن می شود.

برای آپلود فیلم‌های طولانی در اینستاگرام و استفاده از قابلیت IGTV در اینستاگرام مراحل زیر را دنبال کنید:

♦ جدیدترین نسخه از اینستاگرام را از پلی استور یا اپ استور دانلود کنید.

♦ برنامه را باز کرده و در صفحه اصلی بر روی آیکون IGTV که در تصویر زیر مشخص شده، کلیک کنید.

 آپلود فیلم‌های طولانی در اینستاگرام

♦ با باز شدن صفحه مخصوص IGTV، بر روی آیکون مشخص شده کلیک کنید.

گذاشتن ویدیو طولانی در پست اینستاگرام 

♦ گزینه Create Channel را انتخاب کنید.

آموزش گذاشتن فیلم طولانی در پست اینستاگرام

♦ با کلیک بر روی Next و سپس Create Channel، مراحل را به آخر برسانید.

قابلیت IGTV اینستاگرام

♦ بر روی تصویر پروفایل خود کلیک کنید و وارد صفحه شخصی‌تان شوید.

گذاشتن فیلم در اینستاگرام

♦ در صفحه خود با کلیک بر روی Upload video، ویدیوی خود را انتخاب کرده و بر روی Next کلیک کنید.

♦ در صفحه جدید، برای ویدیوی خود عنوان و توضیحات بنویسید و بر روی Post کلیک کنید.

با طی این مراحل ویدیوی شما در IGTV منتشر می‌شود و کاربران می‌توانند آن را تماشا کنند.

– حداکثر مدت زمان ویدیو برای اکانت‌های معمولی ۱۰ دقیقه و برای اکانت‌های ثبت شده و بزرگ، ۶۰ دقیقه است.

– فیلم‌های آپلود شده باید با فرمت MP4 باشند.

– ویدیوهای آپلود شده به صورت عمودی قرار می‌گیرند.


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا