برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

معرفی وب سایت FOX24، جایی برای نوشتن و خواندن

این روز‌ها هر کس را که می‌بینید ترجیح می‌دهد نوشته‌هایش را در بستر شبکه‌های اجتماعی منتشر کند یا اگر اهل خواندن نوشته‌های دیگران است، کانال‌ها یا صفحات نویسنده‌های مورد علاقه‌اش را دنبال کند. این سبک از مطالعه البته علیرغم تمام مزایاییش، آسیب‌هایی هم دارد که این مجال برای طرح این آسیب‌ها مناسب به نظر نمی‌رسد. اما شاید جوان‌تر‌ها خیلی یادشان نیاید که پیش از همه‌گیر شدن شبکه‌های اجتماعی، این، وبلاگ‌ها بودند که جور این جور کار‌ّا را به دوش می‌کشیدند و هر کس که حرفی برای گفتن داشت وبلاگی برای خودش راه می‌انداخت و اهالی مطالعه هم وبلاگ‌ها را در فهرست علاقمندی‌هایشان ذخیره می‌کردند و به تناوب به آنها سر می‌زدند. ظهور شبکه‌های اجتماعی اما باعث ایجاد فاصله‌ای میان کاربران اینترنت با فضای وبلاگ شود.

معرفی وب سایت FOX24

اما همه‌ی کارشناسان اینترنت و سایر علوم مرتبط، نیک می‌دانند که فضا‌های وبلاگ‌گونه چقدر می‌تواند روی مخاطبان تأثیر‌گذار باشد. حالا یک استارت آپ ایرانی به نام FOX24، سعی کرده فضایی شبیه وبلاگستان راه بیاندازد؛ با این تفاوت که این فضا علاوه بر امکانات سنتی یک وبلاگ، از ابزار‌ها و امکاناتی کاملاً امروزی هم بهره می‌برد.

FOX24 نسل جدید وبلاگ‌هایی است که از اولین روزهای پیدایش اینترنت مهمان این دهکده جهانی بوده‌اند. اما این بار بستر نوشتن با گذشته فرق کرده است. در اینجا شما به سادگی می‌توانید بنویسید، به دور از هر امکان دست و پا گیر و بیهوده که تا به امروز در سایر سرویس‌ها با آن مواجه بوده‌اید.

طراحان FOX24 در باره اولویت‌هایشان در این وبسایت یا بهتر بگوییم شبکه‌ی اجتماعی، می‌نویسند: »تمرکز ما در FOX24 بر روی ساده کردن نحوه نوشتن است برای همین شما با یک ویرایشگر ساده سر و کار خواهید داشت که بیش از هرچیز دیگر به شما کمک می‌کند تا متن دلخواهتان را بنویسید و آن را با علاقه مندان به اشتراک بگذارید.

معرفی وب سایت FOX24، جایی برای نوشتن و خواندن

معرفی وب سایت FOX24، جایی برای نوشتن و خواندن

دسترسی خوانندگان به مطالب ارزشمند

طرف دیگر اما خوانندگان هستند، خوانندگانی که هر روز دقایقی از زمان خود را صرف خواندن و یادگرفتن می‌کنند. آن‌هایی که به FOX24 می‌آیند تا مطالب دست اول و ارزشمند بخوانند. در FOX24 شما به عنوان خواننده با تنها چیزی که سر و کار دارید متن است و نوشته. قرار است به دور از هرگونه پیچیدگی به شما کمک کنیم تا مطلب مورد نظرتان را بیابید و بخوانید.

ما اعتقاد داریم محتوا ارزشمند است. پس این ارزشمندی را با تبلیغ و ایجاد شلوغی خدشه دار نمی کنیم.»

شانسِ بیشتر دیده شدن یا به عبارت صحیح‌تر بیشتر خوانده شدن مخاطبان هم از دیگر امکاناتی است که در FOX24 در اختیارتان خواهد بود. گردانندگان FOX24 در این خصوص، اینگونه توضیح می‌دهند:  «به خاطر ساختار اجتماعی FOX24 شما دیگر نیازی به گشتن به دنبال خواننده برای نوشته‌هایتان ندارید. تنها کافی است مطلب خود را در FOX24 منتشر کنید و بقیه چیزها را به ما بسپارید. ما با در نظر گرفتن علایق خوانندگان، مطلب شما را به آن‌هایی که به موضوع آن علاقه مند هستند معرفی می‌کنیم و به این ترتیب مطلب شما همیشه در حال خوانده شدن است.


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا