اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترین

نحوه استعلام آخرین مالک گوشی فرایند انتقال مالکیت

نحوه استعلام آخرین مالک گوشی ، انتقال مالکیت گوشی ، مالک این دستگاه شماره تلفن دیگری است ، ثبت imei گوشی ، سامانه همتا انتقال مالکیت

یکی از مواردی که ممکن است برای بسیاری از افراد در حین خرید و فروش گوشی های دست دوم و کارکرده پیش آمده باشد، عدم انجام فرایند انتقال مالکیت گوشی توسط فروشنده و در نتیجه ایجاد مشکلاتی در خصوص فعال سازی طرح رجیستری تلفن همراه می باشد. در این مواقع معمولا سامانه رجیستری تلفن همراه پیامکی را برای مالک فعلی تلفن همراه ارسال خواهد نمود که از کاربر درخواست می کند، هر چه سریعتر نسبت به ثبت دستگاه برای سیم کارت جدید از طریق فروشنده، اقدام نمایند. اما در مواردی که دسترسی به فروشنده وجود نداشته باشد، کار کمی پیچیده خواهد شد و ممکن است مشکلاتی در این زمینه ایجاد شود. البته سامانه همتا در این خصوص امکانی را پیش بینی نموده است که با استفاده از آن می توانید اقدام به استعلام آخرین مالک گوشی نموده و شماره تلفن همراه او را بدست آورید تا فرایند انتقال مالکیت را بتوانید به انجام برسانید. در ادامه با ما همراه باشید تا روش انجام این کار را به سادگی برای شما تشریح نماییم.

استعلام آخرین مالک گوشی

با استفاده از این امکان که در سامانه “همتا” قرار داده شده است، شما می توانید با استفاده از استعلام شماره تلفن همراه آخرین مالک گوشی، به او دسترسی پیدا کرده و از طریق تماس با او، فرایند انتقال مالکیت گوشی را انجام دهید. در این امکان که احتمالا برای مدت محدودی فعال باشد، با وارد کردن شماره IMEI گوشی، می توان به شماره آخرین سیم کارتی که به عنوان سیم کارت مالک روی گوشی قرار گرفته است، دسترسی پیدا نمود و از طریق این شماره با آخرین مالک گوشی تماس برقرار نمود. پس از تماس با مالک، حال می توان فرایند انتقال مالکیت را از طریق قسمت “انتقال مالکیت” در همین سامانه پیگیری نمود که در ادامه توضیح داده شده است.

اما برای استعلام آخرین مالک گوشی و پی بردن به شماره تلفن همراه او می توانی از طریق ورود به “سامانه همتا” به آدرس اینترنتی hamta.ntsw.ir مراجعه کرده و از طریق انجام مراحل زیر نسبت به استعلام آخرین مالک گوشی ، اقدام نمایید:

  • پس از ورود به سامانه همتا از طریق آدرس اینترنتی فوق، از طریق شماره تلفن همراه یا شماره ملی و فشردن گزینه “ادامه” به سامانه وارد شوید. (اگر با پیغام “شما هنوز در سامانه ثبت نام نکرده اید” مواجه شدید، از طریق گزینه “ثبت نام” ابتدا نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام فرمایید.)
  • پس از ورود به سامانه، حال از طریق پنل سمت راست، گزینه “وضعیت شناسه دستگاه (IMEI)” را انتخاب کنید.
  • در قسمت بالای صفحه، شماره IMEI تلفن همراه خود را وارد کرده و گزینه “جستجو” را انتخاب کنید.
  • پس از تکمیل فرایند جستجو، می توانید از جدول نمایش داده شده در زیر همان صفحه، شماره تلفن همراه آخرین مالک گوشی را بدست آورده و از طریق تماس با وی، باقی فرایند انتقال مالکیت گوشی را به انجام برسانید.
  • برای اطلاع از چگونگی انتقال مالکیت گوشی می توانید از طریق لینک مشخص شده اقدام نمایید.
نحوه استعلام آخرین مالک گوشی ، انتقال مالکیت گوشی ، مالک این دستگاه شماره تلفن دیگری است ، ثبت imei گوشی ، سامانه همتا انتقال مالکیت
نحوه استعلام آخرین مالک گوشی

برای استعلام آخرین مالک گوشی طبق تصویر زیر IMEI گوشی را وارد کنید.

چند نکته مهم

اما کسانی که قصد دارند از طریق مراحل بالا، اقدام به استعلام آخرین مالک گوشی نمایند باید به چند نکته در این زمینه توجه نمایند که در ادامه ذکر شده است:

  1. برای دریافت شناسه IMEI تلفن همراه خود می توانید از طریق شماره گیری کد #۰۶#* اقدام نمایید.
  2. تنها درصورتی که شناسه IMEI تلفن همراه مذکور تحت مالکیت هیچ سیم‌کارتی نباشد در این بخش قابل نمایش است و درصورتی که این شناسه قبلا از طریق “افزودن دستگاه” وارد کارتابل شخص دیگری شده باشد، در این قسمت به هیچ عنوان قابل نمایش نیست.
  3. برای انجام فرایند انتقال مالکیت باید از طریق گزینه “انتقال مالکیت/فروش” در قسمت “مدیریت دستگاه ها” اقدام نمود.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

نحوه استعلام آخرین مالک گوشی ، انتقال مالکیت گوشی ، مالک این دستگاه شماره تلفن دیگری است ، ثبت imei گوشی ، سامانه همتا انتقال مالکیت

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا