برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

نحوه ردیابی سالمندان و مراقبت از آن ها

اگر گاهی اوقات یک فرد سالخورده گم می شود یا جهت حرکت مسیر خود را گم می کند، بهترین راه ممکن برای ردیابی سالمندان استفاده از یک مکان یاب GPS یا یک دستگاه پوشیدنی برای ردیابی مکان آن ها و پیدا کردن آن ها در مواقع ضروری است. همچنین توسعه سیستم های هشدار پزشکی GPS نحوه مراقبت شبانه روزی سالمندان را در حالی که در خانه تنها زندگی می کنند تغییر داده است. دستگاه های ردیابی سالمندان توانسته استقلال را برای افراد مسن فراهم کند.

ردیابی سالمندان

برای سالمندان مبتلا به بیماری آلزایمر یا زوال عقل و همچنین سایر شرایطی که آن ها را مستعد سرگردانی می کند، ردیابی سالمندان با دستگاهGPS  می تواند نجات دهنده باشد. یک ردیاب GPS برای سالمندان می تواند آرامش خاطر شما را زمانی که عزیزانتان سرگردان یا گم شدن به وجود آورد و شما بتوانید آن ها را به سرعت پیدا کنید. ردیاب های GPS که مخصوص افراد مسن طراحی شده اند بر عملکرد هایی که ایمنی را افزایش می دهند تأکید می کنند. از جمله این عملکردها دکمه های اضطراری که مراقبان را آگاه می کند، خدمات تماس با عوامل اورژانس و ابزارهایی برای نظارت بر معیارهای سلامتی می باشد.

ردیابی سالمندان

ردیاب GPS چیست؟

ردیاب قطعه ای از فناوری است که به ردیابی و تعیین مکان دقیق آن کمک می کند. GPS که مخفف Global Positioning System  است، یک سیستم ناوبری مبتنی بر ماهواره است که به دستگاه ردیاب GPS اجازه می دهد تا با شبکه ماهواره های در مدار ارتباط برقرار کند تا موقعیت خود را بدست آورد. سپس مکان روی دستگاه ضبط شده یا به پایگاه داده مرکزی منتقل می شود. ردیاب های GPS چند منظوره هستند و تقریباً برای ردیابی هر چیزی می توان از آن ها استفاده کرد، اما امروز یکی از پرکاربردترین موارد استفاده از ردیاب ها، ردیابی سالمندان به منظور محافظت و مراقبت از آن ها می باشد.

ردیابی سالمندان

ردیابی GPS چگونه افراد مبتلا به زوال عقل را ایمن نگه می دارد

امروزه،  برنامه ردیابی و کنترل یا ردیاب های GPS دارای اشکال مختلف هستند و می توانند آنقدر کوچک باشند که افراد در طول روز بدون آنکه متوجه آن باشند از آن ها استفاده کنند. این ردیاب ها به مراقبین این امکان را می دهد که دقیقاً بدانند که یک والدین یا خویشاوند سالمند آن ها کجاست و با این فناوری می تواند به حفظ امنیت آن ها کمک کند.

ردیابی سالمندان

مزایا و معایب ابزارهای ردیابی سالمندان

 ردیاب ها مخصوص مراقبت کنندگان و اعضای خانواده افراد مسن مبتلا به زوال عقل مفید است. در حال حاضر برخی از ردیاب های GPS برای افراد مسن دارای دکمه های داخلی هستند که به افراد مسن امکان دسترسی به خدمات اضطراری یا تماس با مراقبین خود را می دهد که اساساً به عنوان سیستم هشدار پزشکی و ردیاب GPS در یک واحد عمل می کنند.

دستگاه ردیابی سالمندان می تواند هم برای فرد استفاده کننده و هم برای مراقبت کننده زندگی مستقل را در برداشته باشد که در صورت بروز شرایط اضطراری می توانند با یکدیگر ارتباط داشته باشند.

نکته منفی استفاده از ابزار ردیابی سالمندان، ایمنی نادرست است. زیرا اتکای بیش از حد به دستگاه ممکن است آزادی بیشتری به کاربر بدهد و می تواند با کاهش تعامل و ارتباط فیزیکی همراه باشد. دستگاه ردیابی سالمندان می توانند احساس امنیت کاذب ایجاد کنند.

ردیاب های GPS ممکن است گم شوند یا خراب شوند. اگر شخص مورد نظر شما دستگاه ردیابی را حذف کند، مراقبین داده های دقیق موقعیت مکانی را دریافت نمی کنند. به همین دلیل، مهم است که دستگاهی را انتخاب کنید که احتمال حذف یا گم شدن آن کمتر است.

ردیابی سالمندان

مواردی که هنگام خرید ردیاب GPS برای  سالمندان باید در نظر بگیرید

هنگامی خرید بهترین ردیاب های GPS برای  ردیابی سالمندان بهتر است عوامل زیر را در نظر بگیرید:

نوع دستگاه:  بسته به نیاز خود، ممکن است بخواهید به دنبال نوع خاصی از ردیاب GPS باشید. اگر والدین سالمند شما ترجیح می دهد که ردیاب او به صورت مخفی باشد، می توانید وسیله ای را انتخاب کنید که به عنوان گردنبند، ساعت یا دستبند استفاده شود.

هزینه های ماهانه: بسیاری از ردیاب های GPS هزینه ماهانه دارند. این به این دلیل است که آن ها از فناوری تلفن همراه برای تعیین مکان و تحویل آن به شما استفاده می کنند. دستگاه هایی وجود دارد که هیچ هزینه ای ندارند، اگرچه اکثر آن ها از نظر قابلیت ردیابی محدودتر هستند.

ویژگی های اضافی: بسیاری از ردیاب های GPS دارای بسیاری از ویژگی های اضافی هستند. برای مثال، ساعت های GPS، اغلب به عنوان دستگاه های تناسب اندام عمل می کنند و معیارهای سلامتی و سایر اندازه گیری ها را ارائه می دهند. سایر ویژگی هایی که باید به آن ها توجه کنید شامل دکمه های اضطراری SOS ، تماس دو طرفه و نظارت بر صدا است.

قابلیت های GPS: اگر به ردیاب GPS نیاز دارید که بتواند در سراسر کشور ردیابی کند، باید یک ردیاب GPS گران قیمت و معمولی را انتخاب کنید. اگر فقط به ردیابی برد کوتاهتر نیاز دارید، دستگاه های اساسی تر و ارزان تری وجود دارد.

ردیابی سالمندان

ردیاب های GPS در مقابل سیستم های هشدار پزشکی

ردیاب های GPS برای افراد مسن دارای اشکال مختلفی هستند، از ساعت های پوشیدنی گرفته تا برچسب هایی که می توانند به جاکلیدی یا لباس های مورد علاقه شما متصل شوند. تعداد فرآینده ای از دستگاه های مدرن شامل عملکرد هشدار پزشکی و ردیابی GPS است که بهترین ها را در جهان ارائه می دهد.

سیستم های هشدار پزشکی در درجه اول به گونه ای طراحی شده اند که برای افراد مسن یا افراد دارای معلولیت در صورت عدم امکان دسترسی به تلفن، مانند تماس، اورژانس یا مراقبین تماس بگیرند. برخی از سیستم های هشدار پزشکی دارای ردیابی GPS داخلی هستند .

ردیابی سالمندان

بهترین دستگاه های ردیابی سالمندان

می توانید دستگاه های ردیابی را به شکل ساعت، مچ بند یا سایر لوازم جانبی کوچک که به لباس یا زنجیر کلید متصل می شوند برای ردیابی سالمندان خریداری کنید. در حالی که ردیابی معمولاً شامل GPS است. برخی از دیگر از ردیاب ها به فناوری اینترنت، تلفن همراه یا رادیو متکی هستند. برای کمک به شما در یافتن بهترین ردیاب GPS برای عزیز سالمند خود، ما چند ردیاب GPS را جمع آوری کرده ایم که همگی دارای کیفیت بالا هستند و نتایج مطلوب را ارائه می دهند.

1. آویز Dynotag Web/GPS فعال است

اگر به دنبال یک آویز GPS محفوظ هستید، Dynotag برای ردیابی سالمندان شما عالی هستند. این دستگاه از فولاد ضد زنگ مقاوم و مقاوم در برابر آب و هوا طراحی شده است. این دستگاه اطلاعات شما را ذخیره می کند و به پرسنل پزشکی اجازه می دهد تا عزیزان شما را پیدا کنند، حتی اگر آن ها ناتوان باشند.

2.  ساعت تئورا کانکت ردیاب

Theora Connect یک کیت کامل و پوشیدنی است که شامل یک ساعت مچی و یک تلفن همراه از پیش فعال شده است. ساعت GPS از طریق برنامه رایگان Theora Link به تلفن متصل می شود. این سیستم مانیتورینگ از راه دور یک بسته کامل را ارائه می دهد و همچنین دارای قابلیت فعال سازی صدای دو طرفه بدون نیاز به فشار دادن هیچ دکمه است.

3. بند تناسب اندام Garmin Vivofit

Vivofit یک گروه تناسب اندام با GPS داخلی است. این دستگاه برای ردیابی معیارهای تناسب اندام، از جمله مراحل و کالری ساخته شده است و همچنین برنامه خواب را کنترل می کند. عمر باتری 1 سال است و ساعت ضد آب است. این وسیله در رنگ های مختلف وجود دارد و بسیار قابل تنظیم است.

4. GPS SmartSole  

GPS SmartSole دستگاهی است که سالمندان می توانند آن را در کفش خود پنهان کنند. از GPS و فناوری تلفن همراه برای ردیابی سالمندان شما، درست مانند هر دستگاه GPS دیگر، استفاده می کند. والدین  شما فراموش نمی کنند که آن را با خود ببرند، زیرا در کفشی است که هر روز می پوشند. 

سیستم هشدار پزشکی Active Guardian

سیستم هشدار پزشکی Active Guardian، از Medical Guardian ، یک دستگاه قابل حمل است که می تواند در اطراف گردن پوشیده شود. این ردیاب کوچک و سبک همراه با طراحی ساده دکمه ای برای هشدارهای آسان است. دستگاه از اتصال Wi-Fi و GPS استفاده می کند و دارای یک پایه شارژ همراه است.

ساعت اپل

نحوه کار: اپل واچ که دارای ویژگی های دوستانه برای سالمندان است، یک محصول ایستا برای افراد مسن است. این دستگاه شباهت های زیادی با سیستم های هشدار پزشکی رایج دارد. رابط قابل دسترسی، ردیابی موقعیت مکانی و تشخیص خودکار سقوط  که آن را برای هر ساعت هوشمند دیگری در بازار منحصر به فرد می کند. اپل واچ همچنین می تواند به یک برنامه تلفن بی سیم به عنوان یک دستگاه مستقل متصل شود که برای عزیزانی که سالمند هستند و از iPhone استفاده نمی کنند یا در مواقعی که بدون آن از خانه خارج می شوند ایده آل است.

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا