هک آیفون

هک اپل ایدی : هکرها به چه اطلاعاتی دست میابند ؟

چرا باید هک اپل ایدی را جدی بگیریم ؟

اصولا هک دو دلیل دارد یا سوء استفاده از اطلاعات شما یا برای سرگرمی. دلایل هک اپل ایدی نیز از این موارد جدا نیست فقط نوع اطلاعات مورد دستبرد تفاوت دارد .

ابتدا با تعریفی از اپل ایدی و دانستن اهمیت آن به موضوع اصلی می پردازیم.

تعریف مختصری از اپل ایدی 

Apple ID یک روش احراز هویت است که برای دسترسی به تمام خدمات اپل استفاده می شود. این شامل جزئیات پرداخت و امنیت شما است. با Apple ID می توانید:

-آیفون خود را با Find My ردیابی و محافظت کنید

– عکس ها، مخاطبین، پیام ها و موارد دیگر را با برنامه iCloudMake.

-خریدهای فروشگاه همگام کنید.

– تنظیمات را در تمام دستگاه های اپل خود و غیره همگام سازی کنید.

همانگونه که می دانید ما سه نوع هکر داریم کلاه سیاه و کلاه سفید و کلاه خاکستری :

1.هکرهای کلاه سیاه (Black Hat Hacker)

کلاه سیاه ها همان منظور اصلی از هکر است . دزد در فضای سایبری و سیستم های الکترونیک که با روش های مختلف با نفوذ به سامانه های الکترونیکی قصد تخریب و یا اخاذی از آنها را دارند . این نوع هکر خطرناک ترین نوع هکر است.

2.هکرهای کلاه سفید (White Hat Hacker)

اینها هکر های دوست داشتنی هستند ایرادات سیستم های ما را به ما می گویند. اصلا یک صنعت است . پرستیژ دارند. قانونی و پاک هستند . تازه ممکن است یک شرکت رسمی برای انجام قراردادهای کاری جهت اطمینان از سیستم های الکترونیکی داشته باشند.  

3.هکرهای کلاه خاکستری (Grey Hat Hacker)

اینها بینا بین دو هکر بالا هستند معمولا برای سرگرمی و تفریح این کار مجرمانه را انجام می دهند . تعداد اینها زیاد است و ممکن است با پیدا کردن ضعف های سیستم ها به پاداشی برسند اما غالب آنها برای نمایش قدرت و تفریح مبادرت به هک سیستم ها می نمایند.ا 

اگر علاقه مند به هک اپل ایدی با لینوکس هستید این مقاله را بخوانید.

دلایل هک اپل ایدی
  1. به بررسی 5 نکته بعد از هک اپل ایدی میپردازیم :
  2. اطلاعات شخصی شما قابل دسترسی خواهد بود هنگامی که هکرها اعتبار شما را دریافت می کنند، کارت ها را نگه می دارند – به این معنی که آنها می توانند اطلاعات را به همان روشی که شما انجام می دهید مدیریت کنند. بنابراین، آنها می توانند:

◾ خواندن و ارسال ایمیل؛ 

◾ دسترسی به مخاطبین؛

 ◾ مشاهده قرار ملاقات های تقویم؛ 

◾ مشاهده عکس ها و فیلم ها (اگر iCloud Photos فعال باشد)؛ 

◾ دسترسی به فایل‌ها در iCloud Drive. ◾ یادداشت ها را بخوانید.

 ◾ نسخه پشتیبان iCloud آیفون خود را به دستگاه دیگری بازیابی کنید.

2. هکرها می توانند  بعد از هک اپل ایدی موقعیت مکانی شما را ردیابی کنند اگر Find My در دستگاه شما فعال باشد، هکرها می توانند به موقعیت مکانی شما در زمان واقعی دسترسی پیدا کنند.

3.هکرها می توانند با استفاده از کارت پرداخت شما از App Store، iTunes Store یا Apple Books خرید کنند اگر کارت اعتباری خود را به حساب iTunes یا App Store مرتبط کرده باشید، دسترسی غیرمجاز می‌تواند منجر به خریدهایی شود که انجام نداده‌اید. خرید غیر مجاز با هک  اپل ایدی شما عزیزان  .

4.آیفون شما را می توان از راه دور پاک کرد برای یک هکر آسان است که تمام داده های شخصی شما عزیزان را بعد از هک اپل ایدی   پاک کند و آیفون شما را از راه دور با در دست داشتن Apple ID پاک کند. با این کار عکس‌ها، مخاطبین، پیام‌ها و غیره شما کاملاً حذف می‌شود. بدون پشتیبان‌گیری، نمی‌توانید آیفون خود را بازیابی کنید.

💡 مطمئن شوید که یک نسخه پشتیبان اخیر از دستگاه خود دارید. اگر نه، توصیه می کنیم فوراً از آیفون خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. هنگامی که Apple ID شما قفل شد، نمی توانید با استفاده از iCloud یا iTunes از آیفون خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. در اینجا یک جایگزین قابل اعتماد وجود دارد!

5.ممکن است مورد باج گیری قرار بگیرید حالت گم شده در Find My درcom به شما امکان می دهد دستگاه خود را قفل کنید تا از دسترسی غیرمجاز جلوگیری کنید. اگر هکرها  اپل ایدی شما را دریافت کنند، به راحتی می توانند از این گزینه سوء استفاده کرده و از شما باج گیری کنند.

پیشنهاد ما برای جلوگیری از هک تلگرام خواندن این مقاله جذاب  است .

نکات امنیتی آیفون

اکنون زمان آن رسیده است که یاد بگیرید چگونه آیفون خود را در برابر هکرها ایمن کنید و از هر گونه مشکل امنیتی مرتبط با  هک اپل ایدی (Apple ID ) در آینده جلوگیری کنید. 

لیستی از متداول ترین دلایلی که باعث می شود کسی آیفون شما را هک کند را بررسی کنید: 

  1. شخص دیگری رمز عبور شما را می داند و می تواند با Apple ID شما وارد شود.
  2. اشتراک گذاری اپل ایدی  (Apple ID) خود حتی با اعضای خانواده امن نیست. 
  3. شما به آدرس ایمیل یا شماره تلفن مرتبط با Apple IDخود دسترسی ندارید.
  4. روی لینک های مخرب کلیک می کنید و اعتبار خود را وارد می کنید.
  5.  اگر مطمئن نیستید که چگونه تلاش های فیشینگ را شناسایی کنید، به نکاتی برای جلوگیری از کلاهبرداری مراجعه کنید.
  6. شما از احراز هویت دو مرحله ای استفاده نمی کنید.
  7. سوالات و پاسخ های امنیتی شما را می توان به راحتی حدس زد .

مراقبت از فرزندان در فضای مجازی

 فرزندان شما که دارای گوشی های هوشمند هستند یک طعمه بسیار مناسب برای هکرها هستند. در واقع ممکن است هرچه شما تلاش نمایید سیستم و اطلاعات خانواده را حفظ کنید با کنجکاوی و بازیگوشی کودکان آنها را به خطر بیاندازند. 

به همین منظور و به دلایل بیشتری نیاز است که شما از فرزندانتان در مقابل خطرات فضای مجازی مراقبت بیشتری به عمل آورید . به همین منظور نرم افزارهایی تهیه شده (SPY) که منظور ما را تامین می نماید .

با این نرم افزارها و نصب بر روی گوشی خود و فرزندانتان بدون آنکه متوجه شوند می توانید هر لحظه بدانید فرزندانتان کجا هستند چه سایتی را می بینند چه مسیرهایی را تردد داشته اند و چه فیلم هایی را نگاه کرده اند و میزان استفاده از بازی های رایانه ای چه میزانی بوده است. توصیه ما به شما این است که حتما با تهیه این نرم افزارها از فرزندان زیر سن قانونی حمایت کنید.

 

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا