برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دورآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینامنیت سایبری (Cyber Security)برنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

نرم افزار ارسال پیام انبوه در تلگرام

یکی از بهترین نمونه های نرم افزار ارسال انبوه پیام که استفاده از آن را به شما توصیه می کنیم نرم افزار ارسال پیام انبوه در تلگرام کاربر مجازی است. این نرم افزار که توسط شرکت بهسازان مجازی در ایران تولید شده است، در بازار بین المللی نیز بسیار محبوب و پرفروش است.

ویدئو طرز کار ربات ارسال پیام انبوه در پیام رسان ها:

لینک صفحه نرم افزار ارسال پیام انبوه تلگرام :

برای استفاده از ربات نرم افزار ارسال پیام انبوه تلگرام کلید کنید👇👇👇👇👇

https://www.v-user.com/fa/محصولات/ربات-ارسال-پیام-انبوه-تلگرام

در ادامه به برخی از مهم ترین ویژگی های این نرم افزار می پردازیم:

نرم افزار ارسال پیام انبوه در تلگرام می تواند به لحظه ای و آنی محتوای مورد نظر شما را به دست مخاطبین و مشتریان تان برساند.

آیا تجارت و فروش در تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی را تجربه کرده اید؟

در مورد فروش و تبلیغات در تلگرام سوالات زیادی می تواند برای هر مدیری پیش آید؟

آیا می دانید فروش در فضای مجازی و تبلیغات گسترده در آن، می تواند مشتریان قدیمی شما را حفظ کند، همچنین معرفی خدمات و محصولات شما را به سریع ترین روش منتشر کند؟ آیا مانند دیگران تا به حال تبلیغات محیطی، منطقه ای و… انجام داده اید و از هزینه های بالای آن اطلاع دارید؟

بعضی از مدیران با روی کار آمدن تلگرام، تبلیغات خود را به صفحات افراد مشهور ویا کانال های پر بازدید سپرده اند. یعنی در مکان هایی که امکان فروش و بازدید شدن بالا هست، تبلیغات می کنند و بعضی منحصرا پیام ارسال می کنند.

چرا امروزه تبلیغات در تلگرام و زدن کانال و گروه جذابیت بالایی دارد؟ اگر شما نتوانید همه افراد اعم از دوستان و خویشاوندان را وارد کانال تلگرامی خود کنید، چگونه تبلیغات را به آن ها نمایش می دهید؟ آیا یکی یکی تبلیغات تک نفره برای آن ها ارسال می کنید؟ این کار به نظر شما وقت گیر و حوصله بر نیست؟

به نظر شما می توانید یک پیام مشابه را همزمان به چند نفر ارسال کنید و تلگرام اکانت شما را نبندد؟ چقدر با قوانین تلگرام آشنایی دارید؟

ارسال تبلیغات هدفمند

دقت کنید که پیام انبوه تلگرامی را هدفمند ارسال کنید. چرا که نرم افزار را می توانید دور بزنید، اما برای مخاطبان باید تبلیغات شما تازگی داشته باشد.

اگر تلاش می کنید یکجا، پیامی را برای همه ارسال کنید، در متن و زیبایی آن دقت کنید و تلاش کنید تا بیشتر مخاطبان را راضی کند. پس خوب است قبل از ارسال پیام چند بار مرور کنید که آن را خوب نوشته باشید. می توانید قبل از ارسال انبوه، برای چند نفر از دوستان تان بفرستید و نظرشان را جویا شوید.

تبلیغات و فروش در تلگرام می تواند راه خوبی برای تجارت و کسب درآمد باشد. این نوع تبلیغات منجر به معرفی کار شما خواهد شد و در مشهور شدن شما تاثیر دارد.

تقریبا تعداد بسیاری از ایرانی ها در تلگرام پیج فعال دارند و از آن برای ارتباط با دوستان و همکاران استفاده می کنند. اگر تبلیغات شما موضوع جدیدی داشته باشد و برای مخاطب جذاب باشد، حتما استقبال خواهد شد.با SPY24 همراه باشید

وقتی در تلگرام پیام ارسال می کنید، همزمان با شما تعداد بالایی در حال نوشتن متن، اشتراک ویدئو و تصویر هستند. پس باید موضوع تبلیغات شما چیز جدیدی برای مخاطب داشته باشد. استفاده از جملات جذاب تبلیغاتی، متن طنز، شعر، انیمیشن و موشن گرافیک می تواند شما را نسبت به رقبای تان یک سر و گردن بالاتر ببرد. این مقاله را بخوانید تا کامل موضوع را باز کنیم:

مزایای تبلیغات تلگرامی و شبکه های اجتماعی

نرم افزار ارسال پیام انبوه و مزیت استفاده از آن

امکانات نرم افزار ارسال پیام انبوه

تبلیغات انبوه در ایام خاص سال

کانال تلگرامی سایت SPY24.ir

مزایای تبلیغات تلگرامی و شبکه های اجتماعی

اولین موردی که در تبلیغات شبکه های اجتماعی اهمیت دارد، رایگان بودن آن است. کسانی که در سمت مدیریت هستند از هزینه های بالای تبلیغاتی خبر دارند. به همین دلیل اگر بتوانید تبلیغات موثر و طبق اصول در تلگرام داشته باشید، برای تان به صرفه خواهد بود.

البته تلگرام محدودیت های ارسال پیام دارد. مثلا اگر به افراد ناشناس بسیار پیام دهید، راحت بلاک می شوید. و بعد از چند بار بلاک شدن، محدودیت های دسترسی برای شما قرار داده می شود. به همین دلیل بعضی مدیران از ربات ها و نرم افزارهای مرتبط با تلگرام استفاده می کنند.

نرم افزار ارسال پیام انبوه و مزیت استفاده از آن

شاید سوال باشد که چرا از نرم افزار ارسال پیام انبوه استفاده کنیم و چه مزیتی خواهد داشت؟

1- محدود بودن ارسال پیام دسته جمعی: در تلگرام شما می توانید پیام خصوصی تک نفره بفرستید و بیش از اندازه نمی توانید. حال آنکه اگر شما چند صد نفر مخاطب داشته باشید و بخواهید جدیدترین محصولات و خدمات خود را معرفی کنید، تلگرام به شما ارور خواهد داد. با این نرم افزار می توانید از شر محدودیت های تلگرام راحت شوید.

2- وقتی ارسال پیام را از طریق نرم افزار انجام می دهید، بسیاری از کارهای دستی اتوماتیک انجام خواهد شد. در نتیجه در وقت و زمان شما صرفه جویی می شود. در ارسال از طریق نرم افزار، نیازی به باز کردن تلگرام و انتظار برای لوود شدن آن نیست، بلکه ارسال پیام از نرم افزار و در پس زمینه انجام می شود.

3- استفاده از نرم افزار نیاز به دانش برنامه نویسی و کد نویسی ندارد و کار با آن راحت است.

4- فرض کنید در تلگرام کانال و گروه دارید. اما ممکن است اعضای گروه را با ربات افزایش فالوور اضافه کرده باشید. و حالا می خواهید تبلیغات ویژه و موثر و تکی بفرستید. در این مواقع شما لیستی از مخاطبان خاص دارید و فقط می خواهید تبلیغات برای آن ها باشد. در نتیجه با داشتن شماره موبایل ویا آی دی مشتریان خود می توانید تبلیغات ارسال کنید.

5- اگر شما بخواهید به شکل دستی این پیام را ارسال کنید، با مشکلاتی از قبیل قطعی اینترنت و تلگرام ممکن است روبرو شوید. اما نرم افزار ارسال پیام انبوه نیاز به فعال کردن فیلترشکن ندارد و به آسانی کار می کند. ارسال پیام انبوه در تلگرام

نرم افزار ارسال پیام انبوه در تلگرام

نرم افزار ارسال پیام انبوه در تلگرام

امکانات نرم افزار ارسال پیام انبوه

امکانات بسیاری برای نرم افزار ارسال پیام انبوه وجود دارد که نوشته ایم. نرم افزار ارسال پیام انبوه توسط افراد تولید می شود و هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد. اما ما در مجموع ویژگی ها را درج کرده ایم:

1- تمامی ارسال ها ثبت شده و گزارش آن داده می شود.

2- محیط گرافیکی و کاربرپسند دارد.

3- مجهز به سیستم ضد بلاک هوشمند خط، دور زدن تلگرام برای مسدود سازی IP، و مخفی کردن نوار ریپورت اسپم را دارد.

4- در ارسال های بسیار بالا، برنامه کرش نمی کند.

5- این برنامه را می توان روی سرور هم نصب نمود.

6- امکان آپلود فایل اکسل شامل شماره مخاطبان وجود دارد.

7- این نرم افزارها معمولا با همه نسخه های ویندوز و لینوکس کار می کند.

8- اگر در حین ارسال منصرف شدید، امکان توقف ارسال وجود دارد.

9- هنگام ارسال پیام می توان نام و القاب شخص مقابل را نیز ارسال کرد.

10- پیام تبلیغاتی شما می تواند شامل متن، عکس، ویدئو تا حجم 1000 مگا بایت باشد.

11- افرادی که برای آن ها پیام ارسال شده را می توان علامت دار کرد.

12- امکان ارسال پیام از خط مجازی دیگر کشورها نیز وجود دارد.

13- اگر گوشی شما خاموش باشد ویا به اینترنت دسترسی نداشته باشد، بعد از روشن شدن گوشی و اینترنت، ارسال خواهد شد.

14- تا حد 98% توسط مخاطبان دیده می شود.

دیگر امکانات نرم افزار

15- قسمتی در نرم افزار وجود دارد که می توانید لیست مخاطبان را دستی وارد کنید ویا از فایل متنی و اکسل آن را بخوانید.

16- در قسمتی از نرم افزار، فضایی قرار دارد که متن، تصویر، ویدئو و سایر موضوعات تان را آپلود کرده تا ارسال کنید.

17- می توانید پیامی خاص و متفاوت برای بعضی مشتریان ارسال کنید.

18- امکان فوروارد کردن پیام ها در کانال وجود دارد.

19- امکان ارسال پیام پشت سر هم به شکل ویدئو و تصویر وجود دارد.

20- امکان تفکیک کردن شماره های تلگرامی از غیر تلگرامی وجود دارد.

21- امکان استخراج آی دی مخاطبان و ارسال پیام مستقیم به آن ها وجود دارد.

22- امکان ارسال پیام از چند خظ وجود دارد. پس اگر یکی از خطوط مسدود شد ویا سوخت، می توان از خط دیگری پیام را ارسال کرد.

23- امکان ارسال منطقه ای با تفکیک وجود دارد.

نرم افزار ارسال پیام انبوه در تلگرام:

برنامه تبلیغات رایگان به صورت تخصصی در گروه های تلگرامی در اختیار کاربران قرار گرفت و افراد زیادی از این خدمات برای تبلیغات خود استفاده می کردند. سایت SPY24 در این زمینه بسیار فعال بود ، اما متأسفانه به لطف سیاست ها و قوانینی که از طریق شبکه اجتماعی تلگرام ایجاد شده بود ، این سرویس برای کاربران متوقف شد.

ارسال پیام های انبوه به تلگرام
دیگر نیازی به پرداخت هزینه برای هر پیامی که ارسال می کنید نیست

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که نرم افزار را آماده کرده و پیام صحیحی را به تعداد دلخواه خود به کاربران ارسال کنید و برای همه تجارت و کانال خود را ارائه دهید.

ما یک بسته ویژه برای شما آماده کرده ایم

  1. نرم افزار را باز کنید

2- پیامی را که می خواهید ارسال کنید تایپ کنید

3- بخشی را برای ارسال از لیست شماره های تلگرامی که برای شما آماده کرده ایم ، انتخاب کنید

4- روی “ارسال” کلیک کنید و بقیه کارهای خود را پاک کنید

عکس ها یک محیط نرم افزاری خارق العاده برای ارسال پیام های انبوه تلگرام هستند

لطفا توجه داشته باشید دوستان ، این نرم افزار به صورت کامل API اجرا می شود ، بدین معنی که دیگر نیازی نیست منتظر بمانید تا نرم افزار تلگرام باز شود و صفحه ارسال پیام پیام را باز ، کپی و پیست کنید ، و ارسال انجام می شود و بسته می شود دوباره ، و به نفر بعدی بروید.

اصلا. همه این کارها با استفاده از API ، یعنی در پس زمینه و خیلی سریع ، بدون ماوس و صفحه کلید انجام می شود

این نرم افزار به هیچ وجه پاپ آپ نیست و حتی شبیه به آن است که بسیار افتضاح و دردسرساز است.

تبلیغات انبوه در ایام خاص سال

یکی از استفاده های مهم نرم افزار ارسال پیام انبوه، در ایام خاص سال مانند تولد، جشن ها، سوگواری ها، لحظه سال تحویل و… می باشد. در این زمان ها، به دلیل حس خاص مخاطبان و مشتریان می توانید تبلیغات هدفمند ارسال کنید.

چنین پیام انبوهی وقت بسیاری می خواهد و به طور مثال در لحظه تحویل سال، نشستن پای لپ تاپ و گوشی و ارسال پیام تک تک ممکن نیست.

دقت کنید تبلیغات شما در شبکه های اجتماعی لزوما نباید تشویق مشتری به خرید و فروش باشد. بلکه می توانید صرفا حضور خود را به مخاطبان یادآوری کنید. در حالی که همزمان با شما رقبای تان نیز فعال هستند، ممکن است مشتریان شما را فراموش کنند.

اگر شما تبلیغات خوبی انجام دهید، همیشه مشتری شما را به یاد خواهد داشت. تبلیغات شما در لحظه های خاص سال می تواند همراه شعر، طنز، متن ادبی به یاد ماندنی، تصویر جذاب و جملات دلنشین باشد. بهتر است مشتری را مستقیما دعوت به خرید نکنید و از جملات و راه حل های غیر مستقیم بهره گیرید. تاثیر حرف غیر مستقیم برای مشتری بیشتر خواهد بود.

بهتر است یکبار وقت بگذارید و تمامی شماره ها و آی دی ها را در فایلی وارد کنید تا بعدا به راحتی استفاده کنید. ارسال اتوماتیک و با نرم افزار، با توجه به راحت بودن آن، شما را تشویق می کند تا پیام های بیشتری ارسال کنید و تجارت و کسب و کار خود را تبلیغ و محصولات خود را معرفی کنید.

  • ربات ارسال پیام خودکار در تلگرام
  • ارسال پیام به تمام اعضای گروه تلگرام
  • پیام دادن با ربات در تلگرام
  • انتخاب همه پیام ها در تلگرام
  • چگونه در تلگرام یک پیام را برای چند نفر بفرستیم

آیا می دانید روش تبلیغ در واتساپ چگونه است؟


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا